- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #169505 üzenetére
Nehéz erre mit írni, mert sz@rt bárkinél ki lehet fogni. A használ autó mindig lutri. Becsületes nepper esetleg de ott meg szűk a választék... De hátha a többieknek van bombabiztos tippje.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #169507 üzenetére
A Dákót elengedném, ha csak nem válságautó/lerúgni való igásló kell.
Jazz jó de picit túlárazott (és ezt Jazz tulajként írom), az i20/30 az oké. Esetleg amiből van érdemi választék és a fenntartása sem horror Opel/Ford/Skoda vonalon is érdemes szétnézni.
mod:
Gabor901127: Ezt én is tapasztaltam, hogy a nyomással nem foglalkoznak. Mindent 2,2-re fújnak és kész. Én meg csodálkoztam, hogy össze-vissza megy a gép kanyarban. Persze mert 2,2 bar volt benne a 2,5 helyett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #169507 üzenetére
"vagy Fabia -> kizárólag 2009/10-től ha jól rémlik itt "javították" a motort."
Ha az 1.2 TSI-re gondolsz (EA111) akkor 2011. 07. hótól van a javított verzió. De figyelj rá, mert ez a gyártási dátuma kell hogy legyen, ne a forgalomba helyezés dátuma!
Ha (a Skoda saját fejlesztésű) 1.2 HTP-re gondolsz az valóban 2009-től vállalható de szintén gyártási dátumot nézz ne forgalomba helyezést.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#94529552
törölt tag
válasz Micsurin #169503 üzenetére
Szinte ugyanaz, mint a hahu, és sok hirdetés mindkettőn fut egyszerre. A neppereket a haszon élteti, egyik se fog jótékonykodni, ez a becs. nepperre is igaz, az csak egy gúnynév rajta, egykutya a többivel. Tehát mindegyik kereskedőt bizalmatlanul kezeljük, papírok, tulajdonviszonyok ellenőrzése kiemelten fontos. Csakúgy mint a tüzetes állapotvizsgálat, esetleges lekérdezése, ha van mód a frissen behozott autónál a márkaképviseleten, külföldi szervizekben, bárhol.
Gabor901127 Meglehet, hogy nem emel ki a kuplung teljesen, olyankor van ilyen tünet, akár mechanika, vagy hidraulika probléma is lehet, pl. a törött nyomólap, kopott munkahenger, vagy bármi, ezt így a távolból nem lehet eldönteni, meg kell nézetni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #221110 üzenetére
A 90 pacis Lancia Ypsilonban nincs DMF, ennél bővebben nem tudom.
De hogy nem lesz fürgébb a Jazz-nél, az biztos, legyen szó bármelyik kivitelről a 1.3 Multijetből. A mi Ypsilonunk sem gyorsabb, sőt állóból elinduláskor még lomhább is hála a turbólyuknak. Hát még egy nagyobb kasztniban…
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Micsurin #221119 üzenetére
Kia/Hunyadi euro 4 1.6 CRDI jó lehet, DMF nincs, DPF nélküli létezett, turbó játszik ilyen korban, Bosch rendszer. Toyota 1.4 D-4D euro 4 nem jó? (Asszem 5-ös váltó a DPF nélküli, 6-os a DPF-es euro 5, ha évjáratból nem derül ki)
Ha Octavia nem, akkor Seat Leon/Altea? DMF van csak, 2.0 PD BKD korrekt darab, van 1.9 PD és akkor vásárlás után hajtókar csapágy csere, később erre lehet egytömegűt tenni. -
nagyúr
válasz Micsurin #221124 üzenetére
Igen, a régi, 1gen szivocso befecsis kia es hyundai 1.4-es motorok azok hulladekok. Lanc problema, olajeves, katalizator gondok, millios motorfelujitas. Felejtsd el, mar 150e km-nel szar tud lenni. Javor Gabor udvara tele van felujitasra varo peldanyokkal. (O a Kia-s Toth Imi)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #221124 üzenetére
Mindig is azon a véleményen voltam, hogy az öreg GD kevésbé rohad, mint a GE.
Persze hátsó íveket a régin is cserélni kell előbb-utóbb, a miénken is. -
slett27
addikt
válasz Micsurin #221197 üzenetére
Nagy köszi a kimerítő választ. Ajjj pedig annyira beadja és nem tömegcucc, nem minden harmadik ilyen autó jön veled szembe.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Micsurin #221209 üzenetére
"Nem lenne egyszerűbb tenni egy jobb gátlót + 30/40-es rugót az Ignis alá?"
Elöl már KYB lengéscsillapítók vannak. A rugók az sajna ugy. 30/40-es ? -> Ezt nem értem (még).
szabonagyur : Sajnos igen.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #221305 üzenetére
A szintén Euro 4-es 1.3 Multijet Ypsilonhoz opcionális extra volt a részecskeszűrő, a miénkbe szerencsére nem kérték, így csak mérsékelten rossz választás városozásra.
Érdekes módon kizárólag a 90 pacis, manuális váltós Platino és Oro, azaz a legmagasabb vagy eggyel alatta lévő felszereltséghez lehetett beikszelni €600-ért. Gondolták, hogy ez valami upmarket cucc?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #221307 üzenetére
Oh, Starbucks! Ki kéne ugranom Parndorfba!
Egyébként a MiTóba is szerelték röpke 2 évig (2009-2010) ezt a 90 pónis 1.3 Multijetet ugyancsak részecskeszűrő nélkül, van helyette viszont M20-as váltó.
És úgy rémlik, valamelyik Octaviából is volt egészen sokáig DPF nélküli 1.9 TDI. -
slett27
addikt
válasz Micsurin #222112 üzenetére
Jókat olvastam erről a motorról, konstrukcióról. Van Civic is kiszemelt, csak nem tudom pályára mennyire lenne jó. Persze Daewo Matizzal is lehet menni a pályán, de érted hogy értem.
Ez majdnem kétszer annyiba kerül és 2004-es. :\
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Micsurin #222114 üzenetére
Ahh még valamit elfelejtettem ezzel kapcsolatban, mégpedig ezt :
A filléres DPF mert ugye ezt is cserélni kell. Ezt most maga a katalizátor vagy ez azon felül ? Nagyon nem volt dízelem.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
dellfanboy
őstag
válasz Micsurin #222127 üzenetére
van egy görög haverom hollandiából -mármint ott ismiztünk- vett egy e46m3-t most fújták telibe neki a török-marokkó szakemberek totál 1500eur-ért. csak fotókat küldött de meg van elégedve.
nyugaton 1500eur...(azt nemtom hogy számlás-e de 99%).nemtom mi wan otthon, de vicc
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #222129 üzenetére
Én azt gyanítom amikor ilyen árakat mondanak, akkor nem akarják elvállalni, mert a következő hónapokra megvannak munkával, ezért mondanak neked duplát, és ha elfogadod akkor az talált pénz, ha meg nem akkor is köszönik jól vannak.
Tavaly itt Kelet-Budapesten 60 ezer volt egy elem.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
szebe
őstag
-
Tothgera30
Ármester
válasz Micsurin #222252 üzenetére
Az a gond hogy abból is ami jó(-nak tűnik), az nem lesz meg annyiból. Inkább 1,3-1,5m.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
slett27
addikt
válasz Micsurin #222326 üzenetére
Nem a legalja volt. Az 650e körül van.
De megvan, megvéve, DPF nélkül, téli tappancsokkal acél felnin, kettős tömegű, két eéső legéscsillapító, porlasztók cserélve, vezérlés, 5e km ezelőtt olaj :
Fogyasztás Fehérvárról hazafelé 100-120 közötti tempóval, néha 1-2 gyorsulás."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #222523 üzenetére
Nem tudom, hogy a MaxxMotion nyálnak köszönhetően, vagy csak azért, mert én rendesen hajtom*, de az 1.3 Multijet Ypsilon rendesen erőre kapott az utóbbi hónapokban. Kezdetben 3-asban 60-ról lepadlózva elszomorítóan lassan vánszorgott felfelé a fordulatszámmérő mutatója, még egy SDI is lenyomott volna, súlyos másodpercekbe telt 80-90-re gyorsítani; mostanra viszont már lazán felkúszik, és elhiszem, hogy megvan mind a 90 póni és a 200 nyúlmókus. Még egy EGR pucolás nem ártana, de egyelőre nem élvez prioritást.
*Egyszer így jöttem vele haza Győrből az M1-esen: 40 km 4-esben 4000 1/min-nel. Italian tuneup egy italian carnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs