- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Mini-ITX
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autóhifi
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sajnálatos. Sajnos ezekkel a repülőkkel, halikopterekkel (Colin) biztos volt valami gubanc...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Sajnálatos hír, Isten nyugosztalja.
-
banhammer
veterán
R.I.P.
"Lancair IVP típusú kisgéppel. Arról még nem lehet tudni, hogy a balesetet pontosan mi okozta, de az utóbbi repülőgépről annyit érdemes megjegyezni, hogy nagyon megbízhatatlan géptípus, mivel meghibásodási aránya messze magasabb bármilyen más magángéphez viszonyítva."
Így jár az aki sajnálja magától a pénzt és a biztonságot.[ Szerkesztve ]
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
04ahgy
nagyúr
Sajnálatos hír, nagyon sok jó chipet megéltünk vezetése alatt...
HGu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
nagyúr
Nyugodjék békében.
Az egyik legjobb SSD-m Micron volt.
Azt nem értem, hogy miért ezzel a fossal repült? Kis iróniával mondhatnám; hogy ha google képkeresőn ha rákeresel a gép típusára, több összetörtet mutat, mint épet.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Mondom: 'Kis iróniával' (a lottó ötösöm lenne ennyire tuti; hogy lesz valaki aki veszi a fáradtságot, hogy rákeres)
Éppen írni akartam, hogy keress rá mondjuk a LearJet-re, de ott is akad kokszos a képek között
De Cessna-ból nem találsz! (azok leszállnak akkor is ha félbe törnek a levegőben )Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
hackeeeee
Jómunkásember
A kép alapján egy fiatalos, energiával teli férfinak tűnik.. Szomorú.
Nyugodjék békében.
Véleményem szubjektív...
-
fatallerror
addikt
ne már h mindenki meghal :/
don't tell me what i can't do!
-
nagyúr
válasz fatallerror #9 üzenetére
Egyszer mindenki sorra kerül, így vagy úgy...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bigz
tag
Ha mar ennyire bulvarosan irtok, akkor bele lehetne fogalmazni, hogy a gepet kit-kent forgalmazzak, magyarul a tulaj maga rakja ossze. Innentol kezdve nem feltetlenul csak a gepen mulik a dolog. A korabbi balesete sem volt semmi a fazonnak, az orvosi lajstromot olvasva kirazott a hideg.
Ugyancsak szemet szurt az utanpotlasrol szolo par sor :: kivulrol hoztak be embert, vagy bentrol neveztek ki gyorsan egyet? Ha az utobbi, akkor fura, hogy ugy lett feltuntetve, mintha most talalna magat eleteben eloszor ebben a kornyezetben ("nem lesz konnyu dolga").I <3 Razer Mantis Control.
-
mghltm
addikt
ha egy kicsit morbid akarok lenni, azt mondanam az istvan es az alma rossz omen...
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
bigz
tag
Nincs kizarva a muszaki hiba lehetosege, de tekintve, hogy a gep eleg megbizhato, felszallaskor hibatlan volt es Colin MacRae indokolatlanul alacsonyan es ahhoz viszonyitva gyorsan repult, eleg valoszinu, hogy pilotahiba okozta a balesetet. A wikin ezen kivul ott van egy csomo info arrol, hogy lesz"rta a szakszolgalati es egeszsegugyi alkalmassagi papirokat (a balaesetkor rendre 3 illetve 2 eve lejartak). Meglepoen keves a valos muszaki hiba aranya a legi baleseti okok kozott, illetve mint arra mar volt pelda (UPS vagy DHL gep, mar nem emlekszem), sok esetben egy olyan geppel is le lehet szallni, ami arra is alkalmatlan, hogy alljon egy hangarban.
I <3 Razer Mantis Control.
-
dredbiro
senior tag
Szomorú hír.
Nyugodjon békében.Good hunting,STALKER !
-
Cyberpunk
félisten
R.I.P.
Ez a február nem valami jó hónap a repülést illetőleg gondoljunk csak Buddy Holly-ékra.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
datatomm
tag
Sajnálatos hír. Részvétem a hozzátartozóknak!
Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan.
-
Tomcat
őstag
Azért annyira nem olyan rossz a helyzet mint azt sokan gondolják. A fő problémát az adja hogy ezt a tipust sokan kitben veszik meg és maguknak rakják össze a garázsban. Majd miután elkészült berepülik és használják addig amíg el nem romlik vagy le nem pottyan az égből. Karbantartás, átvizsgálás nuku, ez a legnagyobb gond. Sokan azt hiszik hogy egy repülőgép olyan mint egy autó. Ha esetleg kiír valamit a comp akkor (úgy gondolják)elviszik majd szervízbe ha jut rá idő. A gond az hogy a repülő eszközök éppen nem ilyenek és ezt sokan hanyagságból hajlamosak elfelejteni. Én mint repülő ember tisztában vagyok ezzel és soha de soha nem indulnék el egy tüzetes átvizsgálás (checklist) átfutása nélkül. Ebbe az is beletartozik hogy (még ha tegnap is repültem vele) átnézem az összes karbantartási naplót (ha van ilyen) ha nincs akkor addig nem szállok föl amíg minderől meg nem bizonyosodtam vagy szerelővel át nem nézettem akármennyire is sietek. A biztonság mindennél fontosabb!
Bizony odafönt nem lehet csak úgy félreállni a leállósávba és kereket cserélni mint egy autóval. A repülés nagyon magas felkészültséget és a mi a legfontosabb felelősséget igényel mindenkitől.Tomcat
-
bmollszeptim
aktív tag
nyugodjon békében.
üdv.
-
Apika
Közösségépítő
Sajnálatos ez a hír, nyugodjék békében!
-
Recon666
Közösségépítő
Nyugodjék békében.
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
Az informatikai ág újabb nagy nevet vesztett. Nyugodjék békében.
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
nagyúr
A ficko hobbija a levegoakrobatika volt. Ez benne van a pakliban.
while (!sleep) sheep++;
-
Psych0
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #25 üzenetére
Jaaaj nem már... Most komolyan... Meghalt egy ember, mint ahogy másodpercenként ezrek. Ez pont egy IT cég igazgatója volt. Mekkora név?! Mindenki RIPel, meg sír, de őszíntén, hányan tudtátok, hogy ő a Micron vezérigazgatója volt. Hányan tudjátok most fejből a Hynix, Atmel, Xilinx, vagy akár az IBM vezérigazgatójának a nevét. Szerintem nem is lenne hírértéke, ha a keresztneve nem Steve lett volna, mint ahogy a cikk első mondata sem róla szólt.
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
Tomcat
őstag
A nagyvállalatok viszonylag könnyen tudnak egy-egy vezetőt pótolni mivel zömében nem egy-egy ember hanem egy csoprt vezeti a céget. Szerintem itt is meg fogják oldani záros határidőn belül. Más a helyzet a kis és közepes cégekkel ahol a vezető személy általában egy karizmatikus egyéniség (gyakran a tulajdonos is egyben) aki ténylegesen vezeti a vállalatot. Az ilyen helyeken már több gondot szokott okozni a vezető elvesztése.
Egyébként abban igazad van hogy a hír igazi értéke? talán az elhunyt illető neve -illetve annak kicsengése.Tomcat
-
Puma K
veterán
R.I.P.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Tibor_560sec
aktív tag
R.I.P.
Ne játszd el a bizalmad , főleg előttem !™
-
szabibeni94
csendes tag
nyugodj békében...az Apple vezér után megint...csak ne hogy a Microsoftnál is rosszalkodjanak a repülőgépek
+Ha írok legalább írj vissza+"A tett halála az okoskodás"
-
gybazsi
senior tag
Nyugodjék békében!
"az LFA a LegFaszább Autó rövidítése" - Bazsó Gábor (Totalcar)
-
Tomcat
őstag
válasz szabibeni94 #32 üzenetére
Mármint arra gondolsz hogy nekik is megbütyköli valaki a gépüket? Mert ha igen akkor nehéz dolga lenne a szabotőrnek mert az MS fejesei ilyenekkel járnak miközben intézik a vállalatuk apró-csepró dolgait.
Tomcat
-
szabibeni94
csendes tag
Konkrétan nem gondoltam arra hogy megbütykölik a gépeket csak nagyon furcsa hogy így egymás után így potyognak ki a "fejesek". Természetesen ez egy nagyon csúnya véletlen...
+Ha írok legalább írj vissza+"A tett halála az okoskodás"
-
#65675776
törölt tag
Cessna-ból minden kisgépnél több zuhant már le. Csak több is készült, így arányaiban jobb a helyzet. Nem lehet abszolút tekinteni ezekre a számokra. B737-ből 159 semmisült meg katasztrófákban, Concorde-ból egy. Akkor melyik a biztonságosabb? Előbbiből készült eddig 6981, utóbbiból összesen 20. Kicsit máshogy fest a kép...
-
Tomcat
őstag
válasz szabibeni94 #35 üzenetére
Ahogy daa-raa is írja egyel följebb nagyon sok függ a gépek legyártott darabszámától, a karbantartás színvonalától és a kötelező előírások betartásától illetve ezek szándékos vagy véletlenszerű elmulasztásától. Nagyon nem mindegy hogy egy propelleres "kit" gépről van szó vagy egy sugárhajtású jet-ről, mivel a dugattyús motorors kisgépekre jóval engedékenyebbek a szabályok minden téren, viszont ezeket ugyanúgy be kell(ene) tartani mint a nagy(obb) gépek esetén. A LearJet-el pl. fel sem szállhatsz addig amíg a karbantartás alá nem írta a gépnapó karbantartási munkalapját. Egyszerűen nem kapsz felszállási engedélyt a toronyból, tehát nem mehetsz sehova vele. A dugattyús kisgéppel viszont akár otthon a "kertből" is felszállhatsz ha van elég hely és megváltottad a légtérbérletet illetve hivatalosan is bejelentkeztél előre a légi irányításhoz repülés tervvel a kezedben.
[ Szerkesztve ]
Tomcat
-
kcsa
veterán
ezzel együtt kicsit olyan érzésem van hogy ha John Doe lenne a neve, senkit nem érintene, de így hogy Steve Appleton, így már hír...
-
AssAssynn
őstag
Mindenkinek megvan rá az esélye, hogy ne lásson halált soha. (:
Jézus Krisztus mondja: "Én vagyok a feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is, és aki él, és hisz énbennem, az nem hal meg soha." (János 11,25-26)
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
nagyúr
válasz AssAssynn #41 üzenetére
Ebbe inkább ne menjünk bele, hogy kimondja, mert én nem hiszek ilyenben.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
AssAssynn
őstag
Mármint, hogy értve ki mondja? Jézus történelmi személyiség volt, ezt senki sem tagadja. Persze, elismerem, ahhoz, hogy tudjuk, hogy Ő Isten Fia volt, tényleg hit szükségeltetik.
Azért bízom benne, hogy egyszer majd te is vallani fogod az Ő nevét. (;"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
"hányan tudtátok, hogy ő a Micron vezérigazgatója volt"
Én tudtam.
"Mekkora név?!"
IT iparban elég nagy.
A túlzott ömlegést én sem kultiválom, de egy halál (szinte) mindig tragikus (pláne, ha ilyen értelmetlen módon következik be).
Tavaly pl. John McCarthy hunyt el - igaz, ő azért már nem volt olyan fiatal. Turing- és Kyoto-díjas (+egyebek) tudós, aki sok más mellett pl. megalkotta a Lisp programnyelvet vagy éppen komoly befolyással bírt a korai AI-kutatásokban (a név is tőle származik) és még Neumannt is ismerte.
Nagy jelentőségű személy volt, mégsem volt vele annyira tele a sajtó (a hazai legalábbis), mert kevésbé "látványos" munkát végzett, mint mondjuk az Apple volt feje.Persze Appleton is "csak" egy cégigazgató volt, de azért mégiscsak Micron - ami jóideje az egyik legnagyobb DRAM-gyártó. Attól még nyugodhat ő is békében. Tegye is.
Az utóbbi időben sok nagy név távozik..
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest