Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mgaben
senior tag
válasz molnarpeter #143100 üzenetére
Igen, a gigabit adapterre írtam. Mikor itt írták, hogy már felismeri akkor felcsillant a szemem. Aztán néztem nagyot, hogy ugyanaz a sebesség. Most vagy 3 alkalmazással is megpróbáltam, de ugyanaz az eredmény.
Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mgaben #143101 üzenetére
Kábel gondolom mással működik és tudja az 1000-et. 4K tartalmakhoz kellene? Láttam itt egy olyat, hogy developer módot engedélyezni kellene - de hogy miért, jó kérdés. [link] Ha lenne valahol egy marék adapter, végig lehetne őket zongorázni, hátha valami inkompatibilitás.
[ Szerkesztve ]
-
mgaben
senior tag
válasz molnarpeter #143102 üzenetére
Igen, kábel jó. Alapvetően nem szükséges, ezért nem is bolygattam a témát. 4K tartalmat max plexen nézek, de az is viszi 100 Mbps-al. Csak akkor gondoltam kipróbálom, és csudálkoztam egyet.
Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...
-
mgaben
senior tag
válasz molnarpeter #143102 üzenetére
Poénból kipróbáltam. Nálam semmi változást nem hozott, maradt 100 Mbps.
Lehet az van amit a linken is írnak sokan, hogy kiszedték a drivert. Bár nem értek hozzá, nem tudom valós lehet e.Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...
-
snyper990
őstag
válasz mgaben #143104 üzenetére
Az USB 3-mas aljzatba dugtad? Azt hiszem csak azon tudja a gigabitet, 2-esen nem.
A driverek a Linux kernel részei. A kernelhez a Telekomosok szerintem nem nyúlnak, a gyártó meg miért szedné ki. A kérdés az, hogy alapból benne van-e. Az ilyen külső eszközöknél az a lényeg, ha Androidos eszközzel szeretnéd használni, hogy Linux-kompatibilisek legyenek -
mgaben
senior tag
válasz snyper990 #143105 üzenetére
Persze, usb 3. PC-n van linuxom is, azzal úgy emlékszem ment. Meg ha alapból 100 Mpbs-on megy, akkor nem az eszközfelismeréssel van a baja. Akkor egyáltalán nem is lenne kapcsolat. Szerintem. De nem vagyok ebben szaki.
[ Szerkesztve ]
Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...
-
eszakas
senior tag
válasz mgaben #143098 üzenetére
Érdekes, mert pont azért érdekelne mert gigabites a csatlakozó és az USB is többet kéne hogy tudjon.
Asus rog strix x570‑e gaming alaplap ,AMD Ryzen 7 3800X ,SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Vapor-X 20G,G.SKILL Ripjaws V 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz, Corsair HX1200i Köszönöm szépen. Üdv. eszakas :)
-
Karcub
senior tag
Valaki tudja esetleg, hogy mivan akkor ha olyan helyre költözöm ahol már van tv+internet előfizetés ? Ahol lakom itt van saját tv+internet , de így akkor ezzel mi lesz? Le tudom mondani?
-
snyper990
őstag
válasz Karcub #143110 üzenetére
Ha nincs ott kiépítve hálózat és ezért nem tudod átvinni a szolgáltatást, általában el szokták engedni a kötbért méltányossági alapon.
Ha mégis van ott hálózat, a már ott lévő szolgáltatásokon is van hűség? Mert ha nincs, azt lemondod, és viszed a saját előfizetésedet.
Vagy, mivel gondolom még az előző tulaj nevén van a meglévő szolgáltatás, mondja le ő. Ha van rajta hűség, az az ő gondja.
Ha egyik sem játszik, ki kell számolni, hogy jössz ki jobban: ha a hűség végéig fizeted a díjakat, vagy ha kifizeted a kötbért.
De ha már megvannak a részletek, akkor érdemes inkább az ügyfélszolgálattal felvenni a kapcsolatot, mivel egyedúl ők fognak tudni ebben érdemben segíteni neked[ Szerkesztve ]
-
Zsolty20
senior tag
HWSW lehozta a sokunkat érintő problémát: [link]
-
djalmasi
tag
Csatlakoztam már én is, egyszer csak észreveszik, hogy csinálni kéne valamit [kép]
-
Rick4
félisten
-
Rick4
félisten
válasz snyper990 #143111 üzenetére
Nem méltányossági alapon engedik el, hanem a saját ászf-jükben van benne, hogy címmódosítás utáni áthelyezés kérése esetén nekik 30 napjuk van áthelyezni, amennyiben nem tudják, szerződést szegnének, és kötbérezhetőek lennének visszafelé. Szóval ezért szokták megszüntetni, semmi méltányosság sincs benne.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Túzok22
aktív tag
-
aktív tag
-
snyper990
őstag
válasz Rick4 #143115 üzenetére
„Ha a határozott időtartamú előfizetői szerződés időtartama alatt az egyéni előfizető lakcímének vagy tartózkodási helyének változása miatt a korábbi lakcíméről, vagy tartózkodási helyéről új lakcímére, vagy tartózkodási helyére kéri a Hálózati végpont áthelyezését, és a Szolgáltató az áthelyezési igényt rajta kívül álló okból teljesíteni nem tudja, az Előfizető a Szolgáltató erről szóló értesítését követő 15 napon belül azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül felmondhatja a határozott időtartamú szerződést. A Szolgáltató az értesítésben köteles igazolható módon tájékoztatni az Előfizetőt az őt megillető felmondási jogról”
Szó nincs benne „szerződésszegés” esetén kötbérezhetőségről. Ez nekem inkább egy vállalásnak tűnik a szolgáltató részéről, bár valószínű, hogy törvényileg kötelezhetőek lennének rá, és nem önkéntes alapon került az ÁSZF-be. Bár, ha aláírja valaki, hogy x évre hűségidőt köt, ezzel vállalva, hogy abban az időszakban fizeti a meghatározott összeget a szolgáltatónak, azt szerintem behajthatná simán. Ezért érzek benne némi méltányosságot
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz RudiLicenc #143120 üzenetére
Mert Renwick fórumtárs a cikk szerzője is egyben
-
őstag
Ez a Telekom valami hihetetlen. Én azt hittem, hogy ez egy komoly cég, ahol komoly szakemberek dolgoznak.
Bejelentettem nekik a CloudFlare problémát, világosan, egyértelműen kiemelve, hogy nem egyéni előfizetői problémáról van szó. Erre mi a reakció? Kijönnek jelszintet mérni.
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
-
őstag
válasz user12 #143129 üzenetére
"Mást nagyon nem tud csinálni a mezei technikus
Mit gondoltál, felhívja a DT-ot vagy ránéz a border gateway konfigra?"Azt vártam volna el, hogy aki olvassa a hibabejelentéseket, az nem rendel el teljesen irreleváns vizsgálatot, hanem továbbítja a hibát az illetékeseknek (még akkor is, ha azok éppen az anyavállalatnál, a Deutsche Telekomnál dolgoznak.)
Nem is értem a kérdésed. Úgy írod, mintha teljesen normális eljárás lenne, hogy abszolút rossz irányba indulnak el egy hibajegy kapcsán.
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
user12
őstag
válasz proradeon #143132 üzenetére
Nem indul el rossz irányba, sőt, becsülettel kimegy, megnézi, hátha valami lokális hiba áll a dolog hátterében - függetlenül a nemzetközi vonalakon tapasztalt jeleségektől. Nyilván ez utóbbira nincs ráhatása, maximum magasabb szintre továbbítja a ticketet, onnantól már nem rajta múlik, ő megteszi azt, amire lehetősége van.
Nekünk felhasználóknak ennyi látszódik, de simán elképzelhető, hogy zajlanak a háttérben olyan folyamatok, amik idővel meghozzák az eredményt. Nyilván ehhez a DT-CF közös munka fog kelleni, ami két ekkora céget tekintve nem egy óra és nem is néhány nap.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
djalmasi
tag
Update: Lezárták a CF-es hibajegyemet azzal a megjegyzéssel, hogy nincs hiba és keressem a saját eszközeimben a problémát
Szerk: Végül is most tényleg jónak tűnik, de akkor nem olvasták el az "időszakosan" részt.
[ Szerkesztve ]
-
-
mlinus
őstag
válasz Schnorkel #143137 üzenetére
Ekkora egy inkompetens társaságot. Legalább PR-t tudnának nyomni, de még az se megy. Mi az hogy nem az ő problémájuk ezért menjen az előfizető panaszkodni a kiszolgálókhoz? Ezek tényleg ennyire nem értenek a dolgukhoz? Amikor van egy tucatnyi oldal, szolgáltatás amit több millióan használnak, és alig elérhetőek csúcsidőben, akkor hiába nincs a telekomnál konkrét hiba, nekik kéne elkezdeni basztatni a cloudflaret hogy bocsi, de több százezer felhasználónak már hetek óta akadoznak a szerverek....
-
mgaben
senior tag
Vandát elküldtem a pics@ba... Hogy lehet cseten normális ügyintézőt "kikönyörögni"?
Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...
-
mgaben
senior tag
Köszi, megpróbálom.
Nem mondtam, hogy nem bízom benned, de azt sem, hogy igen, pedig nem...
-
plus44
veterán
Sziasztok!
Esim-ről fizikai Sim-re hogyan működik a váltás, amennyiben a korábbi Sim kártya már nincs meg? Tudnak a meglévő számommal adni egyet azonnal bármelyik Telekom üzletben?
“This is where the road crashed into the ocean...”
-
kakuk.tamas
addikt
válasz plus44 #143147 üzenetére
Bemész az üzletbe és megmondod, jogy váltanál fizikaira. Ott helyben kapsz másik simet, az e-sim meg inaktív lesz. [link]
Az a 4500 forint baromság. Legalábbis az esetek 99%-ban nem kérnek egy forintot se érte. Az egész folyamat (ha nem kell várnod), akkor 3-4 perc kb.
( A régi sim nem is kell. Az abban a pillanatban szemét, ahogy váltottál e-simre.)
És máskor ezt a topikot használd erre: [link]
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
plus44
veterán
válasz kakuk.tamas #143148 üzenetére
Tehàt ha kivàltom most kényszerből a fizikai Simet, majd egy idő után visszamegyek eSimre, akkor a fizikai Simet megint nem tudom használni? Mondjuk abból a szempontból logikus, hogy technikailag a 2 egy és ugyanaz, csak gondoltam, ha lemondom újra az eSimet, tudok váltogatni közöttük.
szerk: igen ezt a 4500ft-ot láttam a honlapon, baromi kíváncsi vagyok, kérnek-e érte pénzt avagy sem.
szerk2: bocsi, nem tudtam, hogy van topikja!!
[ Szerkesztve ]
“This is where the road crashed into the ocean...”
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen