Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz smkb #73053 üzenetére

    Tisztában vagyok ezekkel a dolgokkal amit leírsz, nem is állítottam az ellenkezőjét.
    Nem, hogy a 10 évvel ez előtti Deore, de a 94-es LX szett is sokkal jobb mint sok mai 7-8-9-es cucc, pedig az csak 7-es rendszer volt. Vagy a 95-ös 8-as LX. Ilyenem volt anno 95-ben a GT bringámon.

    Ha jól emlékszem a kiinduló pont az volt, hogy a 100k-s gép nem rosszabb tartósságban, meg egyáltalán érzésre mint az 500K-s. Ebből indult ki az egész, én ezt cáfoltam. Nagyon elkalandoztunk már a témától.

    ivana: Nincs bajom a régi tanyabike-al, tudom, hogy a maguk idejében jók voltak. Csak sokan azt felejtik el, hogy mivel faék egyszerűségű és a legtöbb helyen túl van biztosítva, ezért hosszú életű és igénytelen. Cserébe sár nehéz.

    ShiTmano: Jobb minőségű kép kéne róla, vagy élőben megnézni, de simán lehet, hogy az tényleg egy gyári törés a váltás elősegítésére, szoktak ilyeneket alkalmazni az olcsóbb hajtóműveken, találkoztam már vele.

    StLui: A BMW bringák amúgy eléggé nevetségesek, meg a legtöbb autógyár által kiadott típus. Ne az legyen a mérce. Én nem vitatom, hogy egy 10 évvel ez előtt 100k-ért vett bringa nem rossz gép, de azért egy sokszor többe kerülő masina más világ.
    De ha érdekel, gyere el a tesztre, aztán majd akkor beszélgessünk még ezekről a dolgokról, ha érdekel a technika és a bicajozás akkor szerintem jó program.

    A Magellánok tényleg jó gépek voltak, én sajnálom, hogy megszűnt a márka. Inkább a Gepida szűnt volna meg, jobban jártunk volna egy Magellánnal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák