- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mini-ITX
- Videós, mozgóképes topik
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
Hirdetés
-
Computex 2024: Az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
ma Újabb MagSafe-es kiegészítő, más megközelítésből, mint az MSI-nél.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mb702
tag
A Vodánál van (egyelőre) a beszédforgalmú kártyám. Aktív rajta a VOLTE szolgáltatás, a telefonom is kezeli, de volt, hogy nem voltam elérhető, ezért kikapcsoltam a VOLTE-t és fix 2G-re raktam át a kártyát. Ezért írtam, hogy el lehet lenni nélküle. Persze, ha idővel javul a helyzet és egyre többen használják (szinte mindenki), akkor majd én is használom.
-
sifarr
senior tag
A Telekom tudott a bluemobile mögé betenni ászf-et, itt is megkövetelhetné.
A Bluemobile nem virtuális szolgáltató, más a jogi helyzete, kapcsolata a Telekommal, mint a Netfone-nak. A Netfone-nak viszont igenis van ÁSzF-je. Részletes, mindenre kiterjedő, mellékletekkel, amelyek közül kettő pont a mobilra vonatkozik.
Hogy "nincs", azt egy félreértés okozza. Az, hogy a most kínált Netfone díjcsomagok nincsenek benne a díjszabásos mellékletben. De ebben semmi szokatlan nincs!!
A 3 fő mobilszolgáltató esetében is igaz, hogy vannak a publikus tarifák (lakossági, üzleti) és vannak a nem publikus tarifák (flották, nagyvállalati díjcsomagok). Az utóbbiak náluk sem szerepelnek az ÁSzF-ben vagy a mellékletekben. De ilyennek tekinthetők pl. a Voda ügyfélmegtartó ajánlatai is.
A Netfone jelenlegi ajánlatai ilyen kvázi nem publikus tartifáknak tekinthetők. Az ÁSzF-ben (törzsszöveg) le is van írva, hogy erre a Netfone fenntartja magának a jogot.
Idézem:
7.1.6.1. A Szolgáltató jogosult arra, hogy akciók keretében vagy üzleti megfontolásból végleges ajánlatként egyes, a Díjszabásban leírt díjcsomagokhoz képest további kedvezményeket biztosítson.
Na, ilyen tarifaajánlat, amit a Netfone jelenleg kínál. A publikus tarifái borzasztó drágák, ezek viszont jók. A Netfone-nak pedig ez a megoldás azért jó, mert bármikor kiveheti a jelenlegit az ajánlatból, és kínálhat más hasonló, "nem publikus" csomagot. Viszont akik a jelenlegire szerződnek, azok számára ez határidő nélküli díjcsomag. Megváltoztatni csak a hírközlési törvény keretein belül tudja, ha akarná.Nem arról volt szó, hogy nincs hűség? Vagy kértetek készüléket?
Nem. Ezt benéztem az előfizetői szerződésnél.
Az alapszerződésben a 3.4 pont így szól: Határozott idejű szerződés: A Szerződés az 1. sz. mellékletben meghatározott időtartamra jön létre. A 3.5 pedig így: A határozott idejű szerződés időtartama 12 hónap, kivéve, amennyiben a szolgáltatás megrendeléséhez készülékvásárlás is kapcsolódik.
Nem néztem végig az 1. sz mellékletet, csak a díjszabás részét. Ezért hittem, hogy 1 évre szól. De most végignéztem. Nincs a mellékletbe meghatározva határozott idő, tehát nincs hűség. -
sifarr
senior tag
A bluemobile virtuális szolgáltató.
Nem az, csak egy brand. Lásd pl. itt!
De az is ezt bizonyítja, hogy ha feltöltesz egy bluemobile-os sim-et mondjuk a bankok internetes oldalán, akkor a Telekom feltöltést kell kiválasztani. A pénz pedig a Telekom számláján landol.Nem publikus tarifáról írsz folyamatosan, miközben a cég egyetlen publikus felületén csak nem publikus ajánlatok szerepelnek? Nem érzed ezt ellentmondásosnak?
Ezt pont te írod, aki egy cég mobilflottáját menedzseled?
A te flottád tarifája hol szerepel a mobilszolgáltatótok ÁSzF-jében? Sehol. Kötöttetek egy egyedi szerződést. Ahogy az összes flotta díjcsomagjai hiányoznak az ÁSzF-ekből, akkor is, ha honlapon hirdetik a flottások.
Az ellentmondásról pedig.
Nincs kapcsolatom, így hivatalos infóm sem a Netfone-tól. De mérget vennék rá, ha valaki bemegy az ügyfélszolgálatukra, akkor köthet szerződést ÁSzF-szerinti csomagra is. De azokat értelmetlen reklámozni a honlapon, mert drágák. Meghirdetve viszont megvan, hiszen a honlapon ott van, elérhet az ÁSzF. Elérhető, de kiemelten reklámozni nem kötelező.
Viszont a honlapon hirdetik az ÁSzF 7.1.61. lehetősége szerinti kedvezőbb tarifát. Amire egyedileg szerződik az ügyfelekkel.Van egy határozott idejű szerződésed, ami a melléklete alapján határozatlan időtartamra jött létre. Ez is szép.
Jogilag nincs benne semmi hiba. Az alapszerződésben az általános feltételek vannak meghatárorozva, közte a határozott idejű szerződés esetei is. A melléklet pedig tartalmazza a konkrétumokat is, azaz azt is, hogy a szerződés határozott idejű-e. A szerződésnek pedi elválaszthatatlan részei a mellékletek is (ahogy egyébként az ÁSzF is melléklezeivel).
De ezt te pontosan tudod, hoszen a céged szerződése is hasonló összetételű.(Ez a válasz szól zzolának is.)
-
NFT
újonc
Már kint van az új ÁSZF a weboldalon amiben benne vannak az új díjcsomagok. Hatályba lépése február lesz. Mivel viszont kedvezőbb csomagokat és árakat adunk mint az ÁSZF-ben igy az előfizetői szerződés tartalmazza a helyes árakat. Az előfizetői szerződés erősebb mint az ÁSZF. Amúgy is a szolgáltatók előszeretettel használják azt hogy az ÁSZF-ben magasabb árak vannak és szerződésben csak akciós árat határoznak meg ami nagyon jó a kötbér számításnál. Mivel mi viszont arra az árra szerződünk amit hirdetünk és nem akció jelleggel, igy az ügyfél biztos lehet benne, hogy nem emeljük az árainkat. Pláne hogy még kötbért sem számolunk mivel nem kérünk hűséget. Hűséget csak akkor kétünk ha telefonnal együtt választanak csomagot az Ügyfelek. Jellemzően a telefont kedvezőbben adjuk mint a kereskedelmi láncok és vagy részletre. Ekkor van hűség és nem fizetés esetén kötbér. Tudnánk mesélni, hogy már most Karácsonykor hány részletre vásárolt telefont próbáltak eladni a "jó ügyfelek". De külön köszönet nektek, hogy láttátok és szoltatók nekün
-
Bayla
csendes tag
korlátlan (melléknév)
Teljesen határtalan; mindenre kiterjedő és külső ellenőrzés, irányítás nélküli, semmi módon nem korlátozott (lehetőség, szabadság), amely önkényes döntések szerint működhet.
A Telenor előfizetésem ilyen, a net valóban korlátlan és a torrentezésnél sem korlátozzák a sávszélességet. Kizárólag a korlátlan beszéd miatt filóztam a netfonra váltáson, de ez egy vicc, vagy inkább megtévesztés, átverés. Ha az ismerősömmel napi több órát beszélgetek, akkor majd azt is méltánytalan használatnak minősítik?[ Szerkesztve ]
-
Bayla
csendes tag
Amikor évekkel ezelőtt HelloData csomagra váltottam a Telenornál, akkor az ügyintéző annyit mondott, hogy "havonta egy beszéd hívást kezdeményezni kell. a többi nem számít, valóban KORLÁTLAN"... Tehát ha egy mobilnet modembe használnám a SIM kártyát, akkor sem lenne méltánytalan felhasználás miatti bünti... Hagyjuk már ezt a szánalmas "magyarázkodást" és a szarrágó mellébeszélést a másik két nagy szolgáltatótól! Ha a Telenornak így is megéri és így is tökéletesen működik a mobilnet szolgáltatása, tehát a VALÓBAN KORLÁTLAN mobilnet mellett is megvan a haszna és stabil a szolgáltatása, akkor egyértelmű a képlet, hogy Telecom és Vodafos csak a haszon maximalizálásra gyúr, az ügyfél számukra csak egy kiszipolyozható véglény.
"Tudomásul kell venni, hogy a vezetékes internetnek is vannak korlátai,"
Persze hogy van... 300 Mbit/sec 0-24, ha úgy tartja kedvem -
zzola
félisten
Nem tudom, hogy ÁSZF szerint meg lehet-e osztani a netet? Telekom Gigaerős csomagnál igen.
Saját példámból kiindulva, otthon VPN-en dolgozok, csak munkára 7-10 GB forgalom van naponta. Ha közben szól a yt vagy esetleg más stream is megy, mondjuk nem csak munkaidőben, simán lehet forgalmazni 30GB-ot és semmi torrent.Jelenleg Telekomos public csomagom van, időnként ezt használom munkára. Ha itt 30GB-nál lekorlátoznak, lehet inkább kihagyom.
Nincs VoLTE, nincs vowifi, nincs 4Ghang stb.
Nem biztos, hogy a legolcsóbb a legjobb nekem. -
NFT2
junior tag
4Grider sajnos nagyon jól foglalta össze a helyzetet. Mint minden manuális emberi munkában, az adatok rögzítésében is nagyon gyakran van hiba. Akár ügyintéző, akár maga az ügyfél teszi ezt meg a rendeléskor. A szolgáltatók pedig automata rendszerekkel dolgoznak, amik nem igazán kezelik akár az egészen apró pontatlanságokat is az adatokban, így a hordozás elutasításra kerül. Érdemes legalább a telefonszámlán megnézni az adatokat, hogy azzal egyezik e.
-
sifarr
senior tag
Nem hiszem el, hogy nem érzi nálatok azt senki, hogy ez így egyáltalán nem jogszerű.
Miért nem jogszerű?
Mutass rá konkrétan, hogy mely jogszabály helyeket sért meg ez a gyakorlat!
A promóciós ajánlatokat nem kötelező ÁSzF-be foglalni. Mellékletbe sem. A többi szolgáltatónál is lehet erre példát találni. Akkor ők is jogszabályt sértenek? -
NFT2
junior tag
Nem szeretjük a nem jogszerű megoldásokat, tartózkodunk minden hasonlótól. Az ajánlati árak ÁSZF-ben szerepeltetetése a készülékkel együtt történő vásárlások miatt sem egyszerű. Az előfizetővel való szerződéses kapcsolatunk két elemből áll: Előfizetői szerződés és ÁSZF. Amiben az Előfizetői szerződés rendelkezik, az erősebb, felülírja az ÁSZF-ben rögzített feltételeket, ilyen esetünkben az ár is.
-
sifarr
senior tag
Már hogyne lenne benne, a Telekom nem kispályás. Akciós melléklet 32. pont.
Neked sasszemed van! Én erre nem figyeltem fel.Viszont az a kérdés, hogy ez a melléklet szerves része-e az egyedi előfizetői szerződésnek. Szerintem nem.
Ha az lenne, akkor sokkal egyértelműbben kellene meghatározni az akciós feltételeket!!
A legtöbb akciónál az szerepel, hogy "visszavonásig" él. Egyértelműen ki kellene derülni, hogy egy visszavonás adott esetben egyoldalú szerződésmódosításnak minősül vagy sem.Csak egy példa. 16-os akció. Dominóról havidíjasra váltás. Feltétel a váltás mellett az 1-2 éves hűség vállalása. Mobil S díjcsomag esetében a pecdíj 37 helyett 19.
Mi van, ha visszavonják az akciót? A 19 automatikusan 37-re vált? Ha valakinek van még hátra féléve a hűségből, akkor felmondhat-e egyoldalú szerződésmódosításra hivatkozva vagy sem?
Vagy a hűség végéig marad a 19 és csak utána 37?
A mellékletből ezekre a kérdésekre nem olvasható ki az egyértelmű válasz. Márpedig ha a szerződés része lenne ez a melléklet, akkor egyértelmű szabályozás kellene.Szerintem pl. ez a 16-os úgy működik, hogy a melléklet "csak" meghirdetés, tájékoztató.
Feltételezem, hogy a váltáskor az egyedi szerződésbe írják bele konkrétan, hogy
- a hűségidő 1 vagy 2 év, és
- a hűségidő alatt a Mobil S díjcsomagjában szereplő percdíj helyett 19 a díj,
- lejárat után pedig az aktuális Mobil S percdíj az érvényes.
A mellékletnek pedig nincs jogi relevanciája.Na, hasonló történik a Netfone-nál. Az "akció" benne van az egyedi szerződésedben. Jogvita esetében az az irányadó. Akkor is, ha nincs akciós melléklet.
[ Szerkesztve ]
-
ajapi
tag
Hát azért nem pont így gondoltam, (ámbár végül is jó lenne)
Jejenleg voda flottában vagyunk, amelyik majdnem!!! tökéletes számunkra. Valamennyivel többet is fizetnénk, hogyha ennél még jobbat találnánk. (Remélem, hogy eddig elfogadható a dolog.)
Netfone valóban elég jó csomagjai az általában "szokásos" családi kedvezménnyel, már pont azt nyújtanák, amit keresünk.
üdv -
Lindus20
friss újonc
Nem azert kerdeztem csak barkivel megesik hogy 1-2 napot csuszik. Voltam a 9 perceseknel vagy hogy hivtak oket es ok csusztal le is korlatoztak pikkk pakk... de idom nem volt eljutni sehova mert reggel 6tol este 10ig dolgoztam akkor. Moat mar megoldhato mert bankkartyaval fizetek es munka kozben is 1 percet vessz igenybe. Csak erdeklodtem. Kaukciomreszevel hogy van?
-
sifarr
senior tag
Telekom ÁSZF 5/a Domino melléklet 1.8.2-es pont a Vodafone-val veszi egy csoportba hívásirány tekintetében ...
Amit idézel azt tudom és értem. Eszerint a Telelekom -> Netfone hívásokért a Telekomnak számlázni kellene. Viszont amit írtam, az egy tapasztalati tény.
Azt nem írtam (nem gondoltam rá, hogy akár fontos is lehet), hogy a Netfone-os számom, amit 30-as Dominoról hívtam szintén 30-as.Nem is tudom, hogy leírjam-e ... Áh, leírom.
Ki kellene próbálni, ha egy Telekom számról egy 31-es Netfone-os (Telekom hálózatán működő) számot felhívunk, akkor számláz-e a Telekom.
Ha igen, akkor ez a hívásirány számlázásilag rendben van.
Ha nem (és az én tapasztalatom szerint ugye 30-as szám esetén sem), akkor hasonlóan korábbi tudakozóhibához itt is valami rendszerhiba van.
Ha így van, előbb-utóbb észreveszik, javítják.
Mert ez veszteség a Telekomnak, de Netfone-nak is, mert nem kapja meg a hívásvégződtetési díjat.
De nem kell erről sokat beszélni, mert hamarabb veszik észre. Ezzel csak kiszúrunk a Telekomos ismerőseinkkel. -
zzola
félisten
Nyilván ezek is problémát jelentenek, de szerintem ide a "korlátlanság" miatt jönnek a szerződők. Nekem kicsit aggályos a weboldalon megjelenített "valódi korlátlanság", mert a forgalmazható adatmennyiség nem az. Persze a napi ~30GB mindenre is elég, letöltésen kívül...
-
-
z67
őstag
3 kisérlet volt a hordozásra, egyszer sem adathiba miatt. Gőzük nem volt honnan kell kikérni a számot. Nem tudom hogyan tudna hibázni az átadó. A Vodafone aktívnak látja az átvitt számot az adatbázisában és az ügyintéző még azt is megkockáztatta, hogy nem az ő hálózatukra jelentkeztem fel az ideiglenes kártyaval. Agyhalott. Ötletük nincs hogyan tovább.
Közben kerestek volna jópár okból, ami eléggé bosszant, hogy a héten visszamondtam a Szputnyik és kicsi híján lecsúsztam emiatt a Modernaról, csak közvetítőn keresztül tudtak elérni, de ez lehetett volna lazán bukó is. A Vodafone a hazai mobilos cégek legalja nálam, értem az ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalataim alapján.
-
NFT2
junior tag
-
MadMancs
veterán
Igen ez nálam is probléma, egyre több helyen lövi le Telekom 3G mozgáskörzetemben, VoLTE hiányában pedig 2G beszéd.. borzalom.
De pont azért adtam egy esélyt netfone , mert olvastam korábban is hogy hamarosan elérhető lesz. Már csak eSIM lenne szuper és királyság lenneKedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
racskobalazs
senior tag
-
-
szaniszlokar
aktív tag
Egyszerűen nem lehet velük zöldágra vergődni. Addig jó az ügyfél, amíg befizeti a számlát, ha gondja van akkor már büdös. Nincs illúzióm, egyik szolgáltató kutya, a másik eb.
Egyértelmű, hogy helyi a probléma, máshol jó a Volte. Nem akarják megoldani. Éppen a napokban dobtam ki egy nagy marék Telekomos levelet, amiben a Voltéra panaszkodom és ők írják, hogy nincs probléma, több reklamációt nem fogadnak el. Itt durrant el az agyam, hogy mi az, hogy nincs helye több reklamációnak. Na kaptak egy csodálatos levelet ezek után.
Itt a torony, full térerő én meg vowifizzek, tanácsolták. Elmennek oda, ahová én gondolom. Még van Vodafone és Telenor. A DIGI-t várom, mert vezetékes oldalról ügyfelei vagyunk, de nem nagyon bővült a lefedettség a településünkön.[ Szerkesztve ]
Minden ellenállás hasztalan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Robotporszívók
- iPhone topik
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- BestBuy topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- I5 13600k rtx 4070 ti 32gb ram
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs