Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Megint olvasgattam a cyclocross és gravel témában és tényleg nem kis különbségek vannak.
Lehet, hogy valamelyik lesz a kövi bicóm, mivel szeretem váltogatni az aszfalt/terep duót, na meg az Alföldre ez ideális. A probléma az, hogy nekem majdhogynem a kettő vegyítése kéne, mert:
A gravel jó lenne a kényelmesebb geo-ja miatt, de felesleges a sok sebességi fokozat.
A cyclocross viszont jobban fordul, agilisabb.
Viszont a gravel vastagabb gumija az aszfalton kevésbé gurul jó. Továbbá a gravel hosszabb túrákra való, én inkább rövidebb sport/kikapcsolódásra használnám. Na meg az nem derül ki a "szakirodalomból", hogy a cyclocross mennyire bírja a döngöltebb köves részeket, illetve ez a 2 kerékpártípus mennyiben tér el egy full merev, acél vázas 26-as montitól? Előre is köszi a segítséget![ Szerkesztve ]