Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz hcl #26008 üzenetére

    de ez a Lada cucc ez spec pont, olyan hogy most ujan is ossze tudod rak(at)ni, nem egy szaz eve kifutott C64

    eccer elkezdtem osszeszamolni, hogy mennyibol allhat meg egy ilyen, es hat nem igazan jott ki a matek

    amikor a Laptiming-s 2 literes VFTS motor keszult akkor is szamoltam mennyiben lehet nekik, de.... ket Weber karbi is tutekkel 450-500k?
    he?
    es amugy majdnem az a legdragabb resze igy is
    a kovifotengely meg 400k
    a kovuidugo-hajtokar 320k
    de azon kivul az uj Niva blokk 100k
    a hengerfejbe veztengely rugok 250k
    ezt osszeadod mennyi eddig?
    ....szoval nem latod, hogy mitol lesz ez 4-5millio ujonnan, ha hasznaltan ~3.7misi

    meg 450-500k-ert irhato ECU van injektorokkal AC-val meg a WBO2-vel....
    es az ugy mindig jo kevereket ad, nem ugy, mint a karbik, ami hogyha hidegen jo, akkor melegen dus, ha melegen jo, akkor meg hidegen szegeny
    egy ECU meg siman a WBO2-re lekorrigalja a tutira

    itt egy MS log screenshot:

    itt azert vhogy jobban latni a temakat, mint a karbit atfuvokazgatni hasra, meg fulre allitani a gyujtast....

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák