Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • killuminati1

    csendes tag

    Üdv! Akinek call bugja van, azaz fagy a tárcsázója:
    Ha használtok vibert, akkor azzal van a gond, valamiért nem képes együtt működni az új phone appal.
    A viber 2.3.1.59-es verzió viszont sikeresen kooperál vele, szóval ezt a verziót kell letölteni, nem olyan régi, elvileg januári frissítés volt ez.
    Ha nem használtok vibert, akkor valamelyik gyári vagy letöltött (hanggal kapcsolatos) alkalmazás okozza a bajt (Shazam, hangtárcsázó, ilyesmi), ezeket kell mellőzni.
    Nekem 1 hete eltűnt a hívásbug, pedig minden nap használom a viber ezen verzióját. Előtte pedig 5-10 másodperces fagyások voltak jellemzőek (valamint ha felvettem a telefont tovább csörgött, stb).
    Gondoltam megosztom veletek, mert megtapasztaltam milyen szívás, ha nem tudsz felvenni egy fontos hívást.

  • killuminati1

    csendes tag

    válasz Krinyo #21928 üzenetére

    Azért nem gondolom, hogy a viber lenne a ludas, mert a phone appnak egy alkalmazás csak úgy nem szabadna bezavarni. Úgyértem a phone.apk az stabilabb kellene hogy legyen.
    Továbbá a call bug konkrétan JB-re frissítés után jött elő, nekem pl. előtte és utána is ugyanaz a viber verzió volt fenn, tehát viber nem változott, csak a telefon szoftvere, így számomra egyértelmű, hogy melyik a defektes.
    Még pluszba az is a phone.apk ellen szól, hogy nem csak viber, hanem több más hangalapú alkalmazás használatával is előjön a hiba (akár a gyári hangtárcsázó, vagy mezei voice-recoreder miatt is).
    (az kimaradt, hogy a .100-as végű új JB-t használom, és úgy a régi vibert. lehet releváns...)

  • killuminati1

    csendes tag

    Call bug-gal kapcsolatban még:
    Sajnos a viber alacsonyabb verziószámának alkalmazása csak 1 hétre oldotta meg a problémát. Ma ismét előjött. Szóval nincs több ötletem a megoldásra.
    Most jöttem a t-mobiltól, bevittem a telót, hogy a szervízesükkel megbeszéljem, hogy mégis ők mit mondanak, milyen lehetőségek vannak eme nevetséges és bosszantó hibára.
    A szervízes srác tudta miről van szó, egy percig nem próbálta elhitetni velem, hogy egy újrahúzás segítene. Sőt, mondta, hogy már más is volt benn ilyen panasszal, és valószínüleg sorra fogják bevinni a P-ket.
    Viszont mivel gyári szoftver hiba, sajnos ők nem tudnak vele mit csinálni, max beküldik a magyarországi sony szervízképviselethez. Ha gyorsabban akarom ezt intézni, akkor bevihetem én is újpesten vannak (gondolom ez a Concorde), ők ott naprakészek az ügyben, hogy mikor érkezik javítás rá, vagy mit lehet tenni.
    Viszont ott a T-seknél a szervízben (és most figyeljetek) nem nyúlhatnak hozzá, a Sony úgymond megtiltotta.
    Szóval megoldás nincs, a rosszhírű Concord vagy mi szervízbe nem akarom vinni, és valószínüleg ők is annyit mondanának, hogy x hónap vagy x év múlva javítva lesz a hiba egy frissítéssel. Köszönöm, de addig telefonálásra alkalmatlan a készülékem...
    Tehát dióhéjban ennyi, a t-mobile szervíze sem tud rá mit mondani.

    Úgy döntöttem, hogy visszateszem rá az ICS-t, azzal nem volt ilyen probléma (csak olyan, hogy értesítés hangok nem voltak, vagy épp a zene, hangok a kihangosító hangszóró helyett a kis telefonálásra való fül-hangszóróból jött).
    Kérdésem hozzátok: Használja esetleg valaki a nyitótopikban lévő zárt bootloaderes custom romok közül valamelyiket? Tapasztalat? A másodiknál már van JB is, nemcsak ICS, azzal kapcsolatban esetleg?
    Bugok sajnos nincsenek így konkrétan leírva az XDA-n... Szóval szükségem lenne a véleményetekre!
    Előre is köszi!

    [ Szerkesztve ]

  • killuminati1

    csendes tag

    válasz darvinya #22402 üzenetére

    És ha most már tudjuk, hogy a project butter a f*s, attól változik valami? Úgy értem, hogy ki is tudunk/tudnak találni valamit erre? Gondolom ez a vajprojekt nem úgy működik, hogy kilövöm osztcső :N

  • killuminati1

    csendes tag

    Engem annyira idegesített ez a hívásbug (főleg hogy a viber is szétfagyott miatta), hogy kénytelen voltam visszarakni az ICS-t rá... és akkor már ment rá a root, cybershot mod, stb. :)
    Mondjuk szomorú, hogy egy ilyen felsőkategóriás készüléknél ilyenhez kell folyamodni, mert gyárilag használhatatlan. Mindegy, azóta a hívásbug már csak egy rossz emlék, viber ugyanazon verziója is tökéletesen működik (ebből is látni, hogy a JB miatt nem ment az se).

    Más: 50 cm-ről (pc tetejéről) leesett a P, fölül az egyik hátsó sarka olyan lett, mintha flexxel estem volna neki, konkrétan a sarka "lecsiszolódott". Szóval eddig örültem, hogy alu a ház, most már nem annyira. Sajnos nem egy erős anyag, vékony is, max a karcolásoknak áll jobban ellen, de horpadni, meg csiszolódni tud. Egy erősebb műanyagnak nem okoz gondot az ilyen apró esés (legalábbis eddig nem volt ilyen "csúnya" gondom műanyaggal) :(

    [ Szerkesztve ]

  • killuminati1

    csendes tag

    válasz d3kk #22539 üzenetére

    Én lekapcsoltam a rezgő hívásjelzést (asszem már írtad egyszer, ezért próbáltam ki), a hangtárcsázót is letiltottam, mégis előjött a hiba... Szerintem a ha egyáltalán használsz valamilyen sound alapú alkalmazást, előjön, meghülyül (legyen az viber, skype, hangtárcsázó, bármi). Meg ugye köze van ahhoz is, hogy az értesítési hangok nem szóltak (már ICS alatt sem), ha ilyen alkalmazásokat használtál. Gondolom kijavították az ICS-n fennálló értesítési hang problémát (meg hogy pl. nekem a média hang nem a kihangosítóból jött, hanem a kis, telefonálásra való hangszóróból), de mindezt a phone.apk kárára.
    Legalábbis én ezt látom, hogy értesítési,stb. hang probléma JB alatt megszűnt, phone alkalmazás meg bugos lett, ha hangot igénylő alkalmazást használsz. Szóval tuti belenyúltak, csak valamit elb...tak sonyéknál.

  • killuminati1

    csendes tag

    Szerintetek az mitől lehet, hogy az adatforgalom számlálómban a legtöbb forgalmat az android op.rendszer generálta? Nem emlékszem, hogy ez így lett volna, mindig a böngésző és a facebook használta a legtöbbet. Eddig elég is volt a 150mb net, mivel csak út közben haszálom, most viszont hónap felénél elhasználódik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák