- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- Androidos fejegységek
- Milyen egeret válasszak?
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chosen
addikt
Sziasztok!
Van ötletetek mi lehetne egy ilyen Ford Focus utódja? Pontosan ilyenünk volt, de 200.000 km-t túllépve elég súlyos hibák kezdtek kialakulni, így inkább megváltunk. Olyan autót keresek, ami mindent tud amit a Ford is, esetleg kicsit kevesebb fogyasztással és újabb (tehát kevesebb kilométerrel -használtautó is lehet-) Eddig elég szegényes a kínálat sajnos, konkrétan egy autót sem találtam, ami leválthatná minden szempontból. Az új Focusokban szűk a hely (a régiben nagy, ez fontos), másban gagyi a váltó, kényelmetlen az ülés, mindig van valami, amiben elvéreznek.
Árkeret egyelőre nincs, arra vagyok kíváncsi, hogy mi az ami egyáltalán tudja ugyanazt hozni mindenben, mint a Ford. (de tényleg mindenben)
-
Chosen
addikt
válasz kisza25 #4731 üzenetére
Benzin/dízel mindegy, amelyik jobb adott autóban. (Pl ha valami ormótlan a dízel akkor nem jó, de ha teljesen kulturált, finom járású, akkor jöhet)
Ceed: Nem tűnik rossznak, de a képekről elég szűknek tűnik a hátsó lábtér, ami nem túl jó, mivel 4 személy menne vele elég gyakran.
Octavia-ból melyik évjárat?
Annyit még hozzátennék az igényekhez, hogy jó lenne a kétzónás (azt hiszem így hívják) klíma, tehát hátra külön nyílásokkal lenne ellátva, nem csak a műszerfaltól fújna. (Octaviaban láttam ilyet)
neduddki: A versonál szintén elég kicsinek tűnik a lábtér és a váltóról sincsenek jó véleménnyel , a Wagont még nem néztem meg.
Ár: Erről annyit, hogy a lehető legolcsóbban kellene egy olyan ami ezt mind tudja, tehát ha van olyan 2 m-ért ami mindenben jó akkor, az a nyerő, de ha csak 5 m-ért lenne utód, akkor vásárlás félretéve amíg le nem esik az ára, vagy össze nem gyűlik rá, de már lenne egy kiszemelt. Azért lenne jó minél olcsóbban, mivel most egy Citroen Xsara Picassonk van, és minél kevesebbet kell hozzátenni eladás után annál jobb.
Összefoglalom egy listában, hogy fontos:
-kényelem/alacsony menetzaj (pihentető legyen utazni benne)
-jó váltó (ez nagyon fontos)
-jó oldaltartású ülések elöl-hátul (most halál a Picassoban hátul ülve bevenni egy kanyart, nulla oldaltartás miatt repül ki az ember az ülésből)
-kényelmes lábtér hátul (természetesen elöl is)
-jó futómű (kátyúkat jól kezelje, de ne legyen hajó-effekt)
-jó rakodási lehetőségekkel ellátott csomagtér (hiába sok ezer literes, ha egy fél méteres lyuk van bepakolni) -szintig hajtható hátsó ülés plusz pont-
-kétzónás klíma
-relatív alacsony fogyasztásmotor: annyi a lényeg, hogy ne legyen lomha, tisztességesen elbírja vinni az autót, ne szenvedjen ha 5 embert kell elvinni. A Ford pl 115 lovas volt, de vígan elvitt 4 embert full csomagokkal is.
Hirtelen ennyi jut eszembe, sajnálom, hogy ennyi feltétel van, szinte a tökéletes autót kell megkeresni
A lényeg, hogy jó érzés legyen beülni az autóba, ne az legyen, hogy már megint be kell ülnüm. (most pl sz*r a váltó, nincs oldaltartása az üléseknek, hullámzik az úton a kocsi, stb)
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
Sziasztok!
Olcsó kisteherautó bérlőt tudnátok ajánlani Veresegyház környékén? (km miatt fontos, hogy ne legyen túl messze tőle)
-
Chosen
addikt
Sziasztok!
2011-es BMW 318i-ről mi a vélemény? Gyanúsan keveset látok belőle használtan, van valami gond vele?
Most lenne lehetőségem venni egy 2000 köbcentis benzinest ~70e kilométerrel. Céges autó volt, folyamatos és ellenőrzött szervízmúlttal, ~4 mFt lenne kb. Ez jó ár érte?
-
Chosen
addikt
válasz fi:zi'k #117410 üzenetére
Milyen tételeket jelent egyébként, mennyivel nagyobbak a költségek? Én nyitott vagyok mindenre, nincs elhatározásom még semmi mellett, komolyan érdekelnek az alternatívák. Nézéttek el, hogy nem vagyok költségekkel képben, nyilván nem ide írnék most ha fejből tudnám ezeket.
Mod: felvágni sem terveztem vele sehol.
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
válasz szőröscica #117423 üzenetére
Ez alapján Gigafullos szerintem, mert automata a klíma, bőr kárpit, ülésfűtés meg hasonlók vannak. A Terafullostól a tempomat hiánya választja el ha jól sejtem?
-
Chosen
addikt
válasz fi:zi'k #117426 üzenetére
Valóban nem sokat írtam eddig, de pótolom akkor. Tehát most az eddigieket elefeljtve, ideálisan lenne kb 3 mFT az autóra. (Havi ráköltés talán 30k? De ez a fogalom nekem kicsit bizonytalan így) (A 4 mFt a nagyon kimaxolt keret volt, ezér necces a BMW)
Az autó napi bejárásra lenne használva, 40km oda, 40km vissza. Ennek a 1/3-a autópálya, többi része város. (BP)
-Klímánál fontos, hogy hátul is legyen kivezetése, gyakran utazna benne 3-4 személy, ezért a hátsó lábtér is kellene. (180 magasságú is ülne hátra)
-Motorikusan annyi lényeg, hogy ennyi embert kényelmesen elvigye az autó, plusz legyen jó a váltója.
-Kb 100e km-t legalább beletennénk abba amit veszünk, tehát ennyit még biztonsággal elketyegjen vásárlás után komolyabb költségek nélkül.Ennyi jutott eszembe hirtelen, szűkítsem még valamivel?
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
válasz fi:zi'k #117432 üzenetére
Kombi jól jön ha van, mert néha kell ezt azt szállítani, de nem feltétel. Ha van olyan hatch ami a helyigényeket kielégíti akkor akár még az is jó lehet.
Dízel jó lenne a nyomaték miatt, a költségek miatt azonban kérdéses. (Még mindig nagyobb a szervizköltsége?)
Márka: nincs kifejezett preferencia, de ami nagyon bevált eddig az Ford Focus volt a 90-es évjárat, ebbôl a szériából egy Ghia: http://i.auto-bild.de/ir_img/5/2/6/1/8/6/Ford-Focus-Turnier-729x486-746134c417e877dd.jpg (telóról nem megy a link, sry) Ebben eleképesztően sok hely volt, 2.0 benzin motor, ~120 lóval simán elvitte. Kb 250e kilométerig különösebb baja se volt. Ez talán lehet egy kiindulópont.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen