- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
- Mikrofon topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- Milyen széket vegyek?
- Asztrofotózás
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz xy.zsolt #206904 üzenetére
Semennyit, de nem is volt szempont.
Kb. 18 kiló a bicaj menetkészen, plusz az útipoggyász.A karbantartásmentesség és az élettartam lett volna a lényeg.
Az acél csapágyas váltógörgőket nem kell piszkálni szezonban, de két szezonnál többet egyik sem ment el, sem a márkás, sem a kínai.
A siklócsapágyas örök, mint a nyomorúság, van belőle 10+ éves párom, és még mindig jó, csak az meg hajlamos minden szutykot magába gyűjteni, szezonban is 2-3-4 alkalommal pucolni, kenni kell, mert különben beáll, mint a szög.
A kettő előnyeit szerettem volna ötvözni. Szép próbálkozás volt.