Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz #27813376 #92644 üzenetére

    Eleinte a 2-es Tour, így is fel lehet menni, de azért néhány kör után ez még mindig elég fárasztó, Sport és Turbo-t használtam főként. Így is rendesen felvitte a pulzusom mire felértem a pálya tetejére, de még élvezhető maradt, nem volt szenvedős.

    Viszont amikor mondjuk egy Budai-hegységben túrázgatunk, ott az OFF és Eco esetleg Tour szokott lenni, nagyon ritkán a Sport.

    Zsolt74: Szerintem azért érezted furcsának Shimano-t, mert a Brose belső szíjhajtása után, kicsit parasztosabban működik, akárcsak a Bosch. :) Emiatt kicsit nagyobb a rezonancia és a hang is.
    A Brose is egy nagyon jó cucc, nincs is azzal különösebben probléma.

    Ha jól emlékszem neked valami merev géped van.
    Nyilván egy 160-at mozgó Enduro teljesen más geometriával rendelkezik, itt a felhasználási terület is gyökeresen más. Függetlenül a rásegítős rendszertől.
    Lejjebb volt a kormány? Azt nem gondolnám, sőt, inkább magasabban kéne lennie, de hogy közelebb volt az lehet, meg az sem mindegy milyen vázméretet próbáltál, és Te hány centi vagy? Mert az is lehet, hogy az neked kicsi méret volt.
    Minden bicajt meg kell szokni, a rövid láncvillák miatt biztos, hogy egy fordulékony gép az a Merida, bár még nem próbáltam.
    A 2,8-as gumik valóban baromi nagy tapadást tudnak nyújtani, és hobbi szinten többet nyújt mint a 2,25 vagy 2,35, ez is tény. :) Versenyen már más a helyzet.
    Ha annak a Meridának rendesen belövöm a rugózását és a csillapítást, mondjuk egy viszonylag puhább beállítást alkalmazok, csapatósabb terepre, és teljesen nyitott állapotban vannak a telók. A 2,8-as külsőket mondjuk leengedem 1,2 bar-ra. Az a 160-as utakkal, úgy kimozog mindent mint a takony. :) Össze sem hasonlítható egy rugós nyeregcső adta komforttal. :D Viszont ha mondjuk le van zárva, vagy nagyon keményre van fújva a teló és a gumi is, akkor valóban lehet pattogós. Ez csak beállítás kérdése.

Új hozzászólás Aktív témák