Hirdetés
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tauren45
aktív tag
Én azért szurkolok, hogy megmaradjon az nv a piacon. Jók voltak eddig is és azok is maradnak.
Az viszont érdekes számokra, hogy a GK107 lesz a leggyengébb és a GK100 a legjobb fentről haladunk lefele módszer nekem új, de miért is ne kell a változás. Hajrá NV.
Samsung Galaxy S2 - 4.0.4 - SGP Ultra Crystal | Lenovo W510 | The Settlers 2 |
-
fatallerror
addikt
nem értem h miért temetik az asztali vga-kat hisz kellenek az erős vga-k a játékosoknak h magas beállításokkal, nagy felbontáson játszanak v nem?
don't tell me what i can't do!
-
mghltm
addikt
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Tauren45
aktív tag
válasz fatallerror #2 üzenetére
Kis része, azok meg úgy is megveszik akármennyibe is kerül. Én is sajnálnám ha megszünnének.
Samsung Galaxy S2 - 4.0.4 - SGP Ultra Crystal | Lenovo W510 | The Settlers 2 |
-
Shing
őstag
Ők teszik sz*rrá a helyzetet azzal, hogy ennyire csak a mobil GPU-kra koncentrálnak...
-
őstag
válasz fatallerror #2 üzenetére
a vásárlók hülyék.
megveszik a legújabb procit amit intvga -val használnak.
desktop vga-t egyre kevesebben vásárolnakAM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
atti_2010
nagyúr
Most ezt ne úgy képzeljétek el hogy hopp holnaptól már nem lesz asztali VGA, először be kell költöztetni a prociba egy erosebb GPU-t ahhoz hogy megszűnjenek teljesen, addig még van egy kevéske idő hiszen látványos dolgot csak 2013 ban láthatunk amikor ugyanazon memóriát használja a CPU és a GPU is, de itt még mindig nagyon messze vagyunk egy erős APU-tól és ha megnézzük a csíkszélesség csökkentése is egyre inkább bánatosabban működik. Azért a gyártók nem felejtettek el hogy a húzóerő még manapság is a játékok, egy BF 3 kaliberű játékot csak APU-ra tenni még nagyon távoli .
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
zoltanz
nagyúr
Sztem meg pont a gyártók szabotálják a desktop VGA -k kiadását. Amennyire én látom biztos változni fognak a dolgok, de idővel csak.
Nem akarok szívni Intel IGP -kkel a jövőben, remélem marad az NV.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
nagyúr
És miért van eszük hogy arra fejlesztenek? Ha arra jönnek ki a játékok, akkor a 90%-a nem lesz pc-n, mert így úgy a warez, pedig a konzolokon jelenik meg legelőbb a warez, mint pc-n. (persze a pc lesz hibáztatva a warez miatt) És pc-n szebb a grafika, mint konzolon. Szóval én ezt nem értem, miért arra fejlesztenek. Jön majd úgy is a nextgen konzol, majd megint 6 év nyugi lesz. 6 évet meg egy vga sem bír ki, ha játszani akarsz full hd-be. (ha kis is bír, a drivereket nem fogják fejleszteni + erősebb lesz majd a hardver, ergó cserélned kell, az meg új vga) Szóval azért a pc-t még nem kellene temetniük. Van még benne lóvé, a pc-ben. Nekem olyan macska és a farka effektus, körbe-körbe mindig. De lehet én látom rosszul a helyzetet. Vagy hülyeséget mondok
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Löncsi
őstag
válasz fatallerror #2 üzenetére
Ezek szerint nem.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
#19617792
törölt tag
mert sokkal egyszerűbb konzolra fejleszteni, így az olcsóbb, illetve többe is kerül egy konzolos játék, nagyobb profit érhető el. csak míg a PC-re egyszerűbb warezolni (de így se sokan teszik), a konzolon nehezebb és még többen is veszik. a grafika az sokadrangú kérdés lehetne, de nem, mert mindenki arra izgul (nem értem miért... pedig sokkal többet ér a jó játékmenet, sztori, jó AI, stb.).
illetve maga a konzol üzemeltetése egyszerűbb, nem kell telepíteni, semmit se kell csinálni, be a lemez (illetve majd online megoldás, ami PC-n már van), aztán csók.
illetve amit te is írtál, PC-ben a hardverek jó ha 2 évig nyújtják azt a teljesítményt ami nekünk elég, a konzolok meg adott teljesítmény mellett is fejlődnek, a'la PS2 esete. igaz, egy konzolhoz kell TV is, de még mindig olcsóbb, mint egy PC-be ölni a pénzt kétévente...
-
-
Löncsi
őstag
válasz #19617792 #14 üzenetére
illetve többe is kerül egy konzolos játék, nagyobb profit érhető el
Azért kerül többe, mert a játékok ára tartalmazza a konzol gyártási költségének egy részét, hiszen a konzolt nyomott áron értékesítik, nagyobb profit ezen nem lesz.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
peterm711
aktív tag
válasz fatallerror #2 üzenetére
Azért, mert a bevétel nagyrészét a belépő illetve középkategóriás kártyák hozzák. Mivel ez a kategória elfogyó félben van az IGP-k miatt, egyre kevesebb pénz jut a felsőkategória fejlesztésére, ami majd később az árakon is megfog látszani, és ez nagy hatással lesz a keresletre is.
az idei GTC-t 2012 májusára halasztotta, így a legvalószínűbb eshetőség, hogy a GK100 ekkor mutatkozik majd be- Abu nem hozol jó hireket Volt már hogy 2 generáció kiteljesedése közt 18 hónap telt el?
[ Szerkesztve ]
-
Angel1981
veterán
"Mindez persze nem zárja ki a GK107-es GPU asztali megoldásainak bevetését, csupán arról van szó, hogy a mobil piac jelenleg fontosabb."
És nem is valószínű, hogy megfordul ez a trend....
-
leviske
veterán
Talán ez az első cikk a Prohardveren, amiben ennyiszer olvastam a "borzalmasan" kifejezést.
-
Jack@l
veterán
válasz #19617792 #14 üzenetére
Ugyanugy lehet konzolra fejleszteni pl. xboxnál mint pc-hez. Viszont sokkal jobban kell figyelni a konzol szutyok erőforrásaira, ezért épp attól lesz ott nehezebb egy jól futó játékot írni. A diszkrét vga-k kiszorulását meg nemtom ki kezdte el terjeszteni(szvsz hülyeség), de kb akkora lehet a piaca mint az eddigi integrált csodáknak.
A 10e-es kategóriába lehet ez a tendencia, de rendes vga-t nem fog kiszorítani az elkövetkezendő sok évben.
Ezért is nem értem mért kell emlegetni az ilyet egy csúcskategóriás vga-król is szóló hírekben...A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#19617792
törölt tag
de nem kell húszmillió hardverre egyszerre fejleszteni, ami inkább szopás, mint egy adott hardver erőforrásait kiaknázni...
a diszkrét vga-k piaca kisebb, mint az integrált csodáké és diszkrétek közül is legtöbbet az alsószegmensből adnak el, a felsőbb régiókból jóval kevesebbet adnak el, mert kinek kell az... diszkrétek közül legfeljebb a felső-csúcskategória marad meg, többi meg megy a CPU-ba.
-
Srodney
senior tag
válasz fatallerror #2 üzenetére
eddig igazad is van de a jövőben csak az erős kártyák maradnak meg a belépő szint helyét pedig átveszik az igp-k.
-
tombar
senior tag
szerintem max. csak lowend kártyák gyártása fejeződik be, bár ha nagy a selejt hányad, talán még megtartják őket nyomott áron.
anno az apu-s tesztnél szépen kijött h meg a 6670, 5670 kategóriájú kártyáknak is van értelmük és célközönségük. szerintem jó ez a fajta integritás, de én úgy látom h a gyártók is figyelnek arra, h az integritás mellett a diszkrét cuccok se haljanak ki. szerintem a dvga-k egyhamar nem fognak a hang- és hálókártyák sorsára jutni.Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
#19617792
törölt tag
persze, a közép és felsőkategória egyelőre nem hal ki (utóbbi amúgy se), már csak azért is, mert jelenleg még nem megoldható egy combosabb GPU beépítése a CPU-ba, mert túl sok helyet igényelne, nagy fogyasztás, stb., stb. viszont a low-end megoldásokat ezek szinte már most "halálra ítélték", mert az APU-k GPU részének teljesítménye már most felette van a low-end szintnek, és ezek még erősödni is fognak. ahogy fejlődnek az APU-k, úgy egyre nagyobb kategóriájú diszkrét karikat nyelnek majd le, 5670/6670 teljesítménye pl. már nincs messze.
"szerintem a dvga-k egyhamar nem fognak a hang- és hálókártyák sorsára jutni."
ahogy a hang- és hálókarik szépen beépültek a lapokba, úgy a VGA-k egy jó része is be lesz valahova építve és a komoly/csúcs eszközök külön is elérhetők. bár, hálókariból nem jellemző, hogy elterjedt lenne külső megoldás, hangkariból viszont van még szép számmal.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
PC-re sokkal nehezebb fejleszteni. Konzolon egyszerűbb az egész, mert fix a hardver. Az erőforrás nem sokat számít. A PC-s hardverek számottevően erősebbek, de az API lekorlátozza a lehetőségeket. Mindegy, hogy mi az ami korlátoz, a hardver, vagy az API.
Az IGP-k eladásai magasan a dGPU-k felett járnak. Úgy háromszor több IGP fogy.
A tendencia az az, hogy a dGPU-k piaca esik. Idén -33%-ot vár a JPR. Ez sok. De igazából nincs gond, mert készül az NV is erre. A Kepler architektúra az utolsó GPU-nak tervezett lapkája a cégnek. A Maxvell már APU-nak tekinthető, hiszen ARM magok lesznek benne.Én tudom, hogy ezt nehéz elfogadni, nekem is az, de a gyártók döntenek erről nem mi. Ha ők integrálni akarnak, akkor az lesz. Mi maximum nem vesszük meg az új termékeket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
válasz #19617792 #25 üzenetére
most mondanám h csökken a csíkszél és majd megéri lefedni a 6670 kateget (persze az alacsonyabb csíkszélesség miatt nagyobb teljesítményt adnának le elméletileg , tehát nem a 6670 tudására célzok, hanem az adott teljesítmény osztályra), de amit Abu írt az eléggé átformálja az elképzelésem.
Abu: anno egyszer erre már rákérdeztem, de akkor a maxwell lényegében cpu+gpu lesz? szóval kell hozzá lap meg miegymás? sajna sötét homály nekem ez a rész. én megálltam a kp-i egységnél tudásügyileg
[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
tombar
senior tag
naja látom alaplap is kell: "A cég a HPC-s szerverek piaca mellett PC-s platformot szeretne kínálni, ami lényegében egy alaplap lesz.".
"A Maxwell architektúrára esetében is változott az ütemterv, ugyanis a 2013-ra tervezett debütálásból 2014-ben történhet meg leghamarabb.". 2 évig akarják húzni a kepler élethosszát?Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Maxwell olyan lesz, mint az AMD Llano, csak nyilván több szolgáltatással, de az alapelv ugyanaz. Természetesen letiltható belőle a CPU és akkor GPU-vá válik, csak nem biztos, hogy van értelme, mert 2014-ben már lesznek nextgen konzolok, és kritikus lesz az a szempont, hogy a CPU-magok és a GPU-magok gyorsan kommunikáljanak egymással.
A Maxwell esetében még az alaplapi rész nem világos. Az NV akár alaplapra integrálva is kínálhatja. Nyilván a jövő ebből a szempontból nem kecsegtető. A programok elindulnak majd Intel, AMD és NV rendszeren is, de egyes alkalmazások csak az egyiken fognak jól futni. Ez sajnos elkerülhetetlen, mivel hiába követik ugyanazokat az alapelveket a cégek a megvalósítás különbözik. Az Intel az x86 híve teljesen, az AMD egy nyílt FSA-ban gondolkodik, míg az NV a CUDA-ban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az teljesen jó, hogy a kompatibilitást megoldja, de korlátokat teremt a sebességben. Ez a probléma. Amelyik cég erre a gondra megtalálja a piac számára legelfogadhatóbb kompromisszumot, és azt a userek valóban elfogadják, akkor az a cég kínálja majd a domináns architektúrát.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tombar
senior tag
lényegében akkor minden programból egy variánst külön-külön az adott rendszerhez kell írni? ebből profitálnak majd a program írók? teszem azt egyszerűbb lesz majd írni rájuk játékot vagy ez a változás leginkább a cégek profitorientáltságaiból fakad és egy adott progi csak egy adott rendszeren fog menni rendesen? írtad h valszeg így fog lenni, de lehet reménykedni abban h lesznek mind a 3 rendszerre tökéletes megoldás, vagy kb. hiú ábránd az egész?
gondolom úgy csinálják meg a dolgokat h még véletlenül se lehessen megtaláni az arany középutat.
amúgy az intel hogyan oldja meg a dolgot játékos szemszögből.? itt gondolok arra h az nV is kivonul 2014ben a dGPU-k piacáról a maxwellel, az amd is az FSA-t támogatja (gondolom ez is hardveres), a kékeknek lesz vmilyen terméke, ami a x86-ból közelíti meg a megjelenítés? egyáltalán lehet ilyet?[ Szerkesztve ]
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
fatallerror
addikt
válasz peterm711 #17 üzenetére
inkább belépő szerintem, vagy most melyik a legerősebb igp és melyik asztalival ér fel?
#23 Srodney: belépő szinten tudom de szerintem még az én 5750esem is erősebb mint bármelyik igp v nem majd ha 1680as v full hd-ben magas beállításokkal rendes sebességgel elbír az igp akkor már nem érdekel h az asztali vga-k fogyóban lesznek v megszűnnek de most még ne tessék letojni az asztali vga-kat...
don't tell me what i can't do!
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #33 üzenetére
~ ati 5550
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #35 üzenetére
majd meglássuk mit alkotnak a heterogén érában. remélem nagyot, de attól szerintem nem kell félni h a 6850 akkor viszonyítási alap lesz.
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
tombar
senior tag
válasz fatallerror #37 üzenetére
majd még eldől h mi lesz, meg majd úgyis meglátjuk
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Jack@l
veterán
Nemtom mennyit számít, szeritem konkrétan te se, de 5% teljesítményesés az api miatt elfogadható lehet azzal szemben, hogy a konzolokban 4 éve ugyanaz a szutyok hardver van.(és szintén API-n keresztül lehet programozni, az már más kérdés, hogy mélyeb szinten csak 1 hardverre kell belenyúlni esetleges optimalizálás miatt)
De ha pang a vga piacon hardver fejlesztés, akkor a programozók se fognak(illetve mondhatni inkább a hardvergyártók ösztönzik őket visszafogottabb erőforrású játékokra)
így nincs miért megvenni az uj hardvert (10%+ alatt én tuti nem cserélek semmit). Ettől is lesz a recesszió, amit tulajdonképpen maguknak okoztak a gyártók a fejlesztőkkel karöltve, szóval inkább kitalálnak valami dumát, mert jobb lesz a langyos trutyiba elleni pár évig beépített szutykokkal meg konzolokkal, hogy nagymértékben lefaragják a k+f kiadásokat...
Viszont ez csak egy ideig fog menni, amig nem jön valaki aki elkezd fejleszteni, aztán majd csak pislognak mint hal a szatyorba... (lásd kína most rakta össze első saját fejlesztésű szuperszámítógépét, saját procival)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Carmack
[link] - Huddy
Mindketten vázolják, hogy mennyire korlátol az API. Ha 5% lenne, nem lenne semmi baj, de felfoghatatlanul magas a korlátozás már. Carmack ugye 10000x-es különbséget mért a konzol és a PC között textúrafrissítésben. Ezt az API+driver adja.
Semmiképp sem rossz dolog az API, vannak nagyon nagy előnyei, de nem szabad elhanyagolni a hátrányokat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, úgy lenne a legjobb, de kétséges, hogy minden variánshoz külön-külön optimalizált kód nem lesz. Sweeney mondta még régen, hogy úgyis lesz egy domináns architektúra, ami mindent legyőz, és akkor arra kell írni és kész. A többin is futni fog csak nagyon lassan. Persze nem lesz rosszabb a helyzet, mint az API-val.
Az egész gondot több dolog okozza. A konzolok egyszerűen szutyok hardverrel is elhúznak a PC mellett. Akkor lehet majd teljesen egységes megoldás, ha jön egy API, amít úgy rendbe raknak, hogy ne kerüljön mondjuk a texture update 10000x-es időtartamba. Ez az ami nehéz, és nem sok esély van rá.
Igazából senki sem vonul ki. Lesz AMD, Intel és NV is. A különbség az, hogy nem tudod majd keverni ezeket. Valamilyen szinten egyébként célirányossá kell válni a vásárlás során. Az Intel megközelítése a legegyszerűbb. Az x86-os procimagok mellé bepakolnak pár tucat Larrabee magot. Azokat is tudod programozni C++-ban. Az FSA-t természetesen támogatni kell a hardver oldaláról, de lényegében nyílt platform. Egy konzorcium fogja intézni a fejlesztést. Az AMD mellett az ARM már része ennek, és be lehet másnak is szállni, teljesen ingyenes a dolog. A fejlesztési modell olyan, mint a HyperTransport esetében (gyakorlatilag bárki beszállhat, és bárki használhatja a technológiát, de ha fejlesztesz valamit, akkor meg kell osztanod). Az IBM is érdeklődik, bár szerintem nekik a nextgen konzolos fejlesztések miatt kötelező.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Armagedown
őstag
Ezt a textúrafrissitéses dolgot nem értem.
Vegyünk egy olyan játékot ami PCn jól fut mint például az Assassin's Creed.
Ott nem volt ezzel probléma hogy friss drivert kellett volna felrakni , ha egy régebbi driver van fenn , akkor sem néz ki úgy a pálya mint egy sakktábla.
És ez egy konzol port csak , mégis jól fut.
Vagy ott csodát tettek és nem limitált az API ?“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”
-
tombar
senior tag
igen, szerintem is leginkább egy domináns architektúra lesz. bőven megérné fizetni a fejlesztőket vmelyik cégnek, főleg ha így monopol, helyzetbe kerülhetne, de akkor meg agresszív terjeszkedés miatt a hatóság beleszólhatnak.
ha jól értem a legegyszerűbb és leginkább lényegre törőbb az FSA lenne. gondolom se a kékek, se a zöldek nem támogatják a megoldást. szóval a szabadúszók melegágya is lehet.
amúgy azt hittem h a larrabee vakvágány volt az intelnek.Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Löncsi
őstag
Az API tette lehetővé azt, hogy sok-sok video-kártya születhessen meg és biztosítsa a hardver-független programozást, és pörögjön a szekér, PC fronton eldobni és megkerülni soha nem lehet szerintem (idő sem lesz rá egyszerűen).
Egyébként DX11 egyik húzása a kötetlenebb programozás, egy BF3-at vagy Samaritan-t ha megnéz az ember akkor el lehet mondani,hogy van lehetőség bőven az API-ban, csak hozzáértésre lenne szükség.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
zoltanz
nagyúr
Amúgy a Cuda is egy API -nem?
Az Intelnek meg a Larrabee -re nagyon rá kell feküdnie, meg a szoftver oldaláról is többet kéne tenni.
Tehát, ha nem lesz API hetente kell cserélni VGA-t? Az király, de legalább gyorsabb lesz...[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Armagedown #42 üzenetére
Az Assassin's Creedben nem volt (kikódoltan mérve) 1 terabájtnyi textúrainformáció. A Rageben persze Carmack túllőtt a célon ezzel, de a probléma ettől él.
(#44) tombar: A Larrabee névnek vége is, de a projekt sokkal nagyobb kaliberű, hogy le lehessen állítani. MIC néven fut tovább, és az Intelnek ez a belépője a komolyabb integrációba.
(#45) Löncsi: Nem kell eldobni, de meg kell szüntetni a korlátozó hatását. Ha meg nem sikerül, akkor a PC-s portokat butítani kell, ez is megoldás, de nyilvánvaló, hogy a gyártóknak nem tetszik.
Nem a jelenben kell gondolkodni. A gyártók a jövőre gondolnak. Most a legerősebb PC-s hardverkonfiguráció 20x erősebb, mint egy konzol. Ehhez képest a grafika alig jobb. A nextgen konzoloknál egy a 20x-os luxus nem lesz meg. Jó, ha kétszer erősebb tempó elérhető. Itt két dolog jöhet szóba. Butított PC-s port, vagy a hardver közvetlen programozása. Az természetes, hogy a gyártók az utóbbi mellett vannak, a butított port számukra gáz.
A Samaritant egyelőre hagyjuk. Az Unreal Engine 3.9 azért született meg, mert a 4.0 esetében Sweeney túlságosan épített a Larrabee-re. Azért akarják az Epicnél, hogy vegyék számításba a motorjukat, mert ők már tudják, hogy az új generációs konzolok nem olyan irányt vesznek, amilyet ők bedobtak az UE 3.9-es frissítéssel. Nyilván a 4.0-t erősen fejlesztik, de a Larrabee-re elvesztegetett évek látszani fognak. Persze nézheted a felhasználó oldaláról is. Carmack az ellenpélda. Bedobott egy fullos motort a nextgen érára, és most csak szív vele. Ebből a szempontból az UE 3.9 a nyerő.(#46) zoltanz: A CUDA is egy API, de eléggé specifikus. Az NVIDIA a termékeit a CUDA-hoz igazítja. Ebből a szempontból nagyságrendekkel többet lehetne belőle kihozni, ha a CUDA-ra írnák a motort.
A nexgen konzoloktól függ, hogy mi lesz, de ha igazak az egylapkás pletyik, akkor nem kell hetente cserélni VGA-t. Szimplán veszel egy APU-t valamelyik cégtől. A VGA-k persze jók lehetnek post-processre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Azért a driver szó is ott fityeg, és igen szutyok is volt a máig kiadott driver nélkül ati-n a rage. Egyszerűen pc nem úgy textűráz mint egy konzol, mert nincs szükség összevissza stremelésekre framenként.(konzolokkal ellentétben van elég vramja)
Frostbite motor elég jól meg is mutatta hogy annyira nem elveszett dolog ez az api, konzolon mikor lesz ilyen grafika, ha ugyananyira épesek optimalizációval?De hogy érthető legyen amit mondani szeretnék, a ferari is 1000x lassabban szánt mint egy traktor, pedig mindkettőnek 4 kereke van és rá lehet akasztani az ekét...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
- KFA2 GeForce RTX 3070 EX LHR OC 8GB GDDR6 256bit
- AIO Vízhűtéses NVIDIA RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak itt!! - Beszámítás: OK
- NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- MSI GeForce RTX 2070 SUPER VENTUS OC 8GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- NVIDIA GeForce RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen