- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Mini PC
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Intel találgatós topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz adamssss #62354 üzenetére
Tiptronic: nyomod, oszt mész. Magától váltogat, és azért tip, mert van rajta kézzel váltás lehetősége. Ami nem több illúziónál, mert nem engedi a fordulatot túl alacsonyra, vagy sokáig túl magasra. Idejössz Siófokra, és kipróbálhatod. Vagy majd Szegeden.
Jah és automatánál nincs klasszikus gáz-elvétel.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz adamssss #62357 üzenetére
A tiptronic nem gyors! Mi több kifejezetten lassú. A mai automaták (pl DSG) nagyságrendileg gyorsabbak. Meg merem kockáztatni h sok esetben az embernél is. A kifejezetten verseny automatákat meg ember nem győzi le. 0,0000000000000x kapcsolási sebességgel? Ha sportosat akarsz akkor manuális, vagy egy a tiptronic-nál újabb konstrukció.
(#62356) neduddki: Neked bontok egy whiskast h ne kötekedj
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
8th
addikt
válasz adamssss #62359 üzenetére
"miután belejöttem az a verda maga volt a Kánaán." Csak aztán fékezni ne kelljen . Toyotáék az automata váltóra kidobott pénz helyett inkább normális fékekre költöttek volna. Még az Auris hamarabb megáll. Sportkocsi, az... LOL
Seat Leon 1.4 TSI FR: 37.3 m
Citroen C4: 37.5 m
Peugeot 308 1.6 HDI: 37.6 m
BMW 116i: 37.7 m
Toyota Auris 1.6: 37.8 m
BMW 320D: 37.8 m
Ford Focus 1.6 EcoBoost 37.9 m
Toyota GT86: 38.0 m
Dacia Sandero 1.5 DCI: 38.3 m
Fiat Linea 1.6 Multijet: 38.5 m
Hyundai i30 1.6 CRDI: 38.6 m
Kia Ceed 1.6 CRDI 38.7 m
Renault Fluence 1.5 DCI: 38.7 m
Range Rover TD V6: 39.2 m...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Acheron
őstag
válasz adamssss #71529 üzenetére
Köszi az infókat!
Ültem már mindkettőben, a GS valóban passzosabb, ha napfénytető is van benne. 185 vagyok én is, úgyhogy kb ugyanaz a feeling. Határeset. A háromezres szívó és a 3.3+elektromotor, illetve a 6 sebességes automata és a CVT közötti különbség érdekelne igazán, ha van erről tapasztalat. (Megbízhatóság, dinamika, hang, stb)
A km szerintem nem vészes, és márkaszerviz/kereskedés árulja.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz adamssss #71534 üzenetére
A 450h a csomagtér miatt nemigen játszik (sajnos) - van egy gyerkőc, kellhet a hely. Egyébként nem lenne kérdés, az lenne a befutó. Az új minden szempontból jobb, nyilván. sokkal nagyobb belülről, és a csomagtartóba is élhető.
A fenntartási költségekkel kapcsolatban nagyjából képben vagyok, nem fogok meglepődni a számlákon.
A CVT azért kérdéses nekem, mert az egyik típusnál dícsérik, a másiknál "nyúlósnak" nevezik
A hatsebességesről jókat olvastam.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz adamssss #71537 üzenetére
Köszönöm a tippet, a konkrét autó keresése miatt még biztosan megyek a Reálszisztémához is, megpróbálok beszélni a szervizesekkel, úgy is van néhány kérdés, amira legvalószínűbben ott fognak választ adni. Voltam már náluk, de akkor csak az autókat néztem meg. A hibrid GS -t nem vetettem el teljesen, de mostanában volt néhány olyan "fuvarom", ahol alighanem probléma lett volna a csomagtartó méret.
(#71536) [rvilike]: Igen, pont ezeket tapasztaltam én is. Különösen a beltér nagyon hangos
(#71565) neduddki: A Volvokat szeretjük, ha szűkek, ha nem
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz adamssss #164031 üzenetére
Mazda RX-8? Egymillió alatt kapni belőle motorhibásat (csak azt szabad megvenni) azt hat-nyolc kilóért újjá varázsolják és onnantól csak rajtad múlik meddig bírja majd. Még így is 2M forintos határ alatt vagy. Vezetési élményben, szépségben stb. nem nagyon kapsz jobbat nála ennyi pénzből. Ha nem zavar a kiugróan magas fogyasztása simán azt venném a helyedben. MX-5 egy fantáziátlan tucat bácsiautó az RX-8-hoz képest.
Vagy egy jó MR-2 Toyota... az is jópofa tud lenni."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
-
-
8th
addikt
válasz adamssss #164053 üzenetére
Szerintem azért mert a vacak motorja miatt egy méltán rossz hírű autó és rendes napi használatot feltételezve senki sem akar öt évente újra és újra újabb 700ezreket kiadni motorgenerálra. Hobbiautónál egészen más a helyzet. Egyszer kell tisztességesen rendbe rakatni aztán hétvégi autós használatot feltételezve évi 5000-6000km-t hajtva vagy egy évtizedig nem kell újra hozzányúlni.
Egyébként tele a web mindenféle szívátültetős bejegyzéssel. Van aki a kétliteres MX-5 motort kanalazta be az orrába van aki K20 Honda blokkot és így tovább. Egy ilyen átalakítást lepapírozni igazi mélytorkos xopás de ezt leszámítva nem hinném, hogy sokkal többe kerülne egy hét-nyolc kilós motorgenerálnál amit idővel biztosan meg kell ismételni majd. Sor4 szívóval viszont örök élet +1nap, mérsékeltebb fogyasztás és lényegesen jobb emissziós besorolás mellett. Azért a 231lovas wankel verzió 299 CO2 g/km értéke egy picit erős. Az utóbbi évek környezetvédelmi hisztijét elnézve azzal sem sokáig kell már városokba bemászkálni."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
FLx
addikt
válasz adamssss #206825 üzenetére
En nem szamitanek ra, hogy par even belul itt olcsobb lesz barmi is, cserebe biztosan dragabb lesz mar csak az inflacio miatt is. Csak november ota minimum 10%-ot mentek feljebb az uj auto arak es iden meg lesz emeles. Ez nyilvan a hasznaltakat is erinti majd. Illetve a 100-as benzin most is draga, arra nincs hatosagi ar. Majdnem 700-ert tankoltam egy litert par hete. Sportautonal keszulj arra, hogy ezeket tapossa mindenki, nagyon at kell nezetni oket.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz adamssss #206825 üzenetére
Olcsobb nem lesz, nem erdemes varni.
Az a motor nagyon megbizhato es tartos ha hidegen nem volt kinozva. Az automatavalto kenyes az olajcserere. Ha nem volt benne cserelve akkor tartogathat draga meglepetest. A manualis straoabirobb ilyen szempontbol.
Nem kell markakerbe hordani vannak jo szerelok akik sokkal gondosabbak (pl olajvalasztas teren).
Ikertesoja a Subaru BRZ, azt is nezhetsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz adamssss #206828 üzenetére
Vigyél állapotfelmérő szakértőt, az majd megmondja, milyen minőségben történt a javítás, mekkora lehetett a sérülés, stb annyit megér, és ilyet csak személyesen lehet eldönteni igazán.
Motor nyűgök [link], karakterisztika miatt sok a csipszes, enyhén fizikailag is módosított, az szinte pozitívum.
Scion FR-S néven is nézheted, trió 3. tagja. Hátrány, hogy az mind USA piacos lesz kivétel nélkül, emiatt lámpákat érdemes átnézni (E-jeles lenne ideális, de amin magyar rendszám van, gyakorlatilag nem nagyon van gond), valamint a kártörténetet fokozottan ajánlott figyelni (alvázszámra google már dobhat eredményt, esetleg autoauctions.io még az árverési vételárat is megmondhatja némi apróért, plusz ott lesz a sérülés jellege is, mint pl eleje/hátulja/jég/víz... vehetjük előnynek is, hogy van róla infó+fotó ).[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz adamssss #206825 üzenetére
Az a baj, hogy annyira, de annyira gyenge a forint + minden az egekben van, hogy a feltehetően nem egyik napról a másikra összekuporgatott pénzed a kategória aljára lesz elegendő. Megnéztem a GT86-okat és a normálisak 9-10 körül kezdődnek (a vadi új meg 13). A 6-7 milliós autó olyan lutri lehet, mint a huzat. Ebben az árkategóriában 10 éves autók is vannak. Na az kaphatott az élettől rendesen annyi idő alatt. Ami meg normális(nak tűnik), 10 felett van és az is lutri valamilyen szinten. Vagy akkor itt van a törött Subaru ennyi pénzért... Katasztrófa az egész... Nincs választék és ami van szintén horror áron.
Ha én lennék a helyedben én egészen biztos inkább zsír újat hoznék ki valamilyen finanszírozással, minthogy beleugorjak valami betegágyba. Ez most nem feltétlenül a legjobb időszak használtautó vásárlásra.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Bestbuy játékok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Motoros topic
- Samsung SmartTag2 teszt
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Windows 10
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen