- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz szotyika77 #178625 üzenetére
9 évest 18 évesere váltani tényleg furán hangzik, de nekem is 18 éves autóm van, és főleg csak rozsdásodási baja van, mivel udvaron áll 10 éve.
Az Astra kombi egyébként? Mert pelenkázni annak a hátuljában lehet igazán
Nyilván az ár fontos tényező még, értem a dilemmát. Talán az Astra ellen szól még a kicsi motor, de egyrészt nem ismerem, másrészt nem tudom, ez mennyire szempont.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Ha már felfedeztem a topicot: 2-es fészliftes (talán 2007-től gyártott? A gömbölyűbb lámpásra gondolok ezüst csíkkal a hűtőmaszk fölött) Focusból melyik motorral ajánlottak a gépezetek? Még nem most venném, hanem szerintem jövőre csak, de addig is informálódni próbálok. Olyan írást már találtam többet is, ahol néhány fajta motorról megírták a frankót, de pont a nagyobb, 2.0 körüliekről nem sok konkrétumot találtam.
1.4 kiesik, mert gyenge, ez oké. Aztán változó szelepvezérlésű 1.6-tal már riogatnak, hogy drága, de mi van a nagyobbakkal?
Benzinesre gondoltam első körben, 25 km-re járok dolgozni, a jelenlegi dízel félútig be sem melegszik, bár legalább jól fogyaszt, és alig kellett költeni rá (Focus I, 1753 ccm, 75 ló).
Kombit szeretnék, és nem vagyok kifejezetten elégedetlen a jelenlegi motorjával sem, de nyilván örülnék, ha kicsit előrelépés lenne. (Értsd: ha eddig 75 lóerővel elvoltam TDI-ből, akkor a 101 benzinesben érzésre félek, hogy nem lesz több, mármint itt nyomatékadatot illett volna írnom, de nem készültem)
Ez a járgány is megvan 10 éve, a következővel is minimum 5 évig terveznék..
Köszi!Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz tibbike01 #178690 üzenetére
szüleim is újonnan vették a Fusion-jüket, majd évi 8e km-rel nagyjából 8 évesen eladták. Most új B-maxuk van, évente lehet,hogy már csak 5k-t mennek, jellemzően 10-30km távra, szóval még csak nem is város.
Ja, köszi a többi választ is Focus motor témában, jegyzetelek!
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #200797 üzenetére
Ha már Mazda, bár sejtem, hogy egész más árkategória, ami nekem szóbajön (mondjuk, hogy 3M-ig bezárólag, de nem baj, ha kevesebb), ennyiért szabad nézegetni a ~8 éves 6-os kombikat?
A 3-asok is tetszenek marhára, de félek, hogy sokszor kevés lenne a hely, aztán lehet, hogy csak át kéne kapcsolni bennem valamit. Viszonylag ritkán szállítok fürdőkádat..
Alacsony fenntartás szempont lenne, dízel/benzines téren még nem sikerült döntenem, de ha úgy leszek vele, mint a mostani kocsimmal, amit 12 éve rongyolok, akkor lehet, hogy a következő is sokáig meglesz, tehát hiába tetszene a dízel, már a falumból is kitiltják, mire eladnám. JA, de ha a porrá koptatást választom, akkor megintcsak működhet a dízel, nem? (=ha lesz*rom, mennyire lehet eladni sok év múlva, ahogy a mostani 20 éves autómnál sem igazi tétel) Évi ~20-22K km, de amúgy tényleg egyre jobban hajlok a benzinesre.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #200801 üzenetére
Köszi, az a "baj", hogy nálam ez a formaterv (a kb. 2013-as, a frissített számomra talán már túl is van finomítva) a non plus ultra, tehát határozott véleményem, hogy ennél nem lehet szebbet tervezni
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Shreky #201187 üzenetére
Húgom egy Ford Ka-ban hordja a 26-osát, kiszedett első kerékkel, lehajtott ülésekkel. Tehát így nagyjából mindenbe elfér még a nagyobb kerekű is. Ha keveset hordod, értem, hogy nem akarsz biciklitartót, de meglehet az 50 alatt is. Szerintem akkora autót vegyél, ami 99%-ban kiszolgál a hétköznapokban, a bicikli meg be fog férni :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz tboldi #201221 üzenetére
Én is nagyjából öt évre terveztem a most 20 éves Focusommal, aztán most járok 12-nél. Ha az adagoló felújítást és a küszöbcserét+alvázvédelmet visszaosztom évekre, még akkor is valahol bőven 100e alatt vagyok karbantartási költségben / év, olajcserékkel együtt sőt, lehet, hogy tényleg ki kéne számolni, mert sokkal alacsonyabb jönne ki..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Teljesen komolyból kérdezem, szóval ne röhögjetek nagyon, de az egyterűek miben jobbak, mint egy kombi? Én csak azt látom, hogy rövidebbek, de magasabbak. Tehát lehet, hogy ugyanannyi levegő van bennük, de több cucc/ember nem fér be. Mit látok rosszul?
Vagy az a lényeg, hogy egy kombinál kicsit kisebbek, de egy ferdehátúnál nagyobbak?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz vzsryl #201414 üzenetére
Köszi a válaszokat, a többieknek is, ezek szerint az lehe a baj, hogy amiket egyterűnek gondoltam, azok vagy nem teljesen azok valójában, vagy kisebb méretben ez annyira nem jön ki. Az jogos felvetés, hogy a motorház rövidebb, ezt nem figyeltem. Nem vételi szándékból kérdeztem, csak tényleg nem jött át.
szerk.: a magasságtól most eleve eltekintettem, mármint üléspozíciótól, mert az ugyanolyan vallási kérdés, mint hogy SUV/sima nem emelt hasmagasságú akármi, tehát ezt is láttam, csak ez nem feltétlenül mindenkinek igénye, így direkt ki is vettem a képletből.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Remélem jó helyen kérdezem, Egerben kivel vizsgáltassak át használt autót? (Audi lenne)
Keresek egy ideje, de egyelőre Bp-ről kiszállással találtam csak, az meg jellemzően duplázza az öszeget.
Köszi!Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Paxker315 #207769 üzenetére
na ja, csak fehérvár mellett lakom, nem ismerek ott egy helyet sem :) kereskedős az autó, de ha tudtok konkrét ajánlott szervizt, azt szívesen veszem. megnézni mindenképp mennék személyesen, aztán ha a többit lehet így, az nem volna rossz.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz slett27 #207944 üzenetére
én valami öregecske, de karbantartott dízeleket néznék 1M környékén, inkább ahhoz, mint másfélhez közel, akkor maradna helyből cserélni ezt-azt. Előbb feljött pl. egy 2-es Focus, igaz, repedt szélvédővel, de kulturált belsővel, magas felszereltséggel, 250e km alatt. Kifejezetten az ajánlott motorok között legyen, ami hajtja, szerintem, aztán lehet tolni még bele a kilométert. (1-es dízel focus tulaj 357e km-rel :) )
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz slett27 #207974 üzenetére
ilyet már ne vegyetek, de az enyémben még se kettőstömegű, se DPF nincs, rozsda cserébe nagyjából mindenhol.. na jó, nincs szétrohadva (mert ahol szét volt, azt meglakatoltattam ), de minden elemén van már kevés, vagy közepes mértékű korrózió. Inkább esztétikai, szét még nem esik alattam. 5,4 körül eszik, autópályán pár decivel többet, a 75 ló riasztóan kevésnek hangzik, de kibírható. (1.8 TDI) Szerintem picit fiatalabb autót kell hogy lehessen találni, ami hasonlóan igénytelen motorikusan, csak kevésbé rohad.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz TrollBalint #207992 üzenetére
Ehhez csak azért kotyogok hozzá, mert legszívesebben én is Mazdát vettem volna ebből az időszakból, csak nekem ~fele volt a keret, így inkább lemondtam róla. Ennyi km-hez én akkor is benyásat vennék, ha alkalmanként van benne pár hosszabb út is. Főleg Mazdából.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Dare2Live #207998 üzenetére
ez tényleg durva, ha jól olvasom a címsorban, 2015-ös... biztos valami időzítetten aktiválódó savval kezelték a gyárban a festék alatt... hát jól megnézném vétel előtt, az biztos. Aztán kezelni, ha talál az ember vállalható darabot. Gondolom aki 3 évesen eladja, azt nem nagyon zavarja. Kivéve hogy az értékét se mindegy, mennyire veszíti emiatt.
szerk: megvan a cikk
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz TrollBalint #208015 üzenetére
Octavia úgy látom, sokak szerint best buy, nálam a mérete miatt esett ki leginkább.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz TrollBalint #208034 üzenetére
Nekem óriási bálnának tűnik, tehát nagy. De nyilván ez felhasználásfügő, ki se használnám igazán. Jó volt a kombi Focus amíg pici volt a gyerek, de már keveset is cuccolok, kisebb lett helyette. A garázsban sem tudnék kiszállni belőle
Amúgy biztos szét lehet taposni mindent, de az autópályás használat nem feltétlen jelenti azt, hogy meg is teszik, legalább sokat megy üzemmelegen, kevés kuplungolással, szóval ilyen üzemmódban 2-300e km lehet hogy kevésbé árt a gépnek, mint városban 100e.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Doki16 #208049 üzenetére
nem vitának szánom, csak az ilyen híresen megbízható, és karbantartásigénytelen kocsiknál gondolja néhány gazda, hogy a világon SEMMI, de SEMMI karbantartással is elketyegnek, aztán a kövi tulaj meg meglepődik, hogy soha nem volt olaj cserélve. De remélhetőleg ilyen kevés van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz szabonagyur #208064 üzenetére
jó, csak azt mondom, hogy ezeket is ugyanúgy meg kell nézni.
kedvencem az egyik átvizsgálós sztoriból (most nem keresem elő), amikor a Golfos nőci szövege volt, hogy mindig utántöltött olajat, tehát gyakorlatilag le lett cserélve (jó, ez nem a helyből elpusztíthatatlan kategória, asszem TSI Golf volt)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz TrollBalint #208143 üzenetére
benyás Mazda sem?
Amúgy bizonyos benzinesekben is van kettőstömegű, de ha ennyire keveset mész, akkor gyakorlatilag ezek egyszeri költségek nálad . Nem is kell költened kopó alkatrészre, csak ami kimaradt az előző tulajnál...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz TrollBalint #208176 üzenetére
pont az 1.6 és 1.0 helyett az 1.5 már jó, de az ilyen nagyobbak közül nem tudom, melyik az ajánlott.
Mondjuk az is igaz, hogy ezek inkább újan lehetnek ajánlottak, mintha maga a gyártó nyilatkozta volna hogy 250e Km-re vannak tervezve :-S Na jó, nem akarok hülyeséget mondani, mindenesetre van ismerős, aki imádja az 1.5-ös Ecoboost Focusát, és megy mint a golyó. Szüleimnek van 1.0 B-max, az is golyó módjára változtat helyet, de abban csak 46e Km van. Ezeket asszem, nagyobb üzlet újonnan vagy kevés km-rel venni, ha valahogy...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #208541 üzenetére
ja, a "nagyon jó motor, váltó" nem erre a cserére utal?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #208593 üzenetére
ezt a hsz-t kerestem mióta, hogy erre tudjak válasz nyomni...
Szóval hogy is van ez? Ha ki tudom egyáltalán olvasni ezeket az értékeket, akkor az ad valami támpontot a porlasztók állapotáról? Úton a BT olvasóm, szóval még szűz vagyok. Ja, meg off is igazából, mert meglévő autón akarok kíváncsiskodni. Amit vettem, azon a vizsgálóember megnézte ezt, és azt mondta, mind a négyhez valami 1.0-ás +/- pár százalékos érték tartozott, ha jól emlékszem (1.6 CRDI)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #208615 üzenetére
holnap veszem át az olvasót (Konnwei KW902, ezt ajánlották a Fordosok), meglátjuk, mit lát. A kölcsön ebayes motyó nem működött nekem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz slett27 #208647 üzenetére
ha nem túl rozsdásak, nekem élhetőnek tűnnek, a második tdi motorosból van nekem 75 lovas kombi, ezt a kis kasztnit a 90 repíteni fogja.. igaz, adagolót már kellett felújíttatnom, akkor az közel 300 ropis történet volt. Ja, és létezik amúgy közel 20 éves autó ilyen kevés km-rel?
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz hobizoli #208669 üzenetére
Jó, a 300K-ban az én hülyeségem is benne volt, és felfelé kerekítettem:
220 volt a konkrét felújítás Győrben, de volt tréler egy 10-esért, vagy már nem tudom, igazából már bánom, hogy nem a megszokott műhelybe vittem, hanem amelyik közelebb volt a tréler miatt, ott nem lett volna muszáj, de 40-ért (....) vizsgálták be a régi adagolót, majd mondták meg, hogy... rossz. Meg posta, meg telefonálgatás, meg Győrből elhozni, és 1 hónapig nem volt autóm. Ez mind szar dolog, de akkor is azt mondom, hogy a használt autó azért nem kerül annyiba, mint az új, mert nem új. 13 éve van nálam, ez alatt ez volt az egyetlen komoly ügy, a kb. 260K km alatt. Még ha az akkori vételárát (1,3M) ráköltöttem volna az évek alatt, akkor is rendben lennék vele, de az még a kopóallkatrészekkel és olajcserékkel együtt sincs meg. Szóval nem a konkrét szorzó a lényeg talán, mert annyira nem vagyok képben, főleg más autókkal, de ha egy 1 millás autót valaki eleve úgy vesz meg, hogy úgy tekint rá, hogy az másfélbe kerül, akkor szerintem kevesebb csalódás éri.
Ja, és mikor vettem, nem tudtam, hogy ez a "problémás" adagolós gép, mert egyébként nagyon valószínű, hogy meg se vettem volna. De azzal az egy hónappal is teljesen oké nekem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Meg nem azt mondom, hogy olyan nem lehet, hogy a buszok és teherautók/traktorok tudnak tankolni, én meg nem, de ha ilyen lesz, az valamilyen szinten mindenkit fog érinteni, és nem csak nekem lesz baj. Vagyis nem biztos, hogy ez lesz akkor a legnagyobb bajunk, hogy nem tudunk bemenni dolgozni (fogadok, a főnökeink egyből rugalmasabban állnának a home-office kérdéshez). Ugyanígy annak sem látom semmi értelmét, hogy kannákban raktározzam a gázolajat, annyit úgysem tudok elrakni, és attól hogy nekem, meg pár másik embernek van, nincs kisegítve az ország.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz tboy93 #208901 üzenetére
ha minden igaz, az enyémben is eladás előtt párszáz km-rel volt vezérléscsere, meg olajcsere. Cégesként gondolom km számított, és fizették. Aztán lehet hogy előbb jött új autó, mint tervezték. VAGY naív vagyok .
Amúgy engem is zavarna, ha úgy kéne eladnom valamit, hogy szabadkozással kezdem, mi nem működik. Nem mondom, hogy mindent, mindenáron megjavítanék, van, ami jobban zavar, és van ami kevésbé..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ArthurShelby #209214 üzenetére
másoktól olvastam, de biztos hogy van abban igazság, hogy használt cuccnál néha többet számít az eladó személye, mint az áru..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz macilaci78 #210019 üzenetére
nálam az 1-es Focus inkább 15km, mire érezhető volt mondjuk, hogy elkezdett fűteni, a mostani dízelt úgy mertem megvenni, hogy jó, legyen, de ülésfűtést is tudjon mindenképp. erre kiderült, hogy tud fűteni a klímával is, hideg motornál. márhogy -gondolom- elektromosan. Na nem baj..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz BigBlackDog #210021 üzenetére
tudom, külön kályháról nem tudok, szerintem fűtőszál lehet. Először benzinest akartam a régi dízel után, és ez volt az egyik ok, de végül utánaszámolva valami olyasmi jött ki, hogy évi 20000+ km mellett hatósági áras üzemanyaggal is negyed milla a megtakarítás, anélkül meg fél misi, vagy valahogy így..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz footy #210025 üzenetére
Egyetértek alapvetően, csak a ki tudja mekkora szervizköltség nem nulla költséggel áll szemben a benyás esetén sem, ha nagyon egyszerű a benyás, akkor fogyaszt de nem megy, ha bonyolult, akkor megy, nem fogyaszt, de dízelessel egyenértékű a kockázat, VAGY már eleve nem tudom megvenni :)
Én kábé így látom, aztán majd évek múltán kiderül, mennyire volt jó döntés..
Ja, amúgy nyilván más korú autókból, vagy más pénztárcával más lehet a végkövetkeztetés, csak úgy nagy általánosságban, ezek ismerete nélkül nem akartam okoskodni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz tibbike01 #210176 üzenetére
sosem értettem, hogy mikor haladnak, már agresszívak, de lámpánál elindulni mégse tudnak ..
Amúgy értem én, hogy olyan autó nemigen van, aminek le van korlátozva a sebessége mondjuk 70-re, mégis meg tud lódulni nulláról, de a forgalmat szerintem pont az olyanok is lassítják, amivel nem lehet kimenni egy kereszteződésből, mert meg kell várnod, hogy egy kilométerre üres legyen a pálya. Szóval a forgalom átlagsebessége lehet egy statisztikai adat, de az alulméretezett járgányokon ez nem sokat segít, ha meg kell mozdulniuk.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zgospel #210247 üzenetére
Én inkább a nagyon pici nőket nem értem (ilyet többet látok). Néha utólag gondolkodom el, hogy ő most nem a kormány felső íve alatt nézett ki véletlenül? És nem tudom eldönteni, mert addigra persze elhaladt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz AsakuraDave #210328 üzenetére
én meg használnám min. 1 évig, jó lesz a "rendes" autó másodiknak... rádió, klíma (főleg a klíma) lehet nagyobb összeg is, de ha kibírod tavaszig anélkül, majd megmondják a szervizben, mennyi.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz mustang08 #210513 üzenetére
fűtésre: már írtam korábban, a régi ótóban 15km-ig semmit nem éreztünk a fűtésből (2001 Focus TDI), mondom legközelebb ide benzines kell, erre végül újra dízelt vettem, és ez tudja, hogy pár perc után már melegszik, elektromos fűtésre mondjuk nem tudom, hogy kell szűrni hahun. Az ülésfűtés is király, az még gyorsabb, de ha ezt tudom, lehet hogy nem is ragaszkodom hozzá (azért persze inkább legyen).
Én 25 km-re ingázom, de minden nap, az évi 20k km körül van..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz mustang08 #210518 üzenetére
egy turbódízel azért megmozdítja, az előzőm 75 lovas volt, és el lehetett vele közlekedni. inkább a 100 ló/benzines hangzik ijesztőnek ilyesmi súllyal. (a ford amúgy tippre könnyebb ennél, de bocs ha tévedek)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz tibbike01 #210877 üzenetére
"Ez csak egy apró kedvesség, aminél megmutatkozik, hogy mennyi munkát/pénzt/energiát tettek az autóba."
+1, meg az olyan apróságoknak is tudok örülni, hogy a bepattanó műanyagoknak (pl. hátsó lámpa belső borítása) kis fém pöckeik vannak, és egy motorháztető-teleszkóp jó esetben nem is nagyon használódik. Ha meg használódik, akkor azért kényelmes
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen