Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vasinger!

    nagyúr

    Na akkor én is írnék a szombati tesztnapról egy rövidet, bár igaz kicsit megkésve:

    Elsőre egy ROSE ROOT MILLER 2-t próbáltam.
    Ez egy összetlós enduro gép, baromi széles gumikkal, sajnos ahogy többen is írták, a pálya kevés volt hozzá, hogy kijöjjön az ereje. Gond nélkül lehetett venni az akadályokat.
    A Rose-nál vezetetlenek voltak a túrák, így egyből kettőt is mentem vele :)

    Ezután a Haibike standjához keveredtünk, méretek elég korlátosak voltak, L-esből nem sok bringa volt egyik standnál sem.
    Ott egy Haibike xDuro HardNine 6.0-val mentem, első E-bikeos élményem volt, hozta amit hoznia kellett, felele gyakorlatilag fáztam, még Eco módban is elég könnyű volt, kikapcsolva már izmozós.
    Lefelé kicsit nehezebb irányítani mint egy könnyű karbon gépet.

    Egy kis szünetet követően Meridánál egy MERIDA 2017 eBIG.NINE XT EDITION-t próbáltam, eredetileg egy eOne-Twenty 800-t fogltaltam, csak annak a reverbje bemondta az unalmast és mindig lecsuklott...
    Már csak ez maradt, így beértem ezzel is, de jobb lett volna egy fullyt próbálni. A Shimano rendszerét jobbnak éreztem, de nem volt világrengető különbség, ilyen rövidtávon nehéz bármi konkrétat leszűrni két rendszer között.

    Következőnek a mellette lévő Speci sátorba sétáltam át, ahol egy Enduro FSR Elite Carbon 650b volt foglalva. Ahogy ezt már előttem is említették, itt voltak a legalaposabbak a beállítással, nagyon jól viselkedett a gép, érezhetően csúcstechnika volt alattam, de erre a pályára ez sok volt. Ennek ellenére élvezet volt vele lejtőzni, érdekes volt a dropper post is, mivel nem csak 2 állása volt, hanem a két végállás között is bárhol ki lehetett "lockolni", ami szerintem igencsak hasznos tud lenni.

    Ezután visszamentem a Rose standjához és elhoztam Rose PSYCHO PATH 2 vadállatot. Hát ez a bicikli egy álom volt mind felfelé, mind lefelé. Annyira jól és könnyen mászott fel, mintha motor lett volna benne. Esküszöm azon filóztam, hogy most én vagyok a hülye, de mintha tényleg motor lenne ebbe is, mint a többi E-bikeban :D Lefelé meg olyan kis fürge volt, úgy lehetett venni vele a kanyarokat, hogy öröm volt ejtőzni vele, mint egy kis szöcske. Az tény, hogy a rázós részeken a súly miatt könnyen el tudott pattogni a földről, de ez technika kérdése. Ezzel 2 kört is mentem, hatalmas élmény volt. :C

    Ezután jött a "fekete leves", méghozzá egy Trek Procaliber 9.9 SL Race Shop Limited, ami nem másnak a kerékpárja volt, mint Dina Marcinak. Hát ez a gép....erre nincsenek szavak. Elsőre nem tudtam, hogy miféle gép ez, csak miután hazamentem és megnéztem és akkor láttam a súly adatokat és a felszereltséget. Egyszerűen brutális volt az XTR fékek, a 8.7 kg-os összsúly és talán ami nagyon sokat számított, hogy versenyre készen volt beállítva, mivel másnap ezzel versenyzett Marci. Ezzel a bringával nincs lehetetlen, csak tehetetlen. Nem tudtam belekötni. :R

    Összességében nagyon tetszett a tesztnap, jövőre még okosabban fogok tesztelni, választani, idén sajnos több foglalás se jött össze technikai vagy a szervezők hibájából (nem értünk vissza időre a tesztkörről)

    Amire jó lenne figyelni jövőre, hogy a foglalásokat kicsit szinkronizálni egymással és ahogy a Speci standjánál, úgy mindenhol be kéne állítani minimálisan a kerékpárt a kerékpáros súlyához/méretéhez...

    Végezetül pár kép: Katt

    (#96117) Runner_fxr:

    Azzal a trekkingessel én is találkoztam felfelé. Brutál volt ahogy azzal tolta. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák