Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Paul119

    addikt

    "új generációs Tesla kártyák 1,3-1,4 TFLOPS-os tempóra is képesek lehetnek" :Y

    Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik

  • Kotomicuki

    senior tag

    Hhmm, most, hogy mindent tudnak a kékek, amit a zöldek eddig tudtak, és elméletileg az Intelé lesz a gyártástechnológiai előny is, így már érthető ez a sietség - ha lesz megfelelő mennyiségben is működő késztermék, akkor az első, aki szállít, az nagyot kaszálhat.

    Ha az nV a Ferminél megismert koreográfiát adja elő (TSMC segítséggel - ha ők nagyon jól állnak, akkor az inkább jelent negatívat, az eddig tapasztalatok alapján (40 nm)), akkor abból 2013 karácsonya - 2014 tavasza előtt (2., már "jó" verzió) nem lesz normális játékos-kártya.

    A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

  • Joachim21

    senior tag

    Haladunk a ray-tracing játékok felé? A marketingben 4D játék, mert az övegben az is látszik, ami takarva van, és ezáltal a 3D teret egy eddig nem látott negyedikkel bővíti. :D

    Aki kérdez az hülye, de aki nem kérdez az is marad.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Joachim21 #4 üzenetére

    A ray-tracing belátható időn belül csak akkor lesz elérhető, ha a játékok futtatását a felhőbe visszük. Valós időben túl nagy az erőforrásigény. Van erre egy jó példa. Az NV-nek van az az autós demója. Egy statikus jelenetnél nincs meg a 15 fps a csúcs-GPU-kkal. Dinamikus jelenetnél egyelőre a 2-3 fps is álom lenne.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • keIdor

    titán

    Nah, akkor 2012-ben jön a GeForce is gondolom. Várjuk a következő GTX-et.:) Az más kérdés persze, hogy kell-e egy GTX-580-nál erősebb VGA a gépbe...

    ¡GLORIA A LAS PLAGAS!

  • kpal

    veterán

    NV a csúcs még mindig és ez így van jól.

    #6) Keldor papa:aki reálisan gondolkodik annak az 580 nagyon sokáig elég :K

    [ Szerkesztve ]

  • Pug

    veterán

    válasz keIdor #6 üzenetére

    Szabad megkérdeznem, hogy hogyan sikerült BF3 béta kulcsot szerezned? :B

  • keIdor

    titán

    válasz Pug #8 üzenetére

    Voltam akkora hülye, hogy megvettem a MoH-t még októberben. Limited Edition-hoz járt BF3 beta key. Ennyiből megérte...

    ¡GLORIA A LAS PLAGAS!

  • Angel1981

    veterán

    válasz Abu85 #5 üzenetére

    És a cloudban hogy megoldható?
    Ki tudnák szolgálni a több százmillió játékost a szerverek, ilyen számítási igény esetén?
    Lenne elég sávszél?
    Valahogy nem hiszem - vagy legalább is nem ebben az évtizedben.

  • robyeger

    addikt

    válasz Angel1981 #10 üzenetére

    Majd valami veszteséges képtömörítési eljárással küldik ki a képet a számítási felhőből, az aztán szép lesz :DDD , mint a youtube-on a játék preview-kat nézni.
    Ha netán a jövőben a játékipar nem akar grafikailag butulni a konzolok, táblagépek, okostelefonok irányába, akkor szerintem valami DX11 alapokon működű hybrid futószalagot fognak használni, amiben lehetnek akár sugárkövetési elemek is.

    [ Szerkesztve ]

    Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz

  • kerelo

    senior tag

    Tesla kártyák elég ütősek :K

    Lássanak hát csodát,kicsik és nagyok,a becsületes ember én magam vagyok "bendeguz"

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Angel1981 #10 üzenetére

    A számítási kapacitással nincs probléma.

    [link] - Itt az Intel tanulmánya ebből a szempontból. Az egyetlen gond a hálózat késleltetése.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Abu85 #14 üzenetére

    Nem hiszek ebben a felhőben játszik mindenki dologban, mert most amikor mmo szerverek is van hogy elhasalnak annyian játszanak rajta, akkor hogy akarnak olyan szerverparkot építeni ami nem csak a szerver szerepét tölti be, de magát a megjelenítést is kiszámolja?
    Állandóan le lenne terhelve az egész minden este, de napközben totál kihasználatlan.

  • Black Dragon

    addikt

    Nvidia ftw!:))

    Keldor papa: Most nem érdemes, de ki tudja, hogy 2012 vége fele mi lesz a helyzet?:)

    [ Szerkesztve ]

  • Phvhun

    őstag

    válasz Ribi #15 üzenetére

    Szerk: Abu: tesla kártyán számolva sugárkövetést, és gf-en a megjelenitést sem esélyes normális sebesség elérése ?
    Legjobb lenne ha raytracing-et vegyítenék mindent reálisan számoló fizikával és voxeles lenne az egész ( legvégén akár már atomi szinten, kémiai kölcsönhatásokat is leszimulálva ) .

    Te biztosan a vérpistike féle tört wowszerverekre gondolsz most.
    Eredeti blizz szerverek sosincsenek leterhelve annyira, hogy a játékmenet rovására menjen.
    Eve online szerverei is köszönik szépen megvannak, bizonyos előre bejelentett nagyobb űrcsatákat külön szerverre szoktak átirányitani és ennyi. Mindent meg lehet oldani valahogy.
    És az a cég aki ezt a felhőben grafikát is számolósdit megvalósítaná nyilván buta annyira, hogy ráengedjen 5k embert egy olyan szerverparkra ami fele annyi emberre sem elég.
    Gondolkozz már mielőtt ilyeneket irsz.

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Phvhun #17 üzenetére

    A Tesla és a GeForce nem különbözik annyira. A technika ami alattuk van ugyanaz, csak a GeForce-on le vannak tiltva azok a funkciók, amelyeknek a játékokban nem veszed hasznát (Fermi esetében az ECC, és a teljes szélességű geometriai pipeline - bár utóbbi DX11-ben és OpenGL 4-ben aktíválódik, de csak itt). A sugárkövetés szempontjából lényegtelen, hogy Tesla/Quadro vagy GeForce-od van. A driver különbözik, de mindegyikhez megírható ugyanaz a rutin.

    A felhős számítás egyelőre nagyon jól működik a sebesség szempontjából. A teljesítmény stabil ... az OnLive is jól megy. Ott a hardver szempontjából a GeForce és a Radeon van keverve az Opteronok mellett. A gond az input lag, ami egyelőre magas. Egyszerűen érezhető az a késés, ami a gomb lenyomása és a tüzelés között történik. Nagyobb az késlekedés még a Quad SLI és CF rendszerekhez képest is, pedig ott aztán van input lag.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • hugo chávez

    aktív tag

    Én valahogy jobban örülnék, ha a 2011-es, őszi GTC szólna a "Keplerre épülő Tesla termékek startjának előkészítéséről" és a 2012-es pedig inkább a Maxwell-ről, Project Denver-ről, Win 8-ról; stb. Már csak azért is, mert a roadmap szerint még 2011-ben ki fog jönni a Kepler, úgyhogy, ha a TSMC nem bénázza el ismét, akkor 2012 áprilisában-májusában elvileg már bőven lehet majd kapni a Keplerre épülő Teslákat.

    Abu, szerinted a 28 nm-es GeForce-ok (és Quadro-k) a Keplerre fognak épülni, vagyis a Kepler még eléggé gpu lesz ahhoz, hogy ne legyen értelme kettébontani a Tesla és a Geforce/Quadro vonalat, vagy inkább a Fermi vonalat viszik tovább, kisebb-nagyobb finomításokkal és az sp-k többszörözésével?

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz hugo chávez #19 üzenetére

    Szólhat a GTC 2011 is a Keplerről. A GeForce vonalon hamarabb megjelenhet, mint a Tesla vonalon. Ez általában megszokott is. A 2012-es GTC valószínűleg azért lett bedobva tavaszra, mert konkrét termékstart lesz. Ezt célszerű kihasználni.

    A Maxwellről korai beszélni, mert a Windows 8 2013-ban jöhet. Lehet róla elejteni morzsákat, de a komolyabb bemutatókkal nem érdemes két lépcsőt ugrani. Előbb a Kepler, aztán a Maxwell. Utóbbira érdemes egy stratégiát is gondolni, mert a Maxwell lesz az NV első APU-ja, és nem úgy kell kommunikálni, mint egy GPU-t.

    A Quadro és a Tesla esetében a Kepler számottevő előny. A GeForce mellett a virtuális memória, és a magasabb prioritású szálak kezelése lényegtelen. Csak a tranyókat viszi.

    Valószínű, hogy úgy lesz ahogy a Fermi-nél. Lesz egy top lapka, amiben benne lesz minden újdonság, amiket majd le lehet tiltani (a'la GF100/110), és a kisebb termékek esetében a felépítést a játékokhoz próbálják igazítani. Már amennyire ez lehetséges. Egyelőre a Ferminél csak a GF104/114 működik jól, a kisebb lapkák jelentősen elmaradnak a Radeonoktól, túl nagy a méretük a teljesítményükhöz képest. Igazából a kérdés nem olyan égető fontosságú. Már csak egy generációt kell kibírni és az NV is platformot kínál. A Maxwelltől, illetve lényegében 2013-tól kezdve a teljes gépet ugyanarra a gyártóra érdemes építeni. Csak így lesz elfogadható a szoftveres támogatás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • ripla

    őstag

    válasz Phvhun #17 üzenetére

    "Te biztosan a vérpistike féle tört wowszerverekre gondolsz most.
    Eredeti blizz szerverek sosincsenek leterhelve annyira, hogy a játékmenet rovására menjen."

    Fogalmam sincs, hogy te melyik szerverre gondolsz, illetve melyik szerveren játszol/játszottál. De én pl. a 2004-es megjelenést követő, második naptól kezdve majdnem 5 éven keresztül, szinte napi rendszerességgel játszottam a WoW-al, azon belül pedig a Dragonmaw szerveren. És biztosan állíthatom neked, hogy a legelső cirka 2 évben bizony nagyon sokszor és elég gyakorta fordultak elő olyan hibák, hogy néha napokig nem mentek a szerverek, vagy csak nem lehetett bejelentkezni, illetve a Battlegroundsokban elég gyakran olyan lag-ok voltak, hogy 7-8 perceket (!!!) kellett várni mire történt valami, addig egy helyben futottak a karakterek, illetve majdnem 4 hónapnak kellett eltelnie (!!!) mire kijavították pl. csak ezt az 1 hibát. És hidd el, voltak még ennél sokkal cifrább dolgok is.
    Szóval csak óvatosan a tényekkel. Sejtésem szerint nemrég óta játszhatsz a WoW-al, különben nem írtad volna ezt le. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Phvhun

    őstag

    válasz ripla #21 üzenetére

    Eredetin kb 4 éve játszottam először, mindig csak trialozgattam, de sose tapasztaltam semmi hibát / laggot. ( kivéve persze az alapból magas 300-as pinget, mikor amcsi realmra rakott )
    Bgvel persze lehettek bajok, nem tudok róla, de nem hallottam ilyesmiről.

  • ripla

    őstag

    válasz Phvhun #22 üzenetére

    Akkor pont lemaradtál az első 2 évről, a legfinomabb időszakok voltak. :D

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz Abu85 #20 üzenetére

    Hát, én a Fermikből indultam ki, ahol ugye a GTX 470 és 480 2010 áprilisában jelent meg ténylegesen és emlékeim szerint (bár dátumot most nem találtam) a Tesla C2050 május végén-június elején már kapható volt, ezért gondoltam, hogy, ha a Kepler-re épülő GeForce-ok kijönnének mondjuk 2011 novemberében, akkor talán nem várnának 5-6 hónapot a Keplerre épülő Teslák első képviselőjének piacra dobásával, bár persze azt nem tudom, hogy a Fermik esetében a TSMC mennyire borította fel a GeForce-ok és a Teslák megjelenése között tervezett idő hosszát.

    Az világos, hogy a Maxwell-től platformban érdemes gondolkodni, de szerintem akkor is érdemes lesz az NV-nek kettészednie a Tesla/PC-APU és a Quadro/GeForce(GPU) vonalat, mert, ha valaki vesz egy NV APU-t processzornak, de az APU által nyújtottnál nagyobb grafikai teljesítményre van szüksége és szeretne egy dedikált grafikus gyorsítót is beletenni a gépébe, akkor abba teljesen feleslegesek az ARM ("késleltetésre optimalizált") magok, csak a helyet foglalják, növelik a chip méretét és ezzel drágítják a gyártást, miközben a grafikai teljesítményt nem növelik. Persze, amennyiben az architektúra lehetővé teszi, az NV megjátszhatja, hogy letiltja ezen magok egy részét, vagy az összeset és az így megspórolt energiát pl. az órajel növelésére használhatja, de ez nem túl elegáns megoldás lenne, tekintve, hogy ettől a chip mérete nem lesz kisebb. Mondjuk, a Quadro-k piacán elég nagy az árrés, hogy ez ne igazán számítson, de a pc vonalon azért szerintem nem mindegy, hogy mekkora és ehhez képest milyen teljesítményű a chip, mert ugye nagyon drágán nem adhatják, mivel remélhetőleg az AMD, mint konkurencia, jelen lesz, nyilván szintén komplett platformot kínálva, de attól még szerintem összemérhetőek lesznek a dedikált grafikus gyorsítóik.

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz hugo chávez #24 üzenetére

    PC-n valóban felesleges lesz egy GPU-ba ARM mag, de 2013-ban járunk majd, amikor jön a Maxwell. Akkor a piac alig 10-15%-át teszik majd ki a VGA-k. Fel kell tenni a kérdést, hogy megéri-e ezzel a réteggel foglalkozni, mert egy konkurens mellett erős veszteség várható. Most olyan 30-35%-os a VGA-k aránya a GPU-piacon, és pengeélen táncolnak a gyártók a nyereség tekintetében. A VGA-gyártó partnerek a Computexen jelentgetik be az új üzletágakat, mert a VGA-gyártás nem tartja el őket. Az XFX például játékkiegészítőket fog készíteni, mint a Razer. Az EVGA pedig az alaplapra helyezi a hangsúlyt. A Sapphire is bejelenti majd, hogy inteles alaplapokat is fognak gyártani.
    Pár év múlva a VGA-piac olyan lesz, mint most a hangkártyák piaca. Jelentéktelen nyereség realizálható belőle. Az Intel és az NV nem véletlenül szeretné a felhőbe átrakni a számításokat. Az Intelnek sokáig tartana betörni a VGA-piacra, és nem is érné meg, míg az NV nem akar foglalkozni egy masszív veszteséges üzletággal, ha nyereségessé lehet tenni más megközelítéssel. A felhőn egyébként az AMD is gondolkodik, csak ők elmondták régebben, hogy a hálózat késleltetése még nem elég jó, és nem hiszik, hogy egy hardcore játékos leváltja a helyi erőforrást. Ezen a ponton van egy olyan opció is, hogy nem kell VGA az alaplapba. Ha két foglalat van az APU-nak. Ha nem elég egy APU vegyél még egyet. Ezt a többiek is lekövethetik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz Abu85 #25 üzenetére

    "PC-n valóban felesleges lesz egy GPU-ba ARM mag, de 2013-ban járunk majd, amikor jön a Maxwell. Akkor a piac alig 10-15%-át teszik majd ki a VGA-k. Fel kell tenni a kérdést, hogy megéri-e ezzel a réteggel foglalkozni, mert egy konkurens mellett erős veszteség várható." "Pár év múlva a VGA-piac olyan lesz, mint most a hangkártyák piaca. Jelentéktelen nyereség realizálható belőle."

    Most nyilván úgy tűnik, hogy nem igazán fogja megérni. De, 2013-2015 magasságában már lehet számítani az újgenerációs konzolok piacra kerülésére, amikben lehetséges (valószínű?), hogy APU+dedikált GPU kombó lesz és ezek a konzolok megint magasra fogják tenni a mércét, mind látványban, mind hardverigényben, tehát, amennyiben a játékfejlesztők/kiadók látni fognak még fantáziát a PC-ben is, akkor a PC-s hardvereknek is "fel kell nőniük a feladathoz" és innentől már megint nem lesz mindegy, hogy mekkora méretű dedikált grafikus chip (kifejezetten a grafikára vásárolt APU/GPU) mekkora grafikai teljesítményre lesz képes.

    Másodszor pedig, az is kérdéses, hogy a Quadro-k piaca mennyire fontos az NV-nek? (Ez azért érdekes PC-s szempontból, mert szerintem, ami jó high-end Quadro-nak, az jó hardcore 3d gamer PC-be is.) Mert nekem úgy tűnik, hogy az AMD a jövőben is elkötelezett marad a dedikált grafikus chipek/videókártyák fejlesztése iránt: "I do not think that APUs will challenge discrete GPUs on anything, but on the lowest-end systems. When you look at adding a discrete GPU that enhances performance of the graphics side, it makes a huge amount of sense as it scales [performance] on a wide amount of applications because of the rich visual experience that everybody expects now when they are actually using their computing device." [link] Tehát, ha az NV a Quadro-k piacára is az APU+(letiltott ARM magos?)APU kombót szánja, akkor könnyen lehet, hogy az AMD olcsóbban fog tudni nagyobb grafikai teljesítményt nyújtani (pláne, ha még az AMD APU-ja is olcsóbb lesz), azon a területen, ahol ma még egyértelműen az NV vezet. Ebből számomra az következik, hogy, ha az NV nem csinálja "okosan" (ami szerintem az APU és a GPU vonal kettéválasztása), akkor bukni fogja a (komolyabb, 3d)gamer PC és a Quadro vonalat is. Kérdés, hogy ez nekik megérné-e?

    [ Szerkesztve ]

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz hugo chávez #26 üzenetére

    Az új konzolokban inkább egy APU lesz és kész. Több nem szükséges. A PC-n pedig hiába kreálunk erős VGA-kat, ha az API lefogja a teljesítményt. Arra kell törekedni, hogy az API-ból kihozzák a maximumot, és akkor gyengébb rendszer is elég. Esetleg érdemes megfontolni, azt ami Carmack mond, hogy dobjuk a grafikus drivert, és a hardvergyártók tegyék lehetővé a low-level programozást az IGP-kre. Ez simán megfontolandó alternatíva, mert nagyságrendekkel jobb eredmények érhetőek el. A gyártóknak nyilván biztosítani kell a lehető legkényelmesebb feltételeket.

    A gyártók azt nyilatkozzák, amit kell. Nyilván nem mondhatják ki azt, hogy a VGA-kon szart sem keresünk, így marhára jó lenne, ha nem kellene ezzel az üzletággal foglalkozni. :D Ez öntökönszűrás lenne. Ettől a probléma még él, és találni kell egy anyagi szempontok alapján gazdaságosabb megoldást. Bármilyen megoldás jó, ami több pénzt jelent, ami biztos, hogy a jelenlegi helyzet nem jó az NV-nek, és lényegében az AMD-nek sem. A Radeonok gyártása sem olcsóbb annyival, hogy az tényleges felüdülés legyen. Az AMD is csak pár tízmilliót keres. Ennyi zsetonért nem éri meg a piac.

    Szerintem az NV teljesen arra törekszik, hogy a Quadro piacán is platformjuk legyen. A platform jelentős előny. Van saját szoftveres támogatásuk is rá. A CUDA támogathatja a Project Denver CPU-t is. Az NV szvsz nagyon jól csinálja. Értik, hogy hol van a pénz. A professzionális és a HPC-piacból lehet meggazdagodni. Lehet, hogy a stratégiájuk rövidtávon nem kedvező a PC-s pozíciójuknak, de ott alig vesztenek pénzt, azt más területeken lazán behozzák, lásd mobil piac és a Tegra. A PC most egyértelműen mellékvágányon van az NV-nél, de amint lesz platformjuk újra bedobják magukat.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz Abu85 #27 üzenetére

    "Az új konzolokban inkább egy APU lesz és kész. Több nem szükséges."

    Hát, amennyiben tényleg így lesz, akkor valóban felesleges lesz a PC vonalon a dedikált videókártya és, ahogy írtad, ha valakinek mégis nagyobb teljesítmény kell, akkor az is elég, ha berakhat az alaplapjába még egy APU-t.

    "Esetleg érdemes megfontolni, azt ami Carmack mond, hogy dobjuk a grafikus drivert, és a hardvergyártók tegyék lehetővé a low-level programozást az IGP-kre."

    Ez jó megoldás lehet az optimalizálás szempontjából, de mivel így szerintem nehezebbé válik az átjárás a platformok között, könnyen lehet, hogy megjelennek majd az AMD, vagy az NV platformjára exkluzív játékok is, hasonlóan, mint most a konzoloknál, pláne, ha az egyik gyártó APU-ját a Microsoft, a másikét pedig a Sony rakja az új konzoljába. De, az talán még aggasztóbb, hogy, ha az Intel jövőbeni APU-ja grafikában nem lesz olyan erős, mint az AMD, vagy az NV terméke (és erre a GPU-s tapasztalat hiánya miatt szerintem van esély) és emiatt nem is valószínű, hogy valamelyik új konzolban fel fog bukkanni, akkor lehet, hogy Intel APU-ra (platformra) nem is fognak jönni komolyabb 3d játékok (vagyis konzolportok :( ), mert egyrészt gyengébb lesz, mint a konkurensek, másrészt, mivel nem alkalmazzák valamelyik konzolban, ezért sokkal több munka lenne erre is megírniuk a játékot a fejlesztőknek?

    "ami biztos, hogy a jelenlegi helyzet nem jó az NV-nek, és lényegében az AMD-nek sem."

    Igen, ez sajnos tiszta sor, amíg egy high-end CPU-t elő lehet állítani ~40-50$-ért és el lehet adni 200-1000$-ért otthoni PC vonalon, addig a sokkal drágábban előállítható videókártyáknál szinte már ott tartunk, hogy az is jó, ha a gyártóknak és/vagy a partnereiknek veszteség nélkül sikerül értékesíteniük, tehát, ha így nézzük, akkor egyértelmű, hogy inkább az APU-k felé akarnak mozdulni.

    "Szerintem az NV teljesen arra törekszik, hogy a Quadro piacán is platformjuk legyen. A platform jelentős előny."

    Persze, ez szerintem is így van, én csak arra gondoltam, hogy a professzionális piacon egy AMD APU+AMD nextgen(FirePro)GPU platform lehet, hogy nagyobb teljesítményű és/vagy olcsóbb lehet egy NV APU+NV APU platformnál. Már persze, ha az AMD nem csak azt nyilatkozza amit kell, hanem tényleg komolyan gondolja a dedikált videókártyák jövőbeni létjogosultságát és nem csak APU-ban gondolkodik, hanem továbbra is fejleszteni akarja a GPU-kat is.

    [ Szerkesztve ]

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

Új hozzászólás Aktív témák