Keresés

Hirdetés

  • SaGa: Emerald Beyond teszt

    gp A Square Enix üzleti modellt vált: ezentúl csak a hatalmas költségvetésű megajátékokkal foglalkoznak. Talán az utolsó kivételt az Emerald Beyond jelenti, ez a kiismerhetetlenségétől nagyszerű RPG.

  • Oukitel WP35 - az 5G-s faék

    ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz i400 #26005 üzenetére

    mi elsosorban mi az "ellenfel" autokat neztuk ott is

    az hogy E30-ban benne volt a E39 M5 motor egy akkora turboval, mint a Matiz felnije, es 200-g le se tapad, meg sperrel huzza a csikot 150m-n at ket kerekkel, haaaat tuti jopofa, de... a leszarom kategoria volt nagyjabol

    Kecskemetre lementunk egy piros UnoTie miatt, hogy az az S2-s Audit megharapja, de uuugy, hogy fuuu
    nem volt kint egyik se, az Uno se meg az S2 se :DDD
    de vasarnap ott a vas KKL-n, mk1 bode azaz jooooval konnyebb, mint a borbelsos melyladas PuntoGT, mert a mk1-nel meg a csomiajto is muanygabol volt es vmi 860-870kg a gyari onsulya, erre ment egy 14.4-t, aztan 14.6-t aztan a 3. menetnel hengerfejes lett...vege

    a sarga akkoriban mente a 13.0-kat stabilan ehhez kepest +200kg-val
    ezek utan meg ne ertettuk, hogy ez hogy verte el az S2-t, vagy akkor az az S2 is mennyire volt egeszseges?
    aki nem ertene ez mit jelent, pl egy E46 M3 13.4-13.5-t megy gyarilag es az a rajtban jobban indul RWD leven
    0.1sec a celvonalnal kb 1 autohosszt er

    nekunk se sper se semmi okossag nem volt
    a Honda VTI-kbe konnyu volt attenni, mert ott az Integra TypeR-k (vagy Thai/... :DDD ) gyarilag azok, es a valto ugyanaz annal is

    letezik egyebkent digokhoz is, de mi ruppotlanok voltunk ahhoz, hogy 2-300k-t csak erre kipengessunk
    meg ennyire nem is erdekelt a tema, hogy erre keressunk, csak hobbi volt igazabol, es igy is mi voltunk hozzajuk kepest elorebb
    KKL-re is vittunk ki faszenes kis grill-t aztan sutogettunk ott a digoverdas bandaval

    neha azert oda is boktuk nekik, tudva hogy egy B16A2 motor 160-180k alatt felejtos, es inkabb 200k-tol lehet venni, ha beutne a szar... hogyha beszarik a motor, 15k egy masik a jofogas/vatera-n, vagy bontasokbol
    tenyleg volt hogy 10-12k-ert vettunk komplett motort egy Tipo-bol vagy eppen Tempra-bol, meg a kozponti injektor is rajta volt :DDD
    egyiken meg a generator is

    ha hengerfejes lett, kitolta a tomitest, akkor azt 2 ora alatt megcsinaltuk, de ha fuggolegesen berepedt a blokk, a tul sok gyujtas miatt, mert elmappoltuk-tam :DDD , akkor az kuka volt
    ilyenkor azert nem feltetlenul baj, ha nem 200k+ megy a levesbe'
    azert is javitgattunk magunk, mert szerelokre az isten penze sem lett volna eleg, meg kinek van arra ideje varni? ;]

    csak hat egy GT elso loki a fenyszoromosokkal mar qrvra nem ilyen frutti arkategoria volt akkor sem, most meg aztan plane
    vagy sarvedok, aminek elsore nem sok emberknek nem tunik fel, hogy oblosebb kifele a kereknel az ive, de ha egy 55/60 vagy egy GT egymas mellett all, akkor egybol latszik a diffi

    hasonloan nezd meg a 182-s Bravo-nal a HGT es barmelyik masik kivitel sarvedojet
    a sarvedo ott is mas, de ott mason is latni ezt
    a HGT-n a index hegyes nagyon vekony csucsos
    a tobbin egy lekerekitett 3 szog alakja van
    ez azert van igy, mert elol a HGT-n szelesebb nyomtavu a futomu is, hosszabb lengokarja is
    a Marea meg mindegyik szeles futomuves a motortol fuggetlenul

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz i400 #26005 üzenetére

    multkor lattam ilyet hogy BMW-be "Darth Vader" gyari ulesszett, nemtom mar melyikbe valo, de 1.3misi volt az egesz

    es akkor nezel hogy WTF ket elso ules meg hatso ulespad es meeeeeeeeeeeenyi....?

    a masik amiktol kikerekedik a szemem, a Lada cuccok arai

    VFTS motor hasznaltan 3.7misi
    he? :((( :F

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz i400 #26005 üzenetére

    egyebkent pont ezert vettem egy masik 147-t is, mert ehhez minden sokkkkkal olcsobb mar most is, mint egy PGT-hez
    nem GTA mert az annal is karcos, ez csak egy hoott sima 2.0TS

    ehhez komplett borbelsok vannak, tobbfele szinben, tenyleg patent allapotban 45-50k-ert
    4 dugos 330mm-s Brembo fek kompletten kerekaggyakkal, a gumi fekcsovekkel 170k
    radiovezerlos borkormany 20-25k
    6 sebesseges C630-s valto 60-70k (ez nem a lecsapagyasodos GM M32-s szeria), 147-ban csak FiatPowerTrain valtok voltak

    futomuve kettos keresztlengokaros, tud/szeret kanyarodni
    digit klima, mukodik
    sotetkek futheto borbelso, nincs kiulve kiszakadva, 4x e.ablak mukodik, Bose Hifi mukodik...
    ...es a kocsi kerult 600k-ba :DDD
    egy felujitos PGT is tobbe kerul mar :U
    egyik gumi defektes volt meg az akksija rotty
    fuuuuuuuuuuu

    ---------------
    mondjuk a C20XE F Astra GSi-ket nem ertettem, miert nem faragtak sosem igazan azokat
    es vhogy csak belelapatolnam 2.2 vagy 2.4 X24XE motort egy kicsit rovidebbre vegettatelezett F28-s 6-s valtoval, hogy kerekre eso nyomatek tobb legyen azzal egy-egy fokozatban
    kivurol ugy nez ki mint gyari, de megsem az :DDD
    tudom hogy 2.5-3.0 V6 24v is belement, de az nagyon maskent nez ki, instant buko

    lasd a 182-s Bravo 2.0 20v HGT is 155lo 186Nm
    a Stilo motorja 2.4 20v mar 230Nm-t tud, mert pl azon nagyobb szelepes a hengerfej
    ilyen motort tobbet is lattam tavaj eladot 120-130k-ert
    ennyi idos koraban mar keri a felujitast, egy kicsit magasabb CR-s kovidugok, amihez meg nem kell a 100-s benzin... hogy az a csucsnyomatek is kicsit feljebb menjen 240-245-re
    meg hozza a 166 2.0TS 6-s valtoja, amivel ez minden fokozatban megtobb lenne ebbol nyomatek a kereken is, olyan hatast elerve, mintha 270-275Nm-t tudna 5-s valtoval
    azert egy 186 vs 270Nm-s elege erezheto diffi seggre
    majdnem 50% plusz
    mikozben a csucsteljesitmeny meg nem lenne sokkal tobb, de ugysem ott hasznaljak a legtobbet

    ;] ;]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák