- Gaming notebook topik
- Modding és elektronikai kérdések
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
ph A korábbról ismert termékcsalád aktuális változata 32, 48, 64 és 96 GB-os csomagokban jön.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
Ez nagy segítség lehet azoknak a fejlesztőknek, akik a készülő programjuk ellenőrzéséhez nem tudnak AMD GPU-t vásárolni a RenderDoc és Radeon GPU Profiler interoperabilitás kihasználásához, viszont rendelkeznek NVIDIA GPU-val
Sírok...
Persze, életszerű, hogy csóringer fejlesztőnek nem telik AMD vga-ra, és a piaci részesedés a dGPU piacon smafu szempont a fejlesztés során..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Indie fejlesztők nem feltétlenül rendelkeznek mindegyik hardverrel. Márpedig GeForce-on eddig vakok voltak. Nem tudta pontosan behatárolni a program, hogy hol a hiba a kódban. Ezzel a változással legalább valamennyi hibát látnak. Mindet nem, mert ahhoz nem elég teljesítményszámlálókra építeni, de a semminél azért több. Szerintem ez nem rossz dolog.
Akinek kevés, az vesz egy Radeont, azzal hardveres nyomkövetőt kap, amivel mindent lát.
A piaci részesedés azért nem hasznos, mert itt most hibakereséséről van szó. Lásd az Epic mára elhíresült sztorija, amikor az első Radeon GPU Profiler verzió feltárt egy súlyos hibát az Unreal Engine 4 akkori verziójában. Ez a gond azt eredményezte, hogy az első rajzolási parancs végrehajtása előtt 517 darab erőforrás-áthelyezést csinált, és ez tulajdonképpen egyenértékű volt a hardveren belüli gyorsítótárak 517-szer való egymás utáni ürítésével. Az Epic ezt kijavította, és az újabb verziójú kiadásokban minden hardveren nagyjából 10%-kal gyorsabb lett a működés. Tehát itt az NV is jól járt, hogy az Epic AMD GPU-kra váltott a fejlesztésnél, mert láthatóvá váltak a motorban olyan hibák, amiket NVIDIA GPU-kon a szimpla teljesítményszámlálókkal nem láttak. Egyszerűen nem adtak az Epicnek a korábbi fejlesztőeszközök visszajelzést arról, hogy az első rajzolás előtt egymás után 517-szer kitörlik a semmit a hardverek a cache-ből. Sajnos a hibakeresés alapja, hogy megtalálod-e a hibát. Ha nem, akkor azt hiszed, hogy jó a szoftver.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Abu nem jössz még rá hogy ezen cikkek megírása közben annyira átlátszó már hogy "elbújtatod" benne az Amd felnyalást minden ilyen Nvidia hírnél? Nem értem miért olvasom el. illetve mindig reménykedek, hogy egyszer átlépsz a saját árnyékodon, de te már nem változol.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen