- Amazon Fire TV stick/box
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
nagyúr
válasz djculture #21900 üzenetére
telefonáltam. 5-6szor
küldtem e.mail
küldtem mythomban is levelet.De leírom mi a lényeg:
Tisztelt T-home!
Azzal a panasszal fordulok Önökhöz, hogy 2012.04.19.én vásároltam
Önöktől egy Huawei Média pad csomagot. (media pad + router)Ezt követően panaszt tettem mert a csomagban foglalat D-link
DIA-600-as router nem érkezett meg.Első panaszomat nem fogadták el és egy hölgy elutasítóan lerázott,
hogy már pedig az nekem nem jár, holott a hirdetményben ami azóta is
fen van a t-home oldalán egyértelműen le van írva, hogy a csomag
tartalma.Második vagy harmadik 2012.04.26-án tett ismételt panaszomat már
jogosnak találták és levélben értesített Szilágyi András kollégájuk
2012.05.26.án, hogy a sajnálatosan lemaradt eszközt hamarosan küldik
részemre. (levél iktatási száma: 84863065-1)Azóta jó pár alkalommal érdeklődtem már a 1412 es hívószámon és a my
t-home oldalán, hogy hol tart a kiszállítás de mindig csak biztattak,
hogy valószínűleg hamarosan küldik. De sajnos eredmény még nem
történt.Azóta is fizetem a csomag havi törlesztő részletét, de most arra
jutottam, hogy addig nem vagyok hajlandó befizetni ameddig a
megvásárolt csomag teljes egészében nem áll rendelkezésemre. Ugyanis
Önök nem teljesítették teljes egészében amit hirdettek és eladtak
nekem.
Mivel már több mint 3 hónapja nem kaptam meg a megvásárolt termékeket.Ezen várakozás után már egy egyszerű sajnálatos bocsánatkérés kevés
lenne. Kérem, hogy a kellemetlenségek miatt kárpótoljanak. Mivel
platina szintű ügyfél ként ezt elvárja az ügyfél.Kérem, hogy ezen levelemre e-mail-ban is válaszoljanak és kérnem, hogy
ne hivatkozzanak ismét a 30 napra.Ha hamarosan nem történik semmi reakció akkor levelemet tovább küldöm
a NFH-nak és az NHH-nak véleményezésre.Maradok tisztelettel:
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Darth_Revan
veterán
Nem rám vonatkozik, de rákérdezek, hátha tud valaki segíteni.
Adott egy friss Sat TV előfizető, akinek aláírt szerződése van interaktív Sat TV alapcsomagra 2 évre és amit pár hete be is kötöttek/felszereltek, azonban most van ez a 2600Ft-os IPTV kedvezmény, van-e lehetőség szerződésmódosításra és visszamondani/leszereltetni az alapcsomagos Sat TV-t és helyette beköttetni a 2600Ft-os családi csomagos IPTV-t? (lehetőleg kötbér/kemény szerelési költség nélkül)
Vagy hiába maradna a szolgáltató a Magyar Telekom és csak a szolgáltatás változna, erre nincs lehetőség a szerződés miatt?
Ami viszont rám vonatkozik:
Aki ismeri/hallott arról, hogy milyen a belső rendszer, amivel állítják az internet sebességét, az meg tudná mondani, hogy van-e lehetőség arra, hogy manuálisan tetszőleges sebességet beállítsanak vagy olyan, hát végül is kimondhatom, hogy amatőr a Telekom rendszere, hogy csak adott csomagok között lehet ugrálni? Tehát pl nem lehet beállítani 12Mbit-et, csak 5-15-25-50-80?[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Darth_Revan #21910 üzenetére
Felhívja az ügyfsz előadja és megtudja. Szerintem menni fog mert nagyobb drágább szolgáltatásra lehet bármikor váltani.
-
#78121280
törölt tag
válasz Darth_Revan #21910 üzenetére
Technológiai váltásnak minősül és szankció mentesen nem válthat át Interaktív Sat-ról IPTV-re.
Internetnél,egyedi profil beállításra nincs lehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz Darth_Revan #21910 üzenetére
Nekem annó nem engedték el a dolgot.
Ugyan ez volt, csak sat tvről váltottam volna iptvre vissza.
Ki kellett várni a hűség lejártát, vagy ha jól emlékszem 30k lett volna a kötbér.havri
-
Darth_Revan
veterán
Ilyennel sem találkoztam még. Felhívom 1412-t, de bugos a számítógép, ami kezeli a menüket.
1) Az első "oldalon" nem sorolja fel a főmenü gombjait, csak a 9-es személyre szabott kiszolgálást
2) A személyre szabott kiszolgáláson belül felsorolja a főmenüt, de nem enged be almenübe, helyette visszadob a főmenübeupdate: most már foglalt az egész szám, biztos 1 porszem került a gépbe és most takarítják ki
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz Darth_Revan #21919 üzenetére
Ugyanez volt nekem is...
Holott ők küldtek smst hogy hívjam őket... -
Vangelis
nagyúr
válasz Vangelis #21908 üzenetére
Hát ezek csak az időt húzzák.
A levél:
Tisztelt Molnár Gyula!Köszönjük levelét!
Tájékoztatom, hogy az előfizetőinktől érkező panaszokra - azok beérkezési sorrendjében és a törvényi előírásoknak megfelelően 30 napon belül – megpróbálunk minél gyorsabban válaszolni. Jelen levelében foglalt reklamációját, valamint a számlázással kapcsolatos észrevételét a xxxxxx iktatószámon vettük nyilvántartásba. A kivizsgálás eredményét természetesen azonnal elküldjük az Ön részére. Kérem, tisztelje meg Társaságunkat további türelmével!
Bízom benne, hogy válaszommal a segítségére lehettem!
További kellemes hetet kívánva, üdvözlettel:
Galcsik Veronika
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
kali
legenda
válasz Vangelis #21924 üzenetére
minden panasz/bejelentés kivizsgálására 30 napjuk van, most újabb bejelentést iktattak részedről, amit 30 napon belül ismét kivizsgálnak, és majd értesítenek, hogy miként határoztak! ott sántít a dolog, hogy ezt korábban már bejelentetted, akkor - 30 napon belül - kivizsgálták, majd megküldték azzal kapcsolatban a határozatot! azon határozatban elismerték az igazadat, így azt teljesíteni kellene, a teljesítés elmaradásával kapcsolatos újabb bejelentésednek - és az azzal kapcsolatos (újabb) 30 napos kivizsgálási határidőnek - nincs halasztó hatálya a korábbi határozat végrehajtására vonatkozóan, mivel olyan lényegi változás nem történt, ami - a törvény szerint - akkora fordulatot jelentene az ügy szempontjából!
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Na úgy tűnik csak lesz valami nálam ebből az IPTV-ből, most hívtam őket és miután utána néztek a dolognak, abban egyeztünk meg, hogy mivel a 15Mbit-es DSL mellé már nem bírná a vonal és én meg nem akarok leváltani, ezért úgy oldjuk meg az IPTV-t, hogy extra költség nélkül behúznak még egy vonalat, amin külön, az internettől függetlenül jön az IPTV
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Jajj ne, jajj ne, jajj ne, azt hittem most már minden rendben lesz, de csak vissza kell őket hívni
1 korábbi ügyintéző berakott nekem egy Sat TV megrendelést is (nem tudom miért, én nem mondtam neki, csak említettem, hogy TALÁN, de még gondolkodom rajta) az IPTV mellé, mivel értelemszerűen ez felesleges lenne, így mondtam most, hogy a Sat TV rendelést törölje és az IPTV maradjon akkor és várom a szerelőt, hogy húzzák a 2. vonalat, amit a technikusokkal és velem is megbeszélt az ügyintéző.
Most viszont megnézem az adminisztrációs felületet és az IPTV-t törölte a Sat TV helyett és helyette berakott egy hűségidő nélküli Sat TV-t 3800Ft-os áron
Én naiv meg azt hittem, hogy 1 telefon és minden rendben lesz
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Darth_Revan #21927 üzenetére
hónapok kérdése, és rendezőhet a dolog...
nem rosszindulatból írom, de gyakori, hogy elsőre, de néha még másodjára sem tudnak valamit rendesen megcsinálni![ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
A sat tv beltéri set top box elvesztette a jelet, 2 hét alatt többször is...
Felhívtam a 1412-őt erre azt mondták majd 72 órán belül keresnek a szerelők. Így is lett, szerelők a ház előtt és onnan felhív hogy a címen vannak, nem tudom miért de nem hívott mielőtt elindult...
Utána hívtam vissza foglalt volt 2 perccel később pedig jött az sms hogy a 1412-n lehete időpontot egyeztetni.
A 1412 ma valamiért egy ideig nem volt elérhető.
Amikor végül sikerült leegyeztettük az időpontot és jeleztem, hogy a szerelő a ház elől hiába hív hogy megérkezett, ha nem vagyok otthon...
Erre most kb 2 órával később hív a szerelő, hogy mi a gond a sat tv-vel (se bemutatkozni semmi) csak ezt így megkérdezte , elmondtam, hogy a jelet elveszíti és hogy lassú, erre az hogy lassú a set top box cserével nem orvosolható, max a jel elvesztés. Hát mit mondjak elég bosszantó ráadásnak elég flegma is volt az illető aki hívott, meg az sem tetszett neki, hogy szombaton lenne jó ha kijönnének...Azt hiszem nem fogok velük dűlőre jutni, mert ez a set top box már idegesítően lassan vált, de nem csak a csatornát hanem amikor az ok-t lenyomom ott tudok az EPG kiírású csatorna számok között váltani (közben a csatorna nem vált amíg újra le nem ok-zom) az is baromi lassan megy. Az új "HÜVELYÜKET" feldugh@tják...
-
h600340
csendes tag
Sziasztok,
Ha megrendelem neten a HD minicsomagot úgy, hogy már van IPTV előfizetésem akkor mennyi időbe telik mire aktiválják? Vagy ehhez ki kell jönnie valakinek a T-től személyesen?
köszi -
h600340
csendes tag
válasz Darth_Revan #21931 üzenetére
Ez biztos? Mert az eb meccseket vissza tudtuk nézni HD-ben, és van a hátulján olyan HDME (hdmi?) kimenet cucc.
-
kovacszk
senior tag
válasz Darth_Revan #21931 üzenetére
Ip tévénél nem kell beltérit cserélni, ott minden STB hdmi csatis.
Aktiválni kell a központban a hd stream-et, amihez néha portot is kell cserélni, néha eltart egy két napig, néha meg szinte rögtön.A jó kolléga nem csak igér, be is tart!
-
Darth_Revan
veterán
-
kovacszk
senior tag
válasz Darth_Revan #21934 üzenetére
Az a baj hogy olyan okos emberek vannak help desk-ben, hogy azt sem tudják mi a különbség a sat tv és az iptv között, hol vannak már azok a régi szép idők mikor hibabejelentésnél az ügyeletes műszerésszel lehetett beszélni, akkoriban telefonon is el lehetett intézni mindent.
A jó kolléga nem csak igér, be is tart!
-
villamos
őstag
válasz Darth_Revan #21926 üzenetére
Nemmondod!
Ilyenre képes a tréhóm? Egy előfizetőnek két érpár?! Ez hihetetlen!Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
h600340
csendes tag
Megrendeltem már délelőtt de a megrendeléseim menüpont alatt nem szerepel viszont a minicsomagoknál az áll mellette, hogy "telepítés alatt", akkor ezek szerint csak legyek türelmes?
-
Vangelis
nagyúr
válasz hackeeeee #21939 üzenetére
Igen de ezt már igazolták, kivizsgálták és mégsem teljesítik.
Mit vizsgánal megint rajta?
Most megint megállapítják, hogy reklamációm jogos.
Megint nem kapom meg. Megint reklamálok és megint 30 nap... ect ect.Nekem ez ördögi körnek tűnik.
Április vége óta már sok 30 nap telt el.
De a levél kiállítása óta is.-... szar egy banda.
persze fizetem amit meg sem kaptam.Mintha vettem volna egy kocsit, csak pl akarmit nem csomagolták volna hozzá.
De fizetem a hitelét.[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Vangelis #21940 üzenetére
Megvan a nyoma annak, hogy már ugyan ezt egyszer kivizsgálták, csak azóta nem történt semmi? Ha meg, akkor azt szépen el kell küldeni, hogy ez már volt egyszer, és nem történt semmi.. Pár napon belül lépjenek az ügyben, vagy mész békéltető testülethez, aztán kész.
Véleményem szubjektív...
-
Vangelis
nagyúr
válasz hackeeeee #21941 üzenetére
Akkor bemásolom mit írtam nekik:
De nagy Ívben lexarják.
A kapott levelet is szkenneltem és csatoltam.
Tisztelt T-home!
Azzal a panasszal fordulok Önökhöz, hogy 2012.04.19.én vásároltam
Önöktől egy Huawei Média pad csoamgot.Ezt követően panaszt tettem mert a csomagban foglalat D-link
DIA-600-as router nem érkezett meg.Első panaszomat nem fogadták el és egy hölgy elutasítóan lerázott,
hogy már pedig az nekem nem jár, holott a hirdetményben ami azóta is
fen van a t-home oldalán egyértelműen le van írva, hogy a csomag
tartalma.Második vagy harmadik 2012.04.26-án tett ismételt panaszomat már
jogosnak találták és levélben értesített Szilágyi András kollégájuk
2012.05.26.án, hogy a sajnálatosan lemaradt eszközt hamarosan küldik
részemre. (levél iktatási száma: 84863065-1)Azóta jó pár alkalommal érdeklődtem már a 1412 es hívószámon és a my
t-home oldalán, hogy hol tart a kiszállítás de mindig csak biztattak,
hogy valószínűleg hamarosan küldik. De sajnos eredmény még nem
történt.Azóta is fizetem a csomag havi törlesztő részletét, de most arra
jutottam, hogy addig nem vagyok hajlandó befizetni ameddig a
megvásárolt csomag teljes egészében nem áll rendelkezésemre. Ugyanis
Önök nem teljesítették teljes egészében amit hirdettek és eladtak
nekem.
Mivel már több mint 3 hónapja nem kaptam meg a megvásárolt termékeket.Ezen várakozás után már egy egyszerű sajnálatos bocsánatkérés kevés
lenne. Kérem, hogy a kellemetlenségek miatt kárpótoljanak. Mivel
platina szintű ügyfél ként ezt elvárja az ügyfél.Kérem, hogy ezen levelemre e-mail-ban is válaszoljanak és kérnem, hogy
ne hivatkozzanak ismét a 30 napra.Ha hamarosan nem történik semmi reakció akkor levelemet tovább küldöm
a NFH-nak és az NHH-nak véleményezésre.Maradok tisztelettel:
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Vangelis #21942 üzenetére
Mondom, ha tudod igazolni, hogy annó már megtörtént a reakció, és azóta sem kaptad meg a terméket, és most is ez van, akkor fordulj a békéltető testülethez. Majd ők lerendezik.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
Vangelis
nagyúr
-
Adama123
tag
Digitális kábeltévén is kódolatlan lett az m1hd, m2hd és m3d.
-
Darth_Revan
veterán
Újrahívtam őket és elvileg kijavították a bejegyzést (My T-Homeban is már csak IPTV van), de most azon gondolkodom, hogy szűrőpróbaszerűen holnap felhívjam-e őket és megkérjek-e egy újabb ügyfélszolgálatost, hogy nézzen már utána, hogy minden rendben be lett-e jegyezve.
Főleg az, hogy be lett-e jegyezve, hogy nem a jelenlegi vonalra kellene, hanem egy újat kellene behúzni neki, nem kellene várni még egy hetet, hogy visszadobják a technikusok, hogy 1 vonalon nem mehet a kettő.
Bár lehet kezd picit üldözési mániám lenni a sok szerencsétlenkedés után...
[ Szerkesztve ]
-
deminos
aktív tag
Üdv!
Egy bennfentes személyt kérdeznék a következőről:
Szeptember környékén lejár a hűségünk az extra csomagos kábel netünkről és ezt érzékelték a T-nél is. Anyóst felhívták (az Ő nevén van a szolgáltatás) és rásóztak egy olyat, hogy vmilyen vezetékes telefon előfizetés (eddig nem volt semmilyen) + ugyanaz az extra kábel csomag, ami eddig volt hűséggel (1 vagy 2 nem tudom) összesen 4000Ft körüli összegért. Eddig csak a netért 1 év hűség mellett fizettünk 8630Ft-ot.
Ez a 4.000Ft-os ár lehetséges vagy jól átverték anyós fejét?
Ja és Soroksárról lenne szó.
Köszi a válaszokat.
Xiaomi 11 Lite 5G NE
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Eredeti játékok OFF topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Linux kezdőknek
- xDefiant
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
- 4MP Okos kamera ,wifi+Ethernet,SD,Cloud, forgatható kétirányu hang, dobozában
- Szuper ár! EVGA GF GTX 1660 Super OEM! Első tulajtól! Nem bányász! Kis gamer gépben! Tuning OFF!
- Ryzen 5 5600 BOX + garancia 2025.12 hóig
- FSP Nano 600VA (akku nélkül) eladó
- Okos kamera ,wifi+Ethernet,SD,Cloud, forgatható kétirányu hang, dobozában
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest