- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GhanBuri Ghan
őstag
Érdekes, a tesztekben nem ezt mondják.
Ahogy az európai és amerikai gyártók is iszonyatos állami pénzeket kapnak.
Kínában idén pont kivezették az állami támogatást, ehhez képest április első két hetében 50% fölötti volt az elektromos autók részesedése az eladásokból.
Amiket mondasz, az pont az, amivel az európai gyártók (és az amerikai trió) szereti hitegetni magát. Az amerikaiak ugyanezt csinálták a '70-es években, milyen jól bejött nekik mára.Ja, és még egy dolog: az összes akkuval kapcsolatos nagy cég távol-keleti, mindenki tőlük veszi vagy a gépsorokat, vagy a kész cellákat, az összes fejlesztés onnan jön. Tetszik vagy nem tetszik, de amíg ez így van, addig az ottani cégeknek jelentős árelőnye van az elektromos autók gyártásánál, még akkor is, ha minden másban versenyképesek. (de ugye a covid alatt is lehetett látni, hogy a komplett európai gyártás le tud térdelni, ha nem szállítanak a kínaiak - ami további kínai versenyelőnyt jelent)
Önáltatás helyett talán az európai versenyképesség növelésén kellene dolgozni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest