- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz kets520 #46012 üzenetére
Szia. Az ügyfélszolgálaton nincs külön panaszos ügyekkel foglalkozó illető? Ha van, akkor Őt kellene Kérjed. Az "egyszerű" ügyfélszolgálatosoknak az a dolga, hogy ilyen esetekben lerázzák az embert. Így voltam régebben a Sonynál, hiába írtam le, mondtam el mi a probléma mindig csak a szoftverfrissitést mondogatta, meguntam és kértem egy hozzáértő kollégák. Akkor irányítottak a panaszkezeléshez. Ott orvosolták a problémámat, cserekészüléket kaptam. Ha az első ügyfélszolgálatosra hallgatok megbolondított volna az a TV, azóta is kínlódhatnék vele, ha még működés. Próbálkozzál! Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen