Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz m3tr0 #122243 üzenetére
Igen, jártam így. Gyűrűzni kellett a dugókat. Plusz kopogás érzékelő csere 3-szor, plusz motorvezérlő csere.
Van még kérdés?
Ez van. Beszoptam én is. Az autót a lábán hoztam el. Majd jött a cumi.A használtautó vásárlás nagy oboa tud ám lenni. Ezt el kell fogadni.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz m3tr0 #122778 üzenetére
Ha a 2005-től gyártott verzióra gondolsz, akkor sajnos eléggé felmentek az árai mostanában, 1M alatt nem kapsz értelmes (értsd jó motorral, nem TK-ból visszahozott, legalább GLX felszereltségű) példányt. Szemben 2-3 éve valóban 800 körül is voltak már vállalható példányok.
Mivel kevés a fiatal, és jó minőségű használt autó, ezért bizonyos típusoknál felfele indultak az árak, hiába lettek öregebbek ugyanazok az autók.
A splash-em 2,5 év használat után(60k km-el több futással) 100k-val drágábban sikerült eladnom, mint amennyiért vettem. És a kereskedő aki megvette, még annál is 100k-val drágábban rakta ki utána.(#122780) TheProb: szerintem a gombóc swiftre gondolt, de az jelenlegi árszinten nem a te kereted, akárhogy is nézed.
(#122781) mdani01: így van, egy 100k km alatti, 2007-2008 körüli GS, az már 1,2-1,3M...
és még mindig csak egy 1.3-as váltó típushibás példány.
az 1.5 GS-ek pedig 1,5M körül mennek már, amik szépek.
ezért vettem 1.6 sportot, ez volt 1.6M 130k km-el, sérülésmentesen, hibátlan állapotban, swifthez képest full extrásan[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz m3tr0 #122778 üzenetére
Biztonságos? Nem ezekre mondta mindenki, hogy papír?
Egyébként nemtudom, eddig fel se merült, mert tényleg, kb minden sarkon van 3, meg nem is formai csoda. De hát ugye mivel szűkös a keretem így lehet még meggondolom."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Land
veterán
válasz m3tr0 #123796 üzenetére
Jó az 1.6-os, abból is a sima 105 lovasban nincs vezéslésmódosító. Minusz egy hibalehetőség. A 2.0 már kényesebb, ha nem adták meg a neki valót, akkor megtérdelhet.
159-nél 1.9 8V a legegyszerűbb, legkevésbé problémásabb, 1.9 16V az arany középút. Ha 10-15k km-ént cserélték az olajat, akkor sokáig kihúzza. 2.4-ből sok a lerúgott példány, de ha igazoltan gondos gazdától van, akkor nem kell tőle tartani. Többet eszik, jobban megy.
Nekem 1.9 16V JTDm van, 150 lóval. Nekem bőven elég.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Integrale
veterán
válasz m3tr0 #123796 üzenetére
1.6, 1.8, 2.5 V6 és a dízelek. 2.0 TS, főleg a JTS problémásabb, kényesebb, utóbbi inkább a kerülendő kategóriába tartozik.
1.6-ot csak a fogyasztás miatt nem ajánlják, közel annyit fogyaszt mint a nagyobbak, de nyilván nem mennek úgy.
3.2 V6 GTA más lapra tartozik, minden szempontból drágább, megvenni, szervizelni és tankolni is.
Én vagy a kisebbik V6-tal venném (ez ugye csak a 156 esetében játszik), vagy valamelyik dízellel, 2.4-nek szép a hangja és erős, de már orrtolós, egy erősebb (pl 140le) 1.9 JTD jó kompromisszum."Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz m3tr0 #123799 üzenetére
5vw, 1bmw es egy toyota utan vettem az alfat, elhiheted, hogy 10+ evesen sokkal tobbet szamit a megfelelo karbantartas, mint az alapkonstrukcio. A japan auto is ugyanugy elkopik, elrohad ennyi eves korara, csak az picit tovabb tartja magat, de akkor az egesz rendszer osszeomlik es gyakorlatilag veheted megaz egesz autot ujra. A tobbi meg gyakoribb kisebb rakolteseket igenyel.
Lenko: hagyjuk mar ezt a g3 az isten dumat. Jo auto, de kozelsem vilagmegvaltas. Es olyan felszereltsegu es motorut, amirol beszelunk, csak fossa hajtva kapni 500-ert. Egy jo g3 meg mindig majdnem egy milla, egy felujitott vr6 meg ketto...
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz m3tr0 #123812 üzenetére
ja mert 5-s Passat tobblengokaros futomuve az aztan sokkal-sokkal olcsobb gyaribol, nem? vagy a Hondak hasonlo DW futomuve sem all meg sokkal kevesebbol a gyari(!) minoseget nezve
nem egy McPherson arszint egyik sem, de nem is "azt" nyujtjakutangyartottakat bovlikat most hagyjuk
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Bull Boss
senior tag
válasz m3tr0 #123907 üzenetére
úgy aranyosak, de ahogy nézem mind le van rúgva nagyon. akkor már inkább egy yaris vagy nemtom. A BMW nagyon rossz választás? - ezt kicsit önzésből választanám, mert nem volt még hátsó kerekes autóm és egy kis compacttal még az asszony is boldogul talán.
szerk: AMugy ilyen Logoja volt már innen valakinek? Gyerekülést mennyire macera kiszedni belőle?
[ Szerkesztve ]
-
válasz m3tr0 #126308 üzenetére
Űk olasz autós bontó. Az alfa 164.hez is polcról volt minden. Nem volt olcsó de volt. Ha kő valami akkor leboltolod, én kimegyek (kb 5 km tőlem) oszt mindenki mosolyog.
(#126311) maggi1886076 : jól eltüntél az autósból, csak néha a lepattanót látom már csak a miért moderáltunkban
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz m3tr0 #128939 üzenetére
Én kvázi soha nem használom (igaz az enyémben van autohold funkció), de elvileg a helyes ez lenne: állóra fékezed a kocsit, N-be rakod az előválasztó kart, rögzíted az autót a kézifékkel (ha nincs kemény tél) majd P-bet teszed. Így nem feszül meg a váltó.
L azaz Low, hegynek fel/le használatos, hogy ne váltson fel és legyen elég nyomatékod feljutni, illetve lefelé legyen motorféked.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz m3tr0 #129802 üzenetére
Hát ebben a ghiában van digit klíma, xenon, tempomat, ülésfűtés, fűthető szélvédő, 4 elektronyos ablak.. szerintem nem fapad Ja meg a kategória legjobb vezethetősége, nagyon jó az még ma is (sőt). Már ha ez számít. Amúgy az 1.6-os motor nem olyan gyengusz bele, nagyon szépan harapósan veszi a gázt, és normálisan megy vele. Futóműre kormányra jobbat ennyiért nehezen találsz, a motort meg minden nap forgathatod tiltásig.
Dög unalom az egész.
Hát ja, a régi dízel audi 1.2 millából izgalmasabb vállalkozás, az tény
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz m3tr0 #129805 üzenetére
Vagy Volvo vonalon egy ilyen.?
Mondjuk ebben semmi élményfaktor nem lenne.
Ez is dög unalom.tomcsi: néztem Seatot is, de amire futná, az max. az FR, amiből megint 1.2 millióból ki tudja milyen lenne.
Igazából szerintem ez pont az a keretösszeg amiből még igazán jó autót nem tudok venni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz m3tr0 #129810 üzenetére
nézd meg azoknak az elejét, amit kornélkának linkeltem. van benne 1.8-as alfa 156, korának egyik legjobb futóművével, megbízható és haladós motorral és a mai napig jó formával. 900-ért van fenn, még maradna arra is, ha valamit hozzá kell nyúlni.
amúgy nehéz ügy ez a vásárlás, mert mindenkinek vannak igényei, de kevesen vannak képben azzal, hogy mi a realitás. érdemes elolvasni a "magyar használtautó-vásárló hülye" trilógiát totalcaron, tanulságos.ja amúgy semmi rosszat nem tudok elmondani arról a volvoról, de élményt ne keress vele, nem arra van autópályán lehet vele vicceskedni, de nem az az autó, amivel hirtelen ötlettől vezérelve felmész Dobogókőre háromszor egymás után
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz m3tr0 #129802 üzenetére
Forester nagyon baba de azt csak akkor vegyél ha jól ki vagy kenve. Van hozzá rendes szaki nincs azzal gond de drága minden cucc hozzá. Tehát ott kezdődik, hogy a vezérléscsere 180k. És akkor még nem nyúltál a futóműhöz meg a fékhez sem adott esetben...
Amúgy mire kell ótó? Mert a V70 meg a Fóbia RS nem hogy nem egy de még csak nem is szomszéd kategória.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs