- OLED TV topic
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Apple notebookok
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- 3D nyomtatás
- Mini-ITX
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
UnSkilleD
senior tag
vannak akik érzékenyebbek a recés élekre engem személy szerint nem érdekelnek, játék közben ritkán veszem észre, engem is inkább a nagyon alacsony felbontású textúrák zavarnak hiába rakom maxra de valószínűleg az új konzolok majd segítenek ezen
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
Az új konzolok kb. 10x erősebbek az elődöknél, miközben a 4K "csak" 4x annyi pixel, mint a full-HD (és sokmindent képkockánként csak 1x kell kiszámolni). Így a mai vagy annál némileg jobb képminőséggel (az exklúzíveket alapul véve, mert az 1/10 teljesítményt is csak ott hozzák nagyjából ki) simán mehet a 4K...
dezz elhagytad Te már azt a kort, hogy a kezed beleérhessen a bilibe
Árkád meg nem teljesítményigényes játékokban megoldható lehet a 4K, de AAA játékok FHD-ben fognak menni és ez már éppen elég nagy előrelépés lesz. Sőtt azt jósolom, hogy az elején még simán meglesz
a FHD, de 3 év múlva már FHD-n is köhögni fognak a konzolok, akkor fog elkezdődni a konzolos grafika visszabutítása/PCs portok feltupírozása pár effektel.Pont ahogyan történt mindez a jelnlegi generációval, csak itt F-HD helyett ugye HD-R van, ha van...
J.
-
Lacccca87
addikt
Hozta amit vártak tőle kb (kivétel IGP).
Ami megfogta a fantáziám az az hogy megint közeledünk ahhoz a ponthoz ahonnan nem lesz Ghz-be feljebb út, úgy mint a P4 nél. Kíváncsi vagyok hogy megint jön e majd valamikor olyan gyökeres változás mint a Core 2 Duo széria megjelenésekor hogy 3Ghz+ ról hirtelen 1.6-1.8 köré esett a frekvencia azonos vagy gyorsabb sebesség mellett.
IGP-k nél mondjuk ez még nem fenyeget de VGA-knál is eléggé csúcson dübörögnek már, és a memóriáknál is kezd hasonló lenni a helyzet. -
lenox
veterán
Az eDRAM nélküli GT3-as IGP 10-30%-kal lassabb az eDRAM-os verziónál. Ez alatta van az A10-5800K IGP teljesítményének.
Nem tudom, ezt pontosan hogyan gondolod, lesz egyaltalan desktop haswell edram nelkul es gt3-mal? Mert egy mobil igpt desktop igpvel hasonlitani az nem tul hasznos, akkor mar inkabb hasonlitsd mobil trinityhez. A neten meg csak az Anand cikket lattam, amiben gt3e volt, de annak nagyon sok problemaja van, ugy ertem ilyen kovetkeztetes nem vonhato le belole. Tehat pl Anand ugy mert, hogy mobil trinity es iris pro 1600 MHz ramokkal, desktop trinity es ivy 2133 MHz, desktop hd 4600 2400 MHz. Ilyen korulmenyek kozott a desktop trinity 100 wattbol azert leginkabb alulmaradt a 47-55 wattos iris proval szemben, nem is kicsit. Volt ahol megkozelitette, meg olyan is volt, hogy bizonyos settingnel kicsivel jobb volt, de leginkabb nem. Az is latszik a tesztbol, hogy legtobb esetben a tdp emelesevel azert az fps is no (vagy masik iranyban a tdp csokkenesevel az fps is csokken), szoval a rendes osszehasonlitasnal (84 wattos iris pro vs 100 watt trinity, vagy mobil esetben 28 wattos iris vs 35 watt trinity) mas lesz az eredmeny. Szoval abbol a tesztbol kb. az az egy osszehasonlitas a legkevesbe problemas, hogy a mobil iris pro fele annyi wattbol kb. eleri az ivy+650m teljesitmenyet.
Amugy szerintem egyelore nincs tranyoszamverseny. Akkor lenne, ha mindenki csak minimalis hasznot tenne az arba, de mint tudjuk az intel egyelore oriasi felarat tud elkerni. Notebookoknal fogyasztasverseny az inkabb van, nyilvan ez osszefugg a tranyoszammal, de nem direktben. De ott sem 50 watt korul, szoval a lenyeges verseny 28 wattnal, 15 wattnal es alatta lesz, amirol meg nem lattam a neten infot. -
pakriksz
őstag
válasz joysefke #456 üzenetére
ja te már csak tudod... bár a jelenlegi generációban pont fordítva volt, eleinte minden sub hd-volt, most meg már általában megvan a hd ready.
Az AAA-nak nevezett 90%-ban agyonreklámozott ipari hulladékok, mind durván árkádak szimulátor a közönség butulása miatt sok éve nem lehet már nagy siker.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
J.J. András
őstag
válasz radi8tor #278 üzenetére
gondolom BIOS frissítéssel, vagy valamivel lehetett volna operálni...
az hogy van benne egy-két új részegység, még nem jelenti azt - szerintem - hogy szétpukkan a proci...Legfeljebb nem kezeli le..., régen is volt ilyen, hiába volt az alaplapon ugyanaz a foglalat...
Másik, meg a (C5 és) C6 állapot..., a Z77-es chipkészlet is ismeri... BIOS-ban állítható.
Szóval nem értem az indokát..., akkor sem.Megint új alaplap, megint új szemét a világba stb...
'' ...Client Estwood bekaphatja, hóóó....''
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Desktop LGA1150-es Haswell eleve nem lesz GT3-mal.
Mobil Richland lesz az ellenfele. Abból a 35 wattos verzió IGP-je 5%-kal lassabb, mint az 5800K IGP-je. De ez a verzió meg eleve feleannyit fogyaszt, mint az eDRAM-os mobil Haswellek.
Skálázási verseny van, és az eredményekből tisztán látszik, hogy duplájára növelve az IGP blokkják a teljesítmény meg sem közelíti a duplázást. Ez az architektúra így nem jó. Szerintem ezt az Intel is látta az első teszteknél és azért vették meg gyorsan a ZiiLabsot bőven áron felül.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
SerkyKrisz1
csendes tag
Lehet hogy veszek egyet ))
Megérné???Tel.:O6 2O 523 92 59 Minden hétköznap reggel 8tól elérhető vagyok.
-
félisten
Várható, hogy mobil Richland is kerül majd integrált lapokra?
Vagy ez teljesen a lapgyártóktól függ? Netán van rá ismert utalás, hogy ez egy támogatott szituáció lenne?
HTPC felhasználásra gondoltam egyet. Ha nem lesz, akkor "kénytelen" leszek egy asztalit alulfeszelni.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
válasz pakriksz #459 üzenetére
A konzol életciklusának legelején kijött játékok még előző generációsok voltak /motor vagy a játék maga nem next genre lett fejlesztve/, azért maradtak el a kicsit későbbiekhez képest. Ami next gen volt, az már az elején is álleejtős lett, pc viszonylatban is. Példa: Gears of War 1. És ekkor még textúraminőségben és felbontásban sem maradt le a konzol... (Utánna nyilván csiszolódott a konzolos grafika a jobb motoroknak meg kódolásnak köszönhetően, de a fix HW miatt sokkal kissebb mértékű volt a fejlődés mint PC-n.)
Manapság meg low-medium grafika és nem ritkán sub-hd felbontás + 2xAA vagy HD ready+no AA. Eljárt felettük az idő, ennyi. Közelről nézve néha ledöbbenek, hogy mennyire gagyi már a jelenlegi gen képminősége...
Ha most varázsütésre megduplázódna-triplázódna az XBOX és PS3 ereje, akkor sem HD-R feletti felbontásokat kéne eröltetni, hanem HD-R felbontáson élvezhető minőségű textúrákat és effekteket rápakolni, hogy legalább HD-R-ben hasonlóan nézzen ki, mint egy HD-Ready felbontású de egyébként kimaxolt PC grafika.
Szóval a 10x-es ugrásból egy 2X-3X-as szorzó lazán elfog menni arra, hogy ezentúl nem low-medium hanem very high szintű lesz a grafika (PC-s terminológiával), a maradákból egy 2x-es szorzó el fog menni a HD-R -> F-HD váltásra, és a maradék 1,5X-2X-es szorzó pedig elmehet arra, hogy tovább szépítsék a játékot.(jobb textúák, élsimítás stb)
összegezve:
A jelenlegi konzolgenhez képest nyilván lesz majd álleejtés, de PCs viszonylatban nem hiszem, hogy bármi nagy meglepetést látnánk.J.
-
válasz joysefke #464 üzenetére
Na itt vannak a felbontások minden lényeges játékhoz.
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=46241az utolsó játék amit végigjátszottam a Bioshock Infinite volt:
Xbox:1152x720 (FXAA)
PS3: 1152x640 (FXAA)Amit most tolok az a Witcher 2:
Xbox: 1280x672 (FXAA)-Mégis milyen HD-R-ről beszélünk? (Az ugye 720 db sornál kezdődik)
-Milyen képminőség mellett?
low-medium!!-Milyen framerate mellett?
Tipikusan a 30FPS-ért is szenvedniők kell a jelenlegi konzoloknak!Méghogy 4K
FHD+Very-high+30FPS+AA éppen elég kihívás lesz a közeljövő játékaival, nemhogy 4K.
J.
-
félisten
A FullHD terjedését erősen megnyomta a BR.
A másik, hogy rettenet nagy felület kell, hogy jelentős különbség legyen a 4K és az FHD között.
Jelenleg semmilyen tartalom nincs 4K-ra, adathordozó sincs amire ráférne egy film.
Sok esetben még az 1080p-re sincs igény, 720p-vel remekül elvan a "többség".Röviden: se igény, se adathordozó, se igény.(most sacc/kb. szerintem)
Vszínűleg a konzoloknak nem a 4K fog betenni."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
priti
addikt
Ezt mindig, mindenki leírja mégis kell ez a cirkusz. Sokkal egyszerűbb lenne kiválasztani egy konfigot és a hardverei végére odaírni, hogy gamer edition.
Ha gamer edition hardverekből raktál össze gépet, akkor kaptál egy konzolt, amin futnak a konzolra írt sw-k.
Az egyenhardver sw előnye ugyanúgy megvan. De nem, mert akkor választhatnál házat, hűtést stb. és még a végén jó is lenne.Most generációról generációra feltalálják, hogy a PC-n lehet játszani meg filmet nézni, csak előtte le kell butítani nehogy feltörék, aztán feltörik.
Hardverlesen
-
madgie
titán
-
Röviden: se igény, se adathordozó, se igény.(most sacc/kb. szerintem)
Vszínűleg a konzoloknak nem a 4K fog betenni.Nyilván nem.
Még annyival kiegészíteném, hogy se 4K megjelenítő a célcsoportnál és ha a trend marad, akkor 5 év múlva sem lesz lényeges penetrációja.Ráadásul az alapján amit konzoljátékosoktól olvasok, a többségnek igénye sincs 4K-ra, és még akkor sem venné észre a 4K-FHD különbséget, ha ténylegesen 4K-n futna a játék kompatibilis megjelenítőn, mert a kanapé-TV távolság ezt lehetővé sem teszi.
Én észrevenném a FHD-4K különbséget (állóképen), mert egy 37" F-HD TV-n játszom 50-60cm-ről, de igényem /játékok szempontjából/ nincs rá, mert elégségesnek érzem az F-HD-t, és jobban szeretném, ha a képminőségre, a textúrák szépségére, realisztikus effektekre gyúrnának a fejlesztők a magasabb felbontás helyett.
kicsit sarkítva:
Egy Witcher 2 F-HDn is jobban néz ki, mint egy Gothic 3 nézne ki 4K-n (feltéve, hogy támogatná)J.
[ Szerkesztve ]
-
M@trixfan
addikt
Én értem amit mondasz, de akkor tudnék maradéktalanul egyetérteni ezzel a gondolatmenettel ha a nextgen gépek APU-ja FX processzort és minimum 7950-es GPU-t tartalmazna. Persze, óriási különbség a spéci APU, a nagy sávszél és az egész jövőbemutató arhitektúra, csak az optimalizáció céljának a plusz előny kovácsolásának kellene lenni. Azt értem, hogy az ugyanannyi pénzből kihozható lehetőség a nextgen megjelenésekor a két konzolnál nagyobb lesz mint PC-n. Viszont abszolút értékben nézve én nem hiszem, hogy mindig meglesz az 1080p@60fps mint egy i5+GTX 770 összeállításnál. Laikusként úgy gondolom, hogy a játék gerince a Compute egységeken és a GPU többi részén fog futni, a Brazos 2.0-án a körítés fog menni. Annyira szerintem nem agilisek ezek a magok mint egy Cell SPE, bár lehet tévedek. Persze egy fizika kihelyezése is baromi nagy előny, de úgy érzem a GPU rész arányosan jobban le lesz terhelve mint egy hasonló PC változatnál. Én azt hiányolom, hogy sehol sem olvastam olyan követelményt amiben a Sony/MS lerögzítené, hogy minden játéknak minimum 1080p@30fps kell futni, még ha nem is 60fps. Aztán voltak ilyen hírek is, hogy a BF4 720p lesz a 60 fps miatt. Remélem nem így lesz, hónapok teltek el azóta.
Haswell kapcsán nagyon jó hír viszont, hogy korrekt a 23,976Hz! Úgy néz ki optimális HTPC platform lett belőle. Állítólag az eddigi legpopntosabb implementáció.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
satz18
őstag
válasz #59070464 #455 üzenetére
Az i5 3210 biztosan nem elég, ez az y580 fórumból jött adat, ő nem tom, hogy a 2 magos mobil vagy a 4 magos asztali i5-re gondolt, de gondolom az előbbire. Az i7 3610 az elég, szóval ebből kiindulva az i5 3570k nak is egészen biztosan elégnek kell lennie. Nagyon meg lennék lepve, ha a BF3 multija igényelné a 8 szálat.
[ Szerkesztve ]
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
-
#59070464
törölt tag
Én csak asztali processzorokról beszéltem...
Nem igényli a HT-t, FHD-ig biztosan nem (de használja). Nagyon minimális, elenyésző gyorsulás érthető el vele általam látott egy néhány tesztben min. FPS-eket tekintve (2-3 fps). Átlag és max. FPS nő némileg, közel sem jelentősen, tehát ennek sincs sok értelme. Ahogy i7-es desktop CPU-nak sincs sok értelme BF3 multihoz.
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
A HDMI 2.0 már fogja tudni 60 Hz-cel. De hogy ilyen lesz-e már az új konzolokon, azt nem tudni. (Elvileg még év közben lezárják a szabványt, szóval bármi lehet.) Megjegyzem, sok játék 30fps-sel megy (nem mintha ezt támogatnám, szerintem elviselhetetlen).
(#456) joysefke: Mondom, a mai vagy annál valamivel jobb grafikai szinten...
Olyan felbontás nincs, hogy "HD-R", de még HD-Ready sem. Írj inkább 720p-t!
-
(#456) joysefke: Mondom, a mai vagy annál valamivel jobb grafikai szinten...
Ja, hogy úgy
Az Xbox/PS3 mai szinvonalát a Next gen el fogja bírni 4K-n, ez nem lehet kérdésEgy mai AAA PC játék színvonalát 4K-n hozni, na efelől igen komoly fenntartásaim vannak...
Olyan felbontás nincs, hogy "HD-R", de még HD-Ready sem. Írj inkább 720p-t!
Igaz...
-
nagyúr
köszönjük a tesztet
hát, akárhogy is nézzük, intel bácsi bemutatta a desktop szegmensnek az ominózus középső ujjat. ahhoz képest, hogy ez a generációváltás 'takk' volt, még annyi előrelépést sem hozott, mint a 'tikk'-ek szoktak. a GT2-es IGP említésre sem méltó, azt pedig ugyan tudtam, hogy GT3e nem lesz desktopon, de nagy naivan azt hittem, hogy GT3 igen.
iszonyú jó lesz ez a Haswell - mobil vonalon. viszont míg az eddigi mobil-orientált fejlesztések desktop oldalon is tudtak előrelépést hozni, ez most valahogy elmaradni tűnik. szomorúPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GT3-at okkal nem hozzák le desktopra. Hiába duplázták meg a feldolgozók számát a teljesítmény a GT2-höz képest csak 20-30%-kal nőtt. A lényegi gyorsítást az eDRAM hozza, de az nem fér rá az LGA1150-es tokozásra. Én is furának tartottam, hogy nem lesz GT3, de én eleve úgy számoltam, hogy a kétszeres feldolgozó az közel 95% tempónövekedés lesz a GT2-höz képest. A gyakorlat azonban nem igazolja az elméletet, szóval így valóban teljesen értelmetlen a GT3-as IGP LGA1150-es prociba.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
lenox
veterán
Nekem ez a szazalekszamitas nagyon nem all ossze. De remeljuk majd lesz rendes meres, ami helyre teszi.
az eredményekből tisztán látszik, hogy duplájára növelve az IGP blokkják a teljesítmény meg sem közelíti a duplázást. Ez az architektúra így nem jó.
Ez egy eleg sokvaltozos jatek, melyik szamokbol latszik tisztan? Amugy gondolom ugy erted, hogy ez az architektura nem fejlesztheto ertelmesen. Oke, de pl. nekem nem mindegy, hogy a legnagyobb hp mobil workstation-t kell-e cipelnem, hogy ertelmes gpu teljesitmenyem legyen, vagy eleg egy kisebb is, szoval pl. nekem ez alapvetoen jo, es az kevesbe erdekel, hogy a kovetkezo korben ujratervezik-e az egeszet, vagy esetleg kidobjak az egesz inteles lapot es amd apu lesz helyette.
#478: Nem tudom, mi alapjan szamoltal ugy, amd oldalon az a6-5400k fele annyi feldolgozot hasznal, mint az a10-5800k, megsem fele a teljesitmenye, akkor a logikad alapjan az se egy jo architektura. Csak ez a gondolkozas jopar mas bottlenecket nem vesz figyelembe.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
erre normál esetben azt mondanám, hogy benchmarks or it didn't happen, de én sem tartom jó előjelnek, hogy a GT3-as mobil SKU-t senki nem kapott tesztelni a pontos %-okkal azért várjuk meg, amíg valaki kap ilyen chipet - bár azt azért megjegyezném, hogy ha az eDRAM megoldja a chip teljesítményproblémját, akkor az nekem nem az architektúra skálázhatóságában utal problémára, hanem DDR3 által kielégíthetetlen sávszélesség-igényre.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Atom_Anti
senior tag
A 35W Richland esetleg szintetikus GPU benchmarkban megközeliti 5800K-t, de játékokban nagyon messze attól. 8650G -re throttling, throttling és throttling jellemző (nem tudom mi magyar megfelelője). A GT3e meg még 5800K hoz képest is elég durván teljesit, legalább is Anandtech tesztjében...
-
pakriksz
őstag
válasz Atom_Anti #484 üzenetére
milyen tesztben? én nem találok semmilyen gt3e tesztet.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
BlueAthlon
senior tag
Egyet nem értek...
Desktop vonalon miért nem ott próbál alávágni az Intel az AMD-nek, ahol fájna neki igazán... Miért nem hoznak ki Ők is majdan egy i3+ GT3E kombót .. Az sem férne bele az LGA tokba ? AMD APU-jai is azért nagyszerűek, mert relatíve balanszos megoldást nyújtanak a két lábbal a földön járó embereknek... Intel meg itt a 4 magos 8 szálas mobil csodája mellé teszi a legjobb változatot..
Tán arra gondoltak, hogy napközben a virtuális tesztkörnyezeteimen dolgozok majd úgy is, oda jó a CPU oldal...( mondjuk pl. hogy kettő fut egyszerre, egy virtuális LAN-ban... Egyiken egy ERP/FMS, másikon meg a 3rd party kapcsolt cuccok , aztán integrációs feladatokkal játszok rajtuk), este meg fáradtan az asszony elalvása után kiszökök az ágyból és sutyiban Metrózok egy kicsit 720p közepesben az íriszprón?
Annak a statisztikának hiszek, amelyet én hamisítottam -Winston Churchill
-
#24334592
törölt tag
egy ilyen lenne egy asztali gépben, gtx670 2GB, 16gb 1600mhz-en.Elég lehet játékra?
-
nagyúr
igaz, nem oldja meg teljesen, és főleg nem minden esetben. a "valamelyest" azért relatív, mert jellemzően 50-80%-kal gyorsabb a 4950HQ, mint a 4770 - jellemzően azokkal a játékokkal a spektrum alsó részén, amelyek ismertek a mem-sávszélesség iránti étvágyukról.
@MongolZ: ezt nem értem...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
MongolZ
addikt
"ha az eDRAM megoldja a chip teljesítményproblémját, akkor az nekem nem az architektúra skálázhatóságában utal problémára, hanem DDR3 által kielégíthetetlen sávszélesség-igényre."
Ez nem igaz, mert valószínűleg a GT2 konfig is sokat gyorsulna az eDRAM-mtól. Inenntől kezdve nem lenne hatalmas előrelépés a GT2 + eDRAM és a GT3 + eDRAM között, tehát megintcsak nem a memsávszél lenne a ludas. De remélem ezt Abu-ék ki tudják majd tesztelni a GT3e fele feldolgozójának letiltásával, hátha lehetséges.
[ Módosította: radi8tor ]
-
lenox
veterán
válasz BlueAthlon #486 üzenetére
Desktop vonalon is brazost adtak el legtobbet, tehat ha ott akarna alavagni az intel, akkor gt2-es pentiumot meg celeront arulnanak, bar amugy mar a gt1 is kb a hd3000 szintjen teljesit tippem szerint, mar csak ki kell varni.
-
nagyúr
Ez nem igaz, mert valószínűleg...
Hát sorry, de ha így kezdesz egy érvet, az alapból nem áll meg a lábán Azért, mert attól, hogy szerinted valószínűleg, attól szerintem még igenis arra utal, hogy. Persze lehet, hogy tévedek - de ezt vagy teszttel, vagy valamilyen logikus levezetéssel lehet bizonyítani, nem egy feltételezéssel. Nekem amúgy elég egy GT3 teszt is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
MongolZ
addikt
Attól, hogy te nem teszed hozzá, hogy valószínűleg, még nem lesz biztos az állításod.
3 fajta mérés van/lehet: GT2, GT3, GT3e
Eddig senki nem tudja, hogy egy GT2 + eDRAM hatása mi lenne. Én megelőlegzem, hogy a GT2e és a GT3e között akkora különbség lenne, mint a GT2 és GT3 között.De átfogalmazom: ha GT2e és GT3e között 30% különbség lenne, akkor is ezt mondanád?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OLED TV topic
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Ukrajnai háború
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Kés topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs