- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Riasztó topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Steam Deck
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hogy ne menj vele
Más
Sikerült tegnap katalógusadat alá vinnem Max fogyiját Utána számolva a BC 8.4-s értékének (ez azt jelenti h a tágulási tartály miatt hozzáadtam 5 plusz litert) 9,6-ra gyött ki a fogyasztásom. Ebben volt 10% város, 10% pálya (óra szerint 140) és sok telitalpas előzés is a tempomat 100 mellett.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
Elsősorban fejben kell átállítani a dolgokat, hogy nem szabad digitálisan kezelni a gézpedált. Kezdésnek az ECO mutató nagy segítséget tud adni. Sík talajon amikor az egyes tartományban tartom akkor még lehet vele csak elektromosan haladni, ha fel van töltve az aksi legalább hármasra a nyolcból. OBD-n keresztül kiolvasva androidon a Hybrid Assistant nevű appal még ügyesebbe lehet ezt csinálni. Ott lehet figyelni mikor hajt a benzinmotor vagy mikor csak "generátor". Itt tapasztaltam ki, hogy akármilyen hideg is van reggel, hiába indul be a benzinmotor akkor is tud csak villannyal hajtani és ha ésszel kezelem a pedált akkor mentesítem a benzinmotort a sok hajtásbeli veszteségtől. Mert ha abban az üzemmódban van amiben gyakorlatilag csak a nagy akkumulátort tölti az sokkal optimálisabb.
Azt is megtanultam, hogy nem szabad a végletekig villannyal menni mert akkor annyira le lehet meríteni, hogy masszív töltés fázisba kezd a benzines és simán 10 literes átlagom tud lenni rövid távon, mert csak áll egy helyben és tölt, a fedélzeti meg úgy számolja, hogy nem haladok de sokat fogyasztok. Ilyenkor a fordulat simán 1500-1600 is van. Ezért szoktam az, hogy amikor tudom, hogy egyébként is haladok, akkor rálépek jobban a gázra és akkor elkezdi tölteni az aksit és a hajtásba is ad.
A fékezéssel lehet még nyerni valamennyit. Próbálom azt csinálni, hogy a hidraulikus féket soha ne is használjam. Ez az esetek 90%-ban megy is.
Vannak aztán még motorfázisok is amiből összesen 5 van és ahogy melegszik a motor úgy váltja őket. S4-ig számozza őket. Hülyén hangzik de ebbe a legtakarékosabb módba csak akkor lép be, ha 70 fokos víz felett félreállunk várunk egy kicsit majd elindulunk. Nagy ritkán autózok ebben, mert ha pályázom vagy hosszabb útra megyek a franc se fog a kedvéért beállni egy pihenőbe.
Legtöbbet amúgy a tapasztalás segít, hogy mikor melyik módban haladj. Főleg ha ismerem a terepet akkor tudom, hogy itt most inkább megyek benzinnel, mert a lámpánál járó motor nagyon megbosszulja magát.
Egyelőre ennyi jutott eszembe, de ha érdekel még valami nyugodtan kérdezz privátban(#175008) focvis: Én elhiszem nyugi. Komolyan csupa jó szándék vezérelt amit írtam. Ezek miatt szokott nagyobb lenni a Priusok fogyasztása. Nem értem miért vetted ezt most támadásnak. Sajnos a szervizekben nem szedik szét az akkupakot és az EGR-t sem nézik. Szélsőséges esetben nekem is írt már ki 8-11 körül.
Linkeltem a spritmonitort láthatod, hogy nekem is 5,3 a kocsi összfogyasztása.
A 200-as témát meg már megbeszéltük nem értem miért jössz megint ezzel. A HSD nem arra van. Ha ennyire tudni akarod a Passat meg könnyen hozta a 200-at tartósan 8-10 liter átlaggal. De mehetek tovább is az A6 2,7 TDi meg gond nélkül ment 250-et is. Azok arra vannak kitalálva. Ennyire van értelme összehasonlítani ezeket a kategóriákat.(#175009) bitpork: VAG TDi verhetetlen szerintem ebben. Múltkor egy 300 km-es etapot toltunk le Q5-el országúton (Dunaújváros-Pápa-Dunaújváros) és 6,5-öt írt a fedélzeti.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen