Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Syl
nagyúr
válasz Viktor0610 #89042 üzenetére
Az én meglátásom szerint a telefonos ügyfélszolgálat menürendszere szándékosan olyanra van megtervezve, hogy az embernek elvegye a kedvét az egész ügyintézéstől. Percekig bolyongok a menüben, mire találok egy (általában az ügyhöz semmilyen formában nem kötődő) menüpontot, ahol emberrel tudok beszélni. És akkor kezdődik a kálvária. Mert olyan flegma az ember, hogy az előre telefonszámos azonosítás és szóbeli tájékoztatás után sem volt tisztában azzal, előfizetésről vagy feltöltőkártyáról beszélek... Mintha nem is rám figyelt volna, hanem focit nézett közben...
Áááá... Inkább bemegyek a legközelebbi üzletbe és megkérem a lányokat a panaszfelvételre...Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen