- SSD kibeszélő
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hardverek pünkösdre
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
CaNNa3IS
senior tag
Mi a véleményetek a "legkisebb" jeffy-ről : [link]
OMG a fújni-t fúlyninak írtam :-( szégyen. Mentségemre szóljon, hogy egész nap angolul kellett leveleznem és kivételesen sok melóm volt.
[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
deny330
aktív tag
válasz Strezi #86449 üzenetére
Szóval ha veszek alapul megint egy AMS 150-et, aminek mondjuk hátul van 130/150 rugóútja (bár ezt sem értem, hogy mi alapján tudom meg, hogy mennyit rugózik hátul. Hiszen a legböszmébb tagok is úgy vannak feltüntetve, hogy 240x73mm. Tehát a szemtáv 240mm, az út pedig 73mm, holott sokkal nagyobbat tud rengeteg DH, Enduro, AM gép, de szerintem még pár XC gép is) akkor előre is hasonló, 140-150-160-as teleszkóp mehet. Bár próbálok a váz geojának előírt teleszkópokat keresni, de nem sok 150mm-es úttal rendelkező teló van. A legtöbb kisebbel vagy nagyobbal rendelkezik. Mászás miatt mondjuk nem raknék túl nagyot előre, nem lehet túlzottan kényelmes.
Tehát full lock egyik hátsó telónál sem lesz, ami durvább AM kategóriájú. Túrázást ha nem nehezíti meg nagyon akkor okés, de amit a Vegánál éreztem az katasztrofális volt (igaz, az ízig vérig DH gép). A puha telók miatt azt hiszem rugóstag lesz nekem is beszerezve (bár ezt úgyis az ár dönti el, meg az, hogy be-e tudok szerezni egy akciózott AMS vázat mert ha nem, akkor a projektből sem lesz semmi), mert amikor próbáltam haver CTM Rocker gépét az a hátsó levegős tag elég merev volt terepen - csillapított, de elég gyorsan kellett menni, hogy érezd, ott van. Ettől függetlenül jobb, mint az én Hardtail bringám.
Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz atok666 #86454 üzenetére
:-D
Csak fáradt vagyok és próbálom szépíteni a dolgot.deny330: a tag mozgása és a váz mozgása két külön dolog.
Strezi: Igen láttam. Ezen a 2017-es verzión már teljesen rejtett a kábelezés.
A carbon cf two 0.6 kg-al könnyebb összesen.[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
Strezi
őstag
válasz CaNNa3IS #86451 üzenetére
A 29-es tesója most lett az év bringája egyik nevesebb magazinnál
No probs, bro'
I feel ya...[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #86444 üzenetére
Általában úgy tervezik a geo-t, hogy elbír 1-2 cm-el nagyobb villát, de ennél többet már nem. Tehát ha a 150-es vázad veszed alapul, akkor 160-170 max aminek még van értelme. E fölött már túlzottan megemeli az elejét, és az már nem tesz jót az irányításnak, illetve az első és hátsó teló összehangolásának. Kisebbet én sem javaslom, mert akkor meg túlzottan előre billen a súlypont, ami mászásra jó lesz, de lejtőzéshez nem.
Tehát vagy ugyan akkora telót érdemes belerakni mint a hátsó rugóút, vagy max 1-2cm-el nagyobbat.
Repedésre inkább az merev vázak hajlamosak, amikor megerőszakolják valami elcseszett nagy villával, esetleg duplavállassal. De mondjuk egy XC fully váz sem fog örülni az Enduro vagy DH villának. Az is hamarabb fog törni, az biztos.QR15 az a 15mm-es tengely QR20 pedig a 20mm-es. Manapság a QR20 főként csak a DH bringákban használatos, régebben elterjedtebb volt.
Most a QR15 az elterjedtebb, itt arra figyelj, hogy már van a Boost szabványos ami 110mm széles, míg a hagyományos csak 100mm-es.
Van olcsón és drágán is.A nagyobb szemtávú tag belemehet, vannak vázak amik még tolerálnak egyel nagyobbat, pl 216 helyett 222, de ezt nem erőltetném, mert a legjobb mindig a gyári méret, geometria szempontjából.
240mm-es tag már DH tag, az AMS 130-ba az rohadt nagy, bele se menne. 240-es tag 200+mm-es DH vázakban szokott lenni. AM/Enduro-ban a 200 és 216 az elterjedt. Ez optimális 140-160mm rugóúthoz.Minél nagyobb a rugóút, annál kevésbé lesz hatásos a lock. Ez egy kompresszió növelést jelent tulajdonképpen, vannak 2 állású és 3 állású tagok, amiből az egyik a lock, a 3 állásúnak van egy félig nyitott állása is. Vega DH vázat tekercsrugós taggal ne hasonlítsd egy mai modern AM, Enduro bringához, az persze, hogy pogózik. Ott mondjuk nem is volt szempont a fölfelé tekerés, csak a vandálkodás lefelé. Egy modern levegős tag azért egész jól le tud zárni, még 140-150-160mm rugóút környékén is, nem teljesen, de elég jól.
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #86457 üzenetére
Így kicsit kevésbé félek az AMS 150 váz vételétől. Tudom, hogy nem olcsó mulatság bringát építeni (főleg nem ilyen kategóriájú vázra), de időm van és úgy néz ki hétvégi melók is összejöttek. Nem sok 150mm úttal rendelkező telót találtam hirtelen Testbikeon, talán 2db-ot. 160-asból több volt a választék, de enduróba nem szeretnék átmenni, jó lenne túrázgatni vele. Kisebbet semmikép nem szeretnék venni, még olcsóbbnak sem mondanám. Mondjuk AMS vázakat nem tudom minek lehetne besoroli, az AMS 100 tuti XC / túrázós váz, 100mm út "nem nagy kaland" , AMS 130 kicsit jobb XC váznak tűnik a 120-130-as rugóúttal, AMS 150 tűnik lágyabb Endurónak, ha van ilyen..
Ezekkel az átütő tengellyel lesz még gondom szerintem. Egyébként hátulra van értelme tenni, vagy fölösleges és elég egy erősebb agy?
Szemtáv távolságoknál akkor remélem az a pár milliméter nem számít (216 / 213 pl). Mondjuk akkor tényleg megpróbálok törekedni az optimálisra, hátsó tagokból van rendesen választék. Elég kevés a 200mm alatti szemtávval rendelkező. A hátsó rugóutat hogyan lehetne lemérni amúgy (már mint elméleti szinten, mert gyakorlatba gondolom egyszerűbb)?
Ez a 2-3 állású dolog bejön egyébként, videók alapján vannak azért különbségek. Vegán kívül más DH géppel nem mentem még, azért hoztam fel példának, nem volt jobb összehasonlítási alapom a pogózásra..
-
geotigris9
tag
válasz geotigris9 #86436 üzenetére
Úgy döntöttem teszek még egy próbát egy másik csavarrögzítővel ami oldathatatlan változat ez csak megfogja a stucniba a kormányt és remélem nem mozdul meg egyáltalán.
Nem tudom mi van kerékpár utakon valahogy vonzom a szabálytalankodó noob bringásokat ebbe két napban. Megint egy beláthatatlan kanyar részen bejött szembe az én sávomba 1 - 1,5 m volt max. hogy nem ütköztünk frontálisan még éppen el tudta rántani a csaj a kormányt és vissza menni a sávjába.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Vasinger!
nagyúr
válasz geotigris9 #86460 üzenetére
Ahh, ezt a kanyart én is nagyon utálom, nagyon nehezen belátható, még ha a kép ezt nem is adja át. Holnap megyünk Nagy Hideg Hegyre, így itt is el fogunk menni majd
Megnézzük mit tud a kis Canyon
-
geotigris9
tag
válasz Vasinger! #86461 üzenetére
Kicsit már sűrűbb a növényzet mint a képen és egyáltalán nem látni ki a kanyarlatból, illetve be a kanyarlatba.
Azért van, hogy meglepődnek a szembe jövő bringások, hogy ha tempósan megyek át ott aztán van nagy megrezzenés. Persze számolni kell azzal, hogy a noob bevág a szembe sávba, mert képtelen normálisan bevenni a kanyarlatokat ott, hogy nem megy át szembe sávba ... Az is tény nem ez a legszélesebb bringaút (szakasz) a világon.[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #86458 üzenetére
Nekem egyébként annyira nem tetszik az AMS 150 váz, 100-ban még okés, de 150-es út mellett már bután néz ki. Az AMS 150 váz Allmountain kategóriába sorolható.
Attól függ, hogy milyen a vázad? Ha fogadja az átütőtengelyt, akkor mindenképp érdemes olyat tenni oda, mert merevebb. AMS 150-es 12 X 142-es tengelyt fogad. Ilyen rugóút mellett semmiképp sem vennék olyan vázat ami 135-ös gyorszáras papuccsal rendelkezik.
216-os tag való bele, semmiképp se rakj ennél nagyobbat vagy kisebbet az AMS150-es vázba!
Hátsó rugóút azt jelenti, hogy hány mm-t mozdul el a hátsó tengely.
-
Strezi
őstag
Aki még nem ment ki terepre, az menjen most, szép zöld az erdő!
Nem csak ivással meg evéssel lehet tölteni a HúsvétotKis kedvcsináló videó, amiben az erdőben kacsázok a Spectrallal:
Zölderdőben jártam ...Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #86464 üzenetére
Stereo váznak én is jobban örülnék, de sajnos ezek vannak most csak nagyobb akcióban.Használtan nem igazán találtam normális AM vázakat (meg ezek valahogy jobban bejönnek úgy, hogy újak, de egy jó állapotú használtnak sem mondanék ellent). AMS 100 nem tudom mennyire bírná a zúzást, szeretek lejtőzni azért. Én nekem a tag elhelyezése nem a szívem csücske, egyébként nincsen vele bajom.
Váz függő, hogy átütőst fogad-e? Nem csak a villa határozza meg? Így kicsit elbizonytalanodtam a vázat illetően. Gyors zárassal nem is igen lehetne egy ilyen gépet komolyan venni. Ha komolyabb tengelyt nem lehet bele tenni akkor lehet, hogy ez kilőve..
Értem, köszi szépen!
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #86464 üzenetére
Up: Időközben rájöttem, hogy a hátsó agyról beszéltél, hiszen össztelósról beszélünk így a hátsó agy sem mindegy. Az én logikám szerint viszont akkor ezek pl megfelelőek lennének hátulra, nemde? Ha valamit rosszul értelmezek bocsánat, nem sok dolgom volt még komolyabb alkatrészekkel, kicsit új ez a terület nekem.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Strezi #86465 üzenetére
Gimbal-on van a kamera? Csak, mert elég stabilnak tűnik a kép.
deny330: AMS 150-ből szerintem olyan nincs ami ne 12 X 142-es tengelyt fogadna. Szóval ha ilyen vázat választasz, biztos, hogy átütős lesz hátul is. Ezt nem igazán értem, hogy a villa határozza meg. Persze az első kerék tengelyét a villa határozza meg, de a hátsó kerék tengelyét meg a váz.
AMS 100 az egy XC váz, annak semmi köze a lefelé zúzáshoz, az felfele jó.
Ha jól gondolom, Te most 26"-os vázakat nézegetsz? Én nem javaslom, mert túl sok pénzedbe lesz mire összeáll, és a 26" elég nyomott áron megy a használt piacon, plusz egyre kevesebb az alkatrész utánpótlás. Csak 27,5" vagy 29"-es vázban gondolkodj, amennyiben új!
Amelyik agyhoz az van írva, hogy 12X142, az mind jó.
Egyébként a vázak leírásánál is szerepel, hogy milyen tengelyt fogad.
Dropout: Thru Axle X12 (12x142mm)[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #86469 üzenetére
Jah, így már összeállt. Én értelmeztem rosszul azt, amit te írtál, ne haragudj!
Igen, konkrétan ezeket. Elég jó akcióban vannak, azért menstruálok ennyit rajtuk. Sajnos 27,5-ből (ami nekem is tetszik, és megszerettem haver Rockerje miatt) nem ennyire nyomottak az árak, de így is szép akció van rajtuk, csak 800 eurót egy vázért.. Kicsit sokallom, ekkora őrült én sem vagyok. 29-es vázakkal nem lenne baj , csak a kerék méretet nem ismerem (egyszer mentem egy Kelly's TNT 50-nel kb 200 métert ami 29-es volt). Aszfalton való tapasztalatom velük nagyon pozitív, tetszik, hogy nagy kereke van. Viszont lefelé illetve kanyarokban nem tudom, mennyire használható. Mászásnál is kételkedek egy kicsit bennük, plusz ezek csak AMS 120-ak, az ugye nem zúzós lefelére van, hanem XC váz.
Más akciót szívesen megvárnék, hogy akkor ne 26-osra építsek, hanem mondjuk 27 és felesre, de nem tudom, hogy mikor és hol lenne. Ha van weboldal ahol szoktak hasonlók lenni szívesen figyelem, addig is gyűjtögetek szorgalmasan.
Szerk: Pont a válasz elküldése után tűnt fel, hogy honnét vetted, hogy 12x142-est fogad. 26-os kerékméret egyébként halott ügy a piacon, és csak ezért nem éri meg, vagy egyébként is szenved bizonyos hátrányokkal?
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #86470 üzenetére
Nincs semmi baj a 26"-al, több mint 20 évig minden montisnak jó volt.
Viszont az új kerékméretek ténylegesen hoztak némi pluszt.
Illetve a gyártók már jó pár éve elkezdtek átállni ezekre a méretekre, így a 26"-os alkatrészek egyre korlátozottabban elérhetőek. Új bringában, már szinte csak a leg alapabb modellekre korlátozódik a 26".
A használt piaci áruk szó szerint a béka segge alatt van.
És azért ha összeszámolod, épkézláb alkatrészekből, simán bele fogsz szaladni olyan összegekbe, mire összeáll a 26"-os fully-d újonnan, mintha kompletten vennél egy 27,5" fully-t vagy 29" fully-t.
26"-ot maximum úgy érdemes venni, hogy kihasználod a nyomott használt piaci árat, és veszel egyet az apróról, de újonnan építeni kész anyagi csőd! Szerintem semmi értelme.Egyébként nagyon geometria függő, hogy egyes kerékméretek, hogy viselkednek.
29"-ből is van olyan gép ami jól fordul, és alkalmas a zúzásra.
Azért általánosan kijelenthető, hogy a 29" inkább fölfelé jó, és sík úton jobban tartja a tempót. A 27,5" pedig játékosabb, jobban kanyarodik, ezáltal alkalmasabb technikás lefelékre.
Én személy szerint fully-ban jobban kedvelem a 27,5"-öt, de merevben csak 29"-et vennék.Azért én átgondolnám ezt a 26"-os építést.
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #86471 üzenetére
Így már értem, hogy miért ennyire nyomott az áruk a 26-os vázaknak - bár a modellév sem mostani. A linkelt Canyon nagyon bejön, viszont egyenlőre a vázra lett volna csak lóvém és szépen lassan építgettem volna, ha úgy van - azért egy ilyen projektre alaposan rászánom az időt, tervezést, hogy mégis meg-e éri.
Kár, hogy a kerékméret manapság ennyit dob az árakon és a keresleten, mert amúgy nem beszélünk ordenáré nagy különbségekről - azért ez kicsit elszomorít. Sajnos rendesen össze kellene válogatni, hogy mit akarok venni a 26-os vázhoz ha esetleg az lenne. Első telót találni hozzá kapásból nem könnyű (használtan), átütős 150-160-as úttal rendelkező teló nem sok van. Ami van, az legalább még meg-meg fizethető áron. A rugós/levegős tag ára hagyján, de a felnikkel lettem volna bajban talán. Nem igen találtam 26-os felnit, de persze erre is ott lenne a használt piac mint minden másra. Csak pont azt találni, amit én keresek és megfelelő áron.. Anyagi csődnek nem nevezném, de nem sokkal a fent linkelt Canyon ára alatt lettem volna (legalábbis én olyan 300-350 között jöttem ki, amikor alkatrészek árakat nézegettem). Mondjuk nem sajnálom a pénzt rájuk apránként, de egybe azért nagy ár az a 2.000 euró.
Ha geo függő akkor valószínűnek tartom, hogy 29-et kerülni fogom. Sajnos kevés személyes tapasztalattal rendelkezek ilyen téren.
Szerk: szóval félre értés ne essék, a bicón nem sok minden lenne vadi új darab a vázon kívül.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #86472 üzenetére
26" és 27,5" között valóban nem nagy a különbség, de a 29" azért más világ. Azt már akár nevezhetjük simán ordenáré különbségnek egy 26"-hoz képest. Sokkal gyorsabb.
Szerintem szomorkodásra nincs ok, mert az új kerékméretek modernebb geometriákat hoztak magukkal, összességében fejlődtek a montik. Még a 29"-es korszak kezdetén volt néhány elcseszett 29"-es geo, iszonyú meredek fejcsőszöggel, de ma már ezek kikoptak, finomodtak.
Ha a lejtőzés egy fontos szempont, akkor mindenképp a 27,5"-öt javaslom, mert 29"-ből csak nagyon drágán kapsz olyan fully-t, ami tökéletesen alkalmas egy technikás, zúzós lefeléhez. 27,5"-el nehezebb melléfogni.
A 26"-ot inkább a használt piacon keresd.Nem kevés a 2000 euro, de az biztos, hogy egy olyan Canyon szintű gépet nem építesz össze 2000 euróból.
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #86473 üzenetére
Azt hiszem megvárom, míg 27,5-ös vázak lesznek ilyen akcióban. 26-osokból nem igazán van most a használt piacon értelmes gép ahogyan észrevettem. Akad 1-2, de XC gépek. Egy 150-es úttal rendelkező AM-et ha kitudok fogni lehet belecsapok, de kicsit frusztrál, hogy ha valami nem tetszik rajta azt cserélnem kell majd - bár lehet, hogy költség hatékonyabb. Szívem szerint 27,5 kerékméretű AM cangát elhoznék, de gondolom nem sok olcsó darab van. Hasonló darab kellene , csak sajnos ez már eltér az AM-től és nem túl kényelmes vele mászni. Mongoose Otero sem tűnik rossznak, csak az meg még messze van az AM-től. Holnap lehet, hogy összeszámolom mennyire jön ki a végősszeg az építéssel, de szerintem ebből úgysem lesz semmi.
Remélem a közeljövőben találok használható AM vázat, vagy valami értelmes cangát. Nem vonz az új bicók ára, de ha ne adj isten megveszek egy Canyon féle bicót jelentkezem!
Köszönöm a rengeteg választ és a "szőrszál" hasogatást, szerintem a pénztárcám sokat köszönhet most neked.
Szerk: Talán ezen a Scotton elgondolkoznék.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Nem sok hiteles infó van a neten a pontos vázméret fontosságáról, kisebb vagy nagyobb váz hátrányairól. Pedig sokan vásárolnának használt bringát, ahol sokszor az ár miatt olyat is megvesznek ami nagyon nem nekik való.
Csak ezt a videót találtam, ami kicsit beszél róla, de ő sem említi mi van ha olyan bringán tolod ami nagy v ép kicsi neked.
180cm vagyok 80cm belső lábhossz, 44,5 cm össztelós bringa, veszélyesen kicsi lenne számomra? (Giant Anthem 2 27.5 2015)
Ha valaki érzi magában a tudást, írhatna pár sort ami bekerül a kiemelt hszbe, mert szerintem sokan örülnének ha kicsit többet tudnának erről.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
eddie1978
aktív tag
Beütött az apokalipszis a Bike-Discount-nál? Előbb megjött a később rendelt kínai free postás csomagom mint tőlük a DHL-es. Minden raktári volt a honlap szerint. 19 napja semmi. Kétszer írtam nekik, amire csak egy sablon semmi választ küldtek. Csak nem kell a Paypal-tól visszakérnem a pénzt.
-
zack
nagyúr
-
zack
nagyúr
Kápolna megvan. Desszert nincs. Nincs valami túrista jelzés, amit követni tudok? A libegő alatti rész is megvan. Csak nem tudom, ezeket hogy fogom összekötni.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
nagyúr
Ha lemész a Kápolnán, akkor kiérsz a Tündérhegyi útra kicsit később. Azon mész lefelé egy darabig, ahol az út élesen balra fordul, az ösvény pedig kvázi egyenesen megy az erdő felé, homokos, kavicsos út, elöl egy sorompóval (ha még ott van), ott bemész. Itten egyébként. Az a Tündér-sziklához megy, jobbról kerüli, kis sziklás, vízmosásos rész. Utána balos éles, és gurulsz lefelé, ott jobbra lesz egy gyökeres lefelé, jobbos visszafordítóval, az megy ki a Zugligeti útra, és onnan csorgás a Libegőhöz. A Zugligetin még benézhetsz a Bónuszhoz, van ott pár pici letörés. Az meg itt van, a buszmegállónál kell bemenni a fák közé. Szerk.: lehet, hogy nem buszmegálló, csak egy valami beugró.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
zack
nagyúr
Az a gyanúm, hogy el fogok tévedni.
Ki kellene próbálnom a 310-zel a navigálást gpx-ből. De nincs térképem.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
deny330
aktív tag
válasz CaNNa3IS #86477 üzenetére
+ (#86479) zoli03 ezt most komolyan mondjátok?
Nem túl kecsegtető az az alkatrész mennyiség amit találtam 26-os vázhoz. Sajnos tényleg nem sokkal jönnék ki jobban egy 26-os építésével, mintha kompletten vennék egy 27,5-es új AM-et. Ha találok értelmes vázat jó áron meggondolom, de így anyagilag tényleg lehúzásnak néz ki.
-
Frenky89
őstag
Olvasgattam egy kicsit az utóbbi idők tapasztalatait. Igaz-e még, hogy ha új monti vásárlásáról van szó 100eFt körüli értékben, akkor a hardtail Btwin Rockrider 520/540 jó választás lehet, vagy van valami sokkal jobb választás hasonló, vagy egy picivel magasabb árkategóriában?
Alapvetően gondolom a használtak között kellene nézelődni ilyen árban. Viszont egy nem hozzáértőnek nem szívesen javasolnám, hogy "Figyu, 100k körül inkább az aprót böngészd.", mert elég sok buktatója lehet a dolognak, plusz macerás is.
-
andrisbandi
őstag
válasz deny330 #86488 üzenetére
Sok helyen lehet 0% THM-mel is venni bringát. Pl alpinbike
- Ha valamelyik alkatrészt le akarod cserélni, még használatba vétel elött simán cserélik igény szerint.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
deny330
aktív tag
válasz andrisbandi #86490 üzenetére
Wow, köszi az infót!
-
kircipeti
senior tag
Sziasztok!
Fékkel kapcsolatos kérdésem lenne: elvittem szervizbe kicseréltetni a fékolajat a bringán és az ügyes szerelőnek sikerült a légtelenítő csavart megszakítania... Shimano BR-M596 típusú a fék, ehhez kellene vennem új féktestet. Ezt a típust találtam: BR-M615
Ez kompatibilis lesz vele? Tehát a fékkar és a tárcsa (SM-RT64) maradna, csak a féktest cserélődne le.
Válaszotokat előre is köszönöm!
szjoci jobbulást!
[ Szerkesztve ]
-
buci30
addikt
Véleményt szeretnék kérni egy Canondale f600 kerékpárról amit szeretnék megvenni.
Jó ez a márka plusz a kerékpár megbízható?
Városba kéne meg néha túrázni stb
100 Ft-ot kér érte a srác meg persze most viszi fékolaj feltöltésre meg atnézetni rajta mindent.[ Szerkesztve ]
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
geotigris9
tag
válasz buci30 #86496 üzenetére
100 Ft-t vedd meg szerintem! ("Kicsivel" szerintem így ár alatt van ..)
Tréfát félre téve 100 e.k. kicsit sok érte szerintem nekem max. 80 k érne talán, de kellene látni élőben, menyire kopottak rajta az alkatrészek.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
válasz r.levente75 #86498 üzenetére
Hát, hogy sikerült összehozni, ha mered vállalni?
Jobbulást!(#86495) kircipeti Még jó, hogy csak az olajat kell benntartania annak a kis csavarnak és más semmi extra dolga nincs ...
(Lehet badizni volt szerelés előtt a szerelő... )Esetleg (nem tudom menyire kivitelezhető) új mentetett kellene metszeni bele és egy vastagabb csavart használni utána oda. Persze, ha nem tudod kicserélni másikra.
Kártérintés az, hogyan fog zajlani, ha meg lehet tudni?
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Windows 10
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen