- Raspberry Pi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Dell notebook topic
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz teratti #102624 üzenetére
egy milla mire? kocsi vételára, vagy ebből kell finanszírozni a vételáron felül az átírást, illetéket, biztosítást, első nagyszervízt, meg a váratlan kiadásokra félrerakott tartalékot is?
mire használnád, milyen rendszerességgel, hány utassal mennyi csomaggal, mennyi ideig tervezed megtartani?
-
DeFranco
nagyúr
válasz teratti #102629 üzenetére
ennyiből már jól pályázhatsz egy igen jó állapotú facelift utáni mk1 fókára, az egy figyelembe veendő opció.
gasztra már lentebb van árban is, minőségben is, de nem egy rossz alternatíva
a többiről, japán-francia vonalról nem tudok nyilatkozni, majd megmondják a többiek, ott mi van ennyiért.
az viszont szerintem mindenképpen megfontolandó, hogy olyan típust válassz, ahol a keret elég a kínálat tetejére. inkább legyen két évvel vagy egy modellváltozattal idősebb, de azokat a modelleket, ahol a kerettől felfelé indul a licit, mindenképpen kerülném. (pl. gasztra vs hasztra)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz teratti #102656 üzenetére
Miért beszéltek le róla? Nem rosszak pedig.
Az 2010-ig gyártott első generációs dízelt kerülni kell, mert a befecskendező rendszere fosch és drága a cseréje. A többi motorjuk jó, főleg a 2.0 benzines egy nagyon eltalált darab meg a 3.0-ás is remek darab (erősen túlméretezett tartalékkal rendelkezik) a 3,6-osról nem is beszélve...A 2,5-ösök idővel elkezdik csipegetni az olajat öregebb korukra de az újabb nagyobb löketűben (2457ccm vs 2498 ccm) már ezt is javították. Ami még nagyobb költség az a kettőstömegű lendkerék ami a DOHC motorokban vannak (SOHC-ban nincs). Ráköltős inkább a tankolás mert az étvágya nagy, főleg ha kihasználod az erejét ami csak hatványozódik ha a felezőt is kapcsolod...
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz teratti #102662 üzenetére
Vezetett szervizkönyvre ra lehet menni....az Nemetorszagban tuti kiderithetö. De hogy ennyi idös Nemet autoban ennyi km.....hat csodak vannak, csak azert na....
Amugy ha jol tudom ezek igazak, amiket irtal, hogy vezerles csere huzosabb, meg speci kütyük stb....meg en ennyi idös autonal az összkerektöl is tartanek azert egy kicsit....de ezek csak offos gondolatok, amik felmerültek bennem, de Qru majd megmondja a tutit
mod: raneztem gyorsan a mobile.de n, es hasonlo evjarat/motorral hasonlo km mennek....picit talan több, de semmi keppen nem 300 ezer km ek szoval a km lehet realis....itt lehet inkabb csak jobban a "hobbifelhasznalo veszi", a km falasra meg egy takarekos tdi van melle
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz teratti #102662 üzenetére
Nem igazán ismerem a típust, de biztosan nem a vezérléscsere összege tántorítana el, ha egyébként rendben van az autó. Nem tudom milyen hosszú távra tervezel, de vezérlést egyszer kell biztosan cserélni (vásárlás után), utána lehet, hogy soha többet még nálad van az autó. Mennyi a csereperiódus? Mennyit mész egy éveben? Hány évre tervezed?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
válasz teratti #102662 üzenetére
A vezérlés csere tényleg nem olcsó (mivel alacsonyan fekszik a motor a fél elejét le kell bontani, hogy hozzáférjenek, hűtőt is ki kell bontani hozzá pl) de az 100k km-es ciklusú (vagy 5 év ha jól emlékszem) ezeknél tehát ebben vagy nem kell vagy nagyon sürgősen kell cserélni. Nem érdemes spórolni a minőségen, én csak gyárira cserélném ez vonatkozik a gyertyákra is meg vízpumpára is. Haver most cseréltetett vezérlést 2.0i Forijában abba 180k volt utángyártottal úgy, hogy a vízpumpát nem cserélték le. Tehát a gyáriból vízpumpával a 200k az abszolút reális ár. Cserébe újabb 100k km-et elmegy hozzányúlás nélkül (nyilván kopókat nem ide véve).
Amire érdemes figyelni, hogy az első és hátsó diffikben 60k km-es ciklusú az olaj csere azt sem szabad elhanyagolni (az újabbakban már 80k-ra lett kitolva de én nem kockáztatok azon a 1,5-1,8 litert olajon ne múljon) akár csak a váltóolaj cserét (szintén 60k km-erenként érdemes cserélni). A gyári 15k-s motorolaj csere periódust is érdemes rövidebbre venni 5k-val és akkor örökélet +1 nap.
Egy kis szervíz olyan 40k körül van (olaj + szűrők) gyári cuccokból. Én legutóbb úgy fizettem 33k-t, hogy én magam vittem az olajat hozzá. Aztán lehet vidéki szervízben megcsinálják olcsóbban is de itt Pesten rendes szakszervízben ennyit kóstál.
A fogyasztás láb függő is nyilván de olyan 7-9 liter körül alakul manuális váltóval a 2.0i Imprezánál.A fenttarása költséges valóban, ha nincs erre pénz akkor nem szabad beleugrani, akkor venni kell egy Swiftet és csókolom. Ami nyilván nem azonos kategória vezetési élményben de ugye költségekben sem.
#nincsbennetarcsi
-
sasa134
addikt
válasz teratti #102726 üzenetére
Nálam a műszaki tartalom mindenek felett áll (megbízhatóság, tartósság, biztonság, vezethetőség) , minden más csak utána jön. Ha ez az első 4 tényező nem stimmel, nincs miről beszélni. Persze sokan vesznek 'designer' kocsikat amik trendin néznek ki kívül /belül de a többi paraméter meg...
Kompromisszum mindig kell.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
-
werszomjas
őstag
válasz teratti #103038 üzenetére
Amennyiben az üzembentartó a szerződést felmondja vagy az érdekmúlás jogcímén megszűnik, majd később új szerződést köt, a korábban megszerzett fokozatot azonos gépjármű-kategóriára továbbviheti, feltéve, hogy az új szerződéskötésre két éven belül sor kerül. A már megszerzett bonus fokozatot az új szerződést kötő biztosító köteles figyelembe venni.
üdv
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs