- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- Milyen notebookot vegyek?
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Canon EOS DSLR topic
- Gaming notebook topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
DZs: Az már rég oda van telepítve szerencsére. De asszony talált néhány jó árú szekrényt meg nemtommit, meg fellépőt, meg akármit Vaterán, amit le kellett hozni. Mondtam, hogy oké, lejövök a cuccokkal, de akkor mára csak pakolás, autózás, pakolás, aztán pizza és sör és hepaj. Szal majd csak holnap megyek haza.
Igaz, korán kell mennem, mert 10:00-ra viszem asszonyt élményvezetésre, és közel két és fél óra az út Orfű - Érd szakaszon. Mindig is szeretett volna Trabit vezetni, szal szerveztem neki egyet, oda megyünk holnap délelőtt. 601 Universal.
A májusi, Seibiko-s revízió után viszem az autót autóvill. haverhoz, aki jellemzően rally autók ECU-jával foglalkozik, aztán megnézzük, mik a lehetőségek; aszongya minimális belenyúlással elérhető a 270 LE / 330 Nm ezzel a motorral. Meglátjuk. Persze szerinte a moci turbóért kiállt, és rengeteg hely van ehhez a motortérben, de lehűtöttem a lelkesedését.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Lomha. Természetesen semmi sem hiányzik, de nem tart semmiből kipróbálni, csak egy újraírható chip kell az ECU-ba, ami nem nagy tétel árban. Előtte lementjük a gyári programot, így az bármikor visszaírható, ha mégsem tetszik az új program, mert mondjuk 20 litert kezd enni, vagy akármi.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
ez hatalmas!
Köszi a videjót!
Háu háu ahhá... zoltán erika.
Lehet senkit nem érdekel, de én úgy vagyok az ilyennel, hogy legalább hallom a sajt gondolataimat.
*szerk.#700 vagy #704
Jorus:
ezeket honnan rendeled? Véletlen nincs valami subaruparts.jp weboldal ahonnan lehe:t rendelni ilyen gyári szarokat, mert az e(lme)baj-on csak hamisítványok vannak. vagy csak hitványok.[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
nagyúr
A gázreakció, a forsulatszám, a vezérlés, stb. az nyilván teljesen más, ha S-ben vagy S#-ben van a kar, de attól még a váltó lassan vált és nem feltétlenül elektronikus szempontból, hiszen, ha manuálisan váltasz, akkor is komótosan pakolja a fogaskerekeket. De nekem nem zavaró különösebben a váltó sem, nyilván nem rallys a fíling, de az autó sem olyan, tehát nekem ezzel nincs gondom. Mással sem.
Qru: ez ugyanannyi kb. Mármint 10% plusz, ami nálad 17 és 20, az nálam ~25 és 30 ugye. Valszeg ez az a növekmény, amit minimális belenyúlással, szoftveresen megoldanak simán. Persze nyilván sokkal egyszerűbb turbós autókat húzni, csak ott is célszerű utánamenni a többi alkatrésszel, ha nagyobb mértékű az emelés. Karaj lett az összefoglaló!
Carr: a videón nem Zoltán Erika szám szól aki énekel, Csepregi Éva és a Neoton. Mármint eredetileg ők éneklik a YoYo-t, a felvételen meg ugye az Irigy Hónalj Mirigy.
Az alkatrészeket az amcsi Subaruparts.com-ról rendeltem, egészen pontosan az Ebay-es oldalukról, itt találod őket: Subarupartsdirect. Csak eredeti alkatrészekkel foglalkoznak, és meglepően hamar ideér a cuccuk, kb. másfél hét volt mindkét rendelés.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
ha nem zavar semmi, akkor minek akarod pöckölgetni?
(na, leszálltam a témáról, hajrá, valamennyit biztos elbír még a rendszer. persze azt se feledd, hogy ez a 3.0r motor már eleve az előző h6 tuningolt verziója, vékonyabb hengerfalakkal stb.)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
carr
őstag
skacoook! a 2.0 motor felett csak megölitek a blokkot tuninggal. Azé' nagyobb, hogy ne kelljen tuningolni.
A gyártó részéről persze....
A legmegbízhatóbbak az EJ20ak gyári norma eltérés cca +20% teljesítménynövekedést bír el, különösebb átalakítás nélkül, hogy hamar szétforgácsolódna a motor.
Túlságosan ki vannak könnyítve.
Oroszoknál van egy közmondás: "az anyagminőség a súlyban van" vagy ilyesmi.Qru: EJ16E asszem, sima 1st gen, 90 paci.
Lomha, de legalább annyit eszik mint egy STI.[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
* (csak érne már ide, de tényleg olyan lassú a szállítás, mint egy csiga)
Igen. Én is 8L-el vagyok riogatva... awd. mechanikus. mindig ott van ha kell, ha nem.
Inkább legyen ott még akkor is amikor nem kell, minthogy később érjen oda.
Szerintem úgyis elviszem "auswitzba" , azt elgázosítom.[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
Azzal elég vegyesek a tapasztalatok (gáz). Olvass utána rendesen...
Nekem most a nagyátlagom 8,38 liter. Igaz városi használat nálam az alig van.
mod:
Parci: Igen az is "csak" 258 ló a 3.0 meg 245 ló... Nem olyan egetrendető erőtöbblet. Azért kéne egy 3.6R.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
tényleg, toyota mr2-t nem nyúzott itt senki, soha? egy utolsó szériás nekem bakancslistás volt, lassan elengedem a témát, de azért biztos dögös holmi
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
carr
őstag
van ismerős, ellátott tapasztalattal... ő 3.0 nissan terranoval teker, bár CNG.s a verda és otthon tankolt, de nagyjából hasonló a használódás...
Egyébként az elektronikán sok múlik. 90% általában.
De benzin nélkül b@szhatod. Bemelegítés után mindegy szinte mit töltesz bele. Amíg el nem éri az üzemi hőfokot, addig csak benzin, utána váltja át magát gázra.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
Nem, sosem kívántam rá ahogy az MX5-re sem igazából. Egyszerűen nem érzem magam benne biztonságban.
carr: Ha van bejáratott rendszer akkor sima ügy de ide nem jó akármi. Fórumon sokat olvastam róla, hogy többen kiszedették mert nem működött rendesen. Mondjuk biztos vmi olcsót vettek azt nem tudom... de azt igen, hogy a gyári gázrendszeres Subarukban elég komoly technika van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
carr
őstag
Addig vadászok, amíg össze nem rakom, hogy tartós legyen, és jó. Ez a cél. Nem tudom holnap használni. Unokatesóm kölcsönkérte az akkut belőle. mondjuk nem baj, marha ittasak leszünk. xD
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
Még azon agyaltam lately, hogy átrakom az akkut a csomitartóba, valamelyik kerékjárat ív mögé...közelítendő az ideális tengelyterhelést.
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
nagyúr
Amcsiban szokás az EZ30-akra superchargert tolni, arra nemtom, hogy reagál a többi alkatrész. A kisebbikkel is 360 lovat hoznak ki a H6-osból, azzal úgy 5 sec körül futja a százat a Lega. Az EZ63-osra a kit meg 440 lovat tud superchargerrel, az azért elég beteg...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
Az EJ20, cosworth (ami nem két forint, 18.000 (!) $ a full build (csak a motor) kifejezetten erre hegyezett turbo-val) 434 LE-t tud kereken mérve, és az bírja is. Nem hullik szét csupercsárgerrel ami akkor is tol ha nem kell........... :/
Arra azt mondom, hogy well balanced. A többi meg elmehet a 'csába.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
upsz... EJ25 volt az említett hardcore cucc.
(outback 2.5 xt)Qru:
10k a két ~5m kábel, plusz, ha megkérdi a rendőr, hogy mióta van az utastérben az akku, akkor lehet még $...
De mindent a sebesség oltárán.[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
Egy kis nyalánkság:
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
A végén szépen odaveri az új STi-t... Kár érte.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Megvolt a revízió, kb. 1 óra volt. Pluszban kértem a szervó ellenőrzését, mert ha álló helyzetben álltam a féken, és el volt tekerve picit a kormány, akkor finoman remegett, amit nem gondoltam jónak. Meg amikor csekkoltam a szervófolyadék tartályát, az picivel volt a minimum fölött, ami annyira nem okés, a januári csere óta. Mint kiderült, jól éreztem, egy helyen egy illesztés mentén szivárgott a szervóolaj, szal azt gyorsan ki is cserélték. Állítottak még futóművet, tisztítottak klímát, és felszerelték a fém gázpedált is az olaj- és szűrőcsere, pollenszűrő cserén, diagnosztikákon, folyadék és fék-ellenőrzéseken kívül. Jellemzően a legtöbbet a gázpedál cseréjével szöszölték, mert ki kellett hozzá venni az egész pedálszerkezetet, hogy hozzá lehessen férni a csapszeghez, ami tartja. Mondták is, hogy még szerencse, hogy nem álltam neki otthon. Cserébe szép, és jól tapad a cipőmhöz. Plusz, ahogy jelezték, 50k + ÁFA volt, a pluszok ellenére is.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Émmá megszoktam, hogy mikor hogy kell tartani az apró, 47-es topánkáim. Ami lehetne szélesebb, az a bal oldali "lábpihentető" platform, amit nem is értek, miért ilyen vékony, hiszen elférne simán ott szélesebb is, szal majd lehet, oda kerítek vmi tuning darabot szintén.
Subiklubról megkeresett egy srác múlt héten, hogy nyár vége felé venne ő egy autót, de nem tudja, hogy Fori legyen, Lega vagy OBK, és ezeken belül kéziváltós vagy automata, ha milyen motorral, stb. Hétfőn átjött, dumáltunk egy órát, mentünk két kört, és ennek következtében hirtelen megvilágosodott, hogy neki bizony 3.0R OBK kell, és a héten megy is ki németbe ezért a darabért. Sógora tegnap elvitte ott kint felmérésre, átnézésre a helyi Subaru szervizbe, ahova egyébként is hordták az autót, és néhány esztétikai hibát leszámítva teljesen rendben van. Úgy látszik, fertőző a dolog.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Formula-1
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Háztartási gépek
- EA Sports WRC '23
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs