Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz yuing #199004 üzenetére
A direktbefecskendezéses THP változata aminek vannak bajai, főként 2014 előtt (kb mint a TSi-k, ha úgy ismerősebb). Ha tudsz angolul, 10-15 perc googlezás után magad is láthatod. Meg még sok mindent mondanak mit ne vegyél, bezzeg a VAG 1.6 8V milyen fasza motor. Haha... A VTinél normális olaj, vezérléscserénél vezmódosító kerék (kb minden magyar autónál szükség van erre sajnos), ja meg persze vezérléscsere egyből (de ez nálam amúgy is alap). 130-200k között meg szokott nyúlni a lánc, jele sokszor nincs, csak néha felvillanó chekckengine meg nem megy úgy (mind BMW, mind PSA-nál). Megmérik, megnyúlt, csere.
Nem azt mondom hogy a világ legjobb, legmegbízhatóbb motorja, de jól megy, jól fogyaszt, tűrhetően megbízható - és a korabeli hasonló motorok közül nem sok megbízhatóbbat tudok. Papíron a Meganeom 1.6osa 8szintén városi legenda) örök élet plusz két nap. Jah. Magyarirsztánban fos olajjal természetesn vezmódosító kerék is egyből megy a vezérléshez (jó, 30 ezer volt,nem a világ, de a plusz célszerszámok és tanítás miatt 50-60al kerül többe a vezérléscsere). Korábbi változatoknál szintén trafó (min sok VAG konszernesnél), FHP jeladó, néha injektorok is cserések. Egyik sem drága, és nem balfasz szerelő hamar megtalálja, de az itthoni szerelő állomány nagyja nem ebbe a halmazba tartozik. Plusz van pár tömítés, amit magad is kicserélhetsz, ezt sem annyira csipázom (fojtószelep, szívósor tömítései), de oké, 6000 Ft az összes tömítés és nulláról egy óra kicserélni (de igen, van amiben nem kell). Igaz, jól eszik, jól megy, főleg hatos váltóval, de a korábbi PSA 1.6oshoz képest több törődést igényel. A TU5JP4-en filléres vezérlés csere 6-7 évente oszt joccakát.
Nem tudok olyan autót amit 10 évesen mikor hozzád kerül csak tankolni kellene, én mindig nullszervizzel kezdek (minden szíj, minden folyadék, minden szűrő).
Jó a Bravó, én szeretem; olajnyomokra figyelj és kérd el _pontosan_ mit töltöttek bele (ez mondjuk kb mindenre igaz, turbósoknál főleg). Keresgélj új emblémát, és készülj a lámpa takarításra, akár polírra, hogy hogy elkezdesz normális H1-es fényforrásokat keresni hogy láss is vele rendesen (pl a minőségi ledesek).
G6al is van ez az (mivel nincs), de 1.6 MPI *boá*. Na, abban aztán nincs élet.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen