- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen notebookot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gaming notebook topik
- Steam Deck
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nikon DSLR topik
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz opeter87 #3779 üzenetére
Akkor egy kis élmény beszámoló egy 2011-es 1,8 TFSI Skoda Superb belteréről így 4 hónap és jó pár ezer km használat után:
Kemények a műanyagok, a kormány fogási érzése komolyan mondom, hogy muterom '97-es Puntójában is sokkal-sokkal jobb a saját Hondámmal (Jazz) meg egy napon se lehet említeni. A váltó érdes kemény műanyag szintén, az egy dolog hogy kidörzsöli az ember kezét de még a megvezetésével is gond van. Nem mindig sikerül 6-ból 4-be visszrakni meg 2-ből 3-asbe betalálni ha siet az ember pedig elhiheted, hogy több mint 10 éves jogsival és több mint 7 év sofőrködés után van már némi rutinom. Jah és ha egy picit is ráteszed a kezed a váltóra rögtön rükibe ugrik 1-es helyett. Ha nincs a parkoló radar ami visít a múlthéten a dugóban rükiben indulok el. Lett volna meglepi a'szem...
Nincs textil burkolat kvázi sehol a könyöktámasz is az ajtónál kemény műanyag, az ülés olyan műszálas hogy ha nem kapaszkodok rednesen a kormányba egyszerűn kicsúszok belőle. Nyáron 10 másodperc alatt hozzáizzad a hátad klíma ide vagy oda, és kb olyan érzés, mintha egy nejlónfólián ülnél. Marha kellemes elhiheted...Szóval ennyit a Skoda belteréréről rövieden tömören.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz opeter87 #3785 üzenetére
Van 2.0 CR TDI 4x4 DSG-vel abban van bőr, az azért sokkal-sokkal élhetőbb, mentem azzal is.
A milyénk ugye a fapados kivitel, full alapfeszereltségű egyedül az 1,8-as motor ami "extra" a belépőmodellhez képest. Bár azért nem cserélnék velük, el kél oda az a +20 lovacska. Viszont a 4x4 jól jön essőben is, télen meg pláne jól tud jönni. És tudom öregszem de már az automataváltóval is megbarátkoztam...
Annyira, hogy mikor átültem a manuálisba az első lámpánál lefulladtam, mert nem nyomtam ki a kuplungot csak a féket nyomtam.#nincsbennetarcsi
-
Laraxior
titán
válasz opeter87 #4529 üzenetére
itthon sokkal többel úgyse mehetsz
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz opeter87 #4531 üzenetére
Én is amikor melóba megyek és neadjisten autóval, hajnalban eléggé kihalt a város, szinte tökegyenes az út amerre megyek tempomattal tolom így megvan 8 lityiből. Hazafelé délután sajna már 16..
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
soldi3r
veterán
válasz opeter87 #4740 üzenetére
az nem titok, hogy csodák nincsenek, a ~ -20% lökettérfogatnak vannak hátrányai
nem vagyok híve az alul motorizálásnak, de vannak fogyasztás szempontjából elégedett 1.6tdi octavia tulajok, nem is kevés, az egy más dolog, hogy a teljesítményre panaszkodnak, de valamit valamiért
nekem is octavia2 lesz a következő, elég jól eltalált autó, csak még nem tudom hogy benzin vagy diesel, de a 2.0 az biztos
fábiánál elég az 1.6 tdi, szépen viszi azt a kasznitE30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz opeter87 #4750 üzenetére
üa minőségtől függ elsősorban, 200k-nál már várható, de van ami elmegy 400k-t is, 207+áfa /db
(#4746) opeter87, benzinesnél igen, de ott jó alternatíva az 1.8-as is és az is tud jól fogyasztani, nem látom már az értelmét a dieselnek
(#4748) marsu, melyikben?
E30 (oo=[][]=oo)
-
-
h1n1_900
senior tag
válasz opeter87 #4762 üzenetére
Chip is volt de attól csak jobban füstölt meg jobban átverte a computer-t (fogyasztásban)
Tuningos ismerős átírta vagy másik szoftvert tett vagy mit magyarázott. Leginkább a nyomaték hiányzott ami már van. Anno gondolkodtunk a 140Le változaton de ugye az csak 2.0-ban volt meg kapásból drágább lett volna 600k-val.[ Szerkesztve ]
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
válasz opeter87 #4752 üzenetére
a kia ceed ebben a formában már 5éve van piacon+ már egy face liften is átesett, a motoron is finomítottak, az 1,4 TSI-kel meg problémák vannak a lánchajtással,
van rá 7év garancia tehát még 3-4éves autón is van garancia,
szerviz 35eFt 20000km-enként
amúgy 1,4TSI-vel elég húzós árak vannak, az 1,2TSI 105ló van pariban a kia 1,4 VVTI 105 motorjával, mondjuk a TSI alul is nyomatékosabb(felül is),[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
dízelracer
senior tag
válasz opeter87 #4776 üzenetére
Nyár vége óta már parkolhat mélygarázsban. Én azt nem értem eddig miért volt tiltva. Bolond egy ország ez...
szerk: utcára én sem vennék semmi mást csak valami szög egyszerű 6-8éves középkategóriás autót 1.6 -2.0 szívóbenzin motorral. Lehetőleg 2szelepes hengerfejjel lánchajtással. Belerakatnék egy jobb fajta gázszettet és szarnék a világra. DE jáccós autónak kizárólag csak tdi jöhet szóba. Mire jó egy nyomatékszegény valami ami akkor sem megy ha szétforgatom és zabál mind az állat? Semmire. Az első nap lehugyoznám és felgyújtanám.
[ Szerkesztve ]
-
válasz opeter87 #4773 üzenetére
az 1,6 az valóban egy ideje piacon van(ha jól emlékszem a 2-es golf óta) azt biztos minden szerelő ismeri, mint a rossz pénzt és alkatrész is van hozzá dögivel,
említetted és dicsérted a 1,4TSI-t biztos az tévesztett, meg, valóban nagyon jó tulajdonságokkal rendelkező motor, de ahhoz képest, hogy 2006óta a piacon van, vannak vele problémák(lánc) még a VW golf 5 GT-ben jelent meg 170lovas változatban, lehet a 122lovasnál spóroltak kicsit
amúgy én is a használtakról beszéltem 2007/2008-asok vannak 2milláért amiken még van 3-4 év gari[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
soldi3r
veterán
válasz opeter87 #4786 üzenetére
az esetek 99%-ában nálam csak egy szerszámos láda van a csomiban, a maradék 1-ben minden kevés, oda kell az utánfutó
és octaviában előfordul a minimum követelményem: klíma, xenon, ülésfűtés, szervizkönyv és max 5 év, na meg gázosítható, nincsenek nagy igényeim, bár az állófűtésen még gondolkozom[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
-
k.
őstag
válasz opeter87 #5351 üzenetére
Azért érdekes, dolog ez, ha az ember végiggondolja.
Megvette valaki a fullos motorral a legtöbb pénzért, erre ezek birják a legrövidebb ideig. Azért ez olyan furcsa nekem, mégha tény, hogy sokszor ezek kapnak a legtöbbet-ezeknek tolják a legjobban-, ezeket adják el a leghamarabb az első gazdág, de akkoris na. -
Qru
MODERÁTOR
-
válasz opeter87 #5381 üzenetére
sokan megszokták, hogy nagy autó akkor disel, mert olcsóbban eljár vele, főleg ha céges és beleteker 400e km-ert, de ma már jobban kijössz szerintem egy benzinessel, főleg, ha a disel 1millával drágább
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz opeter87 #5383 üzenetére
pedig talán ez az a helyzet, ahol szinte biztosan olcsóbb a diesel, hiszen drága meghibásodás esetén ott a garancia, a flottakedvezmény miatt pedig alig drágább a diesel kocsi
az üzemanyag fogyasztás pedig garantáltan alacsonyabb és még iylen dízel árak mellett is olcsóbb összességébencryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz opeter87 #5381 üzenetére
Gyorsan felváltok, 60-70-nél már 6-osban gurulok vele és ha kanyarodni kell akkor meg ugye...
Lassan reagálnak. Én külön örültem mikor kiderült, hogy benyós Skodát kapunk. Eleve nem rajongok érte ha egy olajkályha van a kocsi orrában.
Saját használatra meg maradnék a szívóbenyósoknál. Mint ahogy tettem is (Jazz).
Tömeg különbség: Pontosan nem tudom megmondani mert a felszereltség is más. De + 50kg biztos van a 4x4-es azonos felszereltség esetén is.
#nincsbennetarcsi
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz opeter87 #5400 üzenetére
A 4 napos eltünik, az éves ára meg marad... és ahogy olvasom emelnek majd mégegyet az üzemanyag árán, nem mindha jan1től ne jönne a 27%os áfa, ami ugye megent dob a benzin és mindennek az árán egyet.
Ljafix: Legyen csak a fele. Akkor csak egy masszív -1%. Nembaj majd a spekikre fogják, ennyit tudnak.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz opeter87 #5414 üzenetére
"hát az áremeléseken nem csodálkozom ilyen árfolyamok mellett amik vannak muszáj is emelni, mert ha nem, akkor nincs meg a kellő mennyiségű profit a mol-nál."
Szerinted a +2% áfa + jövedéki adó emelések a MOLhoz folynak be?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz opeter87 #5418 üzenetére
"én a "tiszta" benzin/gázolaj árra gondoltam és annak emelésére"
Ott kereslet/kínálati piac van. Ha MOL nem követi hanem drágább mint pl OMV, akkor onnan vesznek a kutak. Ahogy a NYi országrészben ez így is van.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
killer1203
senior tag
válasz opeter87 #5464 üzenetére
családban volt 1.3-as (8v) swift bőven jól ment és keveset evett.
Csatlakozom én is, tegnap béreltünk egy ilyen szörnyet, beletettünk 5en 13 liter benzint a gázpedált sem sajnáltuk padlózni szinte minden fokozatba, haver jó párszor megforgatta rugattuk össze vissza, este 6 kor indultunk de még fél 1 kor kocsikáztunk, egyszerűen nem akart fogyni a benzin pedig ez idő alatt annyi időre álltunk meg csak hogy a boltba be mennyünk. Könnyű és elég jól is megy
Az 1.0 után ami a családba van átülve ebbe az 1.3 ba hát, össze sem lehet hasonlitani a kettőt. Igaz nekünk egy 2001 es 1.6 16v 110LE Xsara II -őnk van de ebből átulve a suzukiba hát nem egy kényelmes kocsi az biztos a kis suzuki de legalább megy
[ Szerkesztve ]
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest