- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz AMD Power #42659 üzenetére
Az attól függ, hogy vidék vagy főváros. Azt megtapasztaltam, hogy vidéken meghalsz autó nélkül főleg ha valamelyik városba ingázol be nap mint nap. Ebben az esetben majdhogynem mindegy a futásteljesítmény az elpocsékolt idő amit a pároddal gyerekeddel hobbiddal pihenéssel tölthetnél és ehelyett a buszváróteremben a lábad lógatod sokkal többe van mint amit a kocsi pluszban elvisz. Viszont a fővárosban ha csak nem munkához kell (értsd.: azzal szállítasz, vidékre jársz vele stb) simán megoldható az élet autó nélkül is. Mi a nagyobb bevásárlásokat párommal úgy intéztük, hogy felszálltunk a közeli hipermarket ingyenes buszjáratára majd miután bevásároltunk egy tele csomagtartóval hazataxiztunk 1200HUF-ért.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AMD Power #42659 üzenetére
Nehéz eldönteni. Mert ez "szerelem" is lehet. Van aki csak használati tárgyként tekint rá, van aki meg nem. A Hondám 2006-os gyártású, 2007 januárban érti ide, Japánból jött hajóval, 18 km volt benne összesen mikor beleültem. Most ugye több mint 6 éves és összesen van benne 43k km. Akkor oszd vissza az évi futásteljesítményt...
Az életkörülmények azonosak a tiéddel, egy bevásárló centrum mellett lakom, a melóba bent vagyok 20-25 perc alatt metróval.Tudod hányan mondják, hogy tök felesleges nekem a kocsi? Valahol igazuk van, de nekem ez volt az álmom, hogy legyen saját kocsim. Ki mire költ. Van aki drogra én erre. Fizetem a cascot is miközben kb havi 1x állok fel vele a garázsból.
#nincsbennetarcsi
-
Mawyx
senior tag
válasz AMD Power #42685 üzenetére
Mi lett a kocsiddal?
Szerk: most látom már valami Polo-ról van szó, régen olvasgattam errefelé, amikor még a Renault volt.[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
k.
őstag
válasz AMD Power #42709 üzenetére
Sokszor az van, hogy az autó választ ki téged és nem fordítva.
Anyukámnak lett 2000-ben egy Daewoo Lanosa. Na egy akkora ótvar szart, minden elromlott rajta. 2 év múlva el lett adva, megvette egy ismerős- céges kocsi volt és a cégben egy ember- annak soha semmi baja nem volt vele.
Nem szeretett minket, pedig vigyáztunk rá -
nagyúr
-
nagyúr
válasz AMD Power #64248 üzenetére
Ne érts félre de nagyon sokan megvesznek egy ilyen autót és akkor szembesülnek hogy 6 hónap alatt rá kell locsolni 150-200k Ft.
Az itt lévők mesélhetnek, hogy 600k-ért vett autóra simán ráköltenek még 200-300k-t úgy hogy nem is műszakira kell, hanem csak használható legyen.
Teljesen természetes hogy egy 15 éves autóra költeni kell, könnyen kilehet fogni az olyant is, amire nem, de ez sokkal kevesebb.
Azt szokták ajánlani auto ára+átírás költsége+ biztosítás+ 2 legdrágább alkatrész és cseréjének az ára legyen a zsebedben.Amit tanácsolhatók:
válaszd ki melyik autó melyik típusát szeretnéd
olvass utána, készülj fel belőle
nagyon sokat nézzél meg, nepperéknél próbáld ki.
1 hónapot minimum szánjál rá a nézelődésre
Amikor kiismerted és tapasztalatot szereztél abból a típusból, akkor már megtudod különböztetni a rosszat a jótól
Akkor már csak a napi frisseket kell megnézni és kipróbálni.
Így már könnyen le tudsz csapni a jó vételre
és több százezer forint kiadástól kíméled meg magad
ne enged hogy a csillogás elkábítson és egy nepper rádmelegítsen egy szart"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Tom5
addikt
válasz AMD Power #64291 üzenetére
Pitli, nagyon jó áron lehet hozzá mind bontott mind új/utángyártott cuccokat. Skodapatika.hu oldalon nézz körül. Én most vettem 250-ért egy 120K kilométeres legutolsó gyártmányút. Maszív pörgös kis autó, ha odafigyelsz rá akkor a motor kivisz a világból. Küszöbökre hátsó ívekre figyelni kell, mert könnyen rohad. Az előző kocsimál a javító ív 6000Ft volt, betették lefujták és olyan mint fénykorában. Csak ajánlani tudom.
-
a_tesz
Korrektor
válasz AMD Power #64291 üzenetére
Én a helyedben befizetnék egy ilyenre (ha nem pont erre) : [link]
Ha már 1.2-es Clio-t nézegetsz, ez nem megy rosszabbul, majdhogynem zsír új téli gumival (35 ezer Ft), két év műszakival, ha még egy százast rá is kell költeni, elég kevésből kihoztad, és a fejedet se fogja lezabálni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Vladi
nagyúr
válasz AMD Power #64291 üzenetére
Mi is hasonló cipőben járunk. Asszonynak kellene kicsi kocsi, városi szaladgálásra és Debrecen - Nyíregyháza ingázásra. Az ár kb hasonló szint. Mi olyan 300-400 körül nézelődünk. +150-200 mozgatható még meg idén a célra.
Amilyen típusokat néztünk:
- Corsa B. Ez nagyon tetszene neki.
- Seat Ibiza
- VW polo
- ?Kíváncsi leszek a véleményedre, tapasztalatokra.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
-
diegho
nagyúr
válasz AMD Power #64392 üzenetére
1-est még nem vezettem, nem is ültem benne. Amúgy szerintem megéri a felárat a 2-es. Engem teljesen meggyőzött, amikor próbáltam. Viszonyításképpen pl egy Kalos-ba nem tudok beülni sem rendesen, mert a térdem nem fér el a középkonzoltól, megane2-ben a 48-49es lábam nem fér el a pedáloknál, gyakorlatilag a gázzal együtt nyomom a féket. 4-es Polo-ban nem olyan jó az üléspozíció, bár az már elfogadható. WagonR és Ignis-be nem tudok beülni se, mert a térdem a műszerfalba ütközik. Clio-t nem próbáltam, pedig volt a családban, de Thalia-ban ültem, ami kb ugyanaz lehet elöl és abban dőzsöltem, az összes említett kisautó közül a Thalia-ban volt messze a legjobb ülni, sőt a Thalia-ban jobb üléspozíció van számomra, mint a megane1, focus1-ben.
-
nagyúr
válasz AMD Power #64635 üzenetére
Suzuki Swift Biztonság
"1997 előtt gyalázatos az ütközésbiztonság a gyenge karosszéria-struktúra és a vékony lemezek miatt. Utána több merevítést tettek bele, és megjelent a légzsák, és néhány luxusváltozatnál az ABS is. Két légzsáknál több egy Swiftben sincs. Törésteszt nem készült."Tehát a papír jelző leginkább a 1998 előttiekre vonatkozik, így már városban tökéletes
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
AMD Power
titán
-
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #65124 üzenetére
A noname márkákon kívül egy márka van, ami tutibiztos, hogy nem lesz: Kormoran
Igaz csak 12 éves Kormoran télivel jártam, tehát nyilván egy új biztosan jobb lett volna, de az vizen olyan szinten csúszott, hogy az nem igaz, gyakorlatilag egy közepes fékre is azonnal az egész autó indult meg...
A nyári gumim elöl 5 éves Kormoran, 4-5 mm profillal, az is olyan, hogy esőben tapadás 0, pici fék és azonnal csúszik...
A teszteken is esőben kiábrándító a Kormoran, a Debica gumik is sokkal jobbak...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz AMD Power #65796 üzenetére
Hát azzal az a baj, hogy tényleg nincs benne biztonságérzet, nem érzed a kasznit magad körül. Szvsz Astra.
Land: Én is arra jutottam,hogy gyűjtök kicsit, mert 1,5misitől már nagyon más kategóriás autók vannak. Ott már belép a hőn áhitott 1.8-as szívó motoros Saab 9-3.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs