Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
g@bo
nagyúr
kicsit komolyabbnak tűnik, mint a snes 43 ropi indulóárért.. ( most kb. 26.)
de elég gyatra játékok vannak reá, nem?
-
Plague666
tag
Gyatrának ne nevezzük azért, a játékokat. Csak bő tíz évvel öregebb, mint az általad említett snes. A cod 1 is ósdinak tűnik a mostani után, akkoriban meg az volt a szenzáció. Ezt a gépet inkább a commodore 64 minihez kellene hasonlítani korszak alapján, annál jóval komolyabb, persze árban is.
Én a modern dolgokra leszek kíváncsi, hogy az mit takar náluk. Kicsit feleslegesen erős a cucc.[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
A nagy klasszikus, ami szinte minden retros embernek eszébe jut, ha Atariról van szó, az az Atari 2600, ami kb. az első otthonra szánt gép volt, amibe nem volt hardveresen implementálva egy fix játék (vagy több hasonló játék), hanem mint mostanság, utólag írták őket. Az a gép igen erősen retro feeling... tehát tipikus siker játék, mint River Raid, ami volt 4KB az egész, és 128 byte (igen, simán byte) RAM-ból garázdálkodhatott. Bár emulálnak sokkal erősebb gépeket is, ahogy látom, pl. Atari-féle arcade játékokat.
-
félisten
Tehát 199 dollárba nem fért bele már semmiféle irányító egy szar elavult hardver mellé, minimum 229 dollárba kerül így a gép egy josyticcal . és ezt majd csak 2019 Júliusában Vicc.
Ez volt a kampány indító szövege :
"minden szempontból egy modern, felső kategóriás laptopnak fog megfelelni."
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
ddekany
veterán
Voltak későbbi Atari gépek, de a 2600, ami "Az" Atari, az nem hasonlítható össze egy olyan csillagrombolóval, mint egy Commode 64. Aztán még ott van az Atari ST, aminek még van kultusza, de az meg már Amiga szintje, 16 bites csoda, bekapcsolod görbíti a téridőt., kb szingularitás...
Modern dolgok tekintetében, elég sok játék jön ki mostanában Atari 2600-ra (többi Atari-ra úgy sejtem sokkal kevesebb), talán azokat meg lehet majd venni? (Mondjuk az már túl fan service lenne, szóval biztos valami gagyiság lesz helyette...)
[ Szerkesztve ]
-
SunMount3r
nagyúr
Lényeg (számomra): Radeon R7? Akkor ebből nem lesz egy 4K/HDR-es HTPC ha jól sejtem...Vagy mégis? Mert kb. ez lenne a lényeg. Persze erre még kellene külön LE vagy CE, vagy külön optimalizált Linux+KODI, hááát. Előbb lesz az X-ONE-ra "normális KODI" mint erre...
-
Plague666
tag
Vicc, nem vicc, azért én látok benne becsülendő dolgot. Nézd meg a többieket. A nintendo 3 korszakhoz 3 külön gépet akarna neked eladni, és csak hekkelve bővíthető a kollekció. A commodore 64 mini egy műanyag dobozba zárt vicc, a billentyűzete csak dísz, szövegbevitelhez usb billentyűzetet kell rákötni, és egyszerre egy külső játékot tud pendriveról beolvasni amit a kollekcióban el sem tárol, csak lejátssza neked. A sega tudtommal el sem döntötte még melyik gépét adja ki újra, láttam szavazást a legtöbben a dreamcastot válsztották ami sztem meh.
Ezekhez képest az atari jóval drágább, de több generáció játékaira tervezték, több játék van hozzá, bővíthető a tárhely, fel tud menni a netre, kommunikációt is lehetővé tesz.
Ezt egyik rivális sem kínálja. Amennyivel ez drágább, annyival többet is tud. A többiek előtelepített játékkal ellátott dobozokat árulnak, nem mini számítógépet. -
khron78
őstag
Gondolkodtam a rendelésen, csak megláttam a 2019 júliusi dátumot, ami valljuk be erősen vicc kategória.
Addigra pont ennek semmi értelme nem lesz. Emulálni fogja az Atari játékokat, de ahhoz elég egy akármilyen olcsóbb vas is. Ezen kívül nagyjából annyit fog érni mint az Ouya.
Sajnálatos. Inkább a Nintendo féle megoldás, mint ez. -
Petykemano
veterán
Egyetértek, ez így nem az igazi.
$199 az mondjuk már 60-65eFt. Az már azért nem kevés. Jó hogy ezért egy komplett gépet kapsz és ilyen teljesítményben a notebook esetleg drágább. 2019-ben már talán megjelenik a zen2-re épülő APU is. 7nm. Most csak azért mondom, mert ehhez képest a 28nm-en gyártott bristol ridge addigra egy ócskavas lesz. (Ezt feltehetőleg az AMD már ingyen adhatta) 4GB RAM már ma is kevés. Persze lehet, hogy az AtariStore-ban levő játékok elketyegnek majd ezen. De azért a beharangozóban az is szerepelt, hogy linux lesz, ami azt sugallta egy bármilyen linuxos minigépnek is érdemes lehet megvenni. Hát...
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
tecsu
addikt
A doboz jól néz ki, de a játékok...
Kb. az ENIAC-nak vagy inkább az első mechanikus összeadógépnek jobb grafikája volt mint ennek.
Aki megveszi, játszik majd vele húsz percet, aztán megy a vitrinbe.https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
-
Plague666
tag
válasz Petykemano #9 üzenetére
Szerintem ez nem sugall semmit, max hibás a kommunikációja a cégnek, vagy sokat láttok bele. Nem valódi mini pc-nek van szánva. Ez egy retró konzol, atari őrülteknek. Csak megfejelik azzal, hogy a riválisokkal szemben ez másra is használható, nem csak tévére dugod oszt játszol. Szerintem sokan félreértitek. Aki nem akar konkrétan atarizni minek venne ilyet a linux miatt.Minigépnek jobbat, korszerűbbet építessz magadnak.
Ennyi pénzért hogyan várhattok el naprakész hardvert, miközben a külsőt, a fílinget is nyilvánvalóan meg kell fizetnie a vásárlónak.
Mondjuk lehet ezért lesz melléfogás a dolog, csakis retró játékgépnek drága, az egyéb igényeiteket meg nem teljesíti, gondolom más fórumokon is ez megy per pil. -
leviske
veterán
Ömm. Az Atari Vault eddig is elérhető volt a Steam-en, ráadásul nem csak Linux-ra.
Mindenesetre nagyon remélem, hogy akkor legalább az elmúlt 2 évet azzal töltötték, hogy tökélyre csiszolják a drivert Linux alatt. Nem használhatatlan hardver a Bristol, Windows alatt sok AAA játékokat is képes futtatni tisztességgel, de az a szintű teljesítményvesztés, amit a Radeonok elszenvednek Linux alatt, ennél már nem fér bele.
(#9) Petykemano: Ennyire azért nem szólnám le a Bristolt.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
Nem amiatt nem fogja ez az embereket sokáig lekötni, mert egyszerű a grafika (szvsz, az direkt jó így... mert ha már lúd... meg ilyen volt, 1977, otthonra tömegesen megvehető árkategória), hanem a játékmenet is nagyon az. Nem volt tár komplexebbre. De amúgy régen nem is arról szolt egy játék, hogy órákig nézegesd meg bele éld magadat. Pár perc alatt általában elhalálozol, a kérdés csak az, hogy ki bírja tovább (legtöbb pont). Szóval még egyfajta módon stresszesek is ezek... nagyon másról szól, mint mostanában egy játék.
-
Plague666
tag
Hát megy ugye nagyrészt játéktermi játékok kerültek rá, azoknál pont nem volt cél, hogy valaki egy s*ggel, egy érmével végigjátsza, sőt.
Belegondolva nagyon komoly találmány volt a hazavihető konzol. Bár a jóléti államok anyáinak így se úgy se volt jó. Korábban ejj a kölyök mindig aprót kunyizik meg eljár a játékterembe, később meg ejj a gyerek egésznap a szobában rohad.[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Nincs negyed éve, hogy fent volt a Linux a RX480-as gépemen és a teljesítmény messze nem volt ott játékok alatt, mint amit windows-on megszoktam.
Bár a Phoronix talán legfrissebb tesztje azért bizakodásra ad okot. Viszont azért így sincs túl nagy sansz arra, hogy egy Witcher 2-t elvigyen a hátán Linux esetén. Pedig Windowson most linkeltem, mit fut a 3. rész alatt. Szóval azért van még hova fejlődni.
-
x_o_n
veterán
mini oldszkul retro dömping van...pár napja láttam a commodore 64 minit,atari fb goldot és a Sega megadrive fb gold pakkot....és persze a nintendo miniket....
-
-
-
Bird
addikt
válasz Petykemano #21 üzenetére
+1
Egy év hosszú idő, a hype is elmúlik.... A c64 mini őrület is mára alábbhagyott.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
#71043776
törölt tag
Olcsóbb móka egy USB-s RetroLink Atari kontroller meg hozzá az Atari Vault gyűjtemény Steamen.
-
Carlos Padre
veterán
Hát ez így már elég kétséges. Pláne jövő ilyenkorra.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Petykemano
veterán
válasz Carlos Padre #24 üzenetére
Ma láttam egy reklámot plakáton. 4GB RAM, valami celeron proci. komplett notebook 70eFt
az IGP persze biztos rosszabb, mint a Bristol Ridge-é, de hát majd nézzük meg, milyen notikat lehet ebben az árban kapni 1 év múlva. Jövő ilyenkor már arról fogunk beszélni, milyen lesz 7nm-en az AMD APU.
Általános célra ma még talán versenyképes lenne, de jövőre tényleg már csak a nosztalgia marad. Aki megveszi, azért veszi meg, mert retro Atari gép és nem azért, ami benne van.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
lev258
veterán
Ne keverd a driver minőségét és képességeit egy DirectX-re megtervezett és megírt, valamint egy utólag portolt (átírt) játékkal. Utóbbi sajnos minden esetben teljesítménycsökkenést jelent. A Wine használata is az utóbbiba tartozik.
[ Szerkesztve ]
Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő
-
Carlos Padre
veterán
válasz Petykemano #25 üzenetére
Pláne, hogy sokan úgy indultunk neki, hogy milyen jó kis htpc lesz a tv mellé. Így már nem annyira vonzó.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
khron78
őstag
Poénból nincs értelme olyan hardverre költeni, ami már most foghíjas + a rendeltetését se tudni. Aztán egy év meg a számítástechnikában nagy idő. Pont arra elég, hogy egy épphogy használható egység átmenjen ugyan már kategóriába. Ehhez képest az ára se túl baráti. Aztán mi van akkor, ha 2019 közepére se lesz kész? Ha jól tudom nem az első dátum eltolás. Ha meg ennyit tologatnak egy viszonylag egyszerű eszközt, akkor mennyire lehet ez komoly ajánlat. Az Ouya-ban több potenciált láttam, mégis bukta lett.
-
arty
veterán
az a ryzen egy 15 wattos cucc.... és az a bristol sem ez a bristol
jó kis emu alap lehetne ez a gép, de egy moderebb, jobb IPC-s, ryzen alapú apu-val (ha már úgyis csak jövőre jön!), nem túlságosan visszafogott órajeleken (magszám annyira nem lényeg, lehetne akár 2/4-es)
sajnos az amd-nek nincs ennyire low-endbe való cucca, max a drágább (nemtom pontosan mennyire fájó) Ryzen 3 2200U ...
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Plague666
tag
válasz SunMount3r #31 üzenetére
Gondolom lesz belőle majd mobil változat is nem?
-
arty
veterán
válasz Plague666 #30 üzenetére
egyelőre csak "pletyka" szinten LESZ ilyen cpu ... arra nem lehet gépet, de még csak kampányt sem indítani, pláne előrendeltetni... aztán ott van még az ár, lehet túl drága lesz/lenne vagy épp lassu
várni persze várhatott volna az atari, noha eddig is rengeteget tologatták már a projektet... (és mindig lesz "nemsokára" jobb apu)"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
KrAt
veterán
Azért mondjuk arra kíváncsi lennék, aki a grafikát "fikázza", vajh' milyen születési dátummal rendelkezik..
Amúgy a 2600-as volt a nagyonnagy kedvencem, annyira bánom, hogy elajándékoztuk anno.. De akkor, amikor megjött a CS meg HL, kit is érdekelt az Atari... Most meg van XBOX, de akárhányszor elindítom böngészőből mondjuk a Keystone Kaperst, azért az igazi gyereki mosoly kiül az arcomra..
Lehet, szerzek is majd egy új VCS-t, bár nem előrendelésben, hanem majd ha kijön...
-
zzola
félisten
-
ddekany
veterán
Áh, a raszter-színezett figurák és grádiensek... Pláne a rabok, amiknek, hogy hogy nem, vízszintesen csíkos a ruhájuk. (Sokaknak szerintem még felnőttként sem esik le, hogy mi történik. Szóval az van, hogy a grafikus objektumok egyszínűek (van áttetsző meg nem áttetsző pixel és kész), viszont a program gyorsan megváltoztathatja a színüket mikor az elektron sugár épp a következő sor kirajzolását megkezdené.)
-
arty
veterán
en 1977es vagyok es sztem a 2600 gfx elegge kikezdheto
keves szin, gigaszi pixelek, emelle a jatekmenet is ilyen kiforratlan, 2 percre lekoto valami... gyak. a kesobbi 8 es 16 bites korszak megegyszerubb prototipusai c64en nottem fel, haveroknal elotte es kozben nyomtunk 2600 klonokat, mar akkor is max 1-1 cimmel tudtunk elleni perceknel tobbet...
tudom, tul kesoi vagyok, ez a '67esek game genje ))
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Cathulhu
addikt
GPU-ban kicsit gyengebb, prociban sokkal, cserebe valoszinuleg vagy dupla annyit fogyaszt. Azert nem olyan biztato. Remek kis designos HTPC lehetett volna, modern hardverrel, de igy csak egy draga kacat, raadasul jovo ilyenkor megelavultabb lesz (7 nano...)
Masreszt az ubuntuval sem ertek egyet, debianra betonstabil gepet lehetett volna alapozni.[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
pengwin
addikt
válasz SunMount3r #31 üzenetére
Annak a hűtését is meg kellene oldani
Ez nem lehetne probléma, tekintve, hogy lényegesen kevesebbet fogyasztana.
Üdv, pengwin
-
Cathulhu
addikt
válasz SunMount3r #31 üzenetére
Vagy azt is visszaveszed olyan TDP-re mint ezt es kozben meg kb 2x olyan gyors.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
SunMount3r
nagyúr
Hát nem tudom, 35WTDP és láthatod milyen cooler kell rá, ezt hogy oldod meg ebben a kaszniban?... Szerk.: ja meg ezeknek az AMD APU-knak elég combos memóriák kellenek (főleg az IGP-nek, ha jól értem), hogy ki legyenek használva, ami megint extrán bedrágítaná.
Meg gondolom a koncepció az volt, hogy a lehető legolcsóbb még kapható hardverből "legyen valami", hogy azért az árrés minél nagyobb legyen. Pl. érdekes az a része, hogy a játékok tekintetében milyen az üzleti modell. Mert a többi rendes konzolt is inkább az tartja el, mintsem magának a gépnek az ára. De itt elég nehezen tudom elképzelni, hogy olyan komoly és hosszútávú koncepció állna játékügyileg mögötte. Még erről elég keveset tudunk, de ilyen prüntyögős pixel game-ekkel nem lehet valami sokat behozni a konyhára, főleg, hogy eleve "réteg" konzol lesz inkább...
Egyelőre ez csak egy pofás kaszni, ami némelyekben nosztalgiát kelt. Atari fan Linux-os programozók álma gondolom egy ilyen, akik tudnak majd rajta pötyörészni, de ez eléggé szűk réteg lehet...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Petykemano #21 üzenetére
Bizony és is arra számítottam.!
Egy jelenleg 90 dollár körüli kiskereskedelmi eladási áron lévő 2200G már egy igazi kis mini PC lett volna ennél nagyobb teljesítménnyel. Szerintem Atari 60 dollá rkörüli áron megkapta volna, akkor röhögve perkálnám ki a 300 dollárt érte, mert az bizony alkalmas már -néhol igaz erős- kompromisszumokkal szinte a mai játékok futtatására és multimédiás feladatok elvégzésére. 4 giga rammal egy igazi kis alkalmi gamer- multimédiás mini PC lett volna."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
GodGamer5
addikt
Na ez is csúnyán meg fog bukni. Drága is meg sz@r is. Akkor már inkább egy ps miniért fizetnék mint ezért. Mondjuk az sem érne 100 dolcsinál többet.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
ddekany
veterán
"keves szin, gigaszi pixelek"
Commodore 64-en nőttél fel, és kevés szín a 2600-on? 128 árnyalatból választhattál, míg C64-en csak 16-ból! Persze, csak trollkodok, mert azokból viszont igen nagy korlátozásokkal tudtad csak egymás mellé tenni. De 5 év van a két gép közt, ami akkor még hatalmas idő volt. Meg persze ettől jellegzetes a 2600 játékok kinézete - fog fel művészeti stílusként! Az az poén, hogy még így is nagy különbség tud lenni a játékok grafikája között, tehát valamelyik sokkal jobban néz ki, mint a másik. (Igen, mindez a játékmeneten nem javít...)
-
arty
veterán
a c64 palettáját is armageddonként éltem meg anno
de amúgy ahogy írod, ott azért akár karaktereken belül, akár a spritek esetén lehetett variálni a színekkel:és ha a színeket tudnám is ignorálni, a nagy pixeleket már nem megy (lcd-n a c64ét se igazán, a 320x200/160x200/240p crt-re való)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
ddekany
veterán
Retronál nem is cél, hogy ne legyenek feltűnőek a pixelek, sőt. Meg külön móka, hogy tudsz-e kifejező figurát kihozni kevés pixelből. Persze, régen messzebbről nézted, és a TV is erősen elkente a pixeleket (igazából egy régi színes TV 160 pixel szélességnél már kezdett gondban lenni, 320 pixel felbontás már sokszor artifact színeket produkált).
Amúgy a maximális felbontásban a két gép közt nincs nagy különbség - az mind a kettőnél jellemzően 160 pixel széltében, azonos magasságú magasságú (2 TV scan line) "lapos" pixelekkel. C64 ugyan tudott finomabb, 320 pixel széleset, de játékokban általában csak pár grafikai elemhez használják, mert úgy erősen korlátolt a színezés vele. Viszont, 2600-on ez a felbontás csak a mozgó bigyulákra vonatkozik, a pálya már csak 40 pixel felbontású (ha jól emlékszem), ami elég egy sematikus labirintushoz, de azon felül már elég sok kreativitást (piszkos trükkök) igényel. Aztán C64-en egy 3 színű sprite 12 lapos-pixel széles, míg 2600-on 8 lapos pixelből kellett ügyeskedni (és 1 színű sprite, bár soronként megváltoztathattad a színét). Aztán 2600 soronként max. 2 spriteod van, míg C64-en 8, tehát ha valami figura nagy, akkor szinte biztos, hogy kénytelen vagy 2x-esére széthúzni széltében (ezt hardverből tudja a cucc), míg C64-en egymás mellé raktál két spirte-ot (amik eleve 1.5x szélesebbek is voltak: 12 vs 8 pixel), mert maradt elég még úgy is.
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
41 centi átmérőjű kistévén töltöttem a c64es életem nagyrészét, azt néztem 2+ méterről persze h mások voltak a méretek, de a tech is sokat segített (az lcd jól definiált pixelei nem segítenek!), nameg a megszokás...
áhá, szóval akkor 2600on valszeg minden sprite nagyított volt érthető.
a 40 pixeles "háttérgraf" viszont megötött az kemény... akkor nem is csodálkozok magamon innentől, h nem jön beamugy c64en ELVBEN volt csak 8 sprinted "soronként", a gyakorlatban a játékok nagyrészében összesen is ennyi volt egyszerre a teljes képernyőn nemtom a 2600 esetén mi volt a GYAKORLAT, mennyire lehetett túllépni a 2-n ...
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
ddekany
veterán
LCD: Ezért van az emulátorokban TV emuláció. Jobbakban, pl. Stella-ban (ha már Atari 2600) rakás opciója van, tehát még olyanokat is leutánoz, amiről nem a TV tehet, hanem a kábel típusa (pl. kompozit VS s-video). Régi jó analóg átvitel...
Nem nagyították 2600-on a sprite-okat általában (amennyire emlékszem), csak ha valaminek tényleg nagynak kellett lennie. Ha megnézed screenshot-on, általában ugyan akkorák a pixeleik, mint C64-en a 3 színű sprite-oknál. (C64-en amúgy a főszereplő sprite néha 2 sprite volt egymáson, és a 2. réteg az 1 színű de a finomabb, 320x200-nak megfelelő pixelmérettel volt, amivel sokat lehetett a kinézeten dobni. Az ellenségek maradtak kevésbé kidolgozottak, de legtöbbet saját magadat nézed, szóval megéri oda "befektetni" +1 sprite-ot.)
C64-en komolyabb címeknél elég gyakran több sprite volt kint mint 8. Főleg óriási főnököknél nincs nagyon más mód, mint hogy egymás mellé rakottakból "kicsempézed". Aztán a lövedékek is sokszor sprite-ok voltak (bár nem mindig), szóval gyakran szűkös a 8 még scanlineonként is.
2600 programozás meg teljesen a scanline trükközésre épít, mivel nincs is video memória, ami a teljes képernyő tartalmát tárolná. A teljes sprite-ot (a figura képét) tároló memória sincs a video hardver szintjén, és mint ilyen, sprite magasság korlát sincs, csak szélesség (8 pixel). Minden egyes scanline előtt a CPU-nak (azaz a játékfejlesztő által írt programnak) gyorsan ki kell nyomina a videó regiszerekbe, hogy abban a sorban mi legyen látható. (Ha később ér oda a program mint az elektron sugár, akkor jelennek meg bal oldalt azok belógó fekete csíkok, ami pl. pacman-ban látható.) De ha megnézel mostanában íródott 2600 játékokat, akkor látszik, hogy miket ki lehet ebből is hozni, ha megvan rá az elszántság.
A két gép persze nem összehasonlítandó. 5 évvel idősebb a C64, ami akkor még nagy idő volt, és egy igen drága gép az otthoni gépek közt (64K RAM, brutál "GPU", ja és a legendás hangkeltő (a SID)), míg a 2600 már megjelenésekor is rettentő költséghatékony vasnak számított.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest