- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Léghűtés topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
ha teljesen hivatalos akarsz lenni:
aki a tulaj akar lenni: adjon két tanú előtti meghatalmazást annak, aki jelen lesz és aláírja helyette (helyette és nem a nevében!!!) az adásvételit
ha jelen nem lévővel kötsz szerződést, akkor te is a tanúk is közokirathamisítást követnek el
cryptot minden termékemért elfogadom
-
_seth_
veterán
Egy nyitva lévő vizsgabázisra begurulsz, megmondod, hogy náluk akarsz vizsgázni de még nem volt szervizben az autód és hosszabbítást kérsz, nekem is adtak 1,5 hetet (nem volt időm foglalkozni vele), 0 forintba kerül, NKH hatósági papír, a rendőr sem köthet bele.
Stafni:
Nekem pedig a régi forgalmi szerint piros matricát kapott volna az autó mert helytelenül 04 helyett 02-es besoroslású volt papír szerint de kérhettem az átminősítést ingyen (ingyen
új forgalmi és törzskönyv) így nem kaptam csak zöldkártya matricát, 15 nap van rá, hogy okmányirodában el lehessen intézni (12 órán belül sikerült ). Rendőr megy előttem félrehúzódik, majd az autó fenekére tapadt és mégsem intett le pedig ezt azon a helyen mindig a matricák ellenőrzése miatt csinálják, 1 perccel később egy kistehert meg is fogott 50 méterre onnan Jah, városunkban kb 2 hetes várakozás lett volna az intézésre így inkább szomszéd városba mentem intézni az új forgalmit, autópálya lehajtó mellett ellenőriztek a rendőrök és ott mentem el én is, 4x, ebből 3x még kint voltak ellenőrizni és egyszer sem intettek ki igaz a hátsó rendszámot csak akkor látták amikor ellenkező irányba mentem Na de kék matrica megvan és az új forgalmi és törzskönyv is. Az autó most már nem "VECTRA CD 2.0" hanem "J96" mindkét iratban.[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
-
k.
őstag
Az volt, hogy megvette 2004 augusztusában-Készpénzre, szóval nem hitelre-, és 2004 októberében Stroke-ot kapott, és a fél oldala lebénult. Gyak 2 évig az autó 0km-et futott-lehetett benne valami 50km- és utánna is csak nagyritkán hétvégénként elmentek temetőbe/bevásárolni stb. De igyis pl mindkét lököse végig volt karcolva, mert 75-82 éves kora között-Stroke után meg föleg- az ember már nem lát faján.
Szóval nem gondolta, mikor megvette, hogy ez lesz. Azért adták most el, mert már úgy itélte meg, hogy nem igazán kéne neki ilyesmivel "bohóckodni". -
Rick4
félisten
Tényleg Punto2 a tuti, 1.2 8V, 60 ló, de frankó hosszú az egyes is, jól lehet vele tempózni. Országúton 100 alatt 4.5 liter is elég neki. elektronyos szervó, klíma dupla légzsák, és ezek 2001-2002-esek, 4 csillagos törésteszttel. [link] Ha nagyon nem jön be, és csak swift nem, de másik suzuki lehet, akkor 500 fölötti irányáron van WagonR+, városba tuti, és cucc rengeteg fér bele. [link]
Ennél nem sok van ami kevesebbet eszik, és olcsóért van hozzá minden... Anno nézegettem sokat, hogy mi a tuti, Punto lett.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
w333
félisten
válasz Lokids #141924 üzenetére
Leon Cupra ? ez azért már csúnyán odavág a Type R -nek
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lokids #141928 üzenetére
Persze de ha pályára mennél akkor a Genesis óriási csalódás lenne. Az egy nagy, nehéz erős utazóautó semmi több, hiába a sportos forma. Ha erős hátsókerekes kell akkor 350/370Z amivel már fel lehet merészkedni pályára (bár az is elég "kövér"). De az meg 2 személyes tehát az ki is esett egyből.
Arra elég egy OPC/Fityó is ha alkalomszerűen mennétek csak 4-en.
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
-
veterán
válasz Lokids #141961 üzenetére
Magamnak a Corsa OPC-t választanám, mert jobban megbízok az Opelben (sok - kb. 13 db - Opelem volt, sosem hagytak cserben), és németebb autó a Fiestanál. A tesztekben viszont a Fiestát hozzák ki mindig játékosabbnak az összes hot hatch összehasonlításban, a Corsa inkább szike (ahogy ezt valaki tegnap nagyon jól megfogalmazta itt).
Illetve én 1/2-2/3 részben autópályán közlekedem, oda meg inkább kell a powa' és az aránylag takarékos üzem, mint a játékos futómű. A Hungaroringen bizonyára más a helyzet, de kérdés, mennyit jársz oda - én semennyit.
Szerk:
Ha vas blokkos, akkor jó eséllyel az olajevős Ecotec 1.6 16V az alapja. Az meg az enyhén háromszög keresztmetszetű dugattyúk miatt kajálta az olajat. Ezeket anno a Lotus tervezte az alacsonyabb súrlódás miatt ilyenre. Vélhetően a turbóhoz más dugókat használnak. Ha meg eszegeti egy kicsit az olajat - pár decit ezer kilométerenként - az nem a világvége és itt feature, nem bug.[ Szerkesztve ]
-
válasz Lokids #141958 üzenetére
Asszem a vezess.hu tesztjén volt, hogy a napi kakucsringes hajtás után fél liter olajat kellett rátölteni a Corsa OPC-re. Ezzel nem fikázom, szerintem egy jó kis turbós nyelezés után ez még hibahatáron belül van nálam, csak számolni kell ezzel is. Az enyém is eszi, ha padlózom. A 20 éves merciből 2200km alatt semmi sem tűnt el szerencsére.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-v-
addikt
válasz Lokids #142045 üzenetére
Okosítani kell bele egy önzáró difit
(#142064) focvis: Golf -> legjobb! 👌 Ha autóként is használni akarod.
Igazából annak kiváló, hot hatchnek meg mókás autónak az 1-es 2-es meg 5-ös gti volt, a többiből csak felszereltségi szint a gti kb (nem saját tapasztalat nyilván, de minden tesztben és cikkben ezt írják) - ha mosolyfaktor is kell (az nem feltétlen csak a száraz gyorsulástól lesz), akkor szvsz ez nem az a kategória, amit keres
-
8th
addikt
válasz Lokids #145873 üzenetére
Ó fákk a benzin meg a fűkaszába. Lehet puffogtatni pro és kontra ilyen baromságokat de nézz meg egy nagyobb családi autót (Mondeo, Zafira, Espace stb) mennyit eszik benzines és mennyit dízel motorral. És már az az állítás sem állja meg a helyét, hogy az alacsonyabb szervízigénye miatt hosszútávon gazdaságosabb lehet egy benzinest üzemeltetni. Nem tudom feltűnt-e de már jó ideje ott a turbó a kettőstömegű a közvetlen befecskendezés meg a kisf***om ugyanúgy a benzinesben is. Amelyek mellesleg többet is fogyasztanak a dízelmotoros verziójuknál és minél nagyobb nehezebb bódét kell mozgatnia annál inkább nyílik az olló a két motortípus között. Akkor miért is vegyen alsó-közép kategória felett bárki is benzines autót? Ettől a dízel a kamionba való dumától mindig a hajam tépem pedig nincs sok. Ja és nyugi, megígérem: meghagyom a "rendes embereknek" a benzineseket.
Mági: Suzuki Vitara egyhatszívóbé.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Acheron
őstag
válasz Lokids #145873 üzenetére
Vennék én, de nem nagyon találtam eddig olyat, ami benzines, erős, alul is húz, megbízható és nem egy vagyon a fenntartása. Emellett nem ártana, ha az autó is tetszene, a párom szerint legyen 4 - 5 éves és még 3 - 4 millióba is férjem bele... Tudom, cukros ló...sz nem kéne?
Valamiből vissza kell vennem, mert ilyen csoda egyelőre nem jött velem szembe
Az a probléma, hogy a feltételeimnek egy modern turbós benzines felel meg, de mint többen is írták már, annak kb annyi a hibalehetősége, mint egy gázolajosnak. Dízelben pedig azért van pár igen jó konstrukció. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lokids #145884 üzenetére
A sok kicsi sokra megy alapon 100 000km alatt a 7 liter fogyasztó autó 2000 literrel több üzemanyagot éget el. Legyen ez mondjuk 4 év alatt. Ennek az árán elég sok mindent ki lehet cserélni, de az első 4 évben a dízel sem fog elromlani. Lehet neked nem pénz, mert telik M5-re, de a többség nem így gondolkodik. És az a különbség nem 2 liter szokott lenni, inkább 3 vagy több. Persze a sport autó más kérdés, de itt mintha családi sedanokról ment volna a vita.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Formula-1
- Építő/felújító topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs