Hirdetés
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
ph Játékra, munkára, esetleg utazáshoz? Egy hordozható számítógép vásárlásánál sok szempontot kell figyelembe venni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
A Crytek már javában vizsgálja a HSA jövőképét
Na ez itt a gond. Meg mindig csak vizsgsljak. Mar reg hozni kene kifele a hsa-t tamogato programokat. Ket eve kellett volna vizsgalni. Eroltetik ezt a mantle-t ami zsakutca, masra nem jo mint hogy a proci limitet csokenti. Jok ezek a buttom-up szervezodesek, csak evek ota a felhasznalok a nagy semmit latjak belole.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
N.Ferry
senior tag
Ha nem csak a saját érdeküket néznék,talán javítani is tudnának a rossz pc-s statisztikákon.
Walking Dead
-
SaGaIn
senior tag
Átmentünk jósdába?..
Talán ez lesz de talán nem. Fejlesztenek de nem tudom konkrétan mit, talán ezt. Azt sem tudjuk mikor lesz meg...
kb ennyi konkrétum volt a cikkben, ezért kár volt koptatni a billentyűzetet
"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
-
Cathulhu
addikt
Erdekes ez a dia, a komplett lerenderelt ocean utan
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
zseko
veterán
Pár elírás:
"illetve a Mantle API-ra képességeire is építenek"
"mindhárom cég ugyanolyan a hardveres jövőképen dolgozik"
HR24.hu
-
Crytek
veterán
Csak most már valami saját Crytek pc-s game-be láthatnánk ezeket!
Raklap Cryengine-es stuff készül ,de a crytek game-ről nagy kuss van
Next PC Upgrade: 2022
-
Mr Bond 007
őstag
Azért a mantle nem csak a cpu limitet csökkenti. Arról nem az api tehet hogy a dx-re vissza herélt kód miatt nem tudja kifutni magát. Ps4 portnál ha valaki be vállalja hogy 1:1-ben át adja mantle-re akkor mindjárt más lenne a dolog. Csak ezt senki se teszi meg az nvidia részesedése miatt. Lásd Kingdom under fire 2 esete. KATT
Az új dx majd megoldja de 2015-ig kell várni arra aminek már itt kéne lennie hónapok óta... Hát elég nagy szégyen!![ Szerkesztve ]
-
Lol, ez azért nem egészen úgy megy, hogy puff neki, akkor most van HSA támogatás. Azt az api-t meg nem nevezném zsákutcának, ami nagyban elősegíti a tapasztalatgyűjtést a DX12-höz.
Tudom, mindenki türelmetlen meg telhetetlen, de azért maradjunk már a földön.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Psych0
őstag
"over 10 years of collaboration"
roflEddig minden játékuk nvidia logós volt nem?
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
Crytek
veterán
Nincs a váltásukkal semmi gond.
Lehet belátták,hogy az nv pénzével nem sokra mennek inkább az amd "technologiáját" választották.Szebb/jobb/ és vagy gyorsabb cuccok stb.
Villanhatná már egy új Crytek game teaser legalább nem bírok várni
Next PC Upgrade: 2022
-
félisten
Attól még, hogy nV logós volt a játék, még lehetett együttműködés az AMD-vel is akár az elejétől fogva.
Egészen biztos vagyok benne, hogy az ekkora cégek minden komoly hardver gyártóval együttműködnek bizonyos területeken, csak nem minden esetben hangsúlyozzák ki.
Ha pl. a Cryengine CPU optimalizációiról lenne szó, akkor egészen biztos az intel is szóba kerülne, mint együtt működő partner.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Oliverda
félisten
Alaphangon 5 év, vagy több.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
kpal
veterán
Nálam mindig egyet jelentet , Crytech +Pc = Durva grafika .... más cuccon csak kiherélt valami lesz..
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Azt az api-t meg nem nevezném zsákutcának, ami nagyban elősegíti a tapasztalatgyűjtést a DX12-höz.
Ja, hogy azért ölt az AMD dollár milliókat egy API lefejlesztésébe, hogy egy másik cég kihozzon belőle egy jobbat, és akkor majd az terjedjen el. Ezt azért te sem gondolhatod komolyan...
De sajnos az az igazság, hogy egyelőre másra nem nagyon jó jelenleg.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
atti_2010
nagyúr
Jelenleg még beta és egyetlen kimondottan Mantle API-ra fejlesztett játék sincs a piacon, ha figyelembe vesszük a DX szerencsétlenkedését akkor a Mantle máris 150% teljesített.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
A mantle egy olcsó api, relatív kevés függvény van, nem akar helyetted megcsinálni mindent. Ez nagyon vonzza a fejlesztőket, mert mára a DX egy bloatware-ré nőtte ki magát, azaz többet árt, mint használ. Ennek eredményeképp az AMD-nek a mantle egy filléres befektetés, ami simán visszahozza az árát. Nekünk meg hosszú távon jó, mert kevesebbet kell várni az igazán jó DX12-re épülő termékekre, mivel a fejlesztők már mantle-n keresztül megismerik az alapokat.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
bertapet11
tag
A mantle olcsó api=városi legenda
http://hexus.net/gaming/news/pc/60729-amd-spent-much-8-million-eadice-battlefield-4-deal/
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bertapet11 #23 üzenetére
És ezért a 8 milliód dollárért 4 millió BF4 kódot vettek. 2 dollár/játéklicenc leosztásban. A Mantle-ért egy fillért nem fizettek, eleve Johan volt az API egyik fő tervezője. Azért gondolom sejted, hogy a NSF kampányokhoz nem ingyen osztják a fejlesztők az amúgy 50-60 dolláros játékaik licenceit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért ölt bele pénzt, mert ezt kérték tőlük. Kb. fél tucat fejlesztő elmondta már, hogy nem az AMD akarta, hanem ők kérték. Johan azt is elmondta, hogy az Inteltől és az NV-től is kérte ugyanezt, csak nem kapta meg.
A DX12-nek is jól jött a Mantle. A két API függvényeinek közel 80%-a megegyezik. Az AMD odaadta az MS-nek a specifikációkat, hogy hamarabb itt legyen a DX12. Nekik nem az számít, hogy DX12-re vagy Mantle-re lesz játék. Nem ebből lesz az előnyük, hanem abból, hogy a konzol kódot kell mindkettőhöz másolni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
bertapet11
tag
A mantle-ért nem fizettek, de hogy életben tartsák, ki kell nyitni a "pénztárcát".
-
atti_2010
nagyúr
válasz bertapet11 #28 üzenetére
Ha fejlesztők kérték akkor az a pénz meg is fog terülni.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem hiszem, hogy ebből részletes kimutatás lenne a külvilág felé. Belül persze átgondolják, de vesznek fix licencet, gondolom a megszokott 2 dollár/game áron, és odacsapják a kupont a termékhez. A készlet erejéig tart. Aztán vesznek új licenceket.
(#28) bertapet11: Nem akarják pénzért életben tartani. Nekik a DX12 ugyanazokat az előnyöket kínálja. Kell vagy nem alapon fog működni. Az AMD-nek gyakorlatilag mindegy, hogy a játék Mantle-t, vagy DX12-t használ. Ami számít az a konzolra írt optimalizáció átvitele a PC-re. Mindkét API erre támaszkodik, tehát mindkét API jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
oraihunter
aktív tag
Hajrá Crytek!
oraihunter felhasználónak 381 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon! Ha sürgős, akkor az adatlapon a telószám (06-30-293-42-53), de számkijelzés nélküli hívást már 21-éve nem fogadunk!
-
tlac
nagyúr
A Crytek az elmúlt hónapokban a CryEngine extrém fejlesztésébe kezdett, ami idén sem áll le, hiszen jön a Linux támogatás
egyre közelebb
Érkezik a CRYENGINE linuxos verziója a Steam-re
[link] -
veterán
Mar hogyne szamitana h dx-re vagy mantle-ra jon a jatek. A dx-et minden konkurens tudja majd futtatni a mantle-t csak a gcn-ek. Azert az amd sem jotekonysagi intezet. Van egy olyan erzesem h a menedzsmentben fogtak a fejuket rendesen amikor az ms lerantotta a leplet a dx-rol, ami tokeletesen fog futni az nv es az intel grafikus chipjeivel is. Oda lett a gcn es az amd egyedisege.
Ha ez nekik jo, es orulnek neki, akkor emelem kalapom, hogy ennyire a kozjot szolgaljak.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tudtak róla úgy 4 éve. Senkinek nem volt ez meglepetés. Az MS már 2009-ben elkezdte ezt fejleszteni. Mivel az AMD GAB tag, így tudják, hogy mi jön.
Nekik teljesen mindegy, hogy mivel hozod át a konzol optimalizálást a PC-re. A lényeg, hogy áthozd valamivel. Ez adja meg a GCN és az AMD egyediséget nem az API.Attól, hogy a DX12 futni fog mindenen még a hardverek nem lesznek okosabbak. A Mantle-t is használhatná bárki. Szándékosan alakították ki a base specifikációkat úgy, hogy a Keplerhez jó legyen. Nem ebből jön az előny, hanem abból, hogy a konzol kódot hozzák át PC-re.
Értsd úgy, hogy attól az xy hardverek nem fognak végtelen bekötést, minden UAV formátumot, minden tiled resources funkciót, stb. támogatni, mert van rájuk egy low-level API.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
atti_2010
nagyúr
ms lerantotta a leplet a dx-rol, ami tokeletesen fog
A lényeg a FOG szócskán van és hányszor is ígérték már hogy most aztán szárnyalni fog minden vagy hogy lélegzetelállító grafika lesz aztán fél órát kellett nézni a 2 egymás mellett levő képet hogy felfedezz 1 fűszálat pluszba.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
veterán
A dx api? Igen
A konzolt athozzak dx-re? Igen
A dx-t tamogatjak konkurens gyartok? Igen
Igy gyakorlatilag pcn fog futni minden. Szoval en tenyleg nem ertem h az uj dx-ben mi a jo az amd-nek, vagy miert jobb nekik mint a mantle. Foleg ez utobbi erdekelne.Ati_2010: mert aztan a mantle hozta ami igertek mi?
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem jobb, de nem is rosszabb. Minden konzol shadert specifikusan a GCN-re fognak szabni. A DX12 (és a Mantle is) azt kínálja, hogy ezt a shadert hozd át PC-re. Ha áthozod, akkor áthozod vele a GCN optimalizációt, és ebből jön a sebesség nem abból, hogy most x vagy y API-n fut a program. Ezért csinálja az NV a GameWorksöt. Az meg a "ne hozd át a konzol shadert PC-re" koncepció.
Végső soron a hardver számít. A DX12 (ahogy a Mantle) számos kiterjesztéssel kihasználja a GCN extráit. Az eredmény az AMD számára mindkét API-val ugyanaz. Az, hogy most az overhead csökkenéséből az NV és az Intel is profitál még jól is jön, mert ma csak a GCN asszinkron rendszer, így a párhuzamos grafika és compute terhelésből is profitál. Ezzel érdekké válik a nagy terhelés, amihez a DX12 asszisztál.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
pff marhaság semmilyen rejtett kakaót nem hoz ki az amd kártyáknál, csak azt ami benne van engedi kihasználni. Mellesleg csúcscpu-nál is sokat segít, ha elég erős a videokártya, és esetleg 2 van belőle. De ahol nincs nagy különbség a cpu és a gpu között ott is segít a frame time tüskék enyhítésében (nagyobb minimum és stabilabb fps).
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
Egyáltalán nem számít. Az AMD csak azt akarja, hogy a GPU-iban rejlő erőt rendesen ki lehessen használni.
Tökéletesen futni egy m$ cucc? Na ne röhögtess... aztán az is majd csak fog valamikor fog futni, pár év múlva(egyébként szerinted mit csinálnak ennyi ideig? Hát persze hogy tesztelnek, javítgatnak.). És az is az amd-nek jó, mert játékra szükségtelenné válik az erős cpu, az intelnek meg valszeg akkor sem lesz normális GPU-ja.meg én is ezt akarom, mert a tököm tele van vele hogy a hulladék directx miatt kevesebb mint 60 fps-el mennek bizonyos játékok, mikor 4 ből 3 mag malmozik 1 pedig rommá van terhelve, és a gpu, és 60%-os terhelésen fut... és sajnos az instancing, és a draw call batching nem olyan hatékony mint kéne lennie, ráadásul eléggé korlátos a használatuk.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Epson EcoTank L3250 nyomtató!
- Új Lenovo ThinkPad L15 Strapabíró Érintős Laptop -40% 15,6" Bivaly i7-1265U 10Mag 16/512 FHD IPS
- Xbox Series S+ Astro A10 fejhallgató+ Seagate 2TB külső merevlemez
- Új Lenovo Ideapad Pro 5 Profi Gyors Laptop -30% 16" RYZEN 5 7535HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 120Hz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen