Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz i400 #26005 üzenetére

    mi elsosorban mi az "ellenfel" autokat neztuk ott is

    az hogy E30-ban benne volt a E39 M5 motor egy akkora turboval, mint a Matiz felnije, es 200-g le se tapad, meg sperrel huzza a csikot 150m-n at ket kerekkel, haaaat tuti jopofa, de... a leszarom kategoria volt nagyjabol

    Kecskemetre lementunk egy piros UnoTie miatt, hogy az az S2-s Audit megharapja, de uuugy, hogy fuuu
    nem volt kint egyik se, az Uno se meg az S2 se :DDD
    de vasarnap ott a vas KKL-n, mk1 bode azaz jooooval konnyebb, mint a borbelsos melyladas PuntoGT, mert a mk1-nel meg a csomiajto is muanygabol volt es vmi 860-870kg a gyari onsulya, erre ment egy 14.4-t, aztan 14.6-t aztan a 3. menetnel hengerfejes lett...vege

    a sarga akkoriban mente a 13.0-kat stabilan ehhez kepest +200kg-val
    ezek utan meg ne ertettuk, hogy ez hogy verte el az S2-t, vagy akkor az az S2 is mennyire volt egeszseges?
    aki nem ertene ez mit jelent, pl egy E46 M3 13.4-13.5-t megy gyarilag es az a rajtban jobban indul RWD leven
    0.1sec a celvonalnal kb 1 autohosszt er

    nekunk se sper se semmi okossag nem volt
    a Honda VTI-kbe konnyu volt attenni, mert ott az Integra TypeR-k (vagy Thai/... :DDD ) gyarilag azok, es a valto ugyanaz annal is

    letezik egyebkent digokhoz is, de mi ruppotlanok voltunk ahhoz, hogy 2-300k-t csak erre kipengessunk
    meg ennyire nem is erdekelt a tema, hogy erre keressunk, csak hobbi volt igazabol, es igy is mi voltunk hozzajuk kepest elorebb
    KKL-re is vittunk ki faszenes kis grill-t aztan sutogettunk ott a digoverdas bandaval

    neha azert oda is boktuk nekik, tudva hogy egy B16A2 motor 160-180k alatt felejtos, es inkabb 200k-tol lehet venni, ha beutne a szar... hogyha beszarik a motor, 15k egy masik a jofogas/vatera-n, vagy bontasokbol
    tenyleg volt hogy 10-12k-ert vettunk komplett motort egy Tipo-bol vagy eppen Tempra-bol, meg a kozponti injektor is rajta volt :DDD
    egyiken meg a generator is

    ha hengerfejes lett, kitolta a tomitest, akkor azt 2 ora alatt megcsinaltuk, de ha fuggolegesen berepedt a blokk, a tul sok gyujtas miatt, mert elmappoltuk-tam :DDD , akkor az kuka volt
    ilyenkor azert nem feltetlenul baj, ha nem 200k+ megy a levesbe'
    azert is javitgattunk magunk, mert szerelokre az isten penze sem lett volna eleg, meg kinek van arra ideje varni? ;]

    csak hat egy GT elso loki a fenyszoromosokkal mar qrvra nem ilyen frutti arkategoria volt akkor sem, most meg aztan plane
    vagy sarvedok, aminek elsore nem sok emberknek nem tunik fel, hogy oblosebb kifele a kereknel az ive, de ha egy 55/60 vagy egy GT egymas mellett all, akkor egybol latszik a diffi

    hasonloan nezd meg a 182-s Bravo-nal a HGT es barmelyik masik kivitel sarvedojet
    a sarvedo ott is mas, de ott mason is latni ezt
    a HGT-n a index hegyes nagyon vekony csucsos
    a tobbin egy lekerekitett 3 szog alakja van
    ez azert van igy, mert elol a HGT-n szelesebb nyomtavu a futomu is, hosszabb lengokarja is
    a Marea meg mindegyik szeles futomuves a motortol fuggetlenul

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák