- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LordX
veterán
Mondjuk pont ez az a játék, ahol nem számít semmit az a +1 frame input lag
-
InterFox
senior tag
DX12-re, nagyon kíváncsi vagyok.
PSN ID: interfoxthedead
-
stratova
veterán
-
wolfman
veterán
Az UbiSoft is adhatna ki már egy ilyen cikket, amiben kifejtik, hogyan sikerült sikeresen implementálni az optimalizálást a játékaikba.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
Én arra leszek kíváncsi, hogy a régóta ígért 2GPU-s 3D mikor fog teljes egészében megvalósulni.
Anno a 3D és most a VR kapcsán is többször elhangzott, hogy milyen egyszerű lesz 3D tartalmakat 2GPU-s rendszerekre írni, hogy az egyik az egyik szem, a másik meg a másik szem képét csinálhatja, nem kell egymással bajlódniuk, mint mikor mindkét vas egy képen dolgozik.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Vuk-T
csendes tag
Én meg arra lennék kiváncsi hogy egy körökreosztott stratégiai játékhoz miért kell több GPU? Régen rossz ha egy ilyen szintű grafikához nem elég egy normálisabb kari imo.
-
Reggie0
félisten
válasz TESCO-Zsömle #7 üzenetére
Igen, ez mar nagyon hianyzik.
-
válasz TESCO-Zsömle #7 üzenetére
Úgy tudom ezen koncepciókat a késleltetés megöli.. max akkor működhetne szerintem ha egy tokozáson lenne egymáshoz rendkívül közel a 2 GPU, de lehet még akkor is lenne gond a szinkronizációval bizonyos esetekben..
A mai GPU-k túl bonyolultak, hogy egy külső buszon keresztül együtt tudjanak működni, túl nagy a késleltetés..Szerintem hosszú távon ezen több GPUs rendszerek csak oly módon lesznek életképesek, hogy az egyik a CPUba van integrálva (és mondjuk fizikát és MI-t számol) a másik meg külön kártya és grafikát számol.
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
#65675776
törölt tag
Nem hogy örülnél, hogy valaki legalább próbálja optimálisan megoldani a PC-s grafika problémáit. A Firaxis ebben mindig is ott volt az élen. Pedig nekik nem annyira érdekük, mint sok más cégnek. Ja, hogy náluk megvan ehhez a tudás, a kezdeményezőkészség és az akaraterő is. Példa kellene, hogy legyenek ebből a szempontból a többi fejlesztő előtt. Csak ugye pont az ellenkezője divat mostanság. Azért elavult a játékmotorok 90%-a, azért nem asználják ka a mai hw-ek adta lehetőségek döntő többségét. Egynémelyik újabb motor még a tíz éves Source képességeit sem éri el.
-
Vuk-T
csendes tag
válasz #65675776 #13 üzenetére
De nagyon is örülnék neki, de nem hinném hogy a több kártyás támogatásra kéne fokuszálni, pláne nem egy körökreosztott startégia játék fejlesztőinek. A legtöbb embernek egy gpu-ja van és nem több, csinálják meg normálisan a gamákat úgy hogy egy karival is normálisan fusson viszonylag épkézláb grafikai részletesség mellett. Kétlem hogy annyi embernek lenne már 4k-s monitorja, főleg a gamerek közt, mert az értelmesebbje nagyobb hangsúlyt fektet arra hogy meglegyen a minimum 60fps mint arra hogy mennyire csilli-villi a kinézet.
ui.: A panel gyártók meg leszokhatnának már végre erről a felbontás hajhászásról, és fogalalkozhatnának égetőbb problémákkal, mint pl. a motion blur kiküszöbölése stroboszkópikus háttérvilágítással(amire már vannak technologiák de persz csak tn panel mellett) és társai.
-
#65675776
törölt tag
"meglegyen a minimum 60fps" - Ezt visszafordíranám arra az állításodra, miszerint ennek semmi jelentősége nincs TBS-ek esetén. A minél nagyobb egyszerre belátható térnek annál inkább. Nagyobb téren több egység fér el, ami több erőforrást igényel. A nagyobb teret biztosítani meg kb csak a felbontás növelésével lehet, ami megintcsak eszi a GPU-t. 3x4k esetén nem is gyengén. Szóval eljutottunk oda, hogy egy TBS fejlesztőjének mégiscsak fontos ez a fejlesztési, kutatási irány.
A stabil 60 fps-t kérd számon inkább az FPS és MOBA fejlesztőkön.
[ Szerkesztve ]
-
Vuk-T
csendes tag
válasz #65675776 #15 üzenetére
Szeretném megkérdezni hogy neked hány col-os monitorod van otthon, és arra is kiváncsi lennék hogy szerinted hány embernek van otthon akár 1db 4k-s monitorja nem hogy 3db. Arról nem is beszélve hogy a 4k 32" alatt szerintem parasztvakítás mert minden írtózatosan kicsi.
-
Hunpriest
senior tag
A Firaxis inkább a QA részlegét erősítse...
-
AAAgold
senior tag
bőven elég, ha a fejlesztő úgy gondolja, hogy ez fontos
néha egy fecske is csinál nyarat
amúgy meg:
[ Szerkesztve ]
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
Vuk-T
csendes tag
válasz TESCO-Zsömle #19 üzenetére
Persze látható a különbség de csak a szövegen, képeken is látható nem annyira látványos mint a szövegen. Személy szerint teljesen jól elvagyok 24"-on 1200p-ben. Nem is szándékozom jódarabig váltani mert nem igazán lesz jó panelű (nem tn) 32"-os 4k monitor elfogadható áron a közeljövőben. Plusz a normálisabb vga-k sem túl olcsóak mostanság. És akkor még magáról a gamákról nem is beszéltünk, amig a jelenlegi konzol generáció sok esetben az 1080p-vel sem bírkózik meg normális fps-el addig a fejlesztők sem fognak kapkodni. Odébb van még a mainstream 4k gaming nagyon odébb.
[ Szerkesztve ]
-
-
Chiller
őstag
A nyomorék motion blurukat vették volna ki a játékból inkább ehelyett... gtx560ti is megy full maxon, minek ide SLI/CF?
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #21 üzenetére
Azért ez utóbbi mondat nem most volt, és 5-10 év se telik el olyan gyorsan
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
tegbashar
tag
Nem teljesen értem azt, hogy akit az aktuálisan felvetett probléma nem érint, annak miért szükséges hozzászólnia badarságot. Itt ez a cikk, ami arról szól, hogy több gpu-s problémákat igyekeznek megoldani, erre a kommentek egy része azt taglalja, hogy szerinte miért felesleges a több gpu és amúgy is kinek van pénze 4k monitorra, főleg 3 darabra. Ennyi erővel lehetne menni a Rolls-Royce oldalára fikázni a feleslegesen jó anyaghasználatot és a kézi gyártást. Meg kéne érteni, ez sokaknak csemege cikk, keveseknek meg fontos info lehet a fejlesztésről az őket érintő, általuk megfizethető kategóriájú problémákra. Pedig simán fogadnék arra, hogy a forumiták a hungarikum átlagIQ-t felülmúlják minimum 20 ponttal. És mégis.
-
tegbashar
tag
Segítek én is neked: csinálnak valamit, de szerinted mást kellene. Szerintük meg nem. Esetleg a femina.hu egyik női problémákkal foglalkozó topicjába is beírhatod ezt a problémádat, ott sem fog jobban kiríni a témából. Vagy írj nekik, hogy ez a gondod, hátha kikérik a véleményedet - annak legalább lenne cseppnyi értelme.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- bambano: Bambanő háza tája
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest