- Milyen processzort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Egérpad topik
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Syl
nagyúr
válasz Viktor0610 #89042 üzenetére
Az én meglátásom szerint a telefonos ügyfélszolgálat menürendszere szándékosan olyanra van megtervezve, hogy az embernek elvegye a kedvét az egész ügyintézéstől. Percekig bolyongok a menüben, mire találok egy (általában az ügyhöz semmilyen formában nem kötődő) menüpontot, ahol emberrel tudok beszélni. És akkor kezdődik a kálvária. Mert olyan flegma az ember, hogy az előre telefonszámos azonosítás és szóbeli tájékoztatás után sem volt tisztában azzal, előfizetésről vagy feltöltőkártyáról beszélek... Mintha nem is rám figyelt volna, hanem focit nézett közben...
Áááá... Inkább bemegyek a legközelebbi üzletbe és megkérem a lányokat a panaszfelvételre...Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
Syl
nagyúr
válasz Viktor0610 #89042 üzenetére
Végül webes formon küldtem be a panaszomat és ugyanazt a semmitmondó választ kaptam, mint a telefonos megkereséskor: náluk minden oké, bokszoljak a Google-lal... (Azt az apróságot, hogy a Microsoft Store-ba sem tudom felvenni a Yettel előfizetési számot fizetési módként, simán figyelmen kívül hagyták)
A dologban a legbosszantóbb, hogy a múlt heti SMS után, ma két e-mail is érkezett a Yetteltől, hogy fizessek a Google Play Store-ban a telefonszám terhére [kép]Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen