- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook hibák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
ma A Daylight DC-1 tablet ezt ígéri egyedi LCD kijelzővel és Android rendszerrel.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Kicsit off, de mivel más autós topik nagyon nincs ami él ezért itt kérdezem meg.
Szóval mit jelent az, hogy "leforgatni" Ez a visszaváltás akar lenni szlengesebben?
A másik, pedig az, hogy valaki elmagyarázná, hogy hogyan működik a tip-tronic váltó? El kell e venni a gázt vagy azt is automatikusan csinálja stb.
köszi
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz bitpork #62355 üzenetére
Köszi.
Szóval ez inkább egy érzést ad?
Persze csak gondolatban, de mindig játszom, hogy ha egyszer lesz annyi pénzem, hogy vegyek egy GT86-ot akkor automatát (tip-tronic-al) vagy manuálisat vegyek. Mert ugye főleg városban lenne használva, ahol nagy előny az automata, de azért azzal a verdával néha csapatná az ember, oda viszont a manuális talán jobb.
Neked mi a véleményed?Tényleg egy manuális egy jó sofőrrel le tud gyorsulni egy automatát, vagy az automata mindenképpen gyorsabb?
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz bitpork #62358 üzenetére
Ha jól tudom a GT86-ba az IS-F váltóját rakták, ami azért elég durva darab valljuk be.
Egyszer volt alkalmam vezetni egy GT86-ot manuálisan, mit ne mondjak az elején kicsit szenvedtem a váltóval, de miután belejöttem az a verda maga volt a Kánaán.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz Acheron #71525 üzenetére
Arra vigyázz, hogy ez a szériás GS300 elég alacsony tetős. Nekem pl nem fért be a fejem normálisan. pedig nem vagyok nagy (185cm).
A 146e km elég sok. Vétel előtt nagyon át kell nézetni a márkaszervizben. A budaörsi szalont ajánlom.
A terepjáró (rx) kényelmesebb lenne. De mondom ülj bele, és ha neked jó a méret akkor ok.
Megbízhatóságban még mindig a toyota/lexus a legjobb, de már nem Japánban hanem Franciaországban, vendégmunkásokkal szerelik őket. Azt hiszem csak az LS széria maradt japán. Az alkatrészek viszonylag drágák, de kevesebb is a gond velük.
Ja és a Mark Levinson jobban szól mint egy koncert...
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz Acheron #71532 üzenetére
A km nem vészes, de alaposan járd körül a témát, mert egy ilyen auto-nál nem két fillér a javítás. De ha márkaszerviz árulja az megnyugtató. Érdemes megkérdezni, hogy az előző tulaj, hogy hajtotta a verdát.
Motor: amit linkeltél az egy 250 lóerős v6-os. Elég erős ahhoz, hogy megmozgasson 1.8 tonnát. 100 alatt néha olyan érzésed lesz mintha versenyautóban ülnél. 150-még kihúz rendesen onnantól kezded érezni, hogy a fogy a kraft.
Az elektromotorosat is vezettem (gs450h). Na ott 200-ig van kraft. Úgy képzeld el, hogy 130-nál nedves úton padlónál bekapcsol a vsc, amúgy kipörögnek a kerék. Nagyon baba az a 350 ló, de azt kezelni is tudni kell.
Váltról nem tudok nyilatkozni. Ha jól tudom a GS-ek megkapták az ISF váltójának egy módosított verzióját, és az pedig nem igen hagy kívánnivalót maga után. De mondom váltókról nem nagyon tudok nyilatkozni. Igazából mindkét modellben hibátlanul teszik a kötelességüket, és túl vannak méretezve, ergo nem jelentenek szűk keresztmetszetet.
Ugye a hibridnek egy hátránya van, hogy a csomagtérből veszik el a helyet az aksik. Az új IS szériánál már nem, és valószínűleg a 2014/15-ös gs-nél is beültetik alá.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz Acheron #71535 üzenetére
Sajnos ennyire nem vagyok képben, hogy melyik típusba melyiket szerelték. És a különbségről sem tudok sokat nyilatkozni. Érdemes bemenni a Reálszisztémába és ott a főszervizessel beszélni. Biztosan elmondja a véleményét, nagyon rendes fószer, és vérprofi.
Egy gyerek még határeset, de kettőnél tényleg szűkös lenne a hely.
Szervizhez az a véleményem, hogy a kis dolgokat érdemes megcsinálni bármilyen helyen, fölösleges kifizetni a plusz kemény tízezreket. Viszont komolyabb alkatrészeknél, cseréknél csak márkaszerviz.
[rvilike]: Igen pont olyan. Ráadásul kék színe van a füstnek...
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Sziasztok!
Szabadidős sportautót szeretnék venni céges autó mellé amivel hétvégente lehet menni egy kört és ad egy életérzést.
A keret 1,5 max 2 millió Ft.
Japán autó fan vagyok így más nem nagyon jöhet szóba.Mit ajánlotok? Egy ilyen gép mennyire pénznyelő? Itt arra gondolok, hogy ennyi pénzből csak egy +10 éves autót tudok venni és nem tudom, hogy mennyire kezd majd el minden elromlani...
Köszönöm
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Sziasztok!
Régi gyermekkori álmom lassan valóra válik és összegyűlt a pénz egy komolyabb sportos autóra. 6-8m a keret magára az autóra max 6.5-7.
Az álom egy Toyota GT86.
Sohasem vásároltam használtan autót mindig céges kocsi volt a hátsóm alatt. Elolvastam elég sok okosságot a témával kapcsolatosan (mmint a vásárlással)
De bevallom félek sportkocsit venni használtan.
Kicsit az időzítéstől is tartok mert ha itt elszállnak az üzemanyag árak akkor 100-as benyát tankolni nem lesz olcsó.Kérdéseim: Érdemes várni a vétellel, lehet a közeljövőben nagy árcsökkenés a drága benzin miatt?
Egy ilyen 2.0-s boxer motor mennyi ideig bírja?
Ha a kocsit márkaszervízbe viszem és vigyázok rá akkor kiszolgálhat pá száz-ezer km-ig?
Mennyi lehet ennek a modellnek a reális használt ára. Elég nagy a szórás a ha.hu-n.Lehet, hogy hülye kérdések de még sohasem jártam ilyen cipőben.
Vagy esetleg menjek át a Toyota topikba?Köszi előre is a segítséget bátorítást.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Koszokom Sracok!
pont ilyen segito hsz-elre vagytam.
van egy subaru a hasznalt auton. Torve volt de eleg korrekt a leiras. Ilyenbe bele szabad menni vagy a tores az rogton kizaro ok? Gondolom itt nem csak egy lokharito csere volt…[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Teljesen igazatok van. Én is így látom a helyzetet. Ráadásul meg tudom venni cégre és ugye most van a fix 2.5 százalékos széchenyi szabad felhasználású hitel is szóval elég jó konstrukció lenne. Felhívtam a toyotát, hogy mikorra tudnak szállítani mire a válasz: Jó ha 23 áprilisra. Úgyhogy egy időre letettem az autóvásárlásról. De köszönöm a segítséget.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen