- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- RAM topik
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rongyi
aktív tag
válasz rongyi #168041 üzenetére
Sziasztok, újra itt vagyok, mivel azzal szembesültem, hogy 1 millióból nem tudom érdemben kicserélni a kis Fiestát. Szóval úgy döntöttem ha már lúd legyen kövér és felemelem a keretet egy kicsit (max. 1,5 M - 1,6 M). A kritériumok nem változtak:
- 4-5 ajtós, sedan vagy hatchback
- jól kinéző
- relatíve keveset fogyasztó, de azért ha kell akkor menjen, szóval nem baj ha kicsit harap
- alacsony fentarthatóság (nem szeretném havonta a fél fizummat rákölteni)
- jól pakolható csomagtartó
- német vagy japán (vagy Ford )
Válaszaitokat, segítségeteket előre is köszönöm
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rongyi #168208 üzenetére
Jó állapotú 1-es Focus vagy többet futott 2-es Focus? A motorokban nem vagyok otthon, majd a többiek megmondják melyiket éri meg. Ismerősnek van 1.6-os ~100 lovas kombi 1-es Fókája, ő 7-8 literes fogyasztásról számol be gyakori országutas cipekedéssel, telepakolt csomagtartóval. Nem egy sportos alkat a csávó, ezért erről az oldalról nem tudok mit mondani. A rozsda is szereti az autót.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
nagyúr
válasz rongyi #168208 üzenetére
A sedan es jol pakolhato, eleve uti egymast. A sedan sose lesz jol pakolhato a kis nyilas miatt a seggen. 5 ajtost nezz inkabb. A jol kinezo meg full relativ, nekem egy ufo civic tetszik, mas hanyni tudna tole. Realisan ebbol a keretbol kijon egy patika G astra vagy egy jo allapotu honda jazz, esetleg egy focus 2, bubi suzuki swift, ezek egyike sem fog csodbe vinni, ha tartod azt az orok ervenyu torvenyt, hogy autot max 6 havi fizubol veszunk
-
Lacy6
senior tag
válasz rongyi #168225 üzenetére
Szerintem ilyen autó nem létezik.
Eleve az üti egymást, hogy nem lomha, de keveset fogyasszon.
Ezt eleve csak a dízel tudja, de ott meg a kevés pénz miatt gyakorlatilag egy öreg eléggé elhasznált autót tudsz venni, ami könnyen pénznyelő lehet.
Remélem érzed, hogy mennyire ütik egymást a feltételek.
Vagy írd le pontosan hogy mihez képest legyen benne erő. Mennyi lenne a gondolt fogyasztás.
Amit írtál az olyan, hogy szeretnék egy transitot, amibe minden befér, de könnyedén lehessen vele parkolni még szűk helyekre is.[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
DonLaca@
senior tag
válasz rongyi #168234 üzenetére
Én is arra gondoltam amit Lacy6 írt az előbb.
Szerintem 1.4- 1.6 szívócső befecskendezéses turbós benzines vonalon érdemes elindulni. Aránylag keveset fogyaszt de megy és nincsen olyan nagy rizikó benn mint egy diesel rendszerben. Viszont nem olyan olcsó fenntartani mint egy szívó benzinest. Egy turbócsere is megvan 100e Ft körül.Azt a kockázatot még be lehet vállalni Én Opel, Renault, Fiat T.Jet közül választanék.
Ez szigorúan saját vélemény egy hozzá nem értőtől.
-
nagyúr
válasz rongyi #168225 üzenetére
Mi a kifogas a felsorolt tipusokkal szemben? Mindegyik olcson fenntarthato, jol pakolhato, megfelelo motorral relativ keveset fogyaszto auto.
Dontsd el mit szeretnel, menjen vagy ne fogyasszon Ha mindketto kell akkor dizel, de ott bukod az olcso fenntarthatosagot.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rongyi #168240 üzenetére
Jazz csajos autó
Why?
A sajátomban nem látok semmi csajosat. Mondjuk a virágmintás gumi (Hankook K425) az volt, de az már a múltté.Amúgy tényleg jó lenne neked. Kicsikét lomha ugyan, de városban elég jó hála annak, hogy viszonylag alacsony fordulaton megvan a max. nyomaték.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz rongyi #168279 üzenetére
A kettő közül inkább az 1,5-ös, de úgy igazából egyik sem a legjobb pályára. Mindenesetre a nagyobb verzióban nem igazán szokott tönkremenni a váltó nyelestengelycsapágya.
szerk.: Mondjuk szerintem a fogyasztás nem lenne annyira alacsony, mint amit elvárnál tőle.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz rongyi #174613 üzenetére
ismesomnek volt korabban, szoval lattam mar eloben is
elegge varialhato a beltere
ket mozdulattal le lehet csukni a hatso uleseket sikba es akkor barmi IS belefer
megis konnyu vele varosban is parkolni, mert jol fordul es nem egy 5m-s tank
nem eszik sokat, nem kifejezetten karbantartas igenyestöbb drón kell ;P
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz rongyi #174607 üzenetére
Szokták mondani, hogy nincs még egy olyan kisautó, amiben a csomagtartóban elfér a kerékcsere után a 4 db leváltott kerék, csak a Jazz. Ezt minden kerékcserénél látom az utóbbi 2 évben, mert egyik jó barátomat mindig taxizom a szerelőhöz, és simán bedobálja a csomagtartóba a 4 kereket. Még a kalaptartó is lecsukódik rendesen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mike81
senior tag
-
vzsryl
nagyúr
válasz rongyi #200780 üzenetére
J Astra 1.4T Sports Tourer
Benzines, kombi, nem túk drága fenntartani, évjáratban oké, belefér a keretbe, nem kokszosodik, van benne tartalék, mert turbós.A legnagyobb hátránya a tömege, mert többet eszik, mint az akkori kategória társai, és kicsit bunkerszerű, nincs akkora hely benne, mint ahogy gondolná az ember a külső méretei alapján. Ennek van egy előnye is, mégpedig az, hogy nagyon biztonságos jármű.
Volna még pár ötletem, de egyik sem felelne meg minden feltételnek.
Avensis T25 1.8, 2.0 bezinnel. Ez korban elvérzik, illetve túl sok tartalék sincs a motorban.
Honda Accord 7. generáció 2.0 kb. ugyanez, de kicsit virgoncabb, illetve van belőle 2.4-es is, ami már egész jól megy.
Insignia az kb. ugyanaz, mint a J Astra, csak kicsit nagyobb, de még nehezebb, illetve drágább a fenntartása.
VW-nél ebben az időszakban csak kezdetleges TSI-k voltak, amik kerülendőek.
Franciákból szintén inkább a dízelek voltak jók. Egy Renault Megane 3-as az 1.6-os motorral nagyon jó gép, de abban sincs tartalék.
A koreaiak (i30/Ceed) szvsz. mind alulmotorizáltak.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen