- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam Deck
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
SaGa: Emerald Beyond teszt
gp A Square Enix üzleti modellt vált: ezentúl csak a hatalmas költségvetésű megajátékokkal foglalkoznak. Talán az utolsó kivételt az Emerald Beyond jelenti, ez a kiismerhetetlenségétől nagyszerű RPG.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
mi elsosorban mi az "ellenfel" autokat neztuk ott is
az hogy E30-ban benne volt a E39 M5 motor egy akkora turboval, mint a Matiz felnije, es 200-g le se tapad, meg sperrel huzza a csikot 150m-n at ket kerekkel, haaaat tuti jopofa, de... a leszarom kategoria volt nagyjabol
Kecskemetre lementunk egy piros UnoTie miatt, hogy az az S2-s Audit megharapja, de uuugy, hogy fuuu
nem volt kint egyik se, az Uno se meg az S2 se
de vasarnap ott a vas KKL-n, mk1 bode azaz jooooval konnyebb, mint a borbelsos melyladas PuntoGT, mert a mk1-nel meg a csomiajto is muanygabol volt es vmi 860-870kg a gyari onsulya, erre ment egy 14.4-t, aztan 14.6-t aztan a 3. menetnel hengerfejes lett...vege
a sarga akkoriban mente a 13.0-kat stabilan ehhez kepest +200kg-val
ezek utan meg ne ertettuk, hogy ez hogy verte el az S2-t, vagy akkor az az S2 is mennyire volt egeszseges?
aki nem ertene ez mit jelent, pl egy E46 M3 13.4-13.5-t megy gyarilag es az a rajtban jobban indul RWD leven
0.1sec a celvonalnal kb 1 autohosszt er
nekunk se sper se semmi okossag nem volt
a Honda VTI-kbe konnyu volt attenni, mert ott az Integra TypeR-k (vagy Thai/... ) gyarilag azok, es a valto ugyanaz annal is
letezik egyebkent digokhoz is, de mi ruppotlanok voltunk ahhoz, hogy 2-300k-t csak erre kipengessunk
meg ennyire nem is erdekelt a tema, hogy erre keressunk, csak hobbi volt igazabol, es igy is mi voltunk hozzajuk kepest elorebb
KKL-re is vittunk ki faszenes kis grill-t aztan sutogettunk ott a digoverdas bandaval
neha azert oda is boktuk nekik, tudva hogy egy B16A2 motor 160-180k alatt felejtos, es inkabb 200k-tol lehet venni, ha beutne a szar... hogyha beszarik a motor, 15k egy masik a jofogas/vatera-n, vagy bontasokbol
tenyleg volt hogy 10-12k-ert vettunk komplett motort egy Tipo-bol vagy eppen Tempra-bol, meg a kozponti injektor is rajta volt
egyiken meg a generator is
ha hengerfejes lett, kitolta a tomitest, akkor azt 2 ora alatt megcsinaltuk, de ha fuggolegesen berepedt a blokk, a tul sok gyujtas miatt, mert elmappoltuk-tam , akkor az kuka volt
ilyenkor azert nem feltetlenul baj, ha nem 200k+ megy a levesbe'
azert is javitgattunk magunk, mert szerelokre az isten penze sem lett volna eleg, meg kinek van arra ideje varni?
csak hat egy GT elso loki a fenyszoromosokkal mar qrvra nem ilyen frutti arkategoria volt akkor sem, most meg aztan plane
vagy sarvedok, aminek elsore nem sok emberknek nem tunik fel, hogy oblosebb kifele a kereknel az ive, de ha egy 55/60 vagy egy GT egymas mellett all, akkor egybol latszik a diffi
hasonloan nezd meg a 182-s Bravo-nal a HGT es barmelyik masik kivitel sarvedojet
a sarvedo ott is mas, de ott mason is latni ezt
a HGT-n a index hegyes nagyon vekony csucsos
a tobbin egy lekerekitett 3 szog alakja van
ez azert van igy, mert elol a HGT-n szelesebb nyomtavu a futomu is, hosszabb lengokarja is
a Marea meg mindegyik szeles futomuves a motortol fuggetlenultöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
multkor lattam ilyet hogy BMW-be "Darth Vader" gyari ulesszett, nemtom mar melyikbe valo, de 1.3misi volt az egesz
es akkor nezel hogy WTF ket elso ules meg hatso ulespad es meeeeeeeeeeeenyi....?
a masik amiktol kikerekedik a szemem, a Lada cuccok arai
VFTS motor hasznaltan 3.7misi
he?több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent pont ezert vettem egy masik 147-t is, mert ehhez minden sokkkkkal olcsobb mar most is, mint egy PGT-hez
nem GTA mert az annal is karcos, ez csak egy hoott sima 2.0TS
ehhez komplett borbelsok vannak, tobbfele szinben, tenyleg patent allapotban 45-50k-ert
4 dugos 330mm-s Brembo fek kompletten kerekaggyakkal, a gumi fekcsovekkel 170k
radiovezerlos borkormany 20-25k
6 sebesseges C630-s valto 60-70k (ez nem a lecsapagyasodos GM M32-s szeria), 147-ban csak FiatPowerTrain valtok voltak
futomuve kettos keresztlengokaros, tud/szeret kanyarodni
digit klima, mukodik
sotetkek futheto borbelso, nincs kiulve kiszakadva, 4x e.ablak mukodik, Bose Hifi mukodik...
...es a kocsi kerult 600k-ba
egy felujitos PGT is tobbe kerul mar
egyik gumi defektes volt meg az akksija rotty
fuuuuuuuuuuu
---------------
mondjuk a C20XE F Astra GSi-ket nem ertettem, miert nem faragtak sosem igazan azokat
es vhogy csak belelapatolnam 2.2 vagy 2.4 X24XE motort egy kicsit rovidebbre vegettatelezett F28-s 6-s valtoval, hogy kerekre eso nyomatek tobb legyen azzal egy-egy fokozatban
kivurol ugy nez ki mint gyari, de megsem az
tudom hogy 2.5-3.0 V6 24v is belement, de az nagyon maskent nez ki, instant buko
lasd a 182-s Bravo 2.0 20v HGT is 155lo 186Nm
a Stilo motorja 2.4 20v mar 230Nm-t tud, mert pl azon nagyobb szelepes a hengerfej
ilyen motort tobbet is lattam tavaj eladot 120-130k-ert
ennyi idos koraban mar keri a felujitast, egy kicsit magasabb CR-s kovidugok, amihez meg nem kell a 100-s benzin... hogy az a csucsnyomatek is kicsit feljebb menjen 240-245-re
meg hozza a 166 2.0TS 6-s valtoja, amivel ez minden fokozatban megtobb lenne ebbol nyomatek a kereken is, olyan hatast elerve, mintha 270-275Nm-t tudna 5-s valtoval
azert egy 186 vs 270Nm-s elege erezheto diffi seggre
majdnem 50% plusz
mikozben a csucsteljesitmeny meg nem lenne sokkal tobb, de ugysem ott hasznaljak a legtobbet
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen