Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
just
aktív tag
Szegény dci mit kap, biztos nem tesz neki jót.
Two things what i hate. People that can't count...
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #27240 üzenetére
Nem ilyen.
A kuplung munkahengerhez a fékfolyadékból megy a lötty.Idézek renault fórumról, meg nekem is ezt mondta a szerelő is:
" kuplungmunkahengerre ami bemegy cso, egy acelrugo rogziti.
Az a bemeno cso rogzitese ket pontos.
Teljessen bedugva zart a rendszer, kijebb huzva legtelenitheto."
Ez akkor igaz, amikor lenyomom a pedált, viszont amikor visszaengedem (ekkor az említett cső ugye ki van húzva) na ilyenkor szépen beszív, tehát ilyen türelemjátékos dolog.
És erre létezik valami spec szerszám, amivel egyszerűen megoldható, így manuálban viszont szopàs.(#27238) Mágus2: konkrét nincs rajta, csak ez amit leírtam...
(#27253) just: sima izzítógyertya probléma...2 éve amikor decemberben voltak azok a -20 körüli hőfokok nekem is ezt csinálta, amikor csak 2 izzítógyertyám élt. Annyi, hogy én nem erőltettem, hanem izzítottam 2x-3x indítózás nélkül és csak utána hagytam indítózni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
Izzítás alatt azt érted hogy benyomod a startot és aztán megszakítod még egy gombnyomással mielőtt indítózna?
Jó dolog egy a gombnyomásos indítás, de jobb lett volna mondjuk ha valamilyen kombinációval te is tudod lépésről lépésre indítani mint a kulcsosokat.[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
imyourfriend
őstag
[link] Ezek után vegyen az ember használtautót.. és ha elcsal 20 forintot akkor máris börtön. Felcsút polgármestere meg ebből lett 88. leggazdagabb 4 év alatt.
-
FerNandor
őstag
Erről gyorsan vélemény? http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/laguna/renault_laguna_1.9_dci_expression_serulesmentes._163000_km._i._t-7585355
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Laraxior
titán
válasz FerNandor #27261 üzenetére
Szépen néz ki, úgyfest kívülröl rendben van.
(#27260) SocketA: Annyit eszik, mint az enyém. 14 lityi körül, de úgy tudom megy is szépen
Itt Debrecenben a Hajdú-France-os arcnak ilyen volt. Kicsit dumálgattunk róla, aztán amikor mondta a fogyasztást, akkor csakannyit mondtam neki, hogy ennyit eszik az enyém is, másfélszer ekkora motorral és automatával[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz SocketA #27266 üzenetére
Pedig gyári adatok szerint engem is legyorsul
De hát nem ingyen kéri..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
válasz rob210 #27270 üzenetére
Nekem meg az az érdekes, hogy még tavaly azt hittem, azért fullad le néha a kocsi beindítás után, mert az fhp jeladó a végét járja, aztán mióta be lett állítva az alapjárat és új alapjárati motor van, azóta semmi lefulladás nem volt a beindítás után...
Lekopogom, de szeptember óta egy 100 Ft-os izzón kívül perfekt az ótó
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz rob210 #27272 üzenetére
Igen, most már nagyon durván meg vagyok elégedve, tuti ha vissza lehetne menni az időben is Megane-t vennék ennyi pénzből, csak éppen nem ezt, bár a hátrányai mellett megvannak az előnyei is ennek. Valószínűleg ph2-t vennék klímával 1.4 vagy 1.6 16V-vel. Ami viszont az igazság, hogy nekem ide vidékre meg kis országútra tökéletesen elég a 75 paci, ráadásul alul is nyomatékos az ilyen kis motorokhoz képest, így teljesen tökéletesen el lehet vele közlekedni, a fogyasztás meg szeptember óta beállít 6-6,5 literre, így már arra sincs panasz...
Amikor locsoltam rá a pénzt, akkor nagyon szidtam, de mára már hű társamnak tekintem
-
gabx76
senior tag
Ahogy elnézem, holnap reggel egy jégtömbből kell majd kifaragni a kocsit. Már 2 órája esik, a hőmérséklet meg tovább csökken... De jól jönne most egy garázs!
-
tresh
addikt
Hát szerintem sokan mondtuk neked az elején hogy a használt autóra költeni kell és szerintem nem locsoltál rá 2 szer annyit mint az autó..(gumi stb nem tartózik ide)de igazából a lényeg mindig az marad hogy mindegy mit hajtasz ha karban tartod meg fogja hálálni a gép ez tuti Viszont örömteli hallani hogy meg vagy elégedve a géppel jó kis autó az.
Áldom az eszem hogy dieselt vettem végül durván 15 nap alatt bele tekertem hirtelen 2600km az autóba és szerencsére minden rendben van vele van pár apróság amit cserés lesz valamikor ha jut rá időm pl kormányösszekötő gömbfej , féltengely gumiharangjai ( jobb külső meg van repedezve :/ ) meg ha már a féltengelynél turkálok kap új olajat a váltó ,de ilyen időbe nem állok neki az ziher. Meg tavasz elején kap egy komplett fék felújítást tárcsák betétek + új gumi+alufelni 16" (azt hiszem ez lesz a legnagyobb költség idén) aztán csak olaj csere+meg szűrő és lónyál bele és ha minden igaz kimegy a világból
Amúgy csak érdekesség képen hogy azért még se olyan horror az ár az Ódinál (persze ez motor függő)
-Komplett vezérlés+Hosszbordás szíj készlet+Olaj+olajszűrő+gázolajszűrő+levegőszűrő+munka díj = 100+30K ba állt meg. (mind gyári alkatrész vagy jobb minőségű )
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Eddig kint álltam az autóval, de most sikerült szereznem ideiglenesen egy garázst. Ennek ellenére ma megsértődött a Clio.
Csütörtökön nem mentem az autóval, csak este beálltam a garázsba (50m). Ma reggel (bent 10°C) simán indult, de utána nagyon csúnyán járt a motor, mintha egy henger nem menne. Kis gázadásra ez javult kicsit, de inkább leállítottam. Másodszorra simán ment minden, hiba nélkül szépen beértem dolgozni.
Lehet köze ennek a hőmérséklet változáshoz, vagy véletlen egybeesés?
Mi lrhetett ez, egyéb tippek?
Köszi! -
Laraxior
titán
Ma jól megviccelt a kicsikém, egész meló utánig görcsben volt az agyam...
Reggel indulok, pöccre indul, miért is ne, hiszen mindennap járok vele melóba, meg ide-oda. Beértem a munkahelyre, Start/Stop megnyom leáll, majd hirtelen gyújtás fel-le-fel-le. Végülis csak rajta maradt, az üzemanyagjelzö pálcika a minimumon, teljesen a piros alatt, holott még akkor se volt a pirosban, amikor megérkeztem, tehát böven ráértem volna még tankolni jövö héten. Óra elmegy, 0:00-t mutat, a keréknyomás-szenzorok hibátlanok. A bal elsöben már nagyon le van merülve az elem, ki kell cserélnem az elsöket, de azt nem is szokta jelezni, lényegtelen, most hibátlan volt mind. Fasza, bementem melózni, 9 körül ráindítottam, hogy mondom, ha zárlat akkor úgyis leszopta az akkut. Semmi, pöccre indul, minden ugyanott, föleg a benzinjelzö....
Oké, vége a melónak,imádkozzunk, hogy eljussak a kútig. Közben kiderült, hogy az ablakemelöket is újra kell programozni, meg a km-óránál is minden nullázódott.
Tankolok, a mutató indítás után az egekben, egyböl lett benne böven kráft.
Megnyugodtam, kicsit kapartattam az aszfaltot vele, hogy jól érezzük egymást és jónapot.
'szom se érti ezt... föleg, hogyha "áramkimaradás" akkor a rádió miért szólt folyamatosan?Fráncööze teknika
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Laraxior
titán
ez a furi nekem is, hogy a rádió maradt, meg mi ez, hogy nem jelezte, hogy mennyi benzin van benne.
Anno a Peugeotomnál találkoztam ilyennel, hogy alig volt benne valami, dobtam bele kb 4-5 litert De meg se moccant a jelzö...mondom mi a rosseb. Dobtam bele mégegyszer ennyit, aztán akkor ugrott egy nagyot a jelzö.
Jövö héten azért rádobatom laptopra a szerelömnél, mert baromira érdekes, jövö hétvégén meg pont menni akarok kirándulni, úgyhogy nem kellene rakoncátlankodni, pont tegnap este elmélkedtem, hogy végre pöcc a szekér, már csak két gumi kell elöre, akkor kicserélem a jeladókat is, mert azok már megvannak, és kész, végre nem kell szerelöhöz mászkálni, majd esetlegesen valamikor a motortartó bakokat, de az ráérös, a lényegi dolgok teljesen készen vannak (váltó, vezérlés, futómű)
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
SZATA
senior tag
Ez okozhatta a hőmérséklet változás, vagy semmi köze hozzá? A trafóval mit lehet csinálni a kukázáson kívül? Nekem ilyen egybe trafóm van.
Azon is gondolkodtam, hogy lehet nem is volt ez olyan nagy dolog, csak a zárt hely erősítette fel a hangokat.Laraxior: Nekem múltkor indítózáskor ment el a napi km számláló. Pedig csak 1 percre állítottam le.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Rönó... oké akkor nem aggodok
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Laraxior
titán
válasz Sly189 #27289 üzenetére
Az nem ment el, csak azok amiket lehet nullázni manuálisan.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Babcola
csendes tag
Sziasztok!
Mára készen lett a kocsim váltótartó bakja, és megérkezett a hőmérő jeladó is
Ugyan azt nem mondtam de másfél éve elromlott a bal ablakom és hát igen kemény nyáron vagyunk túl miatta, de mára az is meg lett csinálva (nekem nem a kis pöcök tört el hanem a bovdennel volt baj)
és ha már ott volt kapott új olajat minden jóval + egy új felső holtpont jeladót. Remélem egy ideig csak tankolni kell. -
guest666
aktív tag
Sziasztok , még egy gond van a kis Cliómmal: a klíma elereszti a gázt. 2002-es 1.5 dCi. Megnézték UV lámpával még a nyáron, de nem találták meg a gáz eltávozásának a helyét (kb. 3-4 hét alatt kiengedte) a nyomáspróba viszont jó volt. Hol ereszthet a klíma? Volt már valakinek hasonló gondja?
-
tresh
addikt
válasz SocketA #27293 üzenetére
Nézőpont kérdése ez mindig és ha az enyémet nézzük akkor igen megérte egy kategóriával feljebb focizik az Ódi erősebb gazdaságosabb (mivel sokat autózok). De alapjába nem lehet ezt így kijelenteni sose szerintem hogy megérte jobb vagy nem mert nekem a megane-al se volt soha bajom szerettem csak kellett egy "újabb" és diesel (de abból is ami még javítható és nem egy vagyon a fent tartása). De halkan megjegyzem hogy újra német autóba ülök ettől még mindig tartom az állításom semmivel se jobbak/rosszabb autók a franciák
-
rob210
Topikgazda
-
aktív tag
tresh: Es minosegre? Pl. jobb a futomuve, finomabban, pontosabban jar a valt, kevese zorog a belseje, jobban hangszigetelt, stb stb.
Mert nekem a belseje nagyon tetszik a Megane-nak (az enyemnek, a vilagos belsokbol szoktam neha undoritot latni), viszont az nem tetszik, hogy mindig zorog valahol. Ha jon majd jobb ido, valahogy megprobalom leszigetelni a muszerfalat, meghuzni a csavarokat, hogy ne legyen ilyen hangja.
Nehez szetszedni a muszerfalat? Ha jol tudom a kozepkonzolt kell szetszedni, utana az egesz felso lejon egyben, nem?Ha mar itt tartunk:
Multkor beszeltuk, hogy azik a kocsim a kuplung korul, szerintem vagy a kabelkorbacs atvezeto lehet, vagy esetleg a kuplungnal valami nyilas a tuzfalon.
Hogy kell kiszedni a kabelkorbacsot? Mert belulrol valami gumiharang van, a motorter felol meg valami feher muanyag korongot latok. Azt tekerni kell? Csavar van benne?(#27296) Ck. Nekem egyelore eleg a kis francia p.nci Plane, hogy elol is, meg hatul is van egy-egy belole
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
Ma reggel 6 körül indutam (volna) autóval, de nem nyílt ki a vezető oldali ajtóm. Se a bal hátsó.
A kilincset ki tudtam húzni, de az ajtó nem akart kinyílni.
Hallottam hogy ropog a jég rajta, gondoltam befagyott, mivel egész este ónos eső esett.Meghúztam egy kicsit határozottabban, mire ki tudtam nyitni. Mikor beszálltam, viszont nem tudtam becsukni.
Behúztam és nem akadt be a zár, kinyílt magától az ajtó.Kicsit szórakoztam vele, aztán becsukódott rendesen.
Viszont most ott tartok, hogy kívülről nem lehet nyitni az ajtót, csak belülről, de azt hiba/akadás ..stb nélkül.Meghúzom a kilincset és semmi.
A másik oldali ajtók rendben vannak, semmi bajuk.
Bocim van, tudnátok segíteni merre induljak el, mi lehet a probléma oka?
Eltörhetett valami a kilincsben ami nyitná a zárszerkezetet?Vagy szimplán elfagyott?
Köszi, üdv: Dave
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest