- iPad topik
- Milyen széket vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Steam Deck
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Milyen egeret válasszak?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nihill
őstag
válasz GhanBuri Ghan #32 üzenetére
Igen az európai autóipar épp a jövőjét húzza le a WCn egy rövid távú kaszálásért cserébe.
Valahogy a Covid előtt még tudtak valamennyire józanul gondolkodni, de az ott kilőtt autó árakról hogy ezek tényleg azt hiszik hogy hosszú távon fenntartható lesz és lehet rá jövőt alapozni? -
Alaaf Pi
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #35 üzenetére
Ha Európából az eddig a pince mélyén eldugva üldögélö managgák mentek ki, akkor ez hihetö, egyébként rohadtul nem. Verseny pedig az európai piacon is igen éles van, szóval arra sem kellett volna senkinek rácsodálkozni.
-
nemlehet
őstag
válasz GhanBuri Ghan #35 üzenetére
A büdös túrót... A BYD elképesztően tré és szar minőségű kocsikat gyárt. Alapvető tervezési hibák vannak benne, jól látható, hogy hiányzik az iparági tapasztalat.
Ezen kívül iszonyatos állami pénzeket kapnak a CCP-től, hogy versenyképesek maradhassanak. Jelenleg állami pénzből próbálják leuralni a piacot de még így sem megy.Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #40 üzenetére
A vásárlás oldali állami támogatás és a közvetlen a cégnek juttatott állami pénz eléggé életerő liga.
-
tranceplanet
addikt
válasz GhanBuri Ghan #40 üzenetére
Hagyd őt, kár az idődet fecsérelni!
nemlehet őt meggyőzni!Sajnos még mindig sok nyugati embernél megvan a berögződés, ami Kínából jön az csak szar lehet. Sógornőm szintén ilyen szűk látókörű, ő csak német terméket vásárol. Mondtam neki Xiaomi, á ő ilyen kínai gagyit nem vesz, elmagyaráztam neki az Alma telefonod is Kínában készült, áh hiába.
[ Szerkesztve ]
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #42 üzenetére
Amit leírtam, azt.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #47 üzenetére
Bocsánat, az autocorrect volt, eltérő liga a kifejezés.
-
tranceplanet
addikt
válasz GhanBuri Ghan #47 üzenetére
Egyetértek! Az már csak hab a tortán, hogy a BYD Blade akku technológiát egy az egyben beépítik más gyártónál, annyira fejlett tech. BYD konkrétan akku gyártással kezdett, aztán erre építette rá a jármű ágazatát. Kontraként felhozzák érvnek, hogy friss kínai gyártó, nincs tapasztalata, megbízhatatlan, stb... Pedig pont az ellenkezője.
A legjobb példa a verseny hiányára az Intel-AMD fiaskó. A bulldozer/vishera AMD procik idején az Intel patika mérlegen mérte a teljesítmény növekedést, olyan áron hogy szégyenletes. Ez van akkor, ha nincs verseny. Márpedig a kis pénzű ember verseny hiányában a drágaság miatt nem tud vásárolni, a tehetős rétegnek oly mindegy ő a felárat is kifizeti, van pénz lóvéra.[ Szerkesztve ]
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
nemlehet
őstag
válasz GhanBuri Ghan #40 üzenetére
A Teslát is ostorozták a tűzesetek miatt (teljesen jogosan)... Bár nyilván kevés magyar van aki olvas kínai híreket, de ha megteszed akkor láthatod hogy heti szinten gyulladnak ki elektromos járművek kínában és a BYD sem kivétel. Továbbá millió egy videót lehet találni ahol alapvető konstrukciós hibák (pl a csomagtartó fedele egyenesen a csomagtérbe csatornázza a vizzet), anyagproblémák, festési és alvázvédelmi problémák, hiányzó tömítések stb jönnek ki pár nap után.
Lehet az EU piacra megválogatják a járműveket, pláne a sajtópéldányokat, de valami fura okból igazából nem tudja növelni az EU-s eladásait a BYD... Vajon miért. Amit elad annak is a zöme flottás, jellemzően kínai, vagy kínai államhoz köthető cégek vásárlása.
Nekem semmi bajom a kínai termékekkel, most is Xiaomi telefonom van, sőt a fütésrendszerem vezérlésének jelentős része is kínai. De ettől még nem lefetyelek mindent lelkes kiskutyaként, főleg nem amikor állami pénzből nyomott marketing maszlagot próbálnak lenyomni a torkomon.
Ha neked bejön a BYD vegyél nyugodtan, ha igazad van akkor te leszel a nevető early adopter, ha meg rád gyullad, hát ez van...
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #60 üzenetére
A direkt támogatás ellen én most is reklamálok, márkától függetlenül. És tudom, hogy ezek mellett kell jobban tejlesítenem a támogatott márkáknál.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #62 üzenetére
A vásárlás támogatása amennyiben fix összegű és nincsenek egyéb megkötések, nem torzítja a versenyt, pláne hogy a vevő kapja, s őt meg kell nyerni. Maximum lesz egy lépcső a két oldal cashflowja között.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- iPad topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- EAFC 24
- Autós topik
- Milyen széket vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen