- Milyen egeret válasszak?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Gaming notebook topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
Hirdetés
-
[SoP] Mobilok után végre konzolokra tart a Nikki sorozat
gp Az Infinity Nikki néven érkező új játék egyelőre nem kapott megjelenési dátumot, a publikus tesztek az év végén érkeznek.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vakt
csendes tag
válasz #76055552 #67996 üzenetére
Én is ismétlem magam, már nem elég a létszám növelése. Akkor még több panasz lenne.
Panaszok száma, jegyszámokból kikövetkeztetve:
2021.08.02 > 24.000
08.18 > 48.000
09.01 > 62.000
09.23 > 92.000
10.15 > 125.000
10.22 > 132.000
11.19 > 176.000
11.20 > 178.000
12.08 > 215.000
12.21 > 241000
2022.01.03 > 263.000Most jöhetsz azzal, hogy sorfolytonos-e a számozás. Igen az, mert én mindig kérem a hangfelvételt is, amit a végén pár perc alatt rögzítenek. Így két jegyszám keletkezik, közöttük ennyi a különbség: 14 / 27 / 6...
A statiszikában figyelembe vettem az általam és más által beküldött panaszokat, mert a Vodafone olykor azt is megküldi nekem.
Nem vettem figyelembe a CCT előtagon kívüli, pl. CIT-s jegyszámokat
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs