- Apple notebookok
- ZIDOO médialejátszók
- Mini-ITX
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
Na pont az ilyen játékokhoz lett kitalálva a Mantle és Dx12.
Remélem majd jön hozzá valamelyik Api támogatás a jövőben!Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
őstag
Érdekes acég hozáállása a játékokkal kapcsolatban,nem is beszélve a sajátjairól.
Nem is igazán értem őket ,már a Rome II is nagy pofáraesés volt,hisz majd 1 évet kellett várni az élvezetes játékhoz,ami jól futott még közepes gépeken is.
Erre most eljátszák pont ugyanezt,most az Attila is igényel 10+ patch-et mire játszható lesz.Már így is nagyon sok rajongó és műfajkedvelő veszítette el a bizalmát a céggel szemben,de ezekután...? -
ViZion
félisten
-
v_peter2012
csendes tag
"támogatja az AFR több GPU-s technikát"
Ügyes, de csak az SLI megy, a crossfire nem meglepő módon ennél a játéknál sem.
A GCN processzor, mégsem professzor? Várja a kisegítő iskola padja, a Maxwell pedig röhög rajta.
-
Crytek
veterán
Hihetetlen komolyan gányabbnál gányabb game-ek jönnek
Next PC Upgrade: 2022
-
imi123
őstag
Most nem lehet kifogás hogy a konzolról portolás miatt sz@r.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Plasticbomb
addikt
Az én nevemmel ne adjanak ki szart! Beperelem őket!
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
oraihunter
aktív tag
"Így indítanak, biztos sok vevő lesz."
A NASA már megrendelte, nekik van most egy kis szabad kapacitásuk hozzá!oraihunter felhasználónak 381 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon! Ha sürgős, akkor az adatlapon a telószám (06-30-293-42-53), de számkijelzés nélküli hívást már 21-éve nem fogadunk!
-
rvn_10
senior tag
"itt egy új auto, de csak 50el mehetsz.
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
pengwin
addikt
válasz djculture #11 üzenetére
Nem, az IGP-k ereje nem egyenlő a nullával, sőt, egész combosak is vannak. Csak hát a játékok többségét nem úgy írják meg, hogy IGP-n is jól fussanak... ki venné akkor a drága GPU-kat? Meg az Intel sem egészen van toppon driver-ügyileg... elég csak a Z37xx-es Atomok és a Haswellek IGP-jére gondolni: még akkor legacy fázisba akarják áttenni a támogatottságukat, amikor még ki sem jöttek ezeknek a lapkáknak az utódai...
Üdv, pengwin
-
BlackSoft
addikt
"A Creative Assembly egyébként hivatalosan is felhívja arra a figyelmet, hogy a játékban bizonyos beállításokat (extrém minőségi szint) egyetlen ma létező VGA sem képes értékelhető sebességgel futtatni..."
Ez pár kivétellel, minden játéknál így van És csak 1080p-ről beszélünk... És akkor ugye nem kell az SLI, mert minek, úgy is megszűnik mindjárt a multiGPU mert senki sem érdekelt Meg a nagy f...t
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
Elleszek egy darabig a Rome 2-vel, az már legalább élvezhető sebességgel fut az első kiadáshoz képest...
<< Heimdal >>
-
pakriksz
őstag
jól van... megint kitettek magukért. Ahelyett hogy egy mantle verziót kiadnának, és majd dx12-t ha megjelenik. Több ezer ojjektum van a pályán, az ilyeneknél nagyon sokat segítene.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
nonsen5e
addikt
Én meg azt hittem, hogy annál nem mehetnek lejjebb a gépigények, hogy minimumhoz is a 3. 4. legjobb gpu kell, maximumhoz meg az 1. 2. legjobb. Majd a jövőben jön olyan, amivel lehet maxon játszani...
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
-
Dilikutya
félisten
Nem értem, mire jó az, hogy még hangoztatjuk is, hogy pl. a maximális beállításokhoz való gép nem készült el. Ebből az átlaguser leszűri, amit le kell, hogy akkor egy átlagos, elterjedt konfiguráción sem fog jól menni, csak erősen butítva. És majd megveszi 5€-ért 2 év múlva, amikor már jobb gépe lesz.
Amúgy érdekelne, min tesztelik ilyenkor a legmagasabb beállításokat...
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
djculture
félisten
-
Jack@l
veterán
Bárcsak olyan pontosan jönne a buszom, mint egy éppen kiadott játék után 2-3 nappal egy vélemény, akarom mondani a PR cikk...
Mért nem lehet ilyenkor mellébiggyeszteni egy X betűt, azt senki nem csodálkozna a tartalmán.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
yagami01
aktív tag
Otherworld-nél Archon a stream alatt pl. GTX660-al tudta futtatni élvezhetően High beállítások mellett. És még úgy is szép a játék. Ez legyen vele a legnagyobb gond... A Rome II-vel sokkal több probléma volt. Az Attila nagyon jó játék lett, elég csak megnézni a steam értékeléseket.
[ Szerkesztve ]
-
GegeWarrior
senior tag
Nekem 1600*900ban, minden High-on, és semmi bajom vele(eddig), sokkal jobb lett a Rome II-nél.
REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
-
Dilikutya
félisten
válasz djculture #27 üzenetére
A rétegjáték nem baj, sőt jó dolog, ha valaki be meri vállalni. Nem attól szar valami. A Total War sorozatot olyan mélyen nem ismerem, de ma már a komoly stratégiai játék valóban nem a legkommerszebb kategória. Nem egy Battlefield vagy Call of Duty mélység, és ilyenre szükség van.
Itt a fórumon már volt olyan észlény, aki talán a Dying Light-ot védte ezzel a jövőbelátó érveléssel, hogy jót tesz az újrajátszhatóságnak, ha évekkel később is tud grafikailag újat mutatni, ahogy fejlődnek a hardverek. Ebben van igazság, sok játék van, amit két különböző korú géppel játszottam, és az 1280*1024/medium után az 1920*1080/high mekkora élmény volt. Csak azt a játékot a második eset idején, 5€-ért veszem meg, mert nem 2000-et írunk, hogy 10-15 fps-el is játszok, mikor mára rengeteg játék van, ami fut normálisan. 2000-ben meg az volt, amit le tudtál modemmel szedni úgy, hogy az extra.hu nem törölt le egy 1,44Mb-os darabot sem belőle a tárhelyekről.
De az 2015-ben nem működik, hogy jövőbeli hardverekre fejlesztünk, mert akkor a jövőben veszek játékot. És nem csak én, de az is, aki most venné. Egyébként mi a garancia, hogy jól fog menni 2-3 év múlva? Ha ma nincs ilyen gép, min tesztelték azokat a beállításokat? Mi van, ha év végén kiderül, hogy a tökömtudja melyik élsimítás tévút volt, erőforrászabáló, és nem lehet kijavítani, és inkább nem támogatják az új driverek, videókártyák. Vagy valami füsteffektre lesz más megoldás, akkor szabhatod a jövőbelátó játékodat, amin kívül más nem is használt ilyet látványosan.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
GeryFlash
veterán
Te mégis miről beszélsz
GegeWarrior: i5 4670+270x-szel highon 1600x900, hát ezért nem csapkodnám a kezeimet
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
#56184576
törölt tag
GeForce GTX 980 sli-ben csak bírná az effektet
[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
válasz Dilikutya #32 üzenetére
Én voltam az az "észlény", és megállapítottam akkor is, hogy sokan agyi kapacitásuk határát súrolják amikor kicsit megpróbálnának gondolkodni, és ez nem is jön össze. Most is amiket írsz, arról szól hogy még mindig a közelében sem vagy annak hogy megértsd amit írtam. Írni tudsz azt látom, de olvasni, meg gondolkodni, azt nem. De pontosan ezt írtam: soha nem fogod felfogni, ez valami agy gát lehet, vagy ilyesmi.
De az 2015-ben nem működik, hogy jövőbeli hardverekre fejlesztünk, mert akkor a jövőben veszek játékot. És nem csak én, de az is, aki most venné. Egyébként mi a garancia, hogy jól fog menni 2-3 év múlva? Ha ma nincs ilyen gép, min tesztelték azokat a beállításokat?
Amit írsz akkor lenne amúgy igaz, ha a játék a jelenlegi formájában játszhatatlan lenne, vagy játszható lenne, de a kor grafikai színvonala alatt. Ha egy játék a kornak megfelelő élményt nyújt - tök mindegy milyen beállításon - akkor senkinek egy szava sem lehet. Sőt, ha van benne tartalék, az a jövőre nézve jó. De még mindig ott tartunk hogy egyeseknek csak akkor áll fel, hogy ha minden csúszkát maxra tolva megvan a 120fps. (Most abba ne menjünk bele hogy néha jobb egy stabil 40 fps mint egy erősen ingadozó 50-300 közötti).
A sebesség amúgy általában lineáris, tehát ha a számítási teljesítmény nő, akkor a sebesség is nőni fog, ez eddig is így történt, tehát ha "tesztelve" futott 30fps-el, akkor egy későbbi hardveren fog futni mondjuk 150-el És ha van mondjuk egy olyan effekt ami szuper-extra, de ma nem fut, és később se, akkor mi van? A játék kiadásakor megfelelő látványt kaptam, nem a programozókon múlott, hogy később azt az effektet a vga gyártók nem támogatták, ennyi.
A Creative Assembly egyébként hivatalosan is felhívja arra a figyelmet, hogy a játékban bizonyos beállításokat (extrém minőségi szint) egyetlen ma létező VGA sem képes értékelhető sebességgel futtatni, így a ténylegesen maximális grafika majd csak a jövőben érkező hardvereken állítható be. Ezzel a koncepcióval sosem lehetett igazán egyetérteni, hiszen az alapötlet egyszerűen értelmetlen. Ha azt kell kommunikálni egy játéknál, hogy nem paraméterezhető maximumra a kornak megfelel csúcs-PC-en a grafika, akkor az nem a jövőbiztosságra jelent utalás, hanem az optimalizálásra, és erre sem pozitív értelemben.
Mondjuk meglep hogy Abu sem áll a helyzet magaslatán Úgy látszik elveszik a technikai részletek között, és nem a játékos szemszögből nézi a dolgokat, holott onnan kell nézni. Szóval... Úristen miért baj az hogy most a játék jól fut, a kornak megfelelő grafikai színvonalú, de mondjuk 5 év múlva ha előveszem esetleg még szebb lesz? Kinek árt az?
Régebben azért teljesen más volt a helyzet. Sok játék kínlódva futott még évekkel későbbi hardveren is (!), és hol volt még akkor még a max beállítás? És érdekes nem hisztiztünk, hanem tuningoltunk gondolkodtunk, állítgattunk. El vannak tájolva ezek a mai gyerekek. Egyszerűen egy bizonyos látványhoz erő kell. Ez valami újkori betegség, hogy minden játéknak azonnal "maxon" kell futni. És erre még Abu is ír erről egy cikket, erősítve ezt a betegséget. Tényleg kurva jó hogy a programozó röhög egyet, és a vinnyogó játékosok miatt a csúszka szélső paraméterét átírja mondjuk 1.5-ről 1.1-re. Na bassz, ettől kinek lett jó? Látszólag "maxon" fut, viszont 5 év múlva nem tudod feljebb tolni, mert annó valakik lázadoztak hogy "nem fut maxon úristen úristen". Tehát a játékosokkal (a többséggel) basznak ki azok, akik meg tudják venni a jelenlegi csúcshardvert, és verik a nyálukat hogy nem fut az ő gépükön maxon, és követelik hogy butítsák le emiatt a beállításokat. Abu csalódtam benned.
-
Dilikutya
félisten
Leányági felmenődnek van agyi gátja.
Egy százezres géptől nem várok el semmi ilyesmit, de egy félmillióstól a legújabb csúcshardverekkel szerintem továbbra is jogos igény a kompromisszummentesség. Közepes, magas beállításokhoz nem kell 290X meg 980GT...
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nézted ezt a játékot PerfStudióval? Sokszor a 20%-ot nem éri el a GPU-kihasználás. Nem azért vársz egy évet, hogy olyan csoda grafika van, amit a mai GPU-k nem tudnak megoldani, hanem azért, mert egy év múlva lesz a GPU-k teljesítményének a 20%-a azon a szinten, hogy elfogadhatóan fusson extrém beállítással. De ha mondjuk hozzányúlnának ahhoz a maradék 80%-hoz, vagy ha ahhoz nem is, de úgy elérnék az 50-60%-os kihasználást, akkor esetleg a mostani középkategóriás hardveren is működhetne. De persze egyszerűbb eladni a problémát fícsőrként.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az átlagosan optimalizáltaké 40% körüli.
A jól optimalizált játékoké, amiket zömében a PH! tesztekben is használunk 50-60% közötti, ennél több nagyon nehezen hozható DX11 alatt. Amit én speciel rossznak tartok az a 30% alatti.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Ez mind szép és jó, de látván a procikon a skálázódást, felmerül bennem az a gyanus gondoloat, hogy full cpu limites a lelkem...
Mindenesetre jól belehúztak az fx-ek optimalizációjába
http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?p=27651305Szimplán egy nagyon szarul leprogramozott valami. Úgy látszik a gányolás mostanában reklámértékkel bír, csak nehogy hosszútávon visszaüssön ez a kedves stúdiónak/kiadónak.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy limites. Ha nem lenne az, akkor skálázódna. Csak tudod, hasonló limitekbe belefut mondjuk a Firaxis is, és milyen furcsa, hogy ott még DX11 alatt is működik a motor.
A Computerbase tesztjét érdemes nézni, mert mondta a CA, hogy ők rendelkeztek a legfrissebb tesztverzióval. Amit a többiek kaptak, az sokkal rosszabb teljesítményt adott (decemberi béta build volt). Még a Computerbase tesztjéhez képest is változott a végleges verzió, mert abban sem volt aktív minden optimalizálás. Igazából az összes tesztet érdemes lenne újracsinálni a végleges verzióval, mert annyit módosult pár hét alatt, hogy az aktuális eredmények nagyrészt semmisek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Értem én a nagy optimalizálási kényszert, csak az a fura hogy totál úgy fut a játék mint a total war 2. Magyarul azóta csináltak új modelleket, új scripteket, de semmit se a motorral. Kész is az új játék. (bár egyiket se láttam, lefogadom hogy a grafika is csont ugyanolyan maradt)
Most meg belengetik hogy majd később milyen jó lesz? Hát persze, ha az előző játékuk óta semmit nem fejlődött a sevesség, nyilván hihető a dolog...
Nem kéne mindig mindent a DX11-re kenyni.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
tntmax
aktív tag
Azért én örültem volna pár képnek a játékból is, hogy mégis mi az a húde grafika amihez majd csak későbbiekben lesz elegendő a hardver...
A cikk ettől még remek, csak nekem túl amperszagú.és száraz így képek nélkül. -
Prof
addikt
Hat igen szamomra is egy jatekhir kepek nelkul mindig fura. 2 kep jo lenne On / Off . Vagy legalabb link hozzajuk
Amugy meg a temahoz csak annyi, hogy az ilyen feature-ok viszik elore az ipart adjak el az ujabb dragabb hardvereket.
A megjelenes elott szebb a jatek a marketing allokepekhez, es jatekban kiadas utan nem, mar teljesen megszokott gyakorlat a fejlesztoknel joideje.
Ezt a vasarlok is tudjak, pont emiatt nepszeruek a gameplayt bemutato szinvonalasabb youtube csatornak, mint pl. az Otherworld
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A feldolgozás jellege a probléma. Valójában futószalag központú az egész. A feladatok jönnek szigorúan egymás után, és ezek a feladatok csak önmagukban párhuzamosíthatók. De a GPU-k valójában nem csak adatpárhuzamos processzorok, hanem heterogének is, vagyis bizonyos feladat a sok különböző részegységből xy-t jobban terhel, vagyis limitessé válnak a rendszerek. Az ALU kapacitás alapvetően a fő tényező, és vannak feladatok, ahol ennek a 90+%-a kihasználható (100%-ot azért nagyon nehéz elérni, tehát ennek a közelítése már bőven elfogadható a gyakorlatban), de vannak olyan munkák is, ahol 10% alatti az ALU kapacitás kihasználása. A jelenlegi játékokban egy teljes frame-re nézve ebből jön ki a 30-60% kihasználtság, optimalizálástól függően.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen