- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
- ASUS notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
Szerintem ezt összelapátolták törésből, aztán az egészet átfényezték. Ahogy rvilike is írta, se a díszlécek, se a kilincsek nem fényezettek ezen a szinten. A hátsó lökhárító még modellfrissítés előtti Focusról való, vajon miért...? Az első koptató gumi hiányzik a lökhárítóról, csomagtérajtó illesztése a bal oldalon neccesnek tűnik.
Összehasonlítás gyanánt valahogy így néz ki egy gyári Ambiente (felnit ne nézd): [link]
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
Gyors ránézést követően a képek alapján nem látok rajta kiugró disznóságot. A futott km viszont gyanús, vezetőoldalon a zárógombról lekopott a lock felirat, a bőrkormány sincs a legjobb állapotban, váltógomb elfordulva, első lökhárító baloldalán kis sérülés.
Ha a másik autót nem lehet elvinni átnézetni, abban a pillanatban ott kell hagyni, mert a titkolózásnak oka van... A nyomott rendszámtábla nem tétel, mintha Trend-hez lett volna gyárilag ilyen váltógomb, a kipuff meg a legkisebb gond, ha más nyom nem utal arra, hogy boyracer autó lett volna. A telefontartó mindig gyanússá teszi nekem az autót, hogy céges volt, és hát izé... ez a környék sem a legjobb autókereskedőkről híres.
Szerk: belenagyítottam a képekbe...
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
Módosítottam az első hozzászólást kicsit, a rozsdát észre sem vettem hirtelen...
Ha nincs túl messze, érdemes beugrani és megnézni, persze szigorúan átnézni minden apró zugot, és a helyetekben a km futást kritikus szemmel nézném (ki van-e ülve az ülés, övek szépen visszamennek-e, milyen kopások vannak a pedálgumikon, kormányon, váltógombon, stb.) Aztán ha az első rostán átmegy, akkor jöhet a szerviz. -
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
HI!
hat egy picivel; tobbre, mert a kornyezetemben a fel vilag is bellesett a 206 desijnjaba mikor kigyutt, de ez ketto volt a emlkezetesebb es leginlkabb latott /egyik napi szint a masik pedig a vegjatek szenvedese/, ami ellenben tobbet mond el, hogy */2-3 maradt meg maig/, a tobbseg mar probat se tett egy ujabb pozsoval hanem inkabb valtott mas gyartora /jo tettem is hozza mert amikor a nyugogk elokerultek en csak mosojogtam es ramutattam a carinara, de Joanyam is eleg kegyetlen vot szegeny szenvedokkel:- )/
en pedig a hajpolt uberalles hozzaalast tartom megalapozatlannakudv
neduddki
mod: ugyaijjen meglapozatlan Dare2 hozzaallasa yarishoz miszeritn mindehez jo, de ott nem a muszaki okok, hanem a hejj miatt
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
az a bajusz mar a 405el is buglso volt csak szolok:- )
amit mnmdasz meg azzal si tudom uberelni, hogy van ismeros aki maig varoogepuzemben hasznlaja naffaluban es meg minsig megy, de nem ez az altalnso es az ijjen ojjan bossanto elktromos izek nagy reszben kindenkit megtanatak, de az hogy egy 6eves oto 130/160Mm-re heti rendszeressgel osszehoz vmi ujabb elktromos bugot az szamomra elfogadhatalan
nemis Te mondtad, de ez a ... gyerek seggen tojjashejjal turzeik korbe megjelenese ota mindet a 206 uber allesegevel mint most is /ugye nem kell ideidezni/
a motor valoban egy jo kiforott konstgrukcio, nincs sok gond vel max a deljel, de hogy isne lenne mar boven nyalogassa a 3.X-et, minden hatranyaval, igenis gyenge es ahhzo kepest ewszik is
valto mit is mongyak, ne probalj ki eredeti japo valtot;- )
futomu volt vele nemi tapasztalatom meg regrol es hijjba nem esett jobban menni a carinaval de az ahhoz kepest erzesre es gyakorlatra is sza ork eltek keszultudv
neduddki
mod: 307-rul ippen Tokmindegyel fojtattunk eziranyu eszmecseret, de bezzeg nem lellem
szamomra pedig a megbizhato oto vhol a carina e/civic es4 vonalon kezdodik[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
de amr ott is szar vot szoval rossz ertelbe vett radizijo:- (
toyotak szivem csiucskei de van attol meg feljebb is valtoban:- )
mivel az alap kerdes a 1.4 8V volt en arra valszoltam ott es akkor, ahogy mondod ertlemsebb mas motort kersniudv
neduddki
mod: Xelo: itt az ideje elkedeni rendesn korbenezni:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
Na, te azon az uton fogsz vegigjarni, amin en is. (Budzseben is ugyanazt nezzuk.)
Errol a dizelrol nem sok megbizhatosagi adat van meg, eleg uj - de a karaktererol aradoznak. En ugye a C5-ot neztem ilyen motorral, de sajnos nem vezettem. Hol akarod venni?
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Xero
nagyúr
A nagy navi lemaradt. A kis egérmozi bután néz ki.
Egyébként pl ez: [link] már nem fér bele.
(#44183) emvy: Egy ideje figyelem a kálváriádat, félek is erősen a dolgoktól.
(#44185) emvy: Benzines lenne nekem is a szívszerelem, de mostanában annyit rohangálok, a jövőben pedig még többet fogok, szóval nem éri meg. Alap hangon havi egy BP-Németország, 1-2 hetente BP-Miskolc, meg még jó pár vonal. Szóval bármennyire is imádom a trombitáló sorhatot, anyagi csőd lenne.
Én is gondolkozom, hogy beáldozom a kupéságot és beveszem a touringokat is. Nagyobb a választék, de a szívemet azért nem ejti annyira rabul. Ha pedig ennyit áldozok rá, akkor minimum életem szerelme legyen.
A nagy navi pusztán azért must have, mert bántja a szememet. A navi nélküli számomra nagyon idétlen, a kis navis pedig pláne. Abból is nagyon elegem van, hogy külön navival bohóckodjak. Itt is érvényes a fentebbi mondat. Ha már kiadok ennyi pénzt, akkor olyan legyen amibe mindig vigyorogva ülök be.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hehe, en is pont igy kerestem, csak nem kupet. (200 LE, benzines, ami meg ritkabb).
Szerk.: a nagy navi minek? Marcsak azert, mert annyival olcsobbak a navi nelkuliek, hogy - bar nem nez ki olyan cool modon - siman hasznalsz helyette egy kulso navit, es rengeteg penzed megmarad. De persze ami neked fontos..
Szerk.2: azert a 325xi most eleg eselyes. 50k km, hivatalos garancia, a $ limit alatt, tokeletes allapotban. Nincs sportules, mondjuk, ez az egyetlen problema. De egyebkent valami gyonyoru.
Szerk.3: nezz azert utana, hogy mennyi a fogyasztasa egy 325i-nek. En ugy nezem, varhato ertekben nem dragabb az egesz kor, mint egy 325d mondjuk (YMMV).
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Lall
veterán
-
veterán
hinnye, de szépek ezek, de senki nem tudna rávenni, hogy 5,5-6 M huf-ért használt autót vegyek. ennyiből egy kis spórolással még biza az én seggem alá egy accord, vagy most még inkább egy mazda 6 kerülne
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
És mi lenne ha nyakad köré csapnád az aranyeredet, és mennél megnézni? Mi több, megvenni valamelyiket?! Ha szereted mind 1 h milyen , mert szeretni fogod. És teljesen mind1 h mi van, ha beleülsz akkor a fejeden a bőr szíjje fog repedni a vigyortól. És ez a cél, ug hajrá!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integra
titán
az nem kiült, hanem ha jól látom plüss ülés, az meg ilyen, ahogy a fény ráesik és a szálak állnak
azért a felsorolásban a dohányzó csomagos autókat azonnal dobnám, bár ha bagózol akkor nem szóltam.
kerülném az autóhoz méltatlanul nagy pimpes felniket a peres gumikkal is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
amúgy dohányzó autót is kilehet ganézni patikára, szárazjéggel (németek használják autóápolásban), illetve gőzös takarítással. de én biztos nem vennék, igaz, ez személyes preferencia.
a plüss a legjobb és az alcantara huzat, illetve a bőr szélű alcantara. bőrt én semmilyen formában nem ajánlanám, főleg nem ezeket a stricibőr üléseket, mint az a bézs meg a vörös, hahaha, a reeperbahn-on jól mutatnál vele szerintem az eladási értékük is rosszabb, mint a klasszikus színek, amelyekbe nem lehet belekötni.
nem lesz nehéz szülés, csak törekedj a gyári állapotra, a kis felnikre (kevesebbet kapott a futómű, szilentek, normálisabb használat). emvy már talált egy ilyen darabot...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egyszerű a történet:
örömautózni akarsz? ráadásul nyogodtan? egyértelmű, benzin. igen, megkell fizetni érte a kúton, de messze nem annyit mint azt gondolod.
csak a zsebed érdekel mert nem engedheted meg magadnak a benzines többlet fogyasztását? akkor dízel. de dízel meg m packet... háááát, kis jóindulattal is csak mosolyog rajta az ember, elnézést
minap láttam egy 3-as kupét, legalább 19 collos m felnivel, kopaszunk gerincferdüléssel tehénkedik benne, kurva komoly arc... mellé gurulok pirosnál, hallom, hogy csörög-zörög, átnézek, látom az arcán, ohgy ez béjemvé gecccóóó. aztán adtam egy trepnit zöldnél, erőlködött, visszapillantóban láttam még a fekete felhőt, nem látott többet.
m az benzines. ne égesd magad m-es optikával ha dízelezel.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez szól már arról, hogy mit engedhetsz meg magadnak és mit nem. ha van feles pénzed benzinre különösebb gond nélkül, akkor igenis érje meg az élmény, a nyugalom. nem sok jobb dolog van, mikor egy szívó benyás spontán ugrik azonnal a gázra és felpörög
egyébként meg autópályán ezek a motorok is elmennek 9 literrel. alacsonyan forognak, nem hajtja szét az ember. még a turbo-val is eljárok 9 literrel ilyenkor (város már laza 11.5 liter), az inti még kevesebbet eszik, pedig 4500-at forog 130-nál ötödikben (városban 8.5-9 liter)... most azért vegyek dízelt, hogy 7 literrel menjek átlagban? köszi, én abból nem kérek, azért dolgozom többek közt, hogy ne érdekeljen 100-on az a +2 liter benzin.. a szervízköltségeimmel pedig bőven pariban vagyok bármilyen dízellel. az élmény meg önmagáért beszél....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
bírják ezek, no para. nekem nem ment sose városban 8 felé, mindegy, hogy tél vagy nyár volt, piszok jók ezek a motorok. használni kell, azért vannak. csak a minőségi olajcsere fontos. 10e km, szűrő, kész, mehet tovább
a többlet teljesesítmény és a többlet súly azért többlet fogyasztást eredményez természetesen, akkor is, ha nem hajtod. legalábbis nekem mindig ez volt a tapasztalatom....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
whitezo88
nagyúr
határozd meg mennyid van rá (átírást nem számítva) és nézz akkor ott. jók ezek pár évvel öregebben is. biszem baszom extrák nélkül is
Láttam 3 éves 50 ezres (ami ugye kb semmi) 20D-t épp reggel, 5,2ért. Jó, az csak 4 henger traktor, bár én elfogadnámmegnéztem pl e46ban mennyi lenne a nagynavi, hát nem ócsó, a kocsi árának kb 15-20%-a [link]
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
én a tesóm fl 18d-jében ültem, vezettem is, az mondjuk budget, mert céges, bár nem tudom miért nincs benne navi mikor rendszeresen jár külföldre több helyre is (Bécs Zágráb stb). Nekem az volt a furcsa, hogy még nekem is alacsony volt, pedig e46-ban is tök leeresztve van az ülés.
-
neduddki
nagyúr
HI!
ha tudo kerulbi a fojjamtors hdeg uzmet akkor aleggyebgebb n57vel keves km-el lehet hogy erdemes teni egy probat /meg felretenni sok pizt csak nem nrtam kihagyni:- )/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Ne magyarázkodj a nagy navi miatt. Pontosan ilyen okból vettem meg én is Gazsiba aműködő gyári navit. Meg is kaptam mindenkitől h minek (na jó csak a többségtől) mert ott a telefon meg a tablet. Jah ott van spec agyvérzést kapok a cuppanós xaroktól amiket a szélvédőre nyomkodnak. A középkonzolt meg bontsa meg akinek 6 anyja van egy kiálló fém bizbasz beszereléséért.
(#44350) DeFranco: Nem akarlak megbántani, de az én szememben az is phejj
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Typhoon47
őstag
hát pedig igaza van. pályázni sokat.. na arra faszák az l4 n47-ek fincsi 5 lityós fogyi. jó sok pénz marad a zsebben. egy 20d meg legalább úgy megy mint egy n52b25. csak fele annyit eszik. egyébként a sport ülést se értem, miért nem jó a comfort? főleg ha sokat fogsz benne ülni. pont ezért fasza az e90, mert ott már lehetett berendelni a legújabb comf. üléseket. egy bizonyos szín összetételbe még nekem is tetszik
"Education is important but big biceps are importanter"
-
neduddki
nagyúr
HI!
MAte nem ert hozza enm kell vele foglakoznyi:- )))
udv
neduddki
mod: foglakozoncsak akormanykerdessel:- ))) beeeeee
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
pont jonak mondod majd mesel a papa fele 307rul:- )
udv
neduddki
mod: MAte: direkkulo: en inkabb superb kombiban gondolkodnek, ha lenne motor amiben megbiznek haszaltan is, na megugye az altam kedvelt foccvagenes hozzaallas:- (((
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
_seth_
veterán
206 esetében az 1.4 HDI motorról mit érdemes tudni? Gyakori a meghibásodása? Alkatrészárak hozzá elviselhetőek?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Xero
nagyúr
Meg is kerestem gyorsan az egyik autó adatait padon mérve:
1.4HDi gyári sw: 72LE, 170Nm
1.4HDi variált sw: 95.9LE, 235NmA nyomás maradt 0.9bar.
szerk: Egy másik szintén 1.4HDi és szintén ATC-nél:
gyári: 74LE, 168Nm
variált: 90LE, 198 NMNyomás maradt itt is.
Mind a ketten lightos módosítást kértek, lehetőleg fogyasztás csökkenéssel.
[ Szerkesztve ]
-
Soha nem szabad lebecsülni a szeretem-faktort! Szerintem az az első. B@szhatom ha kicsit fogyaszt és nincs nála praktikusabb ha elfog az undor amikor béle teszem a seggem.
Különben is a kocsi olyan mint egy luxus ringyó: fizetsz, jó lesz. Nem fizetsz, cserben hagy.
Uh ne hallgass Te senkire, csak a szívedre, és olyat vegyél amit szeretni fogsz.A macsekra meg különösen ne hallgass, mert Ő tégla
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest