- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- RAM topik
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mobilefan
aktív tag
válasz VR6-Fan #11947 üzenetére
körülnéztem de nem találtam érdemben "szépet".
Ami elfogadható lenne számomra kívűl-belül az 500 felett van....8th:hát olyan kis esetlen a formája,semmilyen autó fazont nem lelek benne
Míg a felicia tetszik,golf is tetszene,f astra 3 ajtósba tetszik,láttam 1-et gyári állapotban 399-ért székesfehérvári.....
[ Szerkesztve ]
-
-
mobilefan
aktív tag
válasz VR6-Fan #11950 üzenetére
Hát én max 1.4-ig nézem a kötelező miatt.
varoz: Az 1-el újabb ami tetszik belőle
Nem csúnya az astra ha nincs leharcolva szerintem, és az egyszerűsége miatt tetszik.
A másik a primera meg ugye sedan,ide pestre nem nagyon kell nekem "nagy,hosszú" autó,örülök sokszor ha parkoló helyet találok mikor elkérem a B vectrát.Az is elég batár,nagy hosszú kocsi.8th:nem tudom, lehet bele kéne ülnöm és akkor más lenne a helyzet
Nekem személy szerint tetszik a felicia mert "octavia"-s az eleje, hátulja meg olyan golfos.
Tipo-ra nem mondom már,hogy annyira tetszik,de még határeset belefér...
Próbálok a pénzemért a nekem legmegfelelőbbet választanihobizoli:Hát klíma nélküli lesz az tuti
munezxbk:ja nem, dehogy gond az még belefér.kereskedésben van sajna,nem tudom, lehet megérne 1 próbát...
tiger_huhhhh:Jézusom jókat linkelsz, 2.6 benzin
Fogyasztás,kötelező ?
Szép darab,de csak addig nyújtózkodom míg a takaróm ér.-
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #12502 üzenetére
így van, a vezérműprofil-eltolás nem újdonság már az audinál, igaz korábban a változó szelepvezérlést oldották meg két eltérő profil alkalmazásával. a lényege, hogy a vezérműtengelyen egy (illetve több) elcsúsztatható persely van, amit elektromotorral tudnak tengelyirányban mozgatni, ezzel a két profil közt tudnak váltani. itt is hasonlóképpen van megoldva, csak az egyik profil gyakorlatilag kör keresztmetszetű.
szerk: itt egy link hozzá
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Varoz
őstag
válasz VR6-Fan #12502 üzenetére
Ezt a részét értem. Nekem az a gondom, hogy több energia megy el erre a folymatra, mintha ugyan ezt a teljesítményt alapon 4 hengerből veszem ki. Mert hiába nem megy csak 2 henger, de az a 2 szvsz elfogyaszt simán annyit, mint a 4.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz VR6-Fan #12514 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy úgy van, ahogy én gondolom.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #12514 üzenetére
az lehet, hogy induláskor 30-40Nm-t ad le egy motor, de azért van váltó is a kocsikban, hogy azt jó parasztosan mondva "felszorozza".
az egyenes vonalú haladáshoz szélcsendben egy átlagos autót véve, 120km/h sebességű haladáshoz 40 lóerő környéki teljesítményre van szükség.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Varoz
őstag
válasz VR6-Fan #12516 üzenetére
Szerinted az "szvsz" a szövegben mit jelent?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #13089 üzenetére
Tudom, hol abban a kiegyenlitő tengely??? Minek is lenne. Az első pár darab egytömegűvel volt, mint a 66kW, utána ment bele a kettőstömegű. Én még nem láttam kiegyenlítő tengelyes AFN-t, sőt az újabbakban sem volt. A PD- nél kezdtek ezek divatba jönni, de csak a 2.0 Tdi-ben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #13091 üzenetére
Nem, most is vannak motorok kettőstömegűvel és kiegyenlítő tengellyel is egyszerre.
pl 1.4 TDI, 2.0Tdi. A kiegyenlitő tengely az egyenletes járásért felelős, a kettőstömegű, meg a vibrációktól óvja a váltót.
Lényegében az ALH, AFN, AHF, ASV, AGR kódú motorok alapja ugyan az, csak az adagolóban, turbóban befecskendező rendszerben különböznek. Egyikben sem volt soha kiegyenlitő tengely. a gyengébbeket gyártották egytömegűvel, később kettőstömegűvel is. Az erősebbek mindegyikében van kettőstömegű, elvétve akad gyári AFN egytömegűvel.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #13888 üzenetére
Amit linkeltem a zöldet azt elvitték...másikat meg nem nagyon találok ilyen árkategóriában. Amúgy nézegetem az mx-5 -öket is csak azoknak az ára magas és mégis csak 20 éves autók...meg ugye csak két ülés van benne. De azért hátha rászánom magam egyre.
A golf is jó lenne, csak nehéz olcsón jót találni. Majd meglátom.
-
SureStudio
tag
válasz VR6-Fan #16777 üzenetére
Szia!
Forgalmi+zöldkártya, esetleges szervízköltségek, durván 100.000-et mondanék rá. Regisztrációs adót most nem tudom fejből, de szerintem számolj nyugodtan 1-1.5 millióval.
egyszóval: drága nagyon, kb úgy fog kijönni, mintha itt vennéd meg :S milyen kocsit akarsz behozni?
[ Szerkesztve ]
*-._.-* *-._.-*-* [SureStudio] *-*-._.-* *-._.-*
-
neduddki
nagyúr
válasz VR6-Fan #16788 üzenetére
HI!
94 nyaran adtak ki a juro2 kriteriumait...
udv
neduddki
mod: nezzelt Te, enge, nem erdekel a foschtalicsk erdition:- ))) ez max akkor juro kettes ha vki sokat fizetett a es vki elirta makent ez soha
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz VR6-Fan #16794 üzenetére
H!
vagy inkabb Te ezt megnezhetned, miszerint a 94/12/ec 1994.03.23jelent meg /tehat e datuim elott nincs minosites!/, ES /itt a lenyeg/ ha egy jarmuvet mar minositettek egy feltetel szerin azt elvenni nem lehet es automatikusan nem kapja meg a jobbat haba teljesitette azt a normat, tehat leeht, hogy a motor tugya /ezt nem is vonom es vontam kecscsegbe/, de egy 92es gyartrasu jarmu /motrocsee nelkul/ csak juri1es lehet, es ezket a jarmuveket nem is lehet egyeni kuloneljarasban ujraminisiteni, amiket leeht, azok a specialis europei minositessel nem rendelkezo jarmuvek /usa, tavolkelet, etc/ amiknek soha nem is volt, ennek koltsege, ugy 1k juro ha jol emlexem, van egy totalcaros blog, ami alajan igen hosszu beszelgetst fojjtattam, Finszter Ferenccel, es kdierult, amit irtam, es ugye a blogban megjeltn dogok hibasan vannak ertelmezve
az hogy az altaltok behozott autokon mi van, az mar az ott is jol mukodo kiskapukat mutatja /ha nem votl motocsere/, de a nemetk nem izgatjak kulonosebben maguakt, hiszen toluk elmegy az auto, nalunk meg halvany lila finja sincs errol a 99%nak aki ezzel foglakozikudv
neduddki
mod: footy: "Toyota Avensis T22 1.8/110 LE" na ijejn nics a az 1zz-fe az ~129-135lo, a 3zz-fe meg ~110lo:- ) hoppp bocs, de lehet ha ranfelvarras elotti, bocsanat akkor lehet ha 7a-fe
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz VR6-Fan #16794 üzenetére
HI!
sot tovabb megyek a 91/441/EEC: 1991.06.26., aki ez elotti autot juro1eskent nevez meg az egyertlemuen hujjeseg, nezem a mobilet 1990ig juro1: 9419, juro2: 3783, juro3: 694, juro4: 372, juro5: 54, juro6: 36 db, ugye kicsit komikus?:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
válasz VR6-Fan #34378 üzenetére
'89-ben ez űrtechnika volt. A nagy átlag akkoriban még bőven ladázott, skodázott. Akinek esetleg a Merkúr meghozta az évekkel ezelőtt befizetett Favoritot az már nagy királynak számított. Akkoriban itthon átlag autósnak elkezdted volna magyarázni, hogy ez nem négy csak két hengeres és van benne start-stop rendszer, közvetlen befecskendezéses, g-töltős és ha sík úton gurulsz vele ~2litert fogyaszt százon néztek volna rád, hogy melyik zárt osztályról szöktél ki.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs