Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frontiner

    aktív tag

    Srácok!

    Aki tudja segítsen pls!
    2 ügyintézővel beszéltem 1414-en, 1-el pedig chaten. Mindhárman mást mondtak.
    A story:
    Tavalyfebruárban) vettem mobil előfizu hosszabításával egy LG Tv-t, részletre. A 2 év hűségért ugyebár kaptam kedvezményt (40000 Ft.). A TV sajna bekrepált,az LG hamarosan adja a csereutalványt. Mivel már ez a modell nem elérhető így nem lesz egy az egyben csere, nyilván másik modellt kell választanom. Ez oké. Azt viszont egyik ügyintéző se, illetve mindhárom másképp tudja, hogy a kedvezményemmel ilyen esetben mi lesz?
    Én úgy gondolom, hogy az "új" TV-re is meg kellene kapnom. Telekom nem, vagy részben gondolja így... :C
    Továbbá, majdnem kifizettem már a Tv-t, még 6 havi részlet maradt. Az eddig befizetett összeg, majd levonódik az új Tv listaárából. Mert a Telekom egyik ügyintézője, ezt sem így gondolja. Akkor hova lesz a pénzem?? :Y
    Egy további opció, hogy valamelyikőjük szerint újraindul a 2 év hűség és ugyanúgy kezdem előről a 22 havi részletfizetést. Én meg úgy gondolom, onnan folytatom, és a maradék 6 hónapban fogom kifizetni azt az X összeget, amit levonnak a kedvezménnyel és a már befizettett összeggel együtt. Vagy nem?
    Illetve még annyi, hogy ilyenkor, hogy néz ki ez a csereutalvány? A vételárat "kapom" vissza?
    Köszi :R

     IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015 

Új hozzászólás Aktív témák