- TCL LCD és LED TV-k
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- iPad topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Projektor topic
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #218034 üzenetére
egyébként ez a tempózás miért jó? Ma nézegettem, hogy GPS szerinti 115-nél forog ~1900-at hatodikban a 2.0cr, 125 körül már 2200 körülit. Afelé meg nem szívesen forgatom tartósan. Nyilván egy újabb - hét sebességes váltóval - egyszerűbb a helyzet
Tényleg, mivel az A3 e-tron, Golf GTE is egy "átdolgozott" 6s olajos dsg-vel operál, vajon ezek mennyit foroghatnak ~125-130-as tempóná (magyarul: mennyire jó ez a 1.4 TSI& eletromotor pályán?)? Nyilván 1.4 TSI miatt mások a "határértékek", meg máshol a leggazdaságosabb az üzem, de engem meglepett pl, hogy a hetes olajos DSG-s Golf VII 2.0 cr 1850 körül forog 130-nál. Azért ez jelentős eltérés a hatos váltóhoz képest, ahol már inkább 2200 fölé tekint
edit: ha már Kuga. Az alatta levő "mini-suv" puma mennyire vállalható? A méretei alapján lett rokonszenves, rövid-nemtúlmagas-nemtúlszéles.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen