Hirdetés
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
simpley
őstag
"Elidegenítés" akkor lenne, ha más névre szeretnéd egyeztetni a kártyákat.
Ha belépsz online, akkor a beállításokon belül az ügyféladatokat ha kimásolod elvileg kellene, hogy működjön..
Az én esetem azért volt más, mert mi valóban más névre akartuk leegyeztetni mint akié előzőleg volt.
signed by simpley.
-
addikt
válasz simpley #67801 üzenetére
és annak lett vége? nálunk is össze-vissza jönnek az sms-ek. egyiknél már rég megvolt az egyeztetés, a másiknál hónapok óta áll az elidegenítés...
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
simpley
őstag
lett.
holnap 20.00-kor számhordozás.. muszáj volt lépni, mert dec 31.én törölték volna az előfizetést, ami még ugye nem is lett volna olyan nagy problem, csakhogy unokaöcsémé az előfizetés (a nevemre akartunk elidegeníteni) mivel ő jan 3.-án délután megy külföldre, a "lekapcsolás" után meg 60 nap van új szerződést kötni a törölt számmal.
signed by simpley.
-
Másnál sem működik a belépés? Az meg még furább, hogy az otthoni szolgáltatásokba meg simán belépek.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Köszi hogy megnéztétek! Mindketten előfizetésesek vagytok?
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
RoyalAirForc
tag
Én most kaptam ingyen 100 percet 90 napra, mert szerintük 65 év feletti vagyok...
-
simpley
őstag
-
RoyalAirForc
tag
Mikor lesz vége ennek az őrületnek???
-
kengyel
nagyúr
Sziasztok !
Már egy ideje, a legnagyobb Red-csomagban vagyok. Még az alkalmazásban most vettem észre, hogy a készülékbiztosítás elvileg lekapcsolható. Ez fizikailag is így működik, fogom és kikapcsolom ?
Kellemes Ünnepeket !kengyel
-
DevKiller
senior tag
válasz RoyalAirForc #67811 üzenetére
Ejhha, akkor a nyugdíjadat is a voda utalja majd?
HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
Pityu.
nagyúr
Miért van az,hogy csak chrome böngészővel tudtam belépni a vodafone fiókomba?Eddig ment edge meg firefox böngészővel is.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
Pityu.
nagyúr
válasz RoyalAirForc #67817 üzenetére
Ha kapok befizetendő számlát akkor ugye a számláim menüpont alatt jelzi?Azért kérdem mert telefonon szoktam nézni csak most okostelóm nincs majd csak lesz most neten nézem.Amit anno kifizettem az 2021.12.14 éig volt határidő sose figyeltem mikor körül szokott jönni a következő.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
Pityu.
nagyúr
válasz RoyalAirForc #67820 üzenetére
Mos jut eszembe hát android emulátoron meg tudom nézni alkalmazásban
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
neo-geo
aktív tag
Sziasztok. Van egy Go mini előfizetésem csekk alapú, és nem küldtek már két hónapja befizetni való csekket, ezért kértem tőlük üreset, hogy legalább így betudjam fizetni a számlatartozásom! A kérdésem, hogy csak annyit kell a csekkre írni amennyi hónap elmaradásom van? Tehát kétszer 3490Ft-ot? Semmi hónap, vagy valami más megjegyzést?
PSN-ID:Putyesz-HUN
-
-
neo-geo
aktív tag
válasz simpley #67823 üzenetére
Köszi, megnézem csekken, hogy van-e valami különbség.
cigam: " és nem küldtek már két hónapja befizetni való csekket, ezért kértem tőlük üreset, hogy legalább így betudjam fizetni a számlatartozásom"
Gondolom, amivel elvagyok maradva! Mert SMS-ben jön a felszólítás, hogy elvagyok maradva két hónappal.[ Szerkesztve ]
PSN-ID:Putyesz-HUN
-
-
benfolds
őstag
amúgy tudja valaki, hogy technikailag konkrétan mi a probléma a számlázással és miért nem sikerül megoldani hónapok óta?
-
Nikaré
őstag
válasz 4Grider #67829 üzenetére
Nagyon komoly belső vizsgálatot inditanék, biztos vagyok benne, hogy kiszűrhető, megtalálható a hiba okozója. Ezek után vagy párhuzamosan saját nyomozást kezdeményeznék (ez nem a véletlen műve ami ott folyik) majd nyilvánosságra hoznám. Ekkorra presztízs, anyagi és a brend veszteség után mindet megtennék a vezetés helyében, hogy példát statuáljak!
Én nem hagynám annyiban! Sőt független nemzetközi szakértőket is bevonnék, ha szükséges! -
4Grider
nagyúr
-
baloghgabor
aktív tag
Addig, amíg csak néhány embernek nem volt igazán jó a szolgáltatásuk, addig még valahol érthető. De hónapok óta szinte sz@rnak az egészbe, ez valahol teljesen érthetetlen. Vagyis valami oka biztosan van, ami majd későbbiekben derül majd ki. Mert kizárt dolog, hogy véletlen legyen és ennyire nem lehet megoldani egy ekkora cégnek ezt az orbitális hibát?!!!
bégé
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Kérdezném egy ismerősöm 2 évre elkötelezte magát mind az otthoni mind a mobil szolgáltatásuk mellett a Vodafonnál, kapott ezért ajándékba egy Realme 8 5G mobilt amit eladna, de szerinte nem független, tehát csak Vodafonos kártyát fogad. Én valahol olvastam , hogy egy ideje már minden szolgáltató függetlenül hozza forgalomba készülékét, mivel nem szeretné kibontani ezért kérdezem, esetleg van-e valakinek ilyen készülék a Vodafontól aki meg tudná mondani függő, vagy független lehet a Realme 8 5G ? Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
válasz Onderon #67449 üzenetére
Megjött a Vodafone 3 oldalas válasza. Javarészt copy-paste válasznak tűnik, a lényege talán ez:
Szeretnénk tájékoztatni, hogy vállalatunknál üzleti és informatikai rendszerek átállására került sor 2021. július 24-28 között, azonban minden hasonló projekt a leggondosabb előkészítés mellett is nehézségeket, előre nem tervezhető problémákat hordoz magában, melyek megoldása elhúzódhat. Kollégáink az elmúlt időszakban megfeszített erőkkel dolgoztak az átállás során tapasztalt fennakadások elhárításán.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a bejelentésében említett fennakadást technikai rendellenesség okozza, melynek a felelős munkatársaink által történő javítása jelen levelünk keltekor folyamatban van, a javítás megtörténtéig szíves türelmét kérjük!
Tekintettel a fentiekre, a sikeres megoldás után érintett telefonbeszélgetés visszahallgatása nélkül lehetőséget biztosítunk arra, hogy a +3670*******-as hívószámú előfizetést díjmentesen felbontsa, azonban azt a szükséges javítások megtörténte után tudjuk elvégezni. A megszüntetést követően a szerződéskötés óta kiszámlázott díjakat teljes egészében jóváírjuk, melyhez kérjük, jelezzen vissza, hogy a díjakat jóváírhassuk!
Amennyiben szeretné kérni az említett előfizetés felbontását, kérjük a javítás megtörténte után szíveskedjen azt jelezni a 1270-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy képviseleteink egyikén! Elnézését kérjük, amennyiben kellemetlenséget okoztunk!
A 200*******-as számlafizető azonosítóra vonatkozóan kiszámlázott díjak jóváírását https://www.vodafone.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat oldalunkon keresztül, vagy a Vodafone hálózatából belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámunkon, vagy más hálózatból a normál díjas +3612881270-es hívószámunkon elérhető ügyfélszolgálatunkon kérheti a fenti hivatkozási szám megadásával. Telefonos ügyfélszolgálatunkon dolgozó munkatársaink hétfőtől vasárnapig a nap 24 órájában készséggel fogadják ügyfeleink hívását.
.
.
.
Sajnálattal értesültünk arról, hogy alkalmazásunkban nem megfelelő működést tapasztal. Megkeresése okán teszteltük, az alkalmazásunkban tapasztalataink szerint megfelelően működik.
Amennyiben továbbiakban is fennakadást tapasztal alkalmazásunkban, kérjük, jelezzen vissza, mely során küldje el képernyőképpel ellátva a MyVodafone oldalon tapasztaltakat és adja meg a pontos jelenséget, a hívószámát, a hozzá tartozó biztonsági kódját és szíveskedjen megküldeni a www.vodafone.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat oldalunkon keresztül.
A felmerült kellemetlenség enyhítésére, egyszeri bruttó 15.000 forint kompenzációt rögzítettünk a 200*******-as számú számlafizető azonosító egyenlegére, mely fedezi az eddig kiszámlázott díjakat. A jóváírást a 2022. január 6-án lezárt számlában az „Egyenlegmódosító tételek” sorban tüntetünk fel.
Engedje meg, hogy ezúton biztosítsuk Önt arról, hogy cégünk számára ügyfeleink véleménye a legfontosabb, ezért folyamatosan dolgozunk azon, hogy ügyfeleink maradéktalanul elégedettek legyenek mind ügyfélszolgálatunk működésével, mind szolgáltatásaink színvonalával!
Szíves megértését köszönjük! Tisztelettel:
Vodafone Ügyfélszolgálat Budapest, 2021. december 29.Erre mostmár tényleg nehéz bármit is mondani.
Jóváírják a díjakat, később, majd valamikor. Hogy mikor, azt nem tudja senki, én hogyan fogom megtudni, azt nem tudom. DE! Addig kapok 15.000 forint jóváírást, ami fedezi az eddigi havidíjakat Amit ki sem kellett volna számlázniuk ugyebár. Vagyis nem kapok semmit, a szerződés nincsen felbontva, valami majd lesz valamikor. Legalább írásban hivatalosan bevallják, hogy a rendszerük egy trágya július óta. Szép munka. NMHH boldog lesz. Normális országban egy normális világban ezért úgy megbüntetnék őket, hogy azonnal lehúzhatnák a rolót.[ Szerkesztve ]
-
RoyalAirForc
tag
válasz Onderon #67836 üzenetére
"Sajnálattal értesültünk arról, hogy alkalmazásunkban nem megfelelő működést tapasztal. Megkeresése okán teszteltük, az alkalmazásunkban tapasztalataink szerint megfelelően működik."
Ez valami hihetetlen....
Szeretném kiemelni, aláhúzni kb százszor, hogy egy Vodafone-ról beszélünk!!!!
-
Onderon
senior tag
válasz RoyalAirForc #67839 üzenetére
Igen. Főleg annak fényében, hogy nem is az alkalmazásukkal van bajom, hanem egyszerűen nem tudok regisztrálni a MyVodafone-ba.
-
veterán
Sziasztok.
Vodafone-nál van vowifi? És ha igen, milyen feltételekkel? -
veterán
válasz baloghgabor #67846 üzenetére
Érzem az iróniát...😁
Telekomnál, Diginél van és működik is és mivel van vodás kártya is a családban, ráadásul annak a legkisebb a térereje a lakáson belül, gondoltam megkérdezem van e vowifi.
De akkor ez van. -
addikt
Adategyeztetéses/elidegenítéses sztorim vége (remélem)
(Előtörténet röviden: 2 kártyás telefonszám egy előfizető nevén, okt 17-én egyikre sikeres adategyeztetés, másikon adategyeztetés más előfizetői adatokkal, amivel elvileg elindult az elidegenítés. Plusz még van egy 3. telefonszám is masik néven, amit csak adategyeztettem 3 héttel később.)
Tegnap benn voltam Pólusban lévő Vodánál (nem voltak rengetegen, csak fél órát kellett várni). Élőadtam az ügyintézőnek a szitut, elkérte személyit és lakcímkártyát, gépelt egy 5 percet majd közölte, hogy "kész". Mondom az nagyon jó, mert az egyiken elidegenítést kezdtünk el (nincs 10 perce, hogy mondtam neki), és nyilván akkor az nem fog megtörténni, ha közben volt adategyeztetés a régi adatokkal. Elkezdte keresni, hogy van-e nyoma az elidegenítésnek, nem találta. Mondta, hogy akkor megcsinálja ő a szám átírását, jeleztem, hogy nem vagyok hajlandó kifizetni az 5ezer ft-ot az átírásért, mondta, hogy ingyen lesz. Elkérte, a másik személy (én) igazolványait is és valóban meg is csinálta. Szemben az októberi adategyeztetéssel, most nem csak az sms-ek jöttek meg (az első "szolgáltatás megrendeléséről" - WTF? - , majd fél nappal később a sikeres adategyeztetésről is), de jött egy automata e-mail a egy linkkel az ÁSZF-re (mindenféle magyarázat nélkül). Ez az e-mail októberben nem volt.
Otthon beléptem a voda felületeire, a régi előfizetőnél elmúlt a felhívás az adategyeztetésre, és eltűnt az átírt szám is, de maradt egy másik, technikai számú előfizetés, amihez semmilyen adat nincs. Az új előfizetői fiókban végre megjelent az elhozott szám. Ja ráadásul annak ellenére, hogy az elidegenítésnek nem találta nyomát mégiscsak ahhoz az e-mail címhez került a szám, amivel korábban regisztráltam úgy, hogy az ügyintéző nem is kért e-mailt, tehát valahol meg volt az összerendelés a szám és az e-mail között. (Plusz csavar, van exUPC-s előfizetésem is, ugyanezen adatokkal, de szándékosan másik e-mail címmel és ezzel együtt a jóra került a szám, anélkül, hogy tőlem bármit is kérdezett volna a gyerek.)
Ezen felbuzdulva, megcsináltam az online felületen a 3. szám adategyeztetését is (újra), ott is jött sms, a fenti e-mail az ÁSZF-fel, majd fél nap múlva a 2. sms, és ott is eltűnt végre a figyelmeztetés az adategyeztetésre.
Konklúzióm/elméletem a fentiek, illetve a topikban olvasottak alapján: a szeptember, október, novemberben elvégzett adategyeztetéseket egyszerűen nem mentette el a voda, akár sikeres adategyeztetés volt, akár elidegenítés kezdete. Mintha meg se csináltad volna, annak ellenére, hogy még sms-t is küldtek az előbbiről.
Ha most újra megcsinálod, akkor valszeg sikeres lesz, illetve elidegenítést lehet jobb az üzletben kezdeményezni, bár nem tudom mennyire általános, hogy ingyen megcsinálják, és mennyire annak az eredménye volt, hogy a gyerek túlbuzgóságában belekavart én meg elkezdtem emelni a hangomat aszerint, ahogy bennem ment fel a pumpa.Kérdeztem azt is, hogy tud-e arról valamit, hogy mikor lesz rendberakva a rendszerük, erre az volt a válasz, hogy nekik azt mondták, hogy mostmár jó...
Egyébként, most konkrétan úgy lettem előfizetője a voda-nak, hogy semmit nem írtam alá, sőt még a személyim számát is csak bediktálni tudtam (jogsival mondjuk igazoltam magam, és talán pont a személyi ig. száma alapján lett meg a korábbi elidegenítési folyamat során létrehozott fiók).
Az egyenlegek egyébként megmaradtak, az elidegenített számon is.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Stonerice
őstag
Sziasztok!
E hónap első felében lemondtam az előfizetésem.
40 perc telefonos várakozás után azt igérte az ügyintéző hogy 2 nap alatt megszűnik a szolgáltatás.
Nos nem hogy nem szűnt meg de még a következő havit is kiszámlázták.
Írtam a GVH nak és a fogyasztóvédelemnek is. Remélem legalább úgy lehúzzák majd pénzzel őket egy bírság csomaggal ahogy a Voda engem és mindenki mást.
Boldog Új Évet kívánok nektek!Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ukrajnai háború
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [SoP] Premier dátumot kapott a Silent Hill 2 Remake
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Milyen TV-t vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Dell Alienware AW3423DWF (34", OLED, 3440x1440, 165Hz, 0,1ms) Új, Bontatlan!
- ÚJ Rose Gold HP Pavilion x360 2-in-1 / 14" FHD Touch / i7-1355U / 16GB / 1TB / Win11 / 3 év garancia
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás, Samsung Galaxy Tab S9 Ultra 5G 265GB 14.6" K3449
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/ RTX 3070 Ti 8Gb/500Gb M2 SSD/700W Bronz 2-3 Év gari
- Lenovo ThinkPad T14 G3 (Gen3, Gen 3) - i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / TOUCH / 2,5 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs