- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #209091 üzenetére
PSA-nal melyik duplakuplungos? Kedden vezettem EAT8-at, az most utananezve is egy Aisin hagyomanyos automata, meg erzesre is az volt. Csak egy rendes motor kellene moge, az 1.2thp hangja nagyon csunya…
hobizoli: gondolom az nem fer bele a budgetbe az olajos dsgvel sincs gond alapvetoen, szoval ez megint csak gyartoi fillershex, az ugyfel kontojara…
-
footy
addikt
válasz aero. #209091 üzenetére
A PSA rossz pelda, pont hogy ok azok akik visszaaltak a wandleres automatara 2016 utan mert rajottek hogy a robotizalt/duplakuplungos(foleg a szarazakat) valtokat nem lehet tartosra megcsinalni es a "user experience" is szenved mikor rangat es ugral az ember alatt az auto.
Nalam az volt az egyik fo indok a picasso mellet hogy az 1.2THP is wandleres automataval van szerelve. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz aero. #209500 üzenetére
Ad, a saját részre behozott autókra, amiket aztán a telephelyen nézelődve veszel meg. Különbség nyilván van egy klasszikus kavicsos, benzinkutas nepper között - őt legalább eléred, ha van valami. Persze valószínűleg ha benéz valamit, akkor próbál segíteni, de a biankó szerződéssel vásárolt autók esetében jogilag teljesen védve van minden olyantól, ami neki nagyon fájna.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Tothgera30
Ármester
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz aero. #209502 üzenetére
Azért, mert szerintem akkor lenne teljesen korrekt, ha ugyanúgy járna el, mintha a telepen nézném az autót, nem pedig biankó szerződéssel veszem olyantól, akit sose láttam. Én is nézem a videóit, normális az ember, értem, hogy miért biankózik, de na, azért ezt ne állítsuk már be, mint egy normális dolgot. Egyébként ők sem néznek élő diagnosztikát, ha jól tudom, de a fizikai dolgok alapján elég jól szűrnek, az viszont tény.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz aero. #209502 üzenetére
én ezt más szemszögből nézem, ha a döntést úgy hozom, hogy a saját érzékszerveimre alapozom, akkor a hibás döntés az én hibám
ha valakinek a rossz érzékszerveire, akkor viszont nem csak az én hibám
a kényelmi szolgáltatás akkor állná meg magát, ha amit csinál, az hibamentes lenne
igen, én sem vagyok hiba mentes, sőt innen a fotelből töredékét sem értem az autóhoz, mint a nepper, itt nem is erről van szó. hanem arról, hogy ha bíznom kell valakiben, akkor kapjak valamit a bizalmamért cserébe, ne csak a kényelmet.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
-
membrandj
nagyúr
válasz aero. #209565 üzenetére
Bevallom őszintén próbálni még nem próbáltam, de hondás szerelővel beszélgettem erről, illetve 2 emberrel, aki kipróbálta és olyan negatív jelzőket használtak, hogy teljesen elment tőle a kedvem. Az egyik ismerős azt mondta, hogy a próba úton egy erősebb kigyorsításnál a kereszteződés közepén kezdett el gondolkodni a váltó, hogy mit is kellene csinálnia.
A honda CVT-t meg kell szokni egy picit, de ott a reakció szinte azonnali.Paxker315 ,molnarpeter : Köszönöm, pont az auris és a prius volt még az ötlet, de vagy ezek is túlárazottak vagy szimplán most ennyiért lehet ilyet venni. A problémám az, hogy azonos áron jóval kisebb futásteljesítménnyel, 1-2-3 évvel fiatalabb jazz van.
Valószínűleg 2012-14 között jazz lesz 3,5-4M között vagy ha jobb áron sikerül eladni a mostanit, akkor egy 2016-2017 környéki 5,5M körül.
A jelenlegit azt gondolom, hogy 2M ft-ért simán el lehet adni, főleg, hogy 2 éves téli, nyári gumik vannak hozzá, váltó teljesen felújítva(darabokra szedve), új első-hátsó fékek,toronycsapágy,váltótartó bak,új akksi stb. Természetesen az alapdolgok is elvégezve igazolhatóan. olajcsere/10k km, 20e km-el ezelőtt új gyertya, egr tisztítás, szelephézag állítás.
Az persze már más kérdés, hogy egy átlag vásárló megérti-e ezeknek a költségét és tudom-e érvényesíteni az árban..Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
-
kenwood
veterán
válasz aero. #210576 üzenetére
Nekem igazabol mindegy lenne. Az is beleferne,ha par evente 1-1 dragabb alkatreszt cserelni,felujitani kellene. A gondom az,hogy a begyujtott infok alapjan az ilyen Tescoba jaros hasznalat nem 1-1 alkatreszt nyir ki,hanem lepesrol lepesre az egesz motort,es a valto sem szeret hideg olajjal dolgozni. Elvileg a szivonal a folyamatos szivas,szerviz igeny csak nagyon valoszinu, mig a dizelnel,es a turbos benzinnel 100%.
Elektromos lenne az igazi, csak ott tripla budget mellett is bunronda autok vannak 100km alatti hatotavval,es 5-10 eves aksikkal ....Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
426os
őstag
válasz aero. #212384 üzenetére
C635 van benne, de (Bravoban biztosan, de valszeg Giuban is) 2011.07ig az is lehet kicsit kehes. 1-2-3 szinkronok nem sikerültek elsőre, de a fenti dátum után már nincs gond. A hibajelenség annyi, hogy 1-2-3-t nevezebben veszi, főleg hidegben. Spéci olajjal kicsit el maszkolható a hiba, de egyébként együtt lehet vele élni.
.
-
footy
addikt
válasz aero. #212384 üzenetére
A 120 lovas 1.4TB-n nincs multiair modul en azert szoktam azt ajanlani.
Nekunk volt Giulietta olyan motorral, az asszony meg most is nosztalgiaval gondol ra.
Viszont csaladi autonak szukos lehet, foleg ha nagyobb novesuek a csaladtagok.
Az ufo civicben lehet lehet benne van a mechanikai josag(bar en a valton kivul nem ereztem sehol), de a Giulietta erzesre premium hozza kepest.
En meg akkor is Giuliettat vennek a Civic elleneben ha a terdemet a fulemhez kell huzni. -
nagyúr
válasz aero. #212384 üzenetére
Hú... hát bizony nem elvetett még a téma, de nincs rálátásom, hogy melyik kiadásban/évjáratban milyen váltó van (főleg típusmegjelölésről fogalmam sincs)
#212383molnarpeter
Végülis közlekedőedénynek elmenne.
Csak a csínél mindig a turbó az, aminél kicsit félős vagyok. Azért nem túl nagy távokat mennénk vele. 10-15km-t; igaz, dugóban nem igazán (Tatabánya, mint nem-világváros)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Doki16
addikt
válasz aero. #213155 üzenetére
Hát én ültem Leaf 2-ben, vezettem is. Nagyon messze elmarad még egy Golf 7-től is. Egy Ioniq lényegesen jobb nála minőség és legfőképpen megbízhatóság tekintetében. Motorerőben nem, de valakinek nem az a minden. Ezért is esett többek között a választásunk az Ioniqra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz aero. #213157 üzenetére
A Golf 7 jobb, mint a 8, nagyon sokat spóroltak.
Ezt halottam és szomorúan veszem tudomásul. Írták már páran, hogy talán a Golf 7 volt az utolsó igazán jó Golf. Én mindenesetre nagyon szerettem, baromira egyben lévő autó volt 7 évesen és közel 200k km-nél is.A Leafben bőr a műszerfal, ajtó, középkonzol váltó körül.
Az valószínűleg egy jobban felszerelt példány volt. Én csak egy közép felszereltséget vezettem.Az Ioniq egy jó iparos munka, nem fog tőle senki elájulni, mert egy Golf 7 mindenben veri. De ha a korabeli kis villanyautókkal hasonlítjuk össze, már megint más lesz a nézőpont. Alapfelszereltség része volt mindegyikben pl a távtartó tempomat és a sávtartó is. Ezáltal az ütközéselkerülő is. Én nagyon tudom ajánlani a kollégának az Ioniq-ot, főleg most már mert legalább elkezdett visszamenni az ára. Akkuban a legmegbízhatóbb autó az biztos. Fogyasztásban meg senki nem tudott még jobbat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #213155 üzenetére
Hat a Golf8 tenyleg eleg sporolosra sikerult par helyen. A Leafnel szvsz az teveszt meg, hogy neked faceliftes van, azon biztos sokat javitottak, de a korai Leaf2 az egy felfujt Micra es ez nem dicseret Jellemzoen a 8mikulasba egy halogen fenyszoros, szegenysegcsomagos peldany fer bele, nem a boros-ledes-propilotos-bose hifis fullosak
eGolfnal meg comfortline es highline feleltetheto meg a sima belsoegesueknel. A mienk egy jol felszerelt confortline, az egyszerubb belter van benne (szovetes alapules), de felszereltsege eleg jo. (Keyless, active info display, legnagyobb navis fej, kozepes hangcuccal, onparkolo, kamera, led fofenyszoro, ules- es szelvedofutes, hoszivattyu, ccs) -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #213225 üzenetére
Olajos hatos dsg, 282k km. A DMF-nek mar kezdett hangja lenni de amugy nem volt vele gond. Sokat mentunk vele varosban es melygarazst is latott azert eleget.
Jah es ezt ugy, hogy vegig markakerbe vt hordva tehat valoszinukeg soha nem vt cserelve benne az olaj. Bar a szervizkonyv szerint egyszer csereltek benne Haldex olajat. Csak hogy ez nem 4motion vt. Szoval vagy melle.X-elt vagy lehuztak a flottas cegunket.
A.7-es olajosba csak kb 50k km ment. Nem volt azzal sem gond, ennyi meter alatt. Sokkal gyorsabban valt D->R kozott es vissza is. Illetve elozeskor is batrabban valt vissza. A 6-os nem volt ilyen jol programozott. Ott elozeskor sokszor athuztam inkabb S-be.
Cegnel vannak szaraz 7-es dsg-s Scalak, de azok annyira ujak hogy nincs erdemi tapasztalat veluk. Eddig egyszer vezettem jon megy teszi a dolgat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tibbike01
őstag
válasz aero. #213225 üzenetére
Fb csoportban eddig ez a 3 komment jött a száraz DSG tapasztalatra.
Ha bárkinek van saját vagy barát/munkatárs/szomszéd tapasztala a száraz DSG-vel az írja meg pls.
Vegyes felhasználásra (50-50város pálya) egyszerűen nem tudok jobb konfigot elképzelni a pár éves autók körében, mint az e-Tec 1.5TSI DSG. Mazda, Peugeut, Ford...stb közelélben sincs.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
kory24
őstag
válasz aero. #214731 üzenetére
Az a baj már jelentettem ott és csak azután vettem észre....
Újat meg már nem enged így jelenteni, azt írva erre a járműre már van folyamatban....
Vagy ha ezt elutasítják akkor enged majd újat?
Ha igen akkor 3 nap alatt bírálják el? Mert akkor még 8 napba beleférnék.Mert akkor nem photosoppolnék, hanem szólok vevő ő az ő eredeti példányán odaírja, lefotózza elküldi nekem és én azt beküldöm....
-
nagyúr
válasz aero. #204173 üzenetére
Szeretném, ha ezt most hivatalosan is visszaszívnád. Én szóltam!
[link] -> [link] -> mai telex cikk
"... Opelt vagy éppen Toyotát szeretnének megvásárolni. Utóbbi márka nem tartozik ugyan a felsoroltakat összefogó Stellantis autóipari egyesüléshez, ám a Proace City kisteherautó, illetve a Proace City Verso nevű családi kombi valójában ugyancsak a Stellantistól származik, és minimális módosítással, illetve a márkajelzés cseréjével (badge engineering) került a Toyota kínálatába."
"Olajfogyasztás: 1,2 liter/1000 kilométer"[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs