- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- VPS host
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiki52
tag
válasz boborján2 #151300 üzenetére
nos akkor a szoftvert kellene módositani, nem kérvényeket irni hanem az ügyfél kérését megoldani amennyiben lehet és van olyan tipus éppen raktáron, ha nincs legfeljebb várni kell.
Ha pdig a régieket ki akarják szórni egyre több lesz a panasz, mindenképpen az első az ügyfél kérése kellene legyen, ha elfogy az uj akkor lehet ujrakezdeni a régit de addig lesz egy harmadik tipus is..nevetséges hogy nem tud senki belenézni sem. régi van itthon kettő addig küldöm vissza mig mig valakinek eszébe jut ujat küldeni, letiltani az ügyfelet ugysem fogják.
minden platformon rögzitik a "beszélgetést" vagyis annak mindenképp van nyoma a tényleges tipus kérésnek.
A box szoftvert is mennyi hónapig nem voltak képesek rendesen megcsinálni /valamivel jobb lett de ugyanolyan lassu / igy ezt is évekig tartana megoldani.[ Szerkesztve ]
-
tuto558
tag
válasz csiki52 #151299 üzenetére
Lehet érdemes megpróbálni az egyedi szerviz szolgáltatást:
[link]5000 Ft kiszállási díjat ilyenkor fizetni kell, de ennek keretében lehet rá esély hogy meg tudják oldani. Én nemrégiben ONT-t szerettem volna cseréltetni másik típusra, de első körben mondták, hogy ha hibát nem tapasztalok vele, akkor jól működő ONT-ot nem cserélnek, főleg hogy van a mostanin is van 2.5 gbps port és Wifi6. De végül azt mondta hogy egyedi szerviz szolgáltatás igényként fel tudja venni, ha vállalom a kiszállási díjat és beírja megjegyzésbe az ONT típusát amit szeretnék, hogy csak akkor jöjjön a szerelő ha van épp olyan nála. Másnap hívott is a telekomos szerelő időpontot egyeztetni. A problémámra végül találtunk egy jobb megoldást, mint az ONT csere, de ott volt nála a kért típusból egy, szóval kicserélte volna, ha azt mondtam volna hogy nem kérem azt a megoldást amit ő ajánlott.
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
-
viktorhu
veterán
válasz csababarca #151279 üzenetére
Ez IGMP hibának tűnik, ha az extendered nem támogatja az IGMP-t, túlterheli a wifit, és pont így szokott csinálni (pár másodperc után megáll a kép). Az lenne ideális, ha a "modemmel" direktben össze tudnád kábelezni a tévés boxot.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csababarca #151308 üzenetére
Reális, szuper hogy megoldódott
-
viktorhu
veterán
válasz csababarca #151308 üzenetére
Szuper Akkor lehet, hogy az a jelerősítő egy powerline adapter (ami az elektromos hálózatot használja jeltovábbításra), azok nem mindig szeretik az elosztót.
-
barnibooo
tag
Valamit történt így este a Cloudflare-rel. 1000/1000 viszonylag jó sebességet produkált, bár este van...
-
tide66
csendes újonc
Korai volt az örömöm az új androidos box-al kapcsolatban. Ma sok kínja előjött, először lejátszási hiba próbálja újra, majd kifagyások csak újraindítás oldotta meg. Aztán este gondoltam adok egy kis előnyt és később kezdtem el nézni a filmet hogy majd visszatekerés és így át tudom ugrani a reklámokat. Az viszont miden előre és visszatekerésnél visszaugrott a főmenübe. Onnan viszont ugye mindig az élő adásra lép vissza, úgyhogy a filmet még sem tudtuk nézni majd letöitöm mindegy. Node ami mérget megettem emiatt a fos miatt az borzalom. Sokan dicsérték az új boxot itt a fórumon is hát nem tudom de én visszasírom a régi smdc féle androidos boxot. Most már közel éjfélhez csináltam egy sorrendi újraindítás előbb az önt majd a box. Most jónak tűnik de már álmos vagyok próbálgatni. Nem tudom egyáltalán box hiba e, vagy a Telekom tv app ennyire sz@r vagy mindkettő
-
patrikcoc
aktív tag
válasz tide66 #151312 üzenetére
Tekeréses összeomlás a TV app hibája, SDMC boxon is csinálta 2.0.633 óta... Az EPG-s rész nagyon bugos azóta, az idővonalat gyakran elfelejti, beragad az előző adás, és ilyenkor tekerésnél jön a crash (főoldal). Mini EPG-n is gyakran nincs magenta idővonal, ilyenkor csatornaváltás helyett az infopage-t tölti be.
Viszont lejátszási hibát és kifagyást így 3 hét alatt nem tapasztaltam, ellenben az SDMC-s boxok nálam ezeket elég erősen, napi többször produkálták... -
Trailbreaker
kezdő
válasz csiki52 #151297 üzenetére
A folyamat zárt ügyintézőnek nincs ráhatása arra, hogy milyen legyen a box.
A rendszer dönti el, hogy mit kapsz.
Add le hibára a meglévő SDMC minden nyűgjét írass bele és, hogy mindenféleképpen cserét szeretnél SEI Robotics. Szerelő felfog hívni neki is elmondod, hogy azt hozzon. Ismerősöm ugyan ezt csinálta mint te, mondtam neki, hogy hiba bejelentéssel egyszerűbb lesz, úgy is lett, másnap már jött is a szerelő a SEI-vel. -
csiki52
tag
válasz Trailbreaker #151314 üzenetére
megfogadom a tanácsod, de kétszer jelentettem hibára, felhivott a szerelő közölte hogy nem cserélik ki a boxot várjam meg a szoft frissitést, és csak régire tudja cserélni amugy is.
-
csiki52
tag
válasz Trailbreaker #151316 üzenetére
semmit nem javit, csak a kinézete lett kicsit más.
10.2.101 verzio jött nbekem mult héten a 10.0.53 helyett.
biztonsági szint 2023 május
telekom verzio 635[ Szerkesztve ]
-
tide66
csendes újonc
válasz Trailbreaker #151316 üzenetére
Annyira ne várd az új sei boxot, mert tegnap amit leművelt az borzalom. Lásd egy két hozzászólás sál feljebb
-
patrikcoc
aktív tag
válasz Trailbreaker #151316 üzenetére
Az 555 sokkal gyorsabb, reszponzívabb volt, a 633 negatív hatásait az új boxon is érezni (pl. vissza gomb 2mp után adja be a launchert, meg a csatornaváltás is lassabb).
@tide66 az SDMC-s box is ugyanezeket csinálná, ha az új app futott volna már rajta nálad.[ Szerkesztve ]
-
Kbali
nagyúr
válasz tide66 #151312 üzenetére
Próbálj meg egy forcre restarttal wipe cache-t, hátha segít:
1. kihúzod a 230-ból a boxot
2. boxon nyomvatartott bekapcs gomb mellett újra visszadugod
3. addig tartod, amíg bejön az android recovery menü
4. wipe cache + restart
Én ezt tegnap nyomtam végig, utána érezhetően pattogósabb lett a rendszer. Előtte már folyamatosan nem adott képet bekapcs után, csak ha elváltottam a forrást a TV-n, majd vissza, ill. EPG lapozás közben simán újraindult. -
csiki52
tag
válasz patrikcoc #151320 üzenetére
az uj app fut már , megy tovább a"harc" csak azértis, küldtek előre egy dokumentumot amin az sdmc szerepel tehát látom előre a 1414 en jeleztem, hogy kise küldjék, de ebbe sem tudnak beavatkozni küldjem vissza.
Most irtam a központnak, meglátjuk mi lesz.
annyit elárultak hogy ki akarják szórni a régi boxokat tehát valaki be tudna avatkozni csak azzal ügyfél nem lehet kapcsolatba. várjam meg mig kifogy a régi tipus. kezd totál röhejessé válni -
Mosqu!to
addikt
Sziasztok!
Nálam egy hónapja lett bekötve a Telekom TV, Androidos boxból kaptam kettőt, két tv-hez. Az egyik direktbe kábelen megy routerbe, a másik egy mesh routerbe csatlakozik, de ott is van 200-300 Mbit (az elsőn meg 1000).
Folyamatos nyűgök vannak velük
- bekapcsolás folyamata borzasztó lassú, 3-5 percig tart (ha jól értem akkor energiatakarékos mód kikapcsolása segíthet ezen)
- minden csatornaváltásnál pár másodpercig működik, majd kifagy a kép 1 percre, utána nézhető
- néha random bedob a menübe műsornézés közben
- sok tekergetés esetén kifagyás/menübe kidobAz előző hozzászólásokban az energiatakarékos mód kikapcsolása meg cache törlést kipróbálom majd, ezen kívül van esetleg javaslatotok? 0. naptól szar amúgy a vadi új STB, szóval csodálkoznék, ha a cache törlés segítene, de hátha.
Ha ez ilyen hulladék, akkor van esetleg lehetőség arra, hogy ezt a hulladékot visszaadjam és átálljak CI+ kártyákra? Vagy ott is hasonló nyűgökkel találkoznék?
[ Szerkesztve ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
AnonymusX
senior tag
válasz Mosqu!to #151324 üzenetére
Szia!
Ha semmi nem válik be, akkor csak az marad, hogy a régi IPTV megoldást kérd (vagy szolgáltatóváltás), ami jóval megbízhatóbb, cserébe a beltéri nagy, többet fogyaszt, mint az androidos, nem okos (nincsenek alkalmazások), illetve nincs bluetooth, szóval kell legyen rálátása a távirányítóra.
CI+ kártya lehetőség nincs a Telekomnál, ahogy felettem is írta snyper990, csak IPTV van, amihez mindenképpen beltéri egység kell.
[ Szerkesztve ]
-
Pizzafutar
aktív tag
Sziasztok, nem tudom más is tapasztalt-e ilyet:
Amióta a múlt hónapban villámcsapás miatt kicserélték a HGW-t Kaon-ra azt tapasztalom, hogy:
- az internet kapcsolat meg-meg szakad egy időre,
- a HGW egy-egy ethernet portja lekapcsol, mintha nem lenne bedugva a kábel.
Különösen ez utóbbi érthetetlen számomra.
Mit lehet tenni? -
Mosqu!to
addikt
válasz AnonymusX #151328 üzenetére
Áh, nagy és HDMI-CEC mentes STB nem kell, vagy semmi vagy akkor maradjon ez. Legalább a TV-vel össze tudtam hangolni, hogy az STB távirányítója ne kelljen, hanem az LG magic remote kezeli, bár valamiért STB kikapcsolásnál a tv-t is húzza magával, de gondolom csak valahol bent hagytam ezt a flaget.
Gondolom amúgy nem egyedi a hibám, másnál is vannak hasonlók, így talán későbbi app fejlesztések javítják majd ezt (aztán felébredek langyos vizes kézzel)
#151330 molnarpeter: Igen, most lett megkötve. Mi lenne az alternatíva, ha nincs?
Voda volt amúgy előtte, de ott meg a net volt kritikán aluli, itt azzal legalább nincs gond. Csomag nélkül külön-külön TV nem tűnik túl gazdaságosnak, bár ha nem működik, akkor nyilván jobb az, mint olcsón a használhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
Csorbi
addikt
Sziasztok!
Gigás optikám van, a HGW-re van kötve egy asus router, utóbbi pppoe passthrough-val külön csatlakozik. Eddig minden frankón működött, minden külső elérésem az asus wan ip-jén keresztül volt elérhető (myip.com-on is ezt mutatta), de ma reggelre feltűnt, hogy az asus által kapott wan ip, és a myip.com-on mutatott ip teljesen más (telekomos mindkettő ip, de más ip tartományból), az asus kiabál is, hogy NAT-olva van. Ezek szerint a Telekom betett valami NAT-olt csoportba? Mi a megoldás? Ügyfélszolgálat?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mosqu!to #151331 üzenetére
Népi gyógyászat:
-alvás és képernyővédő kikapcs
-műsorújság vagy görgetős csatorna lista használata ami stabilabb (sok kapcsolgatás az adók között megfekszi a gyomrát)
-fejlesztői beállításokban animációk 0-ra vétele is minimálisan segíthet
A csatorna váltás utáni emlékperc nekem új -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Pizzafutar #151329 üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Ügyfélszolgálaton érdemes bejelenteni a problémát. -
boborján2
aktív tag
válasz csiki52 #151315 üzenetére
"felhivott a szerelő közölte hogy nem cserélik ki a boxot várjam meg a szoft frissitést"
Mindenkit ezzel etetnek.
Megoldás: amíg várod az új szoftvert , addig kötbér igénnyel élsz,mert kalap sz@r.Jobb ha intézed mert csak akkor lesz érdemi előrelépés ha eleget fizettek és látják hogy nem tudnak kamuval megetetni.
Mellesleg ,hogyan javítana bármit érdemben egy következő szoft ,ha idáig mindegyik update egy hulladék volt
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
Pizzafutar
aktív tag
válasz kabelmania27 #151335 üzenetére
Felhívtam őket, Wanda rámért a vonalra, majd azt mondta probléma van, küldi a szerelőt.
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Rendeltem egy telefont a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Nem akart megérkezni.
Egy hét után érdeklődtem, hogy mikor kapom meg, ekkor közölték, hogy a rendelés hibára futott, benne van a rendszerben, de nem teljesíthető. Állítólag informatikus tudja csak javítani, de ez időbe telik, ez van 3 hete. Ma újra érdeklődtem, de csak annyit mondtak, hogy várjak türelemmel!
Járt valaki így?(^)(>.<)(^)
-
boborján2
aktív tag
Én úgy jártam valamikor régebben (nem telefonnal) ,hogy a csomag az átvételi ponton volt persze értesítés semmi. Nekem kellett kiderìteni hol a csomag. Ha két napot kések szó nélkül visszaviszik mert nem vettem át.
Szokásos telekom.
...és még a román emagot szidják hogy az milyen gagyi. 100x simábban megy ott minden ,mint itt a magyar telekomnál ,ami elvileg az egyik legnagyobb (magyar) webáruház.
[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
babo91
csendes tag
Sziasztok!
Olyannal találkoztatok már, hogy a beltéri elkezdi kinyírni a HDMI csatikat?
(lehet hülyeség, de nem tudom elképzelni hogy a TV ilyen tempóban dobálná el a csatikat, pont a szolgáltató váltás óta)Kb 3/4 éve vonultam át Vodáról, T-re, és azóta 5 csatiból meghalt 4. Egy Philips tv-re van rádugva, és ez előtt Vodás beltérinél nem volt ilyen, nem is gondoltam, hogy egyáltalán ilyesmi lehet. Különösebb áramszünet, vagy vihar miatti hirtelen áramszünet nem volt. Amióta T a szolgáltató, ezzel a szutyi beltérivel, azóta szépen egyesével döglenek meg a csatik.
-
TiMoN
senior tag
Kicserélték a smartboxot az újabbra, most már a samsung okostv távirányítójával nem tudok csatornát váltani kötelező a boxét használni... nem is értem... ezt a dolgot kihagyni.?!
Picit gyorsabb, de program váltás még mindig lassú. szerelő mondta soha nem lesz olyan mint az IPTV volt. Amúgy ezt a technológia ilyen ez van
Még hűség van rajta marad, utána lehet repül sok értelme nincs már ennek.-TiMoN-
-
yogibear
addikt
Állítólag informatikus tudja csak javítani, de ez időbe telik, ez van 3 hete.
Nekem számhordozás pusztult le, elsőre nem ment, másodikra újraindította a folyamatot az sem futott le, kiderült, hogy a kiadott sim kártyát a rendszer 10:40-kor regisztrálta, 10:41-kor meg letiltotta... harmadik látogatásnál hibajegyet állítottak ki, rá 2 hétre a 4-nél még semmi, mert hogy inaktív, de nem deaktív a folyamat így nem lehet újraindítani nulláról... egy hónap múlva jött sms, hogy hát a hiba elhárítva, lehet újra kezdeni... kösz nem...
Ezt is csak az informatikus tudta javítani, hogy törölje a leakadt folyamatot, annak meg kellett egy hónap kb... vicc...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
patrikcoc
aktív tag
válasz tide66 #151325 üzenetére
Tényleg nem értem, mi befolyásolja… Nekem az SDMC 635-el (meg úgy nagyjából az összes 2.0-s verzió) használhatatlan volt az összes TV-mmel. Csúszott a hang, framedroppolt a kép, nem ismerte fel az előfizetésem gyakran, “nincs ethernet” bekapcsoláskor pedig volt, üres EPG crash/beragad a régi műsor, fél óránként megakadt a kép+hang fél-1mp-re, és még rengeteg egyéb random hiba… Illetve a tavaly októberi fw óta random összeomlott az app, 480p, késve érzékelt majd kifagyott. Az új boxxal ezek mind megoldódtak, kivéve az EPG-s hibák, az az app hibája.
Új hibaként én azt tapasztaltam, hogy néha beragad a lejátszó felülete bekapcsoláskor, és néha vol+-t kell nyomni mert nincs hang.[ Szerkesztve ]
-
Mosqu!to
addikt
válasz molnarpeter #151334 üzenetére
[link] itt nézhető az egy perces néma csend.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
Sharkweb
aktív tag
Igen én is így jártam 2 hónapja. Rendszer szerint 06.21-én meg kellett volna érkeznie, de az áruraktárig már nem jutott el a megrendelés. Két naponta hívogattam őket, mire egy kedves ügyfélszolgálatos srác beszélt az informatikusokkal, akik kb. 1 perc alatt továbbították kézzel a megrendelést. Így 07.04-én sikeresen megérkezett a készülék.
[ Szerkesztve ]
-
tide66
csendes újonc
válasz patrikcoc #151346 üzenetére
Ez valóban fura, a 480p hiba csak ritkán es már nagyon rég fordult elő de a többi hiba amit említettél az nálam semmi nem volt. Ott is az előre hátra tekerés nyűgjei miatt volt csak bajom. Téged simán bevehetnének tesztelőnek, sok jó meglátásod volt a hibákat illetően. A fejlesztők figyelembe vehetnék az észrevételeidet. Ha egyáltalán olvassa valaki ezt a fórumot a T-től
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs